Jos vuosimalli oikein, niin kyseessä lienee 885cc T309 Speed Triple?
750cc mallia on näkynyt myös myytävän??
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Eilen tultiin Gerlostrassen läpi. Neukirchen tms on vissiin pikkusen isompi Trumppamiitti. Emmä tienny että maailmassa on noin paljon Trumppia, saati että joku on ostanu niitä noin paljo. Varmaan parituhatta oli jo tien päällä menossa johki, ja parkissa paljon enemmän.
Google kertoo, että maailman suurimmat Triumph-festivaalit on tiedossa (toivottavasti myös alusvaatemerkki on edustettuna).
http://www.tridays.com/
2010 Suomiclubi-teema bongaa videosta mustat "Union Jack"-t-paidat...
https://youtu.be/yexoRmAigpo
Kyllä vaan tehtiin.
http://www.tomcc.org/ProfilePage.aspx?id=71
Juurikin 885cc on kyseessä. Siitähän tuo speed triplejen taival sai alkunsa.
Speed Triple MK-1
Onko musta vai oranssi väri? Itse tuollaisen -95 Triplen omistaneena en voi kuin onnitella, mahtava laite
Niin ja kyseessähän on toki Speed Triple eikä Street Triple![]()
Sprintti vaihtu sit Tigeriin. Eikä enään kyykkyä tuu. On vaan niin leppoista meno ja sorallaki menettelee.http://![]()
Aprilia SL Falco vaihtui sprint st 1050..saas nähdä kuinka yhteiselo sujuu
toivottavasti ei jännitteesäädin heti porsi![]()
Indian Sport Chief -23
ex. BMW R1200R -17
ex. Triumph ST 1050 -10
ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
ex. Honda VTR1000F -98
ex. Honda CB750F -83
ex. Honda CB125TDC -84
Triumph sprint st 1050
On se niin hyvä ajaa toi trumppa![]()
IMG_0505_pieni.jpgTuossapa pari kuvaa, orkkisversio ja konetta ei ole avattu. Ihme sinällään, onhan kyse brittiläisestä laatutuotteesta. Meridienin tehdas jne....Vain Amalit sen tekevät, valuvat ja vuotavat. Jos nyt joku tämän saumasukka mainoksen muistavat.
Uusimpia Spint ST ja Thunderbird on ollut tässä joku aika sitten, mutta ei , ei se oikein nyt natsaa. Tuo pikku-Tiikeri voisi olla ihan mukava vekotin
Viimeksi muokannut: 57pannu; 03.07.2016 klo 18:55.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Kastuukos muilla ysipuokki daytonan omistajilla sadekelillä perse? Muuten pysyy ihan kohtuu kuivana jos ajaa märällä tiellä mut jostain nostaa veden silleen et on kalsareita myöten uitettu joka kerta...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Mulla kastuu bokserit eniten kuivalla kelillä Daytonalla päästellessä
Aika vähän olen sadekeleillä ajellut, joten en osaa sanoa, mutta laitetaan tarkkailuun. Onhan se mahdollista, että pyöräsi modaukset aiheuttavat sellaisen pyörteen, joka sinkoaa vesisumun haaroihin.
Triumph Daytona 955i (DSSA) '02 ||| Suzuki SV1000 '03 ||| Suzuki SV650 '00 ||| Suzuki S1 (60cc) ||| Suzuki LT80
Tätä mä just vähän hain et onko etukatteiden puutteesta vai tarakasta vai mistä kun johtuu...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Tällainen "kastelija" kyseessä:
![]()
Triumph Daytona 955i (DSSA) '02 ||| Suzuki SV1000 '03 ||| Suzuki SV650 '00 ||| Suzuki S1 (60cc) ||| Suzuki LT80
Tarkotinkin omaani:
Ootsä tän täälä melko varmasti jo nähnykki mut tossa täydessä touring-varustuksessa. Tjaa no pallogrilli tulee viel kohta tohon tarakalle kun löysin vanhan sputnikin äiteen tallista jonka ostin taannoin edelliseen CBR:ään...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Tiedän, että tarkoitit omaa tuunattua pyörääsi. Laitoin vain kuvani omasta Trumpasta esille, kuten triidissä on alunperin kyse.
