Tekemäni teksti on englanniksi, mutta asian ymmärtänee vähemmälläkin kielitaidolla kuvien avulla.
Ohjeet nokkien paikalleenpanoon.
Toivottavasti on jollekin tarpeen. Itselle oli.
Old Suzuki never dies, it just looks that way.
Ennenkuin pääsen tuohon vaiheeseen tarttis vähän apuva.
Mul on kansi irti ja korjaamolla mut kuis pytyt irtois helpoimmin.
On pirun tiukassa kiinni. Onks mitään hyvää konstia.
Irtoshan se kun käytti vähän lekaa ja rautalankaa. Keskimmäisten kiinnitystappien edessä on sylinterissä reijät ulos (jos joku tietää miksi kertokoon) joista imenyt vuosien saatossa pölyä, kuraa yms. sisuksiin ja oli niin h**vetin tiukasti kiinni. Kansi on nyt laitettu kuntoon ja pääsen kokoamaan konetta. Ja ei kun ajamaan. Pitkään on menny kun ei oo ollu aikaa rakennella. Onneks on toinen pyörä et ajamiseen ei oo tullu katkosta. Ehkä siks ei oo ollu niin kiirettäkään.
Hei
onks tähän malliin vielä saatavilla manuskoja jostain? Onks niitä ikuna painettu suomenkielisinä? Sain -89 mallin GR:n ja olis kiva lueskella vähän teknisiä tietoja kun en mopoista oikein mitään ymmärrä...
T:siiri
jaa-a, suomenkielellä...
tässä olisi hyvä saksankielinen saitti, josta löytyy modelle-otsikon takaa mm. gr650:n tiedot
nimittäin tässä: http://ezwebz.com/gs-classic/index1.htm
No juu, aika kattavalta sivulta tuokin vaikutti mutta kaipaamaani manuskaa ei sieltäkään taida löytyä edes lukuisten huoltokirjatoimittajien valikoimista, ei ainakaan osunut silmiin.
Voisko joku kertoa miten öljypinta tarkistetaanja mikä se oikea korkeus on? Naisihmisen on aikas vaikee yrittää pitää pyörää pystyssä ja kurkkia samalla öljypintaa sieltä alhaalta eli saako mopo olla jalan varassa (siis kallellaan) vai pitäiskö sen olla suorassa ja missä kohtaa pinnan pitäis olla? Näkyä kaltevanakin vai vaan suorassa ollessa?
öljynpinnan tarkistus keskituella tasaisella maalla tai muuten vain pyörä vatupassissa... ajon jälkeen anna öljylle aikaa muutama minuutti palautua alas ennen kuin tarkistat...
Katsoppas repairmanual.comista | linkki |; lienee tuo '83 GR suurimmalta osin täysin yhtenevä sinun '89-mallisi kanssa. Ei suomenkielinen, mutta taattua "tehtaan tavaraa"!(siiri @ Kesä. 16 2004,23:14) kirjoitti
Edit: kirjoitusviheriö
Kiva, kiva jollain muullakin täällä on geeärrä
(Ollakseen aikoinaan kumminkin aika yleinen pyörä niitä näkee enää aika harvoin liikenteessä. Mulla on -85 mallinen GR, valkoinen punaisin vauhtiraidoinajoon se on laitettu vasta -90)
Four wheels move the body.
Two wheels move the soul.