Ruusuja satelee muuten kuin et siel on yksi työn tekijä... Mutta Korvenpää itse on niin alan ammattilainen että ei mitään pahaa voi sanoa... Hinnat ja muut alhaisia. Kokemusta löytyy (liian nuori tietämään itse) mutta jo isän kanssa ajeli ja kuulemma ollut yksi parhaista. Olisi kiva kuulla joltakulta lisää Esasta. Korvenpää korjaa, myy, ostaa, vaihtaa ja vaikka mitä kakspyöräisiin liittyen. Ainiin kyll täytyy mainita et aika vähän Korvenpää mainostaa (ei kai yhtään kun maine jo kiitää niin kovaa että loppuisi aika?)
Jep.. täältä myös pinnat Korvenpäälle. Hommat hoituu, puheet pitää ja muutenkin homma on luonnikasta. Kokemusta paikasta kolmen pyörän oston verran ja jatkoakin todennäköisesti seuraa kun alkaa vaihto KUUME iskeen..![]()
GSX1400
Oletettavasti tää "Korvenpää" on jossain Pirkanmaalla ?
CBR 1100 XX
Osaa tuo Korvenpää heittää myös aika paskojakin tarjouksia jos meinaa vaihtaa mopon tuolla.. Eli ei eroa edukseen monesta muustakaan mopokauppiaasta![]()
The Real Thing ?
Yhtään "romua" en ole Korvenpäällä nähnyt eli jos sinä olet tarjonnut vähän huonompaa/kärsineempää niin Korvenpää ei ote yleensä riskiä että jäisi vehkeen kanssa tappiolle vaan luultavasti tarjoaa vähän. Korvenpää on kumminkin senverran "puskassa" että siitä ei tiedä kaikki (ainakaan vielä) että hänellä on varastotilakin tiukassa. Kyllähän sitä isompien kauppojen on helppo ottaa "romumpi" pyörä. Kun sieltähän tavallinen tallaaja ensin käy katsomasta. Katsos halpa pyörä eikä tajua että esim. koneella ei ajeta kymmentäkään kilometriä.
Mitä olen seurannut kys om lafkan hinnoittelua, niin ei niihin hintoihin voi saada huippuhyvitystä omastaan, pitää tsekata, että mikä on se maksettava väliraha, eikä se, mikä on hyvitys hintalappua vastaan... Tämä tietysti noin yleisellä tasolla - en ole itse kyseisestä paikasta pyörää ostanut, mutta muuten asioinut 22 harrastuskesäni aikana useasti... Tyyppihän on persoona sinänsä...(Unhola @ Marras. 30 2007,14:19) kirjoitti
Kitka miehen tiellä pitää!