Onko kellään orggilaisella vielä kyseistä kapinetta ajossa? Olisi kiva kuulla kommentteja. Seuraavassa bikessa pitäisi olla koeajo. Olen nähnyt yhden ulkomaisen koeajovideon ja täytyy sanoo että jäätävän olonen laite on kyseessä. Masterbikea odotellessa...
La olis tarkoitus mennä koeajamaan kyseinen laite, saa nähdä tuleeko vaihto himo![]()
Fun is not a straight line
Onnellinen omistaja ilmottautuu *Hieman yli tuhat kilsaa takana ja edelleen tyytyväinen, oikeastaan pyörä on ollut paljon parempi mitä odotin. *
![]()
haastaMut.fi
Noh, onko se "kiloisten tappaja"? Itse olen sitä kuolannut kanssa! *
Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
Täällä olis kans yksi onnellinen omistaja. Ei kaduta hetkeäkään,että hommasin.
Tosta kilosten tappajasta en tiedä,kun ei ole kiloisista kokemuksia.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
Täällä myös tyytyväinen omistaja. Hauska peli ajella *. Vastaa hyvin kaasuun ja vääntöäkin mukavasti. 850 kilometriä takana...
Täällä vähän yli 500 kilsaa takana sinivalkoisella seiskapätkällä. Vielä siis sisäänajovaihe menossa, joten suorituskyvystä en sinällään osaa vielä kommentoida. Kone on kuitenkin varsin väännökäs jo alakierroksilta alkaen.
Todella tyytyväinen olen ollut muutenkin, esim. ajoasento on yllättävän hyvä, ainakin 175 pitkälle. Penkki on ehkä hivenen kova, mutta siihenkin tottuu. Kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa kyseinen pyörä. Esim. Ride-lehti sanoi kyseisen pyörän tarjoavan parasta vastinetta rahoille sporttipyörä-kategoriasssa ;)
OFF TOPIC...
Mun ohjekirja (siis suitsa gsx-r750 04) väittää, että polttoaineen varoitusvalo syttyy, kun tankissa on jäljellä löpöä 1,7 litraa. Onko tosiaan näin, sillä kun olen mennyt tankkaamaan varoitusvalon syttymisen jälkeen (ajanut valon syttymisen jälkeen 15-20 km), tankkiin on mahtunut kork. 12 litraa löpöä. Tankin pitäisi kuitenkin olla vetoisuudeltaan 17L, eli ainakin 14-15 litraa pitäisi pystyä tankkaamaan, jos varoitusvalo syttyy 1,7 litran kohdalla. Mietityttää vaan...
Tuntuu että noi varoitusvalot on joka pyörässä ihan fuulaa!!!(jiipee @ Touko. 03 2004,13:31) kirjoitti
Tosin ei ole kyseisestä pyörästä kokemuksia, mutta omassa Bladessa voi arvata että tankille kannattaa jossain vaiheessa mennä kun valo syttyy
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Samaa ihmettelin minäkin. Luulisin kyseessä olevan painovirheen ohjekirjassa.(jiipee @ Touko. 03 2004,13:31) kirjoitti
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
Muistaakseni mun vanhan susnan (-02 SV) ohjekirjassa sanottiin, että varoitusvalo alkaa vilkkua 3.7 litran kohdalla ja syttyy pysyvästi palamaan n. 1.7 litran kohdalla.(Welho @ Touko. 03 2004,14:10) kirjoitti
Ja jotain tämänsuuntaista se tuntui olevan myös käytännössä.
Excellence is the result of caring more than others think is wise,
risking more than others think is safe,
dreaming more than others think is practical and
expecting more than others think is possible.
Enpä ole ohjekirjaa tullut tarkemmin lukeneeksi, mutta tosiaan valon syttyessä tankkiin mahtuu ~12 litraa. Valoon tuli ainakin viikonloppuna luotettua. Lamppu syttyi matkalla palamaan ja ajelin vielä ~70 kilometriä.(jiipee @ Touko. 03 2004,13:31) kirjoitti
Sama vika rahikaisella, tosin mulla -04 GSX-R600...(jiipee @ Touko. 03 2004,13:31) kirjoitti
Viimeks viikonloppuna kun ajelin p.a.valo sytty 200km kohdalla,, ajelin trippiin 250km ja menin tankille. Sain just ja just 15l mahtumaan tankkiin *
Eli veikkaisin valon syttyessä tankissa olevan about 4 litraa menovettä.
//CBF600SA -11
Taitaa juu olla se noin 4l jokseenkin perinteinen jäljellä oleva määrä ku valo syttyy...Näin mullakin vaikka Yammu onkin. *Pakkohan niitten on vähä jättää ajovaraa että pääsee huoltsikalle asti...Toi 1.7l vois alkaa tehdä tiukkaa ainaki pohjosemmassa.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No näyttää siltä, että ohjekirja puhuu mitä puhuu. Hyvä, että tuli näin paljon vastauksia, niin uskaltaa ajella itekin vähän pitempään. Oon muuten aina miettinyt, että onko siitä mitään "haittaa", jos ajaa tankin täysin tyhjäksi. Kärsikö ruisku siitä tms...
