Sivu: 100 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50909899100101102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2971:stä 3000:een 3229:sta
  1. #2971
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti

    Tuli muuten tilattua torstaina musta puigin huggeri omaan zetaan italiasta ebayn kautta jostain rb-tuning tms. nimisestä kaupasta. Loppusummaksi tuli n. 126e ja perjantaina tuli jo jonkinlainen seurantakoodikin sähköpostiin
    Kusti polki rähjäisen laatikon kotiovelle ja piruvie oli toisesta lokasuojan kiinnityspisteestä lohjennut palanen.

    2013-05-28_18-20-22_577.jpg

    Laittelin vähän italiaanoille sähköpostia asiasta. Mielenkiinnolla odotan mitä tulee vastaukseksi, jos tulee. On vaan loppuenlopuksi melko pieni pala, että haluaisi vaan lätkästä kiinni sen pyörään, mutta kai se on vielä maltettava olla avaamatta pussia.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  2. #2972
    Tänään ajellessani aloin kuuntelemaan ihankuin koneesta kuuluisi aika kova killatus ajossa. En ehtinyt paikallaan kuuntelemaan ihmeellisemmin, mutta osaisiko joku sanoa mistä voisi kuulua? Pyörällä kohta 43000 ajettu ja venttiilien säätö olisi viim. 48000km, voisiko olla venttiilit? Pyörä kuitenkin kulki aivan normaalisti yms.

    Edit: tässä aloin myös miettimään, että ääni kuulosti myös vähän ketjujen kalkatukselta, piti vain tänne laittaa mietteet talteen vkl varten
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  3. #2973
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Tänään ajellessani aloin kuuntelemaan ihankuin koneesta kuuluisi aika kova killatus ajossa. En ehtinyt paikallaan kuuntelemaan ihmeellisemmin, mutta osaisiko joku sanoa mistä voisi kuulua? Pyörällä kohta 43000 ajettu ja venttiilien säätö olisi viim. 48000km, voisiko olla venttiilit? Pyörä kuitenkin kulki aivan normaalisti yms.

    Edit: tässä aloin myös miettimään, että ääni kuulosti myös vähän ketjujen kalkatukselta, piti vain tänne laittaa mietteet talteen vkl varten
    Kannattaa tosiaa ainaki ketjujen kireys tarkistella.. Itellä piti oikeein kunnon kolinaa ku oli ketjut hieman löysällä. Kesti vielä jonkun aikaa tajuta, että ääni lähtee ketjuista ku vertasin kavereiden pyöriin ja kaikille oli ketjut yhtä löysällä ilman mitään lisä-ääniä. Ketjut kireelle ja johan loppu ylimääräset kilinät ja kolinat
  4. #2974
    Pieni mainos, mutta nyt olisi edellisella sivullakin puhetta olleista kiinavivuista lyhyet mustapunaset versiot myytävänä meikäläisellä: http://www.moottoripyora.org/keskust...ja-kytkinvivut
    Kawasaki Z750 -08

    http://taajuuskorjain.pic.fi/
  5. #2975
    Juu täytyy ketjut katsella vkl läpi, aluksi luulin että repun jokin hihna vain lepattaa tuulessa

    Ja aivan unohdin mainita, että tänään tosiaan kolahti postista lappunen että kirjattu kirje hong kongista odottaa noutoa, kahvat tulloo ja pultit paukkuu. Viikonloppuna voisikin sitten asennella niitäkin.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  6. #2976
    Uusi z kuski ilmottautuu mukaan! Syksyllä piti kortti hommata vielä kun kohtuu hintaan sai ja ennen lumen tuloa löyty sopiva pyöräki. Oma pyörä on -06 ja oranssi väritykseltään. Aivan vakio kunnossa led vilkkuja ja tyylikkäämpää kilpitelinettä lukuunottamatta. Nyt tarvis kuitenkin jonkinlaista sliparia saaha paikoilleen ku kuulostaa melko imurilta tuolla vakio pöntöllä Minkälaisia slipareita porukalla on ja mitä suosittelette? Ja mistä löytyisi suht edullisia??
  7. #2977
    Kahvat saapui hong kongista, yllättävän laadukkaan tuntuiset, pitää vielä kokeilla asentaa paikalleen

    Ja ylläolevaan tervetuloa z-porukkaan itselläni on 2004 vuosimalli ja kiinni devil magnum slipari alkukäyristä eteenpäin high mount kiinnityksillä. Itse tykkään enemmän kun putki nousee ylös, jotenkin ärhäkämmän näköinen ja äänimaailma sopii omaan korvaani tosi hyvin!

    image.jpg ennen
    image.jpg jälkeen

    Kuvat eivät parhaita ole, eikä kahvat ihan oikeuksiinsa pääse niissä, mutta itse olen todella tyytyväinen kahvoihin ja niiden ulkonäköön!

