Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 81:een 81:sta
    - Vasemman käden heilautus, mutta vasta sitten kun olen jo ohittanut kaverin, ei vielä kohdalla. Sen ainakin huomaa.

Tätä käytän myös minä...
    toi jalka homma menee vähän "ylitse".
    Suzuki GSXR 600 L1
    Oikealla jalalla morjestaminen vaikuttaa hyvältä... vaikka kyl se käsiki näkyy ku tarpeeks korkeelle nostaa...
    RF600R 93´ --> ZX10R 05´ --> VTR1000F FireStorm
    Lainaa (-V- @ Huhti. 19 2004,21:11) kirjoitti
    Kyllä siinä vierellä heilautettu vasen käsikin näkyy ihan hyvin. Varsinkin jos ihan reilusti heilauttaa vasenta kättä etuviistoon oikealle. Jos taas on jäykät nivelet ettei taivu niin sitten on tietysti toinen juttu... Nousee vaikka seisomaan ja kumartaa!
    Nousee vaikka seisomaan ja kumartaa!
    Silloinhan tulee näyttäneeksi persettä!

Itse morottelen vasurilla, näkyvästi kättä heiluttaen.

Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
    Jommalla kummalla kädellä kumpi nyt paremmin sopii, ei se kaasu ainakaan omassa pyörässä palaa takaisin ettei siinä ehtisi välissä morjenstaa, tämä tietysti sen jälkeen kun olen palannut omalle kaistalle .
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    Jalalla juu.

Laitoinkin juuri tuohon splittaus thrediin viestiä Ranskan ohittajista. Siellä kaikki moikkaa jalalla ohitettavaa ja ohitettavat parilla vasurisormella ohittajaa, jos ehtivät huomata Ruuhkassa madellessa tämä on tietty vaikeaa.

Toisaalta sielläpäin huomasi että kun motareilla ajetaan lujaa niin moikataan nimenomaan ainoastaan samaan suuntaan kulkevia. Meillähän taas ei ajeta lujaa missään koskaan.

KaKKaa PuKKaa

Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No sehän riippuu ketä moikataan...

VITSI VITSI, jalalla koreasti...
    Dirty Nasty Furriner
    Kyllä Joe Bar osaa kiteyttää asian kuin asian - aina

KaKKaa PuKKaa

Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97
    Lainaa (Staga @ Syys. 13 2007,01:10) kirjoitti
    No sehän riippuu ketä moikataan...

VITSI VITSI, jalalla koreasti...
    En ookkaan vielä ajatellut käyttäväni molempia käsiä morjenstamiseen, pitääkin ottaa käyttöön .
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    Lainaa (Guest @ Huhti. 19 2004,17:57) kirjoitti
    Noissa tilanteissa morjestus oikealla jalalla.
    ai hitto.. tätäkö se tarkoittikin.. viimeksikin vaan katselin, että näköjään muillakin ajoasento rasittaa jalkaa joten pitää välillä oikoa :-D

Itse olen tervehtänyt ohittaessa oikealla kädellä vasemmalle heilauttamalla taaksepäin.
    Twice the pride, double the fall

