Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Eritoten Marko Ristiluomalle ja Irma Takaniemelle loistavasta palvelusta!

En voi moittia, en tosiaankaan.

Sen lisäksi, että se sivukilpiteline ja putket tuli kaupanpäälle.

Tuli kaupanpäälle myös hälyjärjestelmä, kotiinkuljetus, H-Dn lisävarustekatalooki.

Erityiskiitos kuskille, joka pyörän Kirkkonummelle toi.
    Appiukko kehui käytöksestä.
    <p>Vanha patu..</p>
    HD:n hinnassa on niin paljon ilmaa, että tuon lisäksi olisi pitänyt tulla Bahaman risteily ja silti olisi ollut huono kauppa.
    Viisi uutta pyörää Moto-Seinäjoesta ostanut ja 1500€ paremman
    vaihtotarjouksen takia ostin Rocketin turKusesta. Viimeksi kävin mutu-seinäjoella ei edes tervehditty. Puhumattakaan palvelusta. Veljekset eivät tykänneet "luopioista", mutta nyt kait sielläkin on uusi isäntä. Jos vaikka osaa tervehtiä.
    Olis pitänyt oma pyörä antaa kaupantekijäästä tässä joku aika sitten. Eipä tartte poikiä vaivata tulisivat vaikka Tampereen Heinolle hinnoittelukursseille.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 07 2008,18:58) kirjoitti
    Olis pitänyt oma pyörä antaa kaupantekijäästä tässä joku aika sitten. Eipä tartte poikiä vaivata tulisivat vaikka Tampereen Heinolle hinnoittelukursseille.
    jep jep, mun tapauksessa kornia se, että se mahdollinen vaihtopyörä oli ostettu pennaselta samoin kuin 4 edeltäjää.
    Mun asteikolta mutu-seinäjoki on höö-dee centerin kanssa samassa kastissa nykyään eli siinä alimmassa. No jos heittäis granin skootterikauppiaan sinne myös, koska bee(nny) the man on lukutaidoton apina. Mitenhän noin tyhmällä miehellä voi kuitenkin olla ihan fiksu sisko, ainakin jossain asioissa ihan ok 30 vuotta sitten.

Jou, joltain taholta provikkaa saavat modet voivat poistaa tämän.
    Me saatiin ainakin hyvää palvelua ja erittäin kilpailukykyinen tarjous; ainakin kannatti Oulusta lähteä hakemaan uusi pyörä Moto-Seinäjoelta. Ja tunnen muutaman muunkin, jotka ovat näin tehneet. Vanhat mopotkin olisivat ottaneet myyntiin, mutta ajattelimme säästää kevääseen ja myydä itse. Tai vaikka vain Kymysys oli kylläkin Triumphista, ei hoo-teestä. Että liv ty rait, rait ty liv... (Sain hiljattain postissa mainion kirjan )
    Kuin ton kirjan myös.'
    Tandöör!

Missä muuten niitä Teneriffanristejä kasvaa?

Summa summarum.'

Kun aloin selvittää kiinostukseni kohteen myyjää, törmäsin seuraavaan.

Alkuepisodi, soitin 4 HD myyjää läpi.
    Miksi HD eikä Trumppa?

Katselin trumppaa ostomielellä, malli miellytti silmää ja nyt puhutaan Speedmaster versus Bonneville America akselilla.

Ekaks kiinnosti America, kromia jne.
    Kaverilla jo Speedmaster sopivasti olikin, siis se eka 2003 malli.

Mutta ku:

.Ketjut.
    -Venttiilit.
    -Arvon alennus.
    -Malli muuttui tosi oudoksi mielestäni 2007.
    Nykymallien "makaava lehmä" tankki, ei kiitos.

No sit.

Mieli kiinnittyi HD sporsteriin.
    Hinnan vuoksi, toi Street Bob olis muuten ollu Fat Boyn ohella omani.