Eiköhän sinun "Speedtona" ole jo lähempänä SpeedTripleä, joten erot siihen lienevät oleellisempia kuin Daytonaan vertailu ja kastuuko nakulla paikat kuvaamallasi tavalla. Voiko olla että S3:een verrattuna erilainen valo(maski) ohjaa tuulta erilailla ja vesisumu menee tankkia myöten reisille. Tai sitten öljynjäähdytin jota S3:ssa ei taida olla, nostaa katteista riisutussa Daytonassa eturenkaan jälkeen vesisumun ylös. Eli riittääkö kastumiseen jo pelkkä märkä tie... Vaikea sanoa.
Triumph Daytona 955i (DSSA) '02 ||| Suzuki SV1000 '03 ||| Suzuki SV650 '00 ||| Suzuki S1 (60cc) ||| Suzuki LT80
Vesi tulee selkeästi takarenkaalta kun kastuu kannikat penkin sivuilta.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Mulla alkoi ainakin Speed Triple roiskimaan suht iloisesti vettä takarenkaalta penkille heti, kun korvasin alkuperäisen "hännän" vähän sirommalla kilpitelineellä.
No sieltähän se sit varmaan saa alkunsa kun tuo mun kilpiteline on mallia peltilevy putken päässä. aattelin ite et tulis enemmänkin huggerin ohi sivuilta...
Onks muutes teille käyny koskaan silleen et sateessa ajon jälkeen kun käännätte virrat pois niin valot jää päälle tai joku rele siinä oikean kankun alla jää sanomaan KRRRRRRR kunnes akun plusnavan irrottaa? Mulla joku relekanta välillä vetää vettä edm oirein.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Ja tosiaan ton näkösellä roiskevesiautomaatilla mennään vielä ainakin toistaiseksi. Pikkasen on tosin meinannut pyöränvaihtokuume vaivata viimeaikoina...
Ostin kokeeksi pari päivää sitten Korrek Pro TFC -pinnoitetta + saman sarjan detailerin jotka sutaisin hetki sitten pintaan ValetPRO Advanced -esipesun + Dodo BTBM pesun jälkeen ja ainakin ensivaikutelma on ihan positiivinen, pyörä kiiltelee ihan kivasti ja korrekin litkut oli varsin helppo levittää.
Yllä oleva kuva ei liity tapaukseen, vaan on otettu aiemmin.
Olisko se abba?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Rakensin kaverille vähän samantapaisen viime kesänä. Tehty nostamaan stunttihäkistä mut kaipa se ainakin pikku modauksilla, pääasiassa tota pulttikiristeistä poikkiputkea hiukan lyhentämällä, sopis nostamaan myös noista pultinrei'istä. Sillä ei oo enää daytonaa joten pukki sinänsä turha, voin halutessa kysästä josko se myisi sen, ei varmaan mahottomia kärsis. Häkin kanssa nousee taaksepäin mut ilman luultavasti paremmin tolleen abba tyylillä eteenpäin, voi muuten ottaa jalkatapit vastaan.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Onko sulla vielä ne sivukatteiden alla olevat moninapa liittimet joita pitkin meni mittaristolle jne eteen sähköt?
JOs muistan oikein nin mulla jäi vilkku naksuttaan itekseen kun ne kastuivat - se tosin katkes avaimesta - mut kyse ei ollu ite releen kastumisesta, edes silloin kun sen näki kastuneen, vaan että "ohjausvirta" tuli muualta.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
Ne on kaikki siivottu pois ja kolvattu+sukattu. Oon joskus onnistunu sohaseen painepesurilla vettä sinne releille samalla efektillä. Tarvii joku suojakilpi väännellä sinne kunhan sais aikaseks... tarttis vissii homma pellintaivutin kun ois useampikin projekti mihin sitä tarttis.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Triumph Sprint RS 955i
Tommonen, kunnes kohta pääsen uuteen talliin ja aloittamaan uudet rakentelut
triumph.jpg
Braaaaap