    Edit:

    Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta

    383515_10201706761612333_909841107_n.jpg
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  8. #2978
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Kusti polki rähjäisen laatikon kotiovelle ja piruvie oli toisesta lokasuojan kiinnityspisteestä lohjennut palanen.

    2013-05-28_18-20-22_577.jpg

    Laittelin vähän italiaanoille sähköpostia asiasta. Mielenkiinnolla odotan mitä tulee vastaukseksi, jos tulee. On vaan loppuenlopuksi melko pieni pala, että haluaisi vaan lätkästä kiinni sen pyörään, mutta kai se on vielä maltettava olla avaamatta pussia.
    Loppu hyvin kaikki hyvin. Pari sähköpostia ja lupasivat laittaa uuden. Tänään se sitten tuli (ehjänä) ja luikahti paikalleen helposti. Hyvä tuli ja säästöä tuli vaikkakin ei ajassa.

    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Edit:

    Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta

    383515_10201706761612333_909841107_n.jpg
    Enää puuttuu musta viitta kuskilta.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  9. #2979
    Eli tältä sivulta löyty et tuohon z750 kawaan sopis ainakin 02-04 vm zx-6r takaiskari.
    Mut tietääks joku sanoa meneeks vm 2005 zx-6r iskari, -05 z750s malliin?
    Tai vaatiko millaisia muutoksia sopiakseen?
  10. #2980
    Voi elämä....ei tota ainakaan tosissaan voi ottaa

    Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta

    383515_10201706761612333_909841107_n.jpg[/QUOTE]
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  11. #2981
    Eipä sitä ihan tosissaan olekkaan väännetty. Kilven valoa olin vaihtelemassa ja sitten siinä vähän teipillä pelleiltiin. Tykkään muuten uudesta kilvenvalosta verrattuna vanhaan, nyt siis 4 ledin valo.

    Lainaa Zonsson kirjoitti Katso viesti
    Voi elämä....ei tota ainakaan tosissaan voi ottaa

    Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta

    383515_10201706761612333_909841107_n.jpg
    [/QUOTE]
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  12. #2982
    Joo varmasti se led kilpivalo on huomattavasti siistimpi kuin se alkuperäinen
    mötikkä mikä näissä on. Ite vaihdoin kans sen heti, tosin mulla on
    ns.pulttimalliset led valot...tiiä sit kuinka hyväksytyt, mut eipä kukaan
    oo mitään valittanutkaan.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  13. #2983
    Samoja pulttimaisia katselin kanssa, mutta päädyin sitten laiskan miehen ratkaisuun ja nappasin sen 4ledin liuskan. Löytyy oikein e-merkit yms

    Tännekkin voisin taas huudella, että jos joku tietää mistä kannattaisi hommata -04 z750 pientä tuulenohjainta/pleksiä eteen niin infoa Tai jos vaikka jollain sattuisi olemaan ylimääräinen.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  14. #2984
    Osaako joku kertoa että miten 2009 ja 2010 Z750 eroaa toisistaan?

    Oon tossa katellu vaihdenäyttöä omaan -09 malliin ja esim. gipron näytöt on eri vuodelle 2009 ja 2010.
    Gpt:n sivuilla olevat plug and play näytöt ovat vuosille 2010-2012. Voisko olla että 2010 mallin näytöt sopis myös tohon 2009 malliin?

    Onhan noita sitten paljon eri universaaleja vaihtoehtoja jos haluaa alkaa katkomaan johtoja jne. Eikä sekään nyt ole pois suljettu vaihtoehto mutta kun plug and play ei ois ku pari kymppii kalliimpi.
  15. #2985
    Lainaa TPK kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku kertoa että miten 2009 ja 2010 Z750 eroaa toisistaan?

    Oon tossa katellu vaihdenäyttöä omaan -09 malliin ja esim. gipron näytöt on eri vuodelle 2009 ja 2010.
    Gpt:n sivuilla olevat plug and play näytöt ovat vuosille 2010-2012. Voisko olla että 2010 mallin näytöt sopis myös tohon 2009 malliin?