Kattelin Sportster Customia jne ja sit näin sen Nighsterin.

Toi on komee!

Mistä ja miten?

Vakiokysymykset kaikille aloittelijoille.
    Mikä on liike, josta omani ostan rahoituksen saatuani?

Ensimmäinen liike, jossa kävin, HD Center, Ruosilankuja, Helsinki.
    Nyyppä HD kiinnostunut, ehkä hieman arastellenkin, käy paikalla katselemassa.
    Ensi vaikutelma: Älä koske!
    Oli joka-ikisessä-pyörässä.
    Ketään ei palvelu kiinnostanu.

No sit iitä viisastunena, varsinkin kun näin ton Moto_Seinäjoen ilmon, "varaa HD nyt, saat merkittävät edut"

Skeptisenä soitin, mitä on merkittävät edut?
    Rushin putket, 1000 eken varausraha 500 nyt ja 500 kun tilaus on tehty jne, en ees tarkalleen muista kaikkea.

"Oppineena" sen että kannattaa soittaa muuallekin, soitin SGN, HD-Center, Herttoniemen HD liike.

Eli 4 liikettä kaiken kaikkiaan, ku Moto
    -Seinäjoki lasketaan.

Ehdot, noin yleensä:

-Varausmaksu 1000 € ja yht 3000€, kun tilaus on vahvistettu.

-ei muita etuja.

Moto-Seinäjok,Marko Ristiluoma:

-500 e nyt ja 500 e ku varattu.
    Sivukilpiteline asennuksineen kaupanpäälle.
    -Rushin putket ilman lisäveloitusta.
    -Siirtosarjat 600 € neton/ netto ja sopiva vihjaus niiden hankintaan, ilman painostusta.

Maksoin AINOASTAAN sen alku 500 €.

Sitten kun päästiin kaupoille, Marko soitti helmikuussa oma
    -alotteisesti toimituksesta jne.

Juteltiin niitänäitä ja kun sovittu toimituspäivä läheni, en edes ollu kysyny toimitusta Kirkkonummelle.

Se tuli kaupanpäälle.

Sitten vatuloin sen rekisteröinnin kanssa, kun en tollatavalla ole rekisteiröiny uutta ajoneuvoa.
    Irma Takaniemi oli erittäin kärsivällinen vatulointini suhteen ja todella toimi asiakkaan hyväksi.
    Sain vakuutuksen 50 € halvemmalla, kuin heidän kauttaan.
    Silti en missään vaiheessa törmännyt minkäänlaiseen negatiivisuuteen, vaikka ratkaisuni teetti lisätöitä.

Joten, Moto-Sinäjoki täytti kaikilta osin vaateen, jonka asetan.

Vielä kerran Kiitos markolle ja Irmalle!

Te tiedätte, mitä on asiakaspalvelu.

:

,

Sitte
    <p>Vanha patu..</p>
    Jeps, Markon kans myös kauppoja tehneenä ei voi muutako hyvästä palvelusta ja hyvistä hinnoista.
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Mulle tarjottiin Motossa viime keväänä -05 R1:stä 11500€ vaihdossa uuteen hondaan. Myin sen kuitenkin nettimoton kautta kolmessa päivässä itse ja sain 13700€... Kiitoksena tästä en ostanut hondaa
    Kummaa pelleilyä
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Lainaa (R12005 @ Maalis. 16 2008,09:20) kirjoitti
    Mulle tarjottiin Motossa viime keväänä -05 R1:stä 11500€ vaihdossa uuteen hondaan. Myin sen kuitenkin nettimoton kautta kolmessa päivässä itse ja sain 13700€... Kiitoksena tästä en ostanut hondaa
    Kummaa pelleilyä
    Näin se menee..............

Kyllä se puoti puolensa pitää, ilmatteeks sinne oma on annettava.
    Ja aina se sinun pyöräsi menee sinne gatekoriaan "noita meillä on jo ennestään myymättä".

