Sivu: 64 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 3229:sta
  1. #1891
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 08 2008,07:51) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa, sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.
    190 takarengas -750? jaa miksi?
    Ihan vaan testiksi. Lue topikkia taaksepäin on se ollut muillakin...
    Juu on niitä renkaita varmasti monella, mutta mitä siitä on hyötyä.. En nyt jaksaisi kelata koko sivustoa läpi.

    Itsellä ainakin vaikutti todella paljon mutkiin menoa tuo rengas, kun oli ensiksi 190 ja sitten 180.. Tuo 190 oli hirmuisen kankea verrattaen kapeampaan.. Oma pyörä oli Ninja joten en tiedä miten sitä nyt voi z verrata, mutta eikös molemmissa vaikuta hyrrävoimat ja fysiikan lait jotenkin samanlailla.

    Eikös z ole kumminkin suunniteltu kapeammalle kun tuo 190?.. Jos haet vain ulkonäköä niin sitten kyllä ymmärrän vaihdon.
  2. #1892
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 08 2008,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 08 2008,07:51) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa, sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.
    190 takarengas -750? jaa miksi?
    Ihan vaan testiksi. Lue topikkia taaksepäin on se ollut muillakin...
    Juu on niitä renkaita varmasti monella, mutta mitä siitä on hyötyä.. En nyt jaksaisi kelata koko sivustoa läpi.

    Itsellä ainakin vaikutti todella paljon mutkiin menoa tuo rengas, kun oli ensiksi 190 ja sitten 180.. Tuo 190 oli hirmuisen kankea verrattaen kapeampaan.. Oma pyörä oli Ninja joten en tiedä miten sitä nyt voi z verrata, mutta eikös molemmissa vaikuta hyrrävoimat ja fysiikan lait jotenkin samanlailla.

    Eikös z ole kumminkin suunniteltu kapeammalle kun tuo 190?.. Jos haet vain ulkonäköä niin sitten kyllä ymmärrän vaihdon.
    Totta, huomasit varmaan, että mulle tulossa myös nuo nostavat koiranluut mitkä muuttaa ohjausta "hyökkäävämmäksi"? No luulen, että tuo kumi nyt Sulaa tuossa kevään innossa kuitenkin nopeasti niin osaa sitten jatkossa valita pienempää jos tuo tuntuu pahalta. Oli vaan saman hintanen kumi tuo 180/190 rengasonlinessä niin pakko kantapään kautta nämä hommat kokeilla.
  3. #1893
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 08 2008,21:13) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 08 2008,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 08 2008,07:51) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa, sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.
    190 takarengas -750? jaa miksi?
    Ihan vaan testiksi. Lue topikkia taaksepäin on se ollut muillakin...
    Juu on niitä renkaita varmasti monella, mutta mitä siitä on hyötyä.. En nyt jaksaisi kelata koko sivustoa läpi.

    Itsellä ainakin vaikutti todella paljon mutkiin menoa tuo rengas, kun oli ensiksi 190 ja sitten 180.. Tuo 190 oli hirmuisen kankea verrattaen kapeampaan.. Oma pyörä oli Ninja joten en tiedä miten sitä nyt voi z verrata, mutta eikös molemmissa vaikuta hyrrävoimat ja fysiikan lait jotenkin samanlailla.

    Eikös z ole kumminkin suunniteltu kapeammalle kun tuo 190?.. Jos haet vain ulkonäköä niin sitten kyllä ymmärrän vaihdon.
    Totta, huomasit varmaan, että mulle tulossa myös nuo nostavat koiranluut mitkä muuttaa ohjausta "hyökkäävämmäksi"? No luulen, että tuo kumi nyt Sulaa tuossa kevään innossa kuitenkin nopeasti niin osaa sitten jatkossa valita pienempää jos tuo tuntuu pahalta. Oli vaan saman hintanen kumi tuo 180/190 rengasonlinessä niin pakko kantapään kautta nämä hommat kokeilla.
    Juu huomasin kyllä.

    Toivottavasti nyt muuttuu parempaan suuntaan niin ei ainakaan hukkaan mene.. Ja jos on huono niin ompahan sitten kesällä vähän halvempia nuo 180 vaihtaa alle.. Itselläkin niitä taisi mennä 7kpl uusia renkaita viime kesänä.
  4. #1894
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 08 2008,21:29) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 08 2008,21:13) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 08 2008,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 08 2008,07:51) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa, sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.
    190 takarengas -750? jaa miksi?
    Ihan vaan testiksi. Lue topikkia taaksepäin on se ollut muillakin...
    Juu on niitä renkaita varmasti monella, mutta mitä siitä on hyötyä.. En nyt jaksaisi kelata koko sivustoa läpi.

