Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    MP-messuilla mainostettiin semmottis kuivapesuainetta, että suihkuttelee vaan puhdistettavalle pinnalle ja hankaa lian pois. Jättää muistaakseni vielä suojaavan (vaha?)kerroksenkin... helppoa kuin mikä!

Oli muistaakseni TMssäkin kokeiltu ja hyväksi havaittu. Muistan sen lukeneeni joskus. Nyt ei sit vaan kummiskaan juolahda mieleen tuo aine vaikka prosyyriä otin messuilta (ja hukkasin). Jos joku muistaa, niin viitsiskös pistää vinkkiä kehiin mitä se oli ja mistä sitä saa.

Nimim. "Ny on Kawa jo ihan pölyne ja likane..."
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Itse suihkin kyseistä ainetta vanhaan CBR:ään ja kiillottelin "puhtaaksi". Muuten hyvä, mutta pieniä suihke pisteitä löytyy varmaan vieläkin moottorin kyljestä ja mukavista pikku koloista! Kotteron "pesemiseen" se ehkä käy, mutta mopo pitää pestä vedellä ja pesuaineella!
    Mulla oli tuota ainetta, ja mun mielestä se toimi oivallisesti. En tosin lähtisi kovin hiekkaista pyörää sillä puhdistamaan (en siis ole kokeillut ääriolosuhteissa) mutta mm. hienojakoisen mutapölyn poistoon oiva, tai jos jostain syystä haluaa pyörään vähän extrakiiltoa nopeasti. Erityisesti kypärän sekä visiirin puhdistamiseen tuo oli aivan ehdoton aine! Lähti hyönteisten raadot aika vikkelään
    Ja nyt voin likaisen salaisuuteni paljastaa: Olen törkeen laiska! Jos jotain ei muista, niin kysyy vaan nettifoorumilla ja oottelee vastauksia. Itteltä kumminkin löyty toi TM missä ainetta testattiin. Vähän kun jakso kaivaa, niin selvis.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin ainetta löytyy täältä.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Tarkoitatko tätä; Dri Wash and Guard,Vedetön auton puhdistus ja suojaava kiilto.Musta purkki ja valmistaja DWG international. (Purkinkyljessä puhelinnumero 040-5339521 jälleenmyyjän kohdalla)
    On melkoinen ihmeaine.Olen säikäyttänyt pari tuttua suihkauttamalla auton rapaiseen kylkeen vahaa ja hankaamalla heti FROTEE rätillä.Irrottaa lian liinaa ja vahaa samalla.Hemmetin riittoisa aine...
    On tosiaan ihmeaine....
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 02 2004,10:15) kirjoitti
    On melkoinen ihmeaine.Olen säikäyttänyt pari tuttua suihkauttamalla auton rapaiseen kylkeen vahaa ja hankaamalla heti FROTEE rätillä.Irrottaa lian liinaa ja vahaa samalla.Hemmetin riittoisa aine...
    On tosiaan ihmeaine....
    No, on ihmeaine tosiaan, jos maalipintaa ei naarmuta. Mitä aine tekee sille lialle siellä liinassa, ettei se pääse hankatumaan vasten maalipintaa? Taitaa olla automaalareilla kohta taas töitä
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86
    Erittäin hyvä tuote myös mottoripyörille. Puhdistus onnistuu missä ja milloin vain, kunhan pinta ei ole todella paksun kuran peitossa. Silloin kevyt huuhtelu on tarpeen.Tuotteella saadaan aikaan kiiltävä ja hyvin likaa hylkivä suojapinta. Lisätietoja löytyy ositteesta http://www.dwgfinland.com
    Esim sumutuspullo ja 4 auton(pyöriä huomattavasti useammin)käsittelyyn aine maksaa 18 eur.
    Ikina, en sitten millonkaan lahde kaapimaan edes polysta pintaa, saatikka hankaamaan likasta

Se ei yksinkertasesti voi olla naarmuttamatta, ei likapartikkelit atomeiksi haihdu Ehka testissa nayttaa hyvalta, eika isoja naarmuja ollu, mut kun parin pesun jalkeen vaha on peseytyny pois, ni alta paljastuu varmasti ainakin swirleja.

Mut jos joku tykkaa, antaa menna vaan..

Ite joskus jos esim. nayttelykeikalla auton kanssa tulee pari tippaa vetta tai siitepolya tms, suoritan pikaputsin nestemaisen (suihkutettavan) vahan ja mikrokuituliinan kanssa, ja varomattomasti tostakin jaa jaljet..
  9.  
    Lainaa (pase @ Touko. 05 2004,10:15) kirjoitti
    Erittäin hyvä tuote myös mottoripyörille. Puhdistus onnistuu missä ja milloin vain, kunhan pinta ei ole todella paksun kuran peitossa. Silloin kevyt huuhtelu on tarpeen.Tuotteella saadaan aikaan kiiltävä ja hyvin likaa hylkivä suojapinta. Lisätietoja löytyy ositteesta http://www.dwgfinland.com
    Esim sumutuspullo ja 4 auton(pyöriä huomattavasti useammin)käsittelyyn aine maksaa 18 eur.
    Tuossa yhteydessa kun kehuu, varmaan kannattaa mainita jos on kytkyssa maahantuojaan (tai sama henkilo)

Vai sattumaltako vaan samalta pienelta paikkakunnalta? Korjaa jos villi veikkaus meni pieleen..