Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Olisin kiinnostunut kuulemaan kommentteja Auto-Bikesta? *Mielenkiintonen pyörä siellä myynnissä mutta matkaa sinne minulla on paljon. Ei kehtais lähtee tekemään kauppaa jos liike on epäluotettava tai muuten ongelmallinen.
    Kauppaa en ole koskaan tuolla ruvennut hieromaan, mutta mitä piipahtanut silloin tällöin olen, on tumma hipiäinen hoono soomi -kaveri aika kovan tuntuinen kauppamies Tosin antaa toki olla rauhassa ja tilaa kierrellä hallissa jos niin haluat. Ymmärtääkseni koeajollekaan ei varsinaisesti tarvitse vielä edes haluta kun kaveri sitä jo melko herkästi tarjoaa
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Tuskinpa ongelmia ilmenee. Vastaavat aktiivisesti myös sähköposteihin joten sovi kauempaa tulostasi etukäteen. Tuntuu olevan reilua peliä.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Ostin pyörän sieltä ihan OK kauppa
    Kokemukseni mukaan hyvä,luotettava ja palvelualtis MP-kauppa.Lisää aiheesta esim. ´mistä palvelua aloittelijalle´-ketjusta.
    Ihan ok paikalta vaikutti, mitänyt erikoispäivien aukioloaikoja ei netissä ihan hirveän selkeästi ollut. Kävin siis turhaan kolkuttelemassa ovea, oli kyllä oma mokani.

Tämä tumma kaveri vääntää kyllä muuten kauppaa, mutta eräästä moposta ei suostunut tulemaan tippaakaan hinnassa vastaan,joten kaupanteko jäi siihen.
    (Ei ollut muuta kuin omasta periaatteestani kiinni siis)
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
    Erinomainen paikka, ainakin omien kokemuksien perusteella. Ostin sieltä uuden FZ6S ja kaikki meni tyylikkäästi. Ajovarusteetkin irtosivat sievoisella alennuksella *

Tummaihoinen kaveri on oikein mukava, vaikka kauppaa teinkin Jannen kanssa. Suosittelen lämpimästi.
    Just over do it
    Kiitoksia vain kommenteista. Pitää varmaan lähteä kaupan tekoon.
    Toissa syksynä kaksi kertaa poikkesin - ensimmäisen ja viimeisen. Vaihdokkia tyrkytin vaihdossa saman merkkiseen, mutta toisen malliseen . Liike ei hyvitä edes edustamastaan merkistä paskan vertaa, eli "vaihtotarjouksen" voi ottaa lähinnä loukkauksena. Ulosmyyntihinnat sen sijaan ovat sitä tasoa etten naapurikaupungista saati kauempaa kannata vaivautua. Palvelutaso? Siinä liikkeessä luokkaa " jaa mikä palvelutaso?" *

Samalla reissulla toisessa liikkeessä homma eteni kauppoihin parissa päivässä!

Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Ostin pyörän Auto-Bikesta keväällä 2000. Hinnassa ei tultu yhtään vastaan ja myyjä meinas jo hermostua savolaiseen tinkijä kaksikkoon
    Mut ihan hyvät fiilikset jäi kaupasta ja pyörä oli sellanen mistä sovittiin ku tulin sitä kattomaan yli 300km:n päästä.
    BMW F800GS -11
    Olen ostanu sieltä kaks pyörää, palvelu on ollu aina enemmän kuin hyvää. Kaikki asiat on toiminu moitteettomasti myös kauppojen jälkeen kiitokset. Jannelle ja Robertille

Burn rubber, not your soul!
    Burn rubber, not your soul!
    Itse olen saanut erinomaista palvelua mutta mutta...kauppoja en ole itse onnistunut tekemään ko. putiikissa koska tarjoavat niin vähän vaihtomopedista *
    Ekan pyöräni ostin sieltä. Pyörälle annettiin muistaakseni kk:n "takuu" jos se niinkuin aivan leviää. Jännitteensäädin levisi sinä aikana mutta olivat sitä mieltä, että sähköviat eivät kuuluneet takuuseen. Hyvässä hengessä kuitenkin juteltiin ja tulivat hyvin vastaan. Olen ostanut yhtä ja toista sieltä. On semmonen tunne, että tulee tuttuun paikkaan kun käy siellä.
  14.  
    Ja lisätään nyt vielä edelliseen kommenttiin, että ovat ystävällisesti lainanneet työkaluja ja antaneet neuvoja ihan muualtakin ostetun pyörän korjaamiseen.