Suzuki DL 650 V-Strom 2005
    ex-Yamaha FZS 600 2003
    Lainaa (Bomber @ Huhti. 19 2004,23:20) kirjoitti
    Vain vastaan tulevia morjestetaan, ei samaan suuntaan ajavia ohittajia tai ohitettavia.
    mitäääh!
    tottakai muutkin moikataan! Mä moikkaan valmiiksi kun näen jonkun tulevan takaa ja aloittavan ohituksen!
    Tietä käyden tien on vanki
    vapaa vain on umpihanki
    Lainaa (Ninnair @ Syys. 13 2007,13:42) kirjoitti
    Mä moikkaan valmiiksi kun näen jonkun tulevan takaa ja aloittavan ohituksen!
    Näin tulee tehtyä....liianko innokas? *
    *kukkis*, *pilkunviilaaja*
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Kyllä se ohitettava näkee sen vasemmankin käden, kun maltat ensin mennä ohi, eikä ohitettava aja siksi hiljaa että on puolisokea. Toi jalalla "huitominen" saattaa tietämättömästä antaa jotenkin väärän signaalin. Pimeällä taas vilkautetaan vasenta vilkkua kerran.
    GHOSTWRITER
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Lainaa (pärinä-pänni @ Syys. 13 2007,15:43) kirjoitti
    Lainaa (Ninnair @ Syys. 13 2007,13:42) kirjoitti
    Mä moikkaan valmiiksi kun näen jonkun tulevan takaa ja aloittavan ohituksen!
    Näin tulee tehtyä....liianko innokas? *
    Noinhan sitä tulee tehtyä. Mutta mikä parasta, se antaa ohitettavasta kuvan, että kaveri tosiaan osaa seurata myös takaa tulevaa liikennettä. Upeeta. Sulla on pitkä elämä motoristina Olisipa kaikilla.
    GHOSTWRITER
    Lainaa (Julmuri @ Huhti. 19 2004,21:06) kirjoitti
    Lainaa (teemu @ Huhti. 19 2004,19:06) kirjoitti
    Ken oikealta ohittaa, saapi sormimerkki morjenstuksen peräänsä.
    pervo
    *Repesin!*

Itse silloin harvoin kun ohitan niin moikkaan vas. kädellä tai päätä nyökkäämällä, ja ohi tulevaa morjestetaan jo valmiiks...
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
    oikea jalka ylös,vasen taakse,nyökkäys syvään -vasemmalla kädella moikka ja oikeasta sormet ylös -vilkku sivulle ,räpäytys pitkillä selkään ja äänimerkillä ohi
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
    Lainaa (Julmuri @ Huhti. 19 2004,18:33) kirjoitti
    oikeelta vaan ohi ja reilu läppäsy selkään,siis sellanen ystävällinen läppäsy.
    Ei, kun avarilla kypärään
    Kronoby Racing Team
    Tervehdys pakollista vaikka nurin menisi?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Ei ehdi morjestelemaan on aina niin kiire.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (GoSpel @ Syys. 14 2007,11:17) kirjoitti
    Tervehdys pakollista vaikka nurin menisi?
    Juuh.

Tosimiehet heittää "High-Fiven" vastaantulijan kanssa ja perään "High Sider" kierteellä taittaen ennenkuin jatkavat matkaa.
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Julle @ Huhti. 19 2004,18:06) kirjoitti
    Tai kohdalla nostetaan etupyörä ylös... *
    Ääni tälle vaihtoehdolle.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  21.  
    Lainaa (Jii @ Huhti. 19 2004,17:49) kirjoitti
    Tätäkin sattuu. Yleensähän joutuu (tai saa) ohittaa kotiloita mutta joskus sattuu eteen hiljempaa ajava motoristi.

Ohi siis vaan mutta mites morjestat? Vasemman käden heilautus ei pahemmin näy ja oikealla väännetään kaasua.

Itse olen vilkauttanut vasenta vilkkua palatessa omalle kaistalle - liekö yleinen käytäntö? *
    Nyökkäämällä. Mut tuon oikean jalan (mitä monet näkyy käyttävän) vois lanseerata itellekin

Tuo vilkun vilautus vasemmalle on yleinen tapa kiittää ohituksen jälkeen jos hän on ystävällisesti näyttäny sulle ohitusmerkkiä. Ja ei kannata ihmetellä jos (varsinkin rekkakuskit harrastaa tätä paljon) ohitettu vilauttaa pitkiä sen jälkeen kun kiität vasemmalla vilkullasi häntä ohitusmerkistä, se on vain "ole hyvä"-merkki siitä että kiitoksesi on huomattu
    Ninja forever, man!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123