    Onhan noita sitten paljon eri universaaleja vaihtoehtoja jos haluaa alkaa katkomaan johtoja jne. Eikä sekään nyt ole pois suljettu vaihtoehto mutta kun plug and play ei ois ku pari kymppii kalliimpi.
    Juuri 2009 ja 2010 vuosimalleissa vaihtuu tuossa gipron vaihdenäytössä liitin. oma vissiin vm.2009 ja rek. 2010 ja eihän se eka näyttö passannut.
    Kawasaki Z750 -10
  16. #2986
    Okei. No en sit sitä gipron 2010 mallin näyttöö ainakaan tilaa.
    Joku italialainen nettikauppa listasi sopivat osat zetaan vuosille 07-13.. Ja siinä listassa oli kans GPT:n vaihdenäyttö jonka pitäs sopia (valmistajan mukaan) 2010 malliin. On kyl sen verran halpa et vaik tilaiski ja jos ei sovi niin pistää sit myyntiin tai kokeilee liittimen vaihtoo.
  17. #2987
    Tulipa nyt vihdoin hommattua se slipari. Hiilikuituinen mivv:n pönttö carpimotosta. Löyty noita merkkejä niin laidasta laitaan niin tulipa sit arpapelillä päädyttyä tuollaiseen ja ihan pätevän kuuloinen kyllä on ja tuntuu kiihtyvyys ja alavääntö ainakin parantuneen
    Onkos porukka laittanut tuollaista korkeampaa etumaskin visiiriä pyöriin? Onko sillä mitään vaikutusta ettei tuuli ota niin kovasti edestä päin ja mistä olette tilanneet? Carpimotossa ainakin oli joku reilu 80e muovihärpäke...
    Yamaha MT-09 -14 EX:Kawasaki Z750 -06
  18. #2988
    Pitääpäs itsekkin katsoa carpimotosta jos löytyisi visiiriä.

    Toinenkin kyssäri olisi, vaihtelin tuossa jokin aika sitten jarrupalat eteen ja taakse. Nyt olen alkanut ajossa huomaamaan noin 65km/h vauhdin jälkeen alkaa kuulua tasainen nakutus/kilinä jostain pyörän vasemmalta puolelta. Mielestäni kun painan vähän etujarrua niin kuuluu lievä sirinä(kuuluu etujarrusta kun pala koskettaa levyyn), niin samalla tämä kovempi kilinä kanssa katoaa hetkeksi. Mikäköhän siellä olisi, en pikaisella vilkaisulla löytänyt mitään ihmeellisyyksiä, osaako joku sanoa mielipidettään
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  19. #2989
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Pitääpäs itsekkin katsoa carpimotosta jos löytyisi visiiriä.

    Toinenkin kyssäri olisi, vaihtelin tuossa jokin aika sitten jarrupalat eteen ja taakse. Nyt olen alkanut ajossa huomaamaan noin 65km/h vauhdin jälkeen alkaa kuulua tasainen nakutus/kilinä jostain pyörän vasemmalta puolelta. Mielestäni kun painan vähän etujarrua niin kuuluu lievä sirinä(kuuluu etujarrusta kun pala koskettaa levyyn), niin samalla tämä kovempi kilinä kanssa katoaa hetkeksi. Mikäköhän siellä olisi, en pikaisella vilkaisulla löytänyt mitään ihmeellisyyksiä, osaako joku sanoa mielipidettään
    Mulla diversionissa jarrut sirittivät kun vaihdoin stormin sintteriset jarrupalat. Vasemalla puolella musta – taas kerran – nakuttaa ketjut ja rattaat, jarruttaessa niihin ei tuu vetoa ja nakutus katoaa. Ihan van arvaus.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #2990
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mulla diversionissa jarrut sirittivät kun vaihdoin stormin sintteriset jarrupalat. Vasemalla puolella musta – taas kerran – nakuttaa ketjut ja rattaat, jarruttaessa niihin ei tuu vetoa ja nakutus katoaa. Ihan van arvaus.
    stormin jarrupalat mullakin on nyt kiinni, ketjuja kiristin tuossa juuri, mutta ääni ei kadonnut. Pitäisi vissiinkin tsekata rattaat kunnolla ettei ole vaihtokunnossa. Jarrupalojen sirinä on kohtuullisen pientä ja kuuluu lähinnä vain kun vähän jarruttaa, tämä kovempi kilinä huolestuttaa enemmän. Ajoon taikka kulkemiseen ei ole vaikuttanut kylläkään.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  21. #2991
    Vaihdoin viimekesänä zetaan sintteripalat jonka jälkeen jarrut siritti. Tutkittuani asiaa huomasin ettei toisen puolen jarrumännät tule ulos samaan aikaan eli kun paloja vaihdoin niin työnsin tietty jarrumännät sisään ja kaiken paskan niiden mukana. Hoito: purin ja puhdistin satulat ja männät ja vaihdoon nesteet = sirinä hävisi.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  22. #2992
    Okei, täytyypä tuota kokeilla kunhan saa pääteurastajalta luvan taas pyörän kimppuun käydä

