Siis yamaha fzr 1000 -90
Pyörällä ajettu 98000km eli vasta sisään, mutta kakkonen kiljuu kun pistettävä sika. Onko pelättävissä ongelmia?
Kaikki vaihteet menee kyllä hyvin päälle, mutta olen vähän säälinyt tota kakosta. Pyörä ollut mulla 3 päivää ja kortti 10 päivää. Melkein RossiJa mistä tietää on exup malli?
Kaikki Tieto pyörästä kiinnostaa.
Kawasaki Z750s 2005
Hyvä neuvo, myy pyörä ja osta pienempi ja tuoreempi vuosimalli. Ton kanssa saa olla kohta paksu lompakko, ja nautit pyöräilystä ememmän kun vehkeet on kunnossa.![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
2. vaihteen rattaasta ja/tai 5. vaihteen rattaasta on lähteneet pintojen nitraukset. eli rattaat ovat ns. loppuun kuluneet. noin niiden pitäisikin kulua mikäli laatikkoa on käytetty oikein. jos taas väärin niin olisi hampaista lähtenyt paloja paljon ennen. jos kyseessä on askivika, jonka voi todentaa lampulla katsomalla öljypohjasta odotettavissa n 700-1200€ lasku pelkistä osista.
mulla on myös yksi tuollainen laatikkovikainen moottori tuolla kellarin hyllyllä odottelemassa aikoja parempia. vaihtomoottori on tuossa kohtaa ihan todellinen vaihtoehto.
exup malliksi sen todentaa kokonaan hopean värisestä moottorista, exup venttiilistä pakoputken kollektorissa (siitä lähtee 2 vaijeria, ei voi missata), exup servomoottorista joka on vaijereiden toisessa päässä, sekä moottorin numeroista jotka alkavat kirjainnumerosarjoilla 3GM, 3LE. vanhemmat ei-exupit alkavat 2sella.
varmista että ei ole kyse huonoista ketjuista yms triviaalista
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Joopa joo "uusinta uutta" edustaa motti. Eikä mitään korjata ennen kuin korkkaa.Ihan kiva pyörä toi on ollu alotella, eikä ainakaan tarvi heti vaihtaa menevämpään
kun vaan pystyis ajaan sallittuja nopeuksia.
Myyjä Väitti että olis just vaihdettu 2. vaihteen ratas ja *ulisee sen takia. Ei varmaan pitäis uusien pitää meteliä?
Kawasaki Z750s 2005
..jaa, vaihtoko 2:s rattaan sen takia kun ei ulissut *..no kyllähän mun fzr pitää ääntä joka vaihteella jonkin verran mutt ei kuin "sikaa piestettäis"..ei mikään terveellinen ääni...ja täältä foorumistakin löytynee tarinaa/vioista fzr:istä....onnee silti mopon hankinnasta...muuten yks kesä tuli ketjupaketissa 1 piikki pienempi etulätkä,vakiota ootellessa ajelin sillä ja mun fzr:ssä alkoi ketjut laahaan "liukua" vasten aiheuttaen ulinaa,mutt sehän kuuluis joka vaihteella sama ääni...mietin tässä sun mopon ääntelyä.
Ihmettelen vähän minäkin että on vaihdettu 2. ratas myyjän mukaan.Sinnehän pitäisi vaihtaa rataspari vähintään.Toivottavasti työ on tehty huolella ettei ole unohtunut mitään simmejä pois.Ei olisi ensimmäinen kerta kun väärin korjattu.Remppahan on kuitenkin suht helppo tehdä sit kun poikii eikä mulla ainakaan ole kovin kalliiksi osat tulleet.Hinnoissa on näet todellakin varaa neuvotella(yli 50%).![]()
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Oikee kommentti!!!(vepa79 @ Syys. 15 2005,22:11) kirjoitti
Itellä samanlainen persiin alla.
Vinkuu ja huutaa, mut eiköhä toi oo vanhojen fasujen ominaisuus. Sitkeesti tuntuu vaan toimivan...