    Itsellä ainakin vaikutti todella paljon mutkiin menoa tuo rengas, kun oli ensiksi 190 ja sitten 180.. Tuo 190 oli hirmuisen kankea verrattaen kapeampaan.. Oma pyörä oli Ninja joten en tiedä miten sitä nyt voi z verrata, mutta eikös molemmissa vaikuta hyrrävoimat ja fysiikan lait jotenkin samanlailla.

    Eikös z ole kumminkin suunniteltu kapeammalle kun tuo 190?.. Jos haet vain ulkonäköä niin sitten kyllä ymmärrän vaihdon.
    Totta, huomasit varmaan, että mulle tulossa myös nuo nostavat koiranluut mitkä muuttaa ohjausta "hyökkäävämmäksi"? No luulen, että tuo kumi nyt Sulaa tuossa kevään innossa kuitenkin nopeasti niin osaa sitten jatkossa valita pienempää jos tuo tuntuu pahalta. Oli vaan saman hintanen kumi tuo 180/190 rengasonlinessä niin pakko kantapään kautta nämä hommat kokeilla. *
    Juu huomasin kyllä.

    Toivottavasti nyt muuttuu parempaan suuntaan niin ei ainakaan hukkaan mene.. Ja jos on huono niin ompahan sitten kesällä vähän halvempia nuo 180 vaihtaa alle.. Itselläkin niitä taisi mennä 7kpl uusia renkaita viime kesänä.
    pakko laittaa tähän että äijät te ootte sekoja. asenne kohdallaan.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  5. #1895
  6. #1896
    Haluaisikos joku vääntää rautalangasta, että kun lykkään vilkkujen rinnalle vastukset, niin miten nuo kytkennät olisi paras toteuttaa. Abikoilla ajattelin, niin saa vielä myöhemmin vaihdettua helpommin jos tekee mieli. Eli siis minkälaiset liittimet mihinkin ja millä nuo pitäisi "tiivistää/suojata"? Vastukset ovat Kellermannin valmistetta ja tuommoista mallia:



    Tattista vain.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  7. #1897
    Lainaa (Oka @ Helmi. 10 2008,18:29) kirjoitti
    Haluaisikos joku vääntää rautalangasta, että kun lykkään vilkkujen rinnalle vastukset, niin miten nuo kytkennät olisi paras toteuttaa. Abikoilla ajattelin, niin saa vielä myöhemmin vaihdettua helpommin jos tekee mieli. Eli siis minkälaiset liittimet mihinkin ja millä nuo pitäisi "tiivistää/suojata"? Vastukset ovat Kellermannin valmistetta ja tuommoista mallia:



    Tattista vain.
    Juurikin pistimme omaani tuommoiset ja liittiminä oli semmoiset apikot jossa on sulatettava muovi siinä päällä joten sinne ei pääse kosteutta väliin.. Semmoisilla on ainakin hyvä tehdä, ettei tule sitten kesken kesää mitään ongelmia jos pääsee vettä sinne väliin.
  8. #1898
    Mistäs noita korottavia koiranluita saapi?
  9. #1899
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 09 2008,18:33) kirjoitti
    Rekisteri kilvelle koitin jotain siroa valoa tehdä nuolen suunasta tulee valkoinen led valo. No jotain tihkua pimeässäkin...
    täytyy myöntää että aika siisti mutta sitten kun on v mäinen polliisii alkaa kyselee niit e merkintöjä tai muuta sit tulee ongelmia itellä ei ole kokemusta moisesta mutta toiset on kuulema menettänyt kilpensä tosi toi kilpien menetys voi olla vaan legendaa ja syynä on luultavasti ollu kulma
  10. #1900
    Joku oli näköjään ostanut mun vanhan zetan Helsingin Bike Worldistä. Se on se kevyesti lipattu ja uudelleen maalattu yksilö. Onnea vaan uudelle pyörälle!

