Onko kukaan koittanut laittaa 04-06 mallin zetaan(750) 07 tai uudemman mallin bellypania?
Itselläni hankinnassa tommonen,mutta ei meinaa löytyä sopivan näköistä tohon vanhempaan.
Ehdotuksia otetaan kiitollisuudella vastaan jos jollain olisi tiedossa...
(lähti juuri tilaukseen sc-projectin carbon oval-line silenceri,
joten kesää odotellessa.
^ Minkänäköistä oikein haet? Onhan tohon malliin vaikka minkalaista tarjolla? Itselleni löysin silloin aikanaan Poly26:n joka minusta sopi pyörään hyvin.
Thanks,joo toi poly 26 näyttää ihan hyvältä,
pitää maanantaina pistää tilaten.
Sellanen ongelma ilmeni äsken kun otin *ns.magneetonkopan,
eli vasemmanpuolen moottorista irti,niin siellä oli öljyä pohjalla,
kuuluko asiaan vai onko stefa antanut periksi?
edit:"ongelma"selvitetty,öljyn kuuluu kiertää kopassa.
onko kukaan vaihtanu keulaan uusia jousia? tuntuu olevan nuo vanhat semmoset jojot että ihan hävettää..mietin että laittas hieman jäykemmät öljyt/ jouset niin saattas parantua..kokemusta? ja mistä porukka on hankkinut noita?..stormilta tuntuu löytyvän mutta aika suolaseen hintaan.
Muistelen, että zpete olisi modannut keulaa ko. kamppeesta. Löytynee juuri tästä topicista selaamalla.(Wii @ Tammi. 20 2010,22:05) kirjoitti
Superbike #7
Joo.. Ja oliko se jhayrin joka modas vielä enemmän, vaihtoi ne emulaattoritkin sinne keulaputkiin?(Nitrous @ Tammi. 20 2010,22:12) kirjoitti
Jottei tarvi etsiä: moni on vaihtanut jouset ja vähän paksummat öljyt (12,5W tai 15W). Todella suositeltava, se vakiokeula on ihan lussu.Sekä Öhlins että WP taitaa tarjota molemmat n. 10% vakiota jäykempiä jousia.
Itse laitoin jousien ja öljyjen lisäksi vielä n. 1cm verran prikkoja jousen yläpäähän esijännityksen lisäämiseksi.
Ja tämä kaikki siis pätee 04-06 malleihin.
joo kattelinkii tuossa vähän noita topiceja läpi mutta niitä tuntuu riittävän.. joku oli laittanut vakiojousille 30mm palikat ja se tuntuu aika paljolle. saatan rahapulassani joutua tyytymään vakio jousiin ja mietin että oisko 20mm/12,5w yhdistelmä järkevä? itse en oo kovinkaan perillä tuosta alustan säädöstä mutta taakse tuli hankittua zx6r iskari, eli keulakin tarviis hieman ryhtiä..(zpete @ Tammi. 20 2010,22:21) kirjoitti
Miten välitysten lyhentäminen esim. edestä yhdellä piikillä vaikuttaa kulutukseen?
Taitaa oleellisimmat 04-06 pikkuzetan keulajuttelut löytyä lukemalla tämän topikin tämä sivu ajatuksella läpi.(zpete @ Tammi. 20 2010,22:21) kirjoitti
-Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Kulutukseen en tiedä miten vaikuttaa ratastuksen muuttaminen, mutta tältä sivustolta voi vertailla miten kierrokset muuttuu:
http://www.gearingcommander.com/
Ja kysellään tässä samalla, bellypania huutaisi nyt pyörä kovasti ja tuntuu olevan aika julmat hinnat esim Stormilla. Vinkkejä mistä löytäis hinnaltaan kohtuullisia? Tuolta bongasin yhden mutta onko laadusta tietoa?
http://www.intobikes.co.uk/product....sd=DESC
Vive, ut vivas
Ite en huomannu eroa kulutuksessa kyllä yhtään.(soup @ Tammi. 24 2010,23:36) kirjoitti
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
http://www.hesa-motorsport.de/shop/c...ml?language=en(harrimies @ Helmi. 28 2010,21:28) kirjoitti
Tossa ois yksi bellypanni linkki
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Ex zetassa käytin BelRey:tä Castrolia ja Chelliä... kaikki toimi hyvin.
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
Castrolia laitoin omaani myös,ajamaan en ole päässyt kyseisillä öljyillä mutta pukkien varassa jokusen kerran kuumaksi koneen käyttänyt eikä vielä ole vaihteisto takerrellut(joku kertoi että castrolin öljyllä menee vaihteisto jäykäksi).....
ajattelin laittaa zetaan kendall:in öljyä. Onko jollain kokemuksia kyseisistä litkuista, vaihteiston ja moottorin kannalta?
Ei riemulla rajaa, kun mieli on vajaa.....
Itse olen shellin öljyjä käyttänyt ja hyvin on toiminut.
Tarkemmin Shellin Advance VSX.
