Musta Thruxton vaihtui tänään oranssiin -05 Tikruun. Häpeä myötää että viiden tuhannen kilometrin sisukas totuttelu ei saanut Thruxien ajoasentoa maistumaan. Pyörä on yksinkertaisesti turhan pieni meille hujopeille. Lyhyisiin pyrähdyksiin ajoasento sopi kyllä hienosti ja ikävähän tuota klassista kaunotarta tulee. Uudesta Sprintistä vähän haaveilin, mutta aika hinnakashan tuo on. Ajoasentokaan ei tuntunut juurikaan Thruxtonia väljemmältä.
Tiikeriin päätymistä helpotti H-D Centerin asiallinen vaihtohyvitys. Eli ei edelleenkään mitään pahaa sanottavana kyseistä puljusta.
Triumph Rocket III Roadster
Tulipa pitkän harkinnan jälkeen hankittua ajamaton 2004 S3. Kävin ennen päätöstä koeajamassa aika monenlaisia pyöriä. Tässäpä listaa: Ducati Monster 800, Triumph Daytona 955i, Triple 05, BMW S1100R ja Yamaha FZ6-S. Listastani näkyy, etten oikein ollut aluksi oikein varma millaista mopoa etsin. Eiköhän tällä Trumpalla kuitenkin saa harrastuksen taas alkuun. Edellinen pyöräni (1980-luvun lopulla) oli Suzuki 550 Katana.
02 Daytona 955i. Ennen Kawaa ja Hondaa, nyt herrasmiespyörä...![]()
Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
Onnea hyvästä valinnasta! Ja vieläpä nopeimman värisenkin eli oranssin sait... On se meinaan niin hauska peli ajella tuo Tiikeri, että ei paljon kerkeä foorumeilla notkua!(El Tigre @ Heinä. 02 2005,21:04) kirjoitti
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Jep mukavaltahan tuo tuntuu. Reilut pari tonnia on kertynyt totuttelun merkeissä ja ensi viikolla sitten tositoimiin suuntana keskinen Norja. Reissua varten ruuvasin vehkeeseen perälaukun, GPS:n telineen stongaan ja kahdensin ajovalot (kaksi relettä kantoihin ja homma toimii).(AndersReisen @ Elo. 04 2005,13:36) kirjoitti
Ajaminen on ollut pelkkää riemua. Loistava ajoasento ja vääntävän suorituskykyinen kone. Taloudellinenkin vielä, tankkausvälinä voi pitää yli 350 km taajamapainotteisessa seka-ajossa. Yllättävintä silti oli että peli pyrkii painostaan huolimatta keulimaan aika helposti. Taisinpa tottua entisellä twinillä kiertämään kahvaa reippaahkosti.
Kurapyöräksihän tikrua ei ole tarkoitettu vaan yleispyörä-sport-tourerihan tuo on. Ja yllättävän hyvin toimivat kaarreajossa nuo wannabe enskarenkaat (Michelin Anakee). Pilot Roadejakin tuohon kuulemma saisi ...
Pieniä kauneusvirheitä muuten niin täydellisen tuntuisessa ajopelissä kuitenkin on, esimerkiksi triumphrat.net:issä hyvin tunnetut -05 tikrujen etupään kolinat ja koneen nykiminen tasakaasulla kevyessä kuormituksessa. Ykköshuollossa kun mainitsin kolinoista - epäiltiin ohjauslaakeria jota kiristettiin varmuuden vuoksi(?!). No loppujen lopuksi huollon kanta asiaan oli sama kuin kuuluu ympäri mailmaa olevan, kyseessä on "vähän-niinku-ominaisuus" lohduttaa myös kovasti tietää että "ne-kaikki-tekee-tota". No koliskoon, talvella vois purkaa keulan ja asennella vaikka Hagonin vieterit. Nykimisestä en ole edes viitsinyt valittaa vaan hankin Dynojetin O2 Sensor Eliminator Kitin (sensori korvataan plugilla joka valehtelee ruiskunohjaukselle että kaikki OK ja ruisku jättää laihaseosohjelmat väliin tms.) Asentamatta vielä, voin kertoa oliko vaikutusta jos kiinnostaa.
Triumph Rocket III Roadster
Punainen DAYTONA 955 ja kultsilla vihreä ST molemmat toimii
erittäin hyvin sekä mutkissa , että matkassa !![]()
TT600 vaihtui mustaan -04 Daytona 955i.
Lisätäänpä listalle kun näyttää olvan muitakin viimeaikoina...
Musta Daytona 955i -05, muutaman viikon vanha, tottelee nimeä Susanna Maaria.![]()
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
trophy 1200 -91
Lappeenrannassa yksi itäpyörä vaihtui 955i daytonaan
syyskuun alkupuolella .Väri on musta ja tyyliä riittää..![]()
Speed triple -05, musta ja kaikilla tehtaan lisävarusteilla: seat cowl,rear hugger,bellypan,flyscreen ja tehtaan tehoputket+ruiskun kartta.
ps. putket ois myynnissä ulkomuodon modifioinnin vuoksi...
elokuussa vaihtui susse triumph sprint 900s vm 95 . ja hienoisten säätöjen jälkeen täytyy sanoo että mukava vanhus..![]()
eemelin pojat mc
Gessulin kaverina tallissa `95 Speed Triple.
Hauskoja ovat molemmat!
1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
15,10-05 tuli perheeseen lisäystä mustan -04 955:n dayttonan verran.
Ostitko ihan tarvikereleet vaiko Trumppa-liikkeestä? Ovatko toimineet asiallisesti?(El Tigre @ Elo. 04 2005,20:35) kirjoitti
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
(AndersReisen @ Loka. 30 2005,15:00) kirjoitti
Jep, hyvin toimii. Ei ongelmia esim. akun tyhjenemisen muodossa (tätä kuulemma tapahtuu jos releiden tyyppi on väärä). Hommasin releet tuolta: *http://www.triumphtiger-online.co.uk/ hinnaksi tuli muistaakseni 25-30 euroa postikuluineen.
Triumph Rocket III Roadster
Ostin Triumphilta omani, Hellan vakioreleitä näytti olevan, eli varmaan jostain autosähköliikkeestä saa halvemmalla.(AndersReisen @ Loka. 30 2005,15:00) kirjoitti
Tuolla jokin ohje hommasta.
http://www.chrisneary.co.uk/downloa....Mod.pdf
Edit:typo
2004 Musta Triumph Tiger
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Varsin kunnioitettava kalusto. Syvä rispekti!(57pannu @ Joulu. 14 2005,19:48) kirjoitti
Onko kuvia?
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
-01 T-bird vaihtui -04 Tripleen. Klassinen kaunotar vaihtui nykyaikaiseen mitättömyyteen, mutta ajamisen nautinnot paranivat rutkasti. Harvemmin tulee ajaessa aateltua, miltäköhän minä näytän ulkopuolisten silmissä. Ei ehdi.
Tervehdys kaikille! Täältä löytyy Speedmaster / 04. punamusta..![]()
Päivää, täältä löytyy speedmaster -04 kelta/musta
musta ruuttamöhkö,-05 putkisto remontoitu musta roketti