No hyvä että en ole ainut joka on tuota bensavaloa ihmetellyt.. Jutuista päätellen voisi siis olettaa että siellä olisi se 4 litraa kun valo syttyy, joten mikään paniikkia ei ole heti tankata.
Mutta onkos ketään muuta häirinnyt se että peileistä ei pahemmin näe mitään kun vauhtia on kahdeksasta kympistä ylöspäin. Onkohan tämä toiminnallisuus vai saisko peilejä kiristettyä, jotta taustakuva olisi heiman rauhallisempi.
Tonnin huollossa eivät osanneet sanoa mitään peilien tärinästä *
Muuten pyörä on kyllä mahtava, ilmeisesti virkavallankin mielestä kun ylinopeudesta selvisi jutuskelemalla *![]()
haastaMut.fi
Saman huomion tehnyt itsekin, että peilit värisee. Niistä kyllä näkyy, mutta tarkemmin ei voi sanoa, että onko takana olevalla autolla mehulingot katolla *
Tuliko muilla Duck-tail pyörän mukana ihan pyytämättä? Itse ainakin jouduin asiasta huomauttamaan ja sain sen vasta jälkikäteen.
Mulla tuli ainakin mukana ilman mitään pyytämättä.(Gixu @ Touko. 04 2004,12:18) kirjoitti
haastaMut.fi
Juu saman oon huomannut minä, että peileistä ei enää moottoritienopeuksissa paljon mitään näe. Ankanpyrstö tuli mukana ilman mitään erillisiä pyyntöjä. Oli itseasiassa paikalla, kun pyörän hain. Nyt kyllä heitin penkin paikalle, koska on vähemmän altis kaikille naarmuille ym.
Onko kukaan ko. laitteen omistajista vielä innostunut/onnistunut laittamaan bolt-on:ia tai kokoputkistoa? Ilmeisestesti Bolt-on tapauksessa riittää pelkkä ruiskun säätäminen. Muutamilla merkeillä näyttää olevan mölypönttöjä tarjolla tämän vuoden malliin.
Suzukin ruiskua tosiaan pystyy ihan itsessään säätämään, tosin ei kaikki. Siihen tarvitaan joku oma ruiskunsäätöyksikkö, mistä tekniikkaa ymmärtävät voivat kertoa lisää.(Gixu @ Touko. 05 2004,08:14) kirjoitti
En ole vielä nähnyt muiden valmistajien kuin Yoshin bolt-onin ja joku Amerikan serkku oli löynyt Devilin putken paikalla. Ilmeisesti muiltakin valmistajilta alkaa pikku hiljaa löytyä
Kokoputkistoista sen verran, että jos niiden avulla on aikomus säästää painoa, niin eipä ole sanottavaa eroa pelkkään slipariin, koska suitsan alkukäyrästö on todella kevyt.
Jäätävä olo...ei saanu edes nukuttua viime yönä
Kävin koeajamassa eilen 750 -04 Gixun ja jumalauta mikä peli
Nyt on simmonen kuume päällä, ettei paremmasta väliä ja Honduskalla ajettu vasta 7000km ...hmmm
Mitä tehdä![]()
![]()
![]()
Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
Sama vika oli mullakin!(Tune @ Touko. 05 2004,14:46) kirjoitti
Lääke tuohon: Älä aja pyörällä pariin päivään niin kyllä se taas tuntuu tehokkaalta ja sillee![]()
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Mutta jos ajattelee positiivisesti, ni nyt se Honda kannattaa vaihtaa, kun on noin vähän ajettu...(Tune @ Touko. 05 2004,14:46) kirjoitti
![]()
Ei toi mitään auta, nyt vaan kauppaan takas ja ostamaan seiskapuolikas gixsu! *(mekanik @ Touko. 05 2004,14:50) kirjoitti
![]()
haastaMut.fi
Ei muuta kuin hankit uuden Bladen. Se muuten auttaa myös siihenkin, jos päättäisit koeajaa vielä esim. Kilogixxerin, R1:n tai 10R:n. *(Tune @ Touko. 05 2004,14:46) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Kylläpä tekisi mieli kun toi nykyinen seiskapuokki on jo 10-vuoden iässä....mutta köyhällä ei ole kuin haaveita
Toi väritys on vaan ihan perseestä....miksei valko/sini 750 voisi olla saman värinen kun vastaava 600 -malli. Siis ihan liian valkoinen toi pyörä.![]()
Näyttää luonnossa paremmalta ku kuvissa, mun silmään se ainakin sopii(möykky @ Touko. 05 2004,17:09) kirjoitti
Saattaa olla, että olen jäävi, mutta kuitenkin
Joku tiesi kertoa, että näissä tämän vuotisissa giksuissa ei ruiskua enää pysty säätämään. En tosin takaa väittämän todenperäisyyttä, joten kannattaa varmistaa asia joko maahantuojalta tai Reinikaiselta tai Siukolalta, joilta molemmilta löytyy säätöön tarvittava laite.(jiipee @ Touko. 05 2004,13:52) kirjoitti