Kawasaki Z750 -06
www.saapalvelu.fi
Täältä löytynee joku, joka on asentanut -07 tai uudempaan minivilkut (mieluiten Kellermann). Millaisen sovittimen etuvilkut tarvitsee, jotta saa alkuperäisen paikalle ja tarviiko jotain jatkopalaa vai tuleeko tarpeeksi näkymään tuolta "umpion" sisältä? Entä onko tuon vanhan vilkun irroitus ihan helppo homma vai tarviiko näppäriä käsiä?
Sori tyhmistä kysymyksistä, mutta pyörä on 100 km päässä![]()
CBR600F 2004
Z750 2009
MT-09 2014
1290 Super Adventure S 2017
Jos jollain tarvetta keulalle zetaan niin tuosta sovittelemaan.
=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=6151067@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?id=6151067@tb=tmp_find _agent]Nettivaraosa
Tuhanteen kertaan kysytty kysymys mutta kysytään vielä kerran eli onko tällä hetkellä kellään jäykempiä keulajousia kuten Öhlinsiä myytävänä Zetaan? Vai täytyykö tilata uudet kaupasta? Tuo koko keula kun menee hieman turhan arvokkaaksi..
Ja onko kukaan tilannut näiltä sivuilta, http://www.intobikes.co.uk/ että tuleeko sitä mitä tilaa ja onko hyvälaatuista? Sieltä tuntus löytyvän niin jousia kuin bellyjäkin aika sopivaan hintaan..
Vive, ut vivas
Mistäs sen eron huomaisikaan, kun mittari heittää pienemmällä rattaalla... * *(slip @ Helmi. 28 2010,21:41) kirjoitti
edit: siis ilman speedohealeria...
--Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
(-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)
Gas Gas EC 300
Kawa z750
No vaikka sigmasta joka seuraa etu- tai takarengasta?Mulla seuras varmuudeksi kumpaakin.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Toimiihan tuokin. Enemmän varmaan kulutukseen vaikuttaa ajotyyli, eli paljonko sitä oikeata kahvaa kääntää, ja kuinka nopiasti.(slip @ Maalis. 08 2010,20:50) kirjoitti
Itsellä vaihtui välärit vakioiksi heti, kun tuli seuraavan ketju/ratasvaihdon paikka. (Tosin on pyörästä kutiteltu Mussy's race-putkistolla, pc:llä, vapariputsarilla ja olemattomalla ilmanputsarin kannella penkissä säätämällä vähän potkuja lisää koko alueelle...)
--Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
(-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)
Gas Gas EC 300
Kawa z750
Ostetaan 04-06 Z750 (tai 03-04 ZX-6R) alkuperäisiä takavilkkuja 2 paria. Vain "virheettömät" kiinnostaa, tulee nimittäin omaan ZRX1200R:ään. Esim. liittimet saa kyllä puuttua kunhan piuhaa en senverran jäljellä että saa kolvailtua uudet.
Luulis joltain löytyvän laatikon pohjalta kun kaikissä näyttää olevan paikoillaan minivilkut....
Tarjouksia voi lähettää privaan, puhelimeen 0400 777711 tai sähköpostiin ville.sundberg@motoville.fi.
Olihan muuten talkoot kun tänään kevät huollon yhteydessä vaihdoin tulpat,onneksi varauduin iridiumeilla...ei tarvi toista kertaa purkaa koko pyörää ja tehdä specialtoolseja,kauankohan muuten vaihtaavat liikkessä tulppia?
Kauanko kestää laittaa ruksi huoltolappuun...(KT 210 @ Maalis. 20 2010,19:57) kirjoitti
Oman kokemukseni mukaan paras specialtool on pyörän omassa työkalusarjassa mukana tuleva tulppa-avain: tarpeeksi pitkä, ohut ja sopivasti nivelletty.
-Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Heittäkääs paljon ootte maksanu 24000 huollosta liikkeessä niin saan hieman vertailu hintoja.
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Oliskohan kellään tietoa kun tänään nostin zetan(vm.06) emäputkesta pukille ja avasin etuvaimentimien yläpäänmutterit,ja öljymäärä kaikki hilpetöörit paikallaan n.200mm öljynpinta putken yläpäähän,jos oikein tulkitsin manuaaleita niin määrän pitäisi olla jouset ja sisäputket pois otettuna 105mm +-2mm.
Voikohan heittoa olla noin paljon vai käsitänköhän jotain väärin,ja etupää on ns.kuormittamattomassa tilassa.
(ps.tuntuu kyllä ettei iskunvaimennus kyllä oikein toimi,mutta mitä olen ymmärtänyt niin ei se näissä vakiona taida pelatakkaan)
Yleensä mittaus on ilman jousta & holkkia ja pumppu kokonaan kasaan painettuna. Ja pumppu tietty täysin pystyasennossa kun mitataan.
Roikkuuko sulla pumput alhaalla kun mittaat? Mahtuuko tuota edes puristamaan kokonaan kasaan irrottamatta pyörästä?