"Lyhyeksi jäi yhteinen taival,vain 1182km ajettiin." *Imuventtiili vauhdissa poikki,tulos sen mukaista.........Joskus tuntuu siltä että mikään ei onnistu,muulloin vain muuten vastustaa............että sellasta...............
Osanottoni!
Toivotaan et saat uuden mahd. pian että pääsee taas baanalla eikä joudu kotilolla ajeleen *![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Voihan..Huono säkä!
..Itsestä tuntuu välillä kyllä ihan samalta, vaikka oma pyörä on toistaiseksi pysynyt suunnilleen yhtenä kappaleena..
KTM 690SM
voi prkl...
saksan e-bay auki ja konetta hakemaan. joko katsoit jäivätkö männät ehjiksi?
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
No voihan prkl...toivottavasti löydät uuden motin tai kohtuuhintaisen korjauksen mikäli vahingot ovat jääneet hyvällä säkällä mahdollisimman pieniksi...lykkyä pyttyyn![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
ja tähän jatkoa. mulla voisi olla käytetty kansi sulle myytävänä jos vain männät jäivät ehjiksi. kannessa on paikalla pakopalat 160-165 ja imut 150-155 eli kunnossa. karstaa ja paskaa vaikka kuin. nokkapukeissa kevyet hiontajäljet. nokat veivit plus kaikki kunnossa. suora ja ehjä. käynyt viimeksi 2vko sitten.(Cterror1 @ Touko. 10 2004,08:26) kirjoitti
mitään takuuta en tälle pysty antamaan
ja jos siis sulta räjähti koko pannu niin mulla on kyllä se koko konekin. mitään muuta vikaa kuin väljyys ei ole. että niillä sun sylintereillä vaan.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Mulla kävi samoin viime keväänä sätkäkawan kanssa. 2000km olin ajellut, lähetin hiukan kevään kunniaksi ja 11000:n rundiloisen kohalla(rajotin on siel jossain 12:sta) imuvena poikki. Vein liikkeeseen josta olin ostanutkin joten en tiedä tarkkaan mitä onnistui tuhoamaan, mutta männät, imuvenat ja pari pakovenaa olivat vaihtaneet, koneistuksen lisäksi. Maksoin puolet, 800e. Eli remppa kokonaisuudessaan makso puolet siitä mitä se pyörä oli mulle maksanut...
Eimuuta mutta sarvista härkää, uutta konetta vaan peliin ja tarpeeks miestyötunteja. Tulee hyvä fiilis kun saat sen omin käsin runnaamaan!
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"