En ole vaihtanut, enkä ostanut sieltä, Ja tuskin näin teen koskaan.
    Muutama kerta on yritetty, ilmeisesti en ole vielä riittävän tyhmä..
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
    Lainaa kirjoitti
    Ensimmäinen liike, jossa kävin, HD Center, Ruosilankuja, Helsinki.
    Nyyppä HD kiinnostunut, ehkä hieman arastellenkin, käy paikalla katselemassa.
    Ensi vaikutelma: Älä koske!
    Oli joka-ikisessä-pyörässä.
    Ketään ei palvelu kiinnostanu.

No sit iitä viisastunena, varsinkin kun näin ton Moto_Seinäjoen ilmon, "varaa HD nyt, saat merkittävät edut"

Skeptisenä soitin, mitä on merkittävät edut?
    Rushin putket, 1000 eken varausraha 500 nyt ja 500 kun tilaus on tehty jne, en ees tarkalleen muista kaikkea.

"Oppineena" sen että kannattaa soittaa muuallekin, soitin SGN, HD-Center, Herttoniemen HD liike.
    Eikös Hoghaus ollut Konalassa(Ruosilankadulla/-kujalla), ja HD-Center Herttoniemessä...?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Taitaa olla kovin ailahtelevaa kiinnostus kaupantekoo. Minä kyselin toiselta aiemmin mainituista herroista uudesta pyörästä ja lupasin messujen jälkeen palata asiaan sähköpostilla, johon luvattiin vastata. Siis keskutelimme messuilla paristakin eri vaihtoehdosta ihan livenä. Seuraavana päivänä viestin lähetinkin, mutta en ole vielä tähän päivään vastausta viestiini saanut. No jaa, onhan noita pyöräkauppiaita maailma pullollaan.

Aikuinen nainen nexusti
    joo olen kyllä todella pettynyt lähinnä huolto palveluun. Olen jo pariin otteeseen kysynyt huollosta penkityksen hintoja + commanderia + vaparia, mut vastausta ei kuulu. Sit laitoin myynnin puolelle viestin niin ei edelleenkään vastausta itse kysymyksiin vaan vastaus oli kysy huollosta!!! josta ei edelleenkään vastausta tule. joten en tule sieltä ostamaan mitään. Suosittelen jokiniemeä joka on kanssa seinäjoella. Sinne esitin kysymykset commanderista + suodattimesta niin sieltä soitettiin hinnat minulle KLO 18.27

MAHTAVAA palvelua!! sieltä ostan vaikka maksaisi 100e enemmän.
    Lainaa (varustelija @ Huhti. 03 2008,20:46) kirjoitti
    joo olen kyllä todella pettynyt lähinnä huolto palveluun. Olen jo pariin otteeseen kysynyt huollosta penkityksen hintoja + commanderia + vaparia, mut vastausta ei kuulu. Sit laitoin myynnin puolelle viestin niin ei edelleenkään vastausta itse kysymyksiin vaan vastaus oli kysy huollosta!!! josta ei edelleenkään vastausta tule. joten en tule sieltä ostamaan mitään. Suosittelen jokiniemeä joka on kanssa seinäjoella. Sinne esitin kysymykset commanderista + suodattimesta niin sieltä soitettiin hinnat minulle KLO 18.27

