Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
    zpete, jos mahollista ni olis erikiva nähdä lisää pätkää zetasta... Jos joskus jaksat ni ota pidempää?
    Lainaa (zpete @ Elo. 04 2005,19:26) kirjoitti
    Lainaa (ttv @ Huhti. 27 2004,23:09) kirjoitti
    Minun Zeta ei ainakaan hirveen helposti keuli kaasulla, silleen vähän nostaa muutaman sentin, jos esim ykkösella ajaa 6000 kierroksella ja sitten kaasut pohjaan ja yrittää keulia pelkällä kasulla niin sutasee vähän ja ei keula nouse...
    No kyllä zeta ykkösellä keulii helposti ilman kytkintäkin. Ja sliparin vaihto toi voimaa selkeästi 6-8krpm alueelle, sitten keulii ihan nätisti pelkällä kaasulla. Laitetas pätkä videota: video
    (Tossa videossa on Z750 vakiovälityksillä).
    Mikähän rengas ja millaset paineet on jos kerta sutii?
    Niin eli siis tässä on taas tämä ikuinen käsite-ero. Toisen mielestä kaasulla keuliminen on sitä, että vaan vääntää yhtäkkiä hanat kaakkoon niin hytti nousee ylös ja kivaa on. Monesta pyörästä ei oo kokemusta, mutta aika harvassa taitaa olla vakikuntoiset <1000kuutioiset, jolla se onnaa. Ei se zeta sillä nosta, ei ainakaan itellä nostanu. Mutta jos ihan pikkusenki siinä 7krpm:n kohdalla höllää kaasua ja saman tien vetää täysille (kuten tossa zpeten videossa näkyy), niin nousee taatusti, eikä tartte kytkintä. Ite en edes osaa kytkimellä nostattaa, pelkää että nurin menee.
    Zetalla en ehtiny oppia vetään niin pitkiä siivuja, että ois vaihteen vaihdosta uskaltanu puhuakaan. Nyt fazerilla alkaa olla siinä jo, että ehtii melkein heittää kakkosen silmään ennenku keula tippuu :P Siitä se lähtee, kyllä se on kohta nurin

Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Jees, ihan samaa mieltä olen Ulpe. Ns. powerwheelie onnistu aika harvalla pyörällä. Mutta jos keulia haluaa niin siihen kyllä käy oikeastaan mikä tahansa pyörä, miehestä se on kiinni.

Ja en minäkään tota keulimista hallitse, paljoa en kyllä ole kokeillutkaan. Etutassu tulee pidettyä aika matalalla ettei käy vahinkoa... Tossa videossakin keula oli vielä aika alhaalla. Silloin ei edes vaihto kakkoselle onnistu: Jotta 2. menisi sisään pitää kaasua vähän höllätä ja silloin keula tippuu heti. Keula pitäis nostaa korkeamalle että ehtisi vaihtamaan vaihdetta.
    se kakkonen kannattaa tuupata samantien sisään kun keula nousee ykkösellä..menee paljon nätimmin..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Motarivauhdissa peilit tosiaan näyttävät tilataidetta. Lisäksi kytkinkahva alkaa 7000 kierroksessä rämisemään TODELLA häiritsevästi. Pitänee avata, sillä tuota tärinää ei ollut alun perin...
    Mulla on kanssa HYVIN voimakasta tärinää havaittavissa...
    On jo kaks peilii hajonnut tärinästä tänä kesänä
    Kaikki pultit ja mutterit on tarkastettu... kaikki on kireellä ja kiinni... ja sliparikin on hiilari kiinnikkeellä joten sekään ei varmaan hirveästi välitä tärinää runkoon...
    -HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    Mulla täristi ex-kawa siellä ~6000rpm alueella. Peilit sumeni ja
    ilmeisesti samasta syystä kiinnitykset löystyivät alituiseen.
    Ei tärinä mua pahemmmin häirinnyt, toimi lähinnä tekosyynä lisätä
    kierroksia. Peilien sumentumisen/löystymisen ratkaisin poistamalla
    mokomat turhakkeet - parantaa muuten ulkonäköä melkoisesti!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Lainaa (Paolo @ Elo. 08 2005,14:09) kirjoitti
    Mulla täristi ex-kawa siellä ~6000rpm alueella. Peilit sumeni ja
    ilmeisesti samasta syystä kiinnitykset löystyivät alituiseen.
    Ei tärinä mua pahemmmin häirinnyt, toimi lähinnä tekosyynä lisätä
    kierroksia. Peilien sumentumisen/löystymisen ratkaisin poistamalla
    mokomat turhakkeet - parantaa muuten ulkonäköä melkoisesti!
    Mulla on ollu vähän samaa efektiä
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Mulla resonoi myös kate (vaikkei suuri olekaan) kytkimen lisäksi. Samainen 6000-7000 ku on lasissa ni johan alkaa konsertto. Onneksi tulpat korvissa ei kuule. Oisko ideoita millä saisi katteen hiljaseksi? Ne ristipäiset ruuvit kera sen muovitulpan ei kestä kiristämistä...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Joo mullakin resonoi joku etu päässä siinä 6000-7000 kohalla. Varmaan kate? muuta resonointia en oo huomannu ja stongakin on ihan jees. Keulimaan toi pyörä kyl lähtee ihan hyvin vaikka kakkosella, kun pikkasen kytkintä livauttaa ja nykäsee. Ite lähen nykyään aina suoraan kakkosella keulimaan. Saa vedettyä ihan kunnon siivuja.
  11.  
    Nostetaanpa ketjua ylöspäin.

Tänään huomasin, että minulla tuossa 6000rpm tienoilla alkaa luultavasti vasen peili resonoimaan. Kuulee helposti. Lisäksi vajaalla 4000rpm:lla kuuluu korkeampi resonanssitaajuus, en tiedä mistä tulee. Onko joku löytänyt ratkaisua näille?
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12