Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 68:een 68:sta
    Lainaa (jomi @ Joulu. 15 2008,21:05) kirjoitti
    Ja jos jollain on joku ongema asiasta niin en ota mitään paineita.
    Mitäs paineita Sinulla on asiasta ottaa kun Sinulla on valoasiat järjestyksessä.
    Muutamilla muilla on Trumppien kanssa ne kai vielä vaiheessa ja siitähän tässä oli kai kyse.
    Minua taas kiinnosti muuten vaan kun virheellisesti muistelin valojen olevan jotenkin samaan tapaan kuten Cagivassani eli H3 lyhyessä ja H1 pitkässä valossa. Ja muutenkin kun olen rassautunut omien ja kaverien pyörien valojen, niiden kahdentamisien ja releistämisien kanssa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Mitäs tälläista debattia sitten käydään??? Olen jo jossain tuolla edellisellä sivulla viitannut,että Johans MC:stä Göteborgista saa Triumphin releet ja mikäli itse ei osaa ehkä lähipiiristä löytyy joku joka osaa tökätä ne paikoilleen.

Jos taas pelkää virkavaltaa niin sitten en osaa auttaa, moisessa omantuntonsa kanssa riitelyssä.

Esitin vain asian siten kuin olen sen itse ratkaissut.

Toutes sort affaires

Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
    Turha tässä mattia on alkaa siteeraamaan *

Tässä onkin lähinnä kyse siitä saako niitä suomen sisäpuolelta ja mikä ongelma on kun joissain pyörissä tuntuu olevan sama minkä releen reikiin tökkää..

Täytyy napata ruotsin reissulta ne mukaan kun ensi kesänä sinne päin sattuu. Juuri ja juuri ne vois sinne osata laittaakkin kun pari kertaa on ollu jo osissa koko perä ennenkin.

Kiitos Jomille tiedosta jo edellisellä sivulla.

1300cc Suzuki
    Mitenköhän tuo Speed4:ssa?
    Ei ole kerta eikä kaksi kun on tultu sanomaan että sulla on lamppu palanut.
    Onko niissäkin erikseen lähi- ja kaukovaloumpio?
    Mitä ja minne pitäisi tökätä jotta ei tarvitse ajaa toinen silmä ummessa?
    --- Triumph Speed Four ---
    Lainaa (Lee @ Joulu. 16 2008,09:05) kirjoitti
    Mitenköhän tuo Speed4:ssa?
    Ei ole kerta eikä kaksi kun on tultu sanomaan että sulla on lamppu palanut.
    Onko niissäkin erikseen lähi- ja kaukovaloumpio?
    Mitä ja minne pitäisi tökätä jotta ei tarvitse ajaa toinen silmä ummessa?
    Mutu-tuntumalla (speed nelosta sen kummemmin tuntematta) uskoisin että systeemi on Triumphin tuntien samanlainen kuin Sprinteissä, eli rele kiinni ja menoksi. Trumppa rakentaa konservatiivisesti pyöränsä, eli jos jotain tekniikkaa voidaan käyttää uudelleen niin näin myös tehdään. Kato löytyykö avoimia relekantoja ja tökkää kiinni sopiva
    OmRiders
    Noniin noniin. Homma tehty omalta osalta. Oottelin muuten 4kk releitä siitä ruotsalaisesta puljusta josta joku tohkeissaan käski tilaamaan Peruutin sitten tilauksen..

Triumphin alkuperäinen on HELLA 4RD 003 520 081
    2004 Tripleen käyvät ainakin nämä vastaavat:

BOSCH 0 332 204 101 - 0 332 204 113 -
    0 332 204 115 - 0 332 204 125 -
    0 332 204 150 - 0 332 204 801
    CI RL 105
    DURITE 0 728 12
    FISTER HW 514
    HELLA 4RD 003 520 081 - 4RD 003 520 088-
    4RD 003 520 131 - 4RD 003 520 137
    INTERMOTOR 59004
    LAND ROVER YWB 10032L
    LPC REL 7
    LUCAS SRB 525
    REDCO RPR 406
    ROVER YWB 10032L
    WEHRLE 20 201 000 - 20 201 100

Simpsonsupplies

Itse päädyin Wehrleen. On muuten vaihtava rele ja ei oo mitään diodeja yms.. Kaksi tarvii ja kiinni vaan. Ei tarvi sitten seuraavien jotka tän asian kanssa tappelee vaan "ottaa joku" ja huomenna tilata uutta akkua
    1300cc Suzuki
    Ettei kukaan pääse valittamaan vääränlaisesta infosta sakkojen jälkeen.

Triumph SprintRS 1999-2004 ei ole koskaan myyty euroopassa kahdennetuilla E-hyväksytyillä umpioilla: kaikki pyörät on HC- ja HR-umpioilla. Briteissä on myyty toispuoleisilla kuviolla, mutta nuokin umpiot ovat olleet HC ja HR. Jos nuo olemassaolevat valot kahdentaa, niin kaukovaloumpiosta tulee hajavaloa "riittävästi" (kokeilkaa pimeässä seinää vasten, näyttää melkein kaukovalolta). Kaikki euroopan pyörät ovat lähteneet tehtaalta ilman kahdennusreleitä. Relekannat ja johdotukset ovat paikoillaan jenkkiversioita varten.

Jenkeistä on saanut kahdennus-umpiota, joissa molemmissa on "leikattu vaakasuoraksi" lähivalokuvio. Nuo umpiot eivät valitettavasti ole euroopassa hyväksyttyjen listalla.
  8.  
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Touko. 13 2009,09:08) kirjoitti
    Ettei kukaan pääse valittamaan vääränlaisesta infosta sakkojen jälkeen.

Triumph SprintRS 1999-2004 ei ole koskaan myyty euroopassa kahdennetuilla E-hyväksytyillä umpioilla: kaikki pyörät on HC- ja HR-umpioilla. Briteissä on myyty toispuoleisilla kuviolla, mutta nuokin umpiot ovat olleet HC ja HR. Jos nuo olemassaolevat valot kahdentaa, niin kaukovaloumpiosta tulee hajavaloa "riittävästi" (kokeilkaa pimeässä seinää vasten, näyttää melkein kaukovalolta). Kaikki euroopan pyörät ovat lähteneet tehtaalta ilman kahdennusreleitä. Relekannat ja johdotukset ovat paikoillaan jenkkiversioita varten.

Jenkeistä on saanut kahdennus-umpiota, joissa molemmissa on "leikattu vaakasuoraksi" lähivalokuvio. Nuo umpiot eivät valitettavasti ole euroopassa hyväksyttyjen listalla.
    Minä ainakin ajan " laittomilla valoillani " voi olla edes pieni tae, että puusilmä autoilija ei ajaisi kolmion takaa päälle. Tosin näinhän minulle kävi juuri pari viikkoa sitten, ei auttanut edes tuplavalot, pysähtyneestä autostahan ei näe 40 km/h lähestyvää moottoripyörää kaupunkialueella. Jos linnaan joutuu mainituista valoista niin istutaan sitten ja kärsitään se tuomio. Ai niin mutta kun mulla on vaihdettu keltaiset H 4:set, oisko tuo lehmä luullut niitä auringoksi.

Ps. En suinkaan kehoita ketään rikkomaan lakia, tämä on ainoastaan henkilökohtainen kannanottoni.
    Toutes sort affaires

Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123