    Onkos jotain hyvää tököttiä tuohon satuloiden putsaukseen? Hammasharja + tökötti(kö) ja käykö tähän jokin yleinen paskanpoistaja vai jotain tiettyä pitäisi olla?
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  23. #2993
    Nyt olisi kiikarissa 04-09 vuoden pikku Zeta.
    Yrittänyt kaivaa tieto, että onko järkeä ostaa 04 vuoden Z vai mennä suoraan 07->... että mikä näissä nyt ihan oikeasti on eroa?

    Nyt olisi nätti 04 vuoden pärrä kiikarissa, mutta pitäisi kuristaa 25kw. (Väli a kortti viellä pari kk) Koitin kaivaa tietoa, mutta mistään ei oikein löydy tietoa, että kuka kuristaa ja millä aikataululla ja missä?
  24. #2994
    Osta multa -08 ;)
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  25. #2995
    Lainaa TPK kirjoitti Katso viesti
    Okei. No en sit sitä gipron 2010 mallin näyttöö ainakaan tilaa.
    Joku italialainen nettikauppa listasi sopivat osat zetaan vuosille 07-13.. Ja siinä listassa oli kans GPT:n vaihdenäyttö jonka pitäs sopia (valmistajan mukaan) 2010 malliin. On kyl sen verran halpa et vaik tilaiski ja jos ei sovi niin pistää sit myyntiin tai kokeilee liittimen vaihtoo.

    Tuli sit tilattua Italiasta GPT GI 1001 vaihdenäyttö. 48h tilauksesta oli paketti kotiovella.
    4 piuhaa piti kytkeä kiinni ja ohjelmoida näyttö. Hyvin tuo tuntuu toimivan.
    Z1000
  26. #2996
    onko tietoo saako 05 pikku zetaan isompaa eturatasta?
  27. #2997
    Pieni nakutus josta aikaisemmin mainitsin väheni hetkeksi kun ropasin etujarruja. Huomasin myös samalla, että aivan kun toinen mäntä vasemmanpuolen etujarrussa ei liikkuisi yhtään niin iloisesti kun toinen. Onko tuo koko jarrusatulan huolto kuinka hankala homma, kun luulen että kolina voisi tästä johtua?
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  28. #2998
    Mistäköhän johtuu että zetassa nousee jäähdytysnesteen pinta paisuntasäiliössä? Noin kuukaus sitte katoin että oli ihan paisuntasäiliö täynnä, joten otin sieltä pois ylämerkkiin asti, nyt taas oli niin täynnä että ruikki pihalle nestettä. Mietin vain että eikai vain ole kansivikaa... onko kuin yleistä näissä z750 koneissa? Ja oma pyöräni on siis -04 ja 45tkm ajettu.
  29. #2999
    Lainaa MIKES_ kirjoitti Katso viesti
    Mistäköhän johtuu että zetassa nousee jäähdytysnesteen pinta paisuntasäiliössä? Noin kuukaus sitte katoin että oli ihan paisuntasäiliö täynnä, joten otin sieltä pois ylämerkkiin asti, nyt taas oli niin täynnä että ruikki pihalle nestettä. Mietin vain että eikai vain ole kansivikaa... onko kuin yleistä näissä z750 koneissa? Ja oma pyöräni on siis -04 ja 45tkm ajettu.
    Jos meinaat että öljyt pääsee jäähdytysnesteen sekaan niin minkäs väristä se vesi on?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  30.  
  31. #3000
    Jäähdytysneste on vihreetä. Kai sen väri vähän voi vuosien varrella muuttua tummemmaksi kun ei niitä varmaan ihan lähiaikoina ole vaihdettu. Mutta eniten ihmetyttää se että miksi se nesteen pinta nousee paisuntasäiliössä. Ja jos kansi vuotaisi niin luulisi että nestettä katoaisi, kun pääsisi palotilaan.
Sivu: 100 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50909899100101102 ... ViimeinenViimeinen