Joko jollain on uusi ykkönen käytössä?
Sinisiä ja harmaita on jo ainakin luovutettu omistajilleen.
Punaista jotuu vielä odottamaan viikon tai pari![]()
Ainakin näin äsken livenä punaisen Nokialla Turuntien Shellillä.(R104 @ Huhti. 15 2004,11:33) kirjoitti
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
No voi perhana, kun mulle kertoivat ettei ole vieläkään saatu niitä punaisia ja tulevat seuraavassa laivassa viikon/parin sisällä.(temppa @ Huhti. 15 2004,15:01) kirjoitti
Ei muuta mutta sitä kun on jo odoteltu marraskuun lopusta alkaen.
3 jo nähny tiellä, sinistä ja punasen![]()
Eillen tuli sininen talliin ja on se vaan komeen näkönen **
.
Ja huomenna tarttis mennä hurulle *![]()
"That which does not kill you makes you stronger."
-Friedrich Wilhelm Nietzsche
Tuleekohan se mun värkki sitten vasta jouluna
mene ja tiedä.
Tuli annettua vanha pyörä vaihdossa silloin marraskuussa ja nyt kun ei ole mitään kaksipyöräistä ajopeliä omassa tallissa paitsi jos tuota uutta FJR:ää ei lasketa
Ruotsin puolella ei ole tullut vastaan yhtään vielä...mutta sehän on massamopo...kumiluoti...ei niitä edes huomaa![]()
Näin lauantai-iltana Vääksyn ostarilla parkissa ihka uuden punaisen Ärrykän, vierellä oli myös vihreä ZX6R -03.(temppa @ Huhti. 15 2004,15:01) kirjoitti
Tunnustakoon kuka ajeli siellä päin!![]()
Näin itsekkin perjantai-iltana kehä 3:lla uuden punaisen.
Vielä kun malttais odottaa, että laiva rantautuu ja jos se ei vieläkään ole siinä satsissa niin prklllll...![]()
Kotilolla kurvailin Vantaan Biltemassa käymässä ja edellä meni jonkin matkaa mustanharmaan uusi rykkönen! Onhan se ihan makia. Mukavasti putket pitävät ahterin lämpimänä varmaan!![]()
![]()
![]()
Off topic: Bilteman pihassa oli muuten tuplaäksä 1100 Honda, jossa oli ihan paras mahdollinen kilpi! Pidetään yksityisyys suojassa eli en nyt sitä tähän kirjoita, mutta tuosta tyyppinimestä sen kivasti saa tehtyä!
hei me mopoillaan taas!
Minä saan vasta toukokuun alussa. Seuraava erä pyöriä pitäisi saapua maahan ensi viikolla. Lisätarvikkeita on iso läjä odottamassa asennusta.
Olisin saanut pyörän jo aikaisemmin, mutta olin pari viikkoa pohjoisessa kelkkailemassa ja minulle luvattiin että saisin pyörän tällä viikolla. No eiköhän tässä kestä vielä pari viikkoa.
Mun pyörä taitaakin olla jo maassa luovutus hyvällä tuurilla tällä viikolla tai heti ensi viikon alussa, joten ei enää niin kauan![]()
Kauppias juuri soitti minulle. Pyörä on maassa, käyn tekemässä perjantaina paperit, ja haen pyörän alkuviikosta.
Sitten rauhallista sisäänajoa, sen jälkeen putkisto uusiksi ja pyörä säädettäväksi.
Pohjoisesta, sieltä saa kaikki tarvikkeet ja laitteet sopivalla hinnalla. Kysyin pyörää monesta paikasta, muttei mistään tullut niin hyvää tarjousta. Osa harmaamaahantuonti pyöristä olisivat olleet kalliimpia kuin tämä viralliselta jälleenmyyjältä.
Käyn hakemassa pyörän suoraan maahantuojalta Suomenojalta, joten ei tarvitse lähteä hakemaan pyörää kauempaa.
Mistä päin sinä hommasit pyörän?
Jaahas, mun pitänee teitä onnitella peijakkaat!!! Hienoimman markkinoilla olevan kyykyn johdosta...Minäkin tuollaisen huolisin kakkospyöräksi.
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Hommasin omani Salosta
Monta kauppiasta oli kierroksessa, mutta paras kauppa syntyi
lähes kotona
Pyörä on kanssa virallisen maahantuojan ja jälleenmyyjän kautta.
Ostettiin myös uusi FJR:ä ja sitä hommatessa tuli ilmi, että ns. harmaatuonti pyörä tuli kalliimmaksi kuin tuo maahantuojan välittämä fillari![]()
Tilasin pyörän heti, kun näin ensimmäisen kuvan pyörästä, siis joskus syyskuun alussa. Olisin varmaan saanut pyörän ensimmäisestä erästä, mutta silloin ei ollut kiirettä. Mutta nyt odotan malttamattomana ensi viikkoa.
Saa nähdä montako päivää vielä on kortti taskussa. No ehkä sisäänajon ajan. Pitää ottaa rauhallisesti. Pitäähän pyörää päästä kokeilemaan "viritysten" jälkeen.
Hei, kertokaa nyt pemaripojallekin mistä ykkösestä oikeen on kyse. Ei varmaankaan BMW K1 pyörästä ?!?!![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Ai ihan oikeasti??(hlpvu8 @ Huhti. 22 2004,09:35) kirjoitti
![]()
"Kids, you tried your best, and you failed miserably. The lesson is... Never try." - Homer Simpson
No ei ihan oikeasti, en nimittäin ole pemaripoika, vaan pemarivaari. Mutta se ykkönen jäi siis edelleen arvoitukseksi, kun et viittiny valistaa...![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Taitaapa pojat puhua Yamahan uudesta R1:sestä. Hieno vehje(hlpvu8 @ Huhti. 22 2004,09:42) kirjoitti
![]()
"Kids, you tried your best, and you failed miserably. The lesson is... Never try." - Homer Simpson
Jep, uudesta R1:stä tässä puhutaan. Ensi viikolla alkaa tulla kommenttia siitä, miltä pyörä vaikuttaa. Ihme, ettei kukaan ole kertonut kokemuksiaan uudesta R1:stä.
Kyllähän rykkösestä pikkasen ikävää kommenttia kuului tuolta saksanmaalta...![]()
Mutta hieno se on, ja varmasti hyväkin...
On tullu ajettua 600km ja hyvältä peliltä tuntuu![]()
Kyllähän tuo tuntuu olevan ihan ok, ei ny vielä tarkkaan tiä kun on sisään ajo menossa.(R104 @ Huhti. 22 2004,11:53) kirjoitti
tänään töistä kotiin tullessani kauppias soitti ja sanoi että milloin tuut hakemaan punaisen ykkösesi
![]()
Kuvia kehiin!![]()
![]()