Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tervehdys arvon kollegat!
    Nyt olisi tarvetta laukkutelineille Suzuki GSX-R 750 vuosimalliin 1992? Ei kellään satu olemaan arkistojen aarteissa sellaista, tai jopa paikkaa mistä sellaisen voisi ostaa pois? Tuntuu että liikkeet eivät tunne kuin vuosimalliin -96 ylöspäin olevia telineitä? Onkos jollakin ollut sama ongelma ja kuinka olet ratkaissut sen, muutenkuin vaihtamalla pyörää? Auttakaa hyvät ihmiset minua ongelmassa! Kiitos!

Oletkos ajatellut hommata pehmeitä laukkuja? Mulla oli tuollainen mielessä, kun en mielellään alkaisi kyykkyyn ruuvaamaan rumia telineitä kiinni. Allrightilla on ainakin aika kattava valikoima erilaisia pehmeitä laukkusarjoja.

Toinen vaihtoehto on iso tankkilaukku ja tavararulla. Rullasta ei ole kokemuksia, mutta tankkilaukusta kyllä. Oikein pakattuna tankkilaukkuun mahtuu yllättävän paljon kampetta.
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
    Tankkilaukku on käytössä, mutta inhottavaa kiinnitellä kaikenmaailman telttoja ja muita vermeitä pyörän penkkiin ja katteisiin kiinni? Varsinkin jos reissaa pidemmän aikaa. Se on tosi että tankkilaukkuun sopii paljon tavaraa kun osaa oikein pakata/survoa!
    Itselläni on 93-malli, mutta rungot lienee samanlaiset. Ostin juuri ennen juhannusta Givin Monorack yleistelineen. etummaiset kiinnikkeet saa hyvin runkoon kiinni, mutta takimmaiset joutui hitsaamaan ( !!!) takalampun takana olevaan tukirautaan. Lopputulos kuitenkin siisti. Telineenkin saa kokonaan irti vähällä vaivalla ja pyörään jää vain neljä hopeanharmaata palasta kiinni. Jos asennus kiinnostaa voin lähettää kuvia.
    Menee offtopicin puolelle, mutta onko kellään kokemuksia pehmeistä laukkusarjoista kyykkymopoihin? Kiinnostaisi tuollaiset hommata niin pääsisi eroon selkärepun raahaamisesta...Ottaa niin pirusti ranteisiin ajella muutamankin päivän kamat repussa pitempää matkaa.
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
    mulla on -93 1100:ssa kapan perälaukkuteline kii, siis 1-laukkuinen, ei kolmee.. hyvin toimii ja helppo kiinnittää.. vaatii 12-lenkin ja 8-kuusion ja 20 minsaa aikaa, irti lähtee vähän nopeemmin.. suosittelen.

allrightista sain ton, eikä ollu kauheen kallis, 80e tais olla
    Difficile est satiram non scribere.
    Olen ittekkin ettinyt laukkua/laukkuja 750R:ääm Tankki laukku olisi kyllä yksi varteen otettava vaihtoehto.
  8.  
    Stormilla on hyvä valikoima telineitä, myös vanhempiin pyöriin. Itellekkin löytys sieltä (GPX750R kawa vm 89). Mut en taho, mulle saa luvan riittää reppu ja tankkilaukku.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95