MAHTAVAA palvelua!! sieltä ostan vaikka maksaisi 100e enemmän.
    Ota sit näistä selvää,mut Moto-Seinäjoelta vastattu kyssäreihin mulle heti ja hommat on hoiutuneet!!!!
    Ovat hoitaneet kohdallani kaikki jutut niin hyvin,että en voi kuin SUOSITELLA,niin huollon kuin myynninkin osalta....
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
    Viime syksynä pyysin kaikilta etelä- ja länsisuomen triumppikauppiailta tarjousta vaihtaakseni rockettini uuteen samanlaiseen. Ainoa vastaus tuli täältä Seinäjoelta ja kaupat tuli. Ihmettelen, etteivät muut edes vaivautuneet.
    Nyt ajelen uudella rocketilla ja olen tyytyväinen.
    Kyselin maanantaina Street Tripleistä Moto-seinäjoelta. Eipä ole vastausta vielä kuulunut.
    Tottunut kuitenkin olen siihen, että prätkäliikkeestä vastaus tulee samana päivänä, viimeistään 2 päivän sisällä.
    Noh, ehkä livenä parempi palvelu?
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
    Meiliä laitoin viime viikolla, tänään soittelin, lupasivat soittaa tunnin päästä takaisin. Onko seinäjoella tunnit eri mittaisia mitä muualla suomessa?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    KERMAPERSEET!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

-itse olin yhteydessä sinne viimesyksyä pyöräkauppojen takia, ja yhteydenpito maileilla, ja puhelitmitse toimi moitteetta sieltä päästä eikä ollut mitään valittamista.

Kannattaisko itse olla aktiivisempi eikä kitistä netissä jos ei ole HETI vastattu, jo on miehillä murheet vähän kärsivällisyyttä.

Luulisi että nyt on kiireisin aika "alalla" eikä joka paikkaan pysty repeämään.

Itse en ole syksyn jälkeen ollut missään tekemisissä heidän kanssaan, mutta seuraavaan pyörään pyydän varmasti sieltä tarjouksen, ja harkitsen vahvasti koska huomasin että HALVIMMAN tarjouksen tehnyt liike ei ollutkaan paras ostopaikka.
    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
    henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
    minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
    tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
    Allekirjoittaneella tuoretta kokemusta roinakaupoista Ristiluoman kanssa. Osa oli varastossa ja osa piti tilata tehtaan varastolta. Kesti siis pari viikkoa. Tilauksessa tuli isossa laatikossa kasa erilaista tarviketta ja pikkusilppua ja yks pikkunippeli uupui korista.

No asiallinen palaute luurin kautta ja Mr. Ristiluoma löysi sieltä omasta hyllystään puuttuneen ja sinne jääneen nippelin ja lupasi järjestää asian.

Seuraavana päivänä postilaatikosta löytyi kirjeessä tuo puuttunut tilpehööri. Kyllä mä sanoisin palvelun toimivan siis suhteellisen hyvin. Vaikka tarkka olenkin. Niin että Kiitosta vaan toimivasta palvelusta Seinäjoen suuntaan tätäkin kautta!
  19.  
    Ja Ristiluoma tänään sai pinnat himaan jälleen.

Kaadoin moponi ja ajattelin alussa, että riittää ku hommaan pari osaa ja soon siinä.

Marko ja J-P Puro selvitti hinnat nopeasti ja tilas osat.

Soitin iltapäivällä ja peruin kaupat.
    Kun vika oli alkuarviointia isompi, joten se menee vakuutukseen.

Marko siihen, ku pyysin anteeksi vaivaa "EI se mitään, sitävarten me ollaan täällä".

Lisää tällaista.

Pyörä voi olla jonkun mielestä kallis, mutta itse arvostan jälkimarkkinointia ostotapahtuman lisäksi.

Sama asia, ku Turva olis tarjonnu viime viikolla vakuutusta 100 ekee halvemmalla, ku Fennia.

Muuten ok, mutta ku se kaatu tänään.
    Mitäs sit, jos olisin tarttunu tarjoukseen?

Fenniasta sain tänäänkin LOISTAVAA palvelua.
    Tiina Lofströmille iso kiitos, jälleen kerran.
    o ja ö voi olla väärällä paikalla.
    Mutta olen asioinut Kirkkonummen Fenniassa viimeiset 10 vuotta ja olen joka kerta ollut tyytyväinen.
    EI halvin, mutta mulle sopiva.
    Siellä palvellaan.
    Maksan sen 100 ekee vuodessa mielelläni palvelusta.

<p>Vanha patu..</p>