    Eipä ole hirveästi pyörästä pahaa sanottavaa. Jousitukselle ehkä kannattaisi jotain tehdä. Muutin sen nimittäin vakioksi, kun vein vaihtoon.
    KTM SD -06
  11. #1901
    Lainaa (allright @ Helmi. 11 2008,17:18) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 09 2008,18:33) kirjoitti
    Rekisteri kilvelle koitin jotain siroa valoa tehdä nuolen suunasta tulee valkoinen led valo. No jotain tihkua pimeässäkin...
    täytyy myöntää että aika siisti mutta sitten kun on v mäinen polliisii alkaa kyselee niit e merkintöjä tai muuta sit tulee ongelmia itellä ei ole kokemusta moisesta mutta toiset on kuulema menettänyt kilpensä tosi toi kilpien menetys voi olla vaan legendaa ja syynä on luultavasti ollu kulma
    Juu se vaarahan tuossa on. Viime kesänä 10tkm ilman mitään rek. valoa. Muissa onkin sit e-merkintä paitsi xenonit ja tuo rekisterikilven "valo".
  12. #1902
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 12 2008,05:35) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Helmi. 11 2008,17:18) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 09 2008,18:33) kirjoitti
    Rekisteri kilvelle koitin jotain siroa valoa tehdä nuolen suunasta tulee valkoinen led valo. No jotain tihkua pimeässäkin...
    täytyy myöntää että aika siisti mutta sitten kun on v mäinen polliisii alkaa kyselee niit e merkintöjä tai muuta sit tulee ongelmia itellä ei ole kokemusta moisesta mutta toiset on kuulema menettänyt kilpensä tosi toi kilpien menetys voi olla vaan legendaa ja syynä on luultavasti ollu kulma
    Juu se vaarahan tuossa on. Viime kesänä 10tkm ilman mitään rek. valoa. Muissa onkin sit e-merkintä paitsi xenonit ja tuo rekisterikilven "valo".
    hei laitappa linkkii xenokseihin jos vaan löytyy tuliko kalliiksi ? tänään tuli ajettuu eka 10km lenkki täysin laillisesti hiukan käsiä paleli ja kawan saa kyl taas pestä =)



  13. #1903
    Millasin välein ventiilinsäätöpaloja mahtaa löytyä?

    Miten paljon porukka purkanut pyörää noiden välyksien mittausta/säätöä varten? Olen purkanut nyt kaiken kannen yläpuolelta pois ja kävi vaan mielessä että oliskohan ollut lopuksi helpompi pudottaa koko kone paikoiltaan.

    Olisko jollain jaettavaksi se Zetan iso pdf-manuaali? Jätin, perkele, omani toiselle koneelle kaupunkiin.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #1904
    Lainaa (slip @ Helmi. 17 2008,12:09) kirjoitti
    Millasin välein ventiilinsäätöpaloja mahtaa löytyä?

    Miten paljon porukka purkanut pyörää noiden välyksien mittausta/säätöä varten? Olen purkanut nyt kaiken kannen yläpuolelta pois ja kävi vaan mielessä että oliskohan ollut lopuksi helpompi pudottaa koko kone paikoiltaan.

    Olisko jollain jaettavaksi se Zetan iso pdf-manuaali? Jätin, perkele, omani toiselle koneelle kaupunkiin.
    Paloja löytyy viiden satkun välein ja maksavat esimerkiksi Stormilla 7 ekee zipale.
    ZH2 2020
  15. #1905
    Lainaa (slip @ Helmi. 17 2008,12:09) kirjoitti
    Miten paljon porukka purkanut pyörää noiden välyksien mittausta/säätöä varten? Olen purkanut nyt kaiken kannen yläpuolelta pois ja kävi vaan mielessä että oliskohan ollut lopuksi helpompi pudottaa koko kone paikoiltaan.
    En muistakseni sitä juuri mitään pois "purkanut"... Tankki pois ja sen verran irroittelin niitä ventiileitä, antureita yms. kiinnityksistään että sain puolat vedettyä ulos.
    Jompikumpi 2. ja 3. pytyn puola on vähän v*ttumainen vetää ulos, runkoputki on just tiellä.
    Jakoketjua ei sitten pysty siirtämään hampaalta toiselle ilman nokkien irroitusta, eli säädön jälkeen kannattaa katsoa että jako on kohdallaan heti kerrasta...
    ai mistäkö tiedän? tyhjäkäynti puuttuu jos on jako hampaan pielessä...



  16. #1906
    Jos jollakin ois vielä tarvetta etupleksille niin multa löytyisi yksi ylimääräisenä!



    Hintaa ois 80 eskoa. Uusi 109e

    Huom. ei naarmuinen vaikka kuvassa siltä näyttäis!
  17. #1907
    Haudihou.

    Pakopuolelta 1 alla rajan selkeästi.
    Imu puolelta 3 selkeästi.
    Oikealla alueella noista 16 venttiilistä ainoastaan 1 kpl.

    Oma käsitys on, että välykset pienenee kilometrien myötä, koska venttiili "uppoaa" kanteen ja näin ollen kannattais säätää välykset ylärajalle. Oonko nyt oikeessa vai väärässä? Jos olisin varma kumpaan suuntaan nuo kuluvat käytössä, niin olis vähän helpompi edetä. Jos tolleen kun ite kuvittelen, säätäisin kaikki ylärajalle.

    Tulkin liuskat oli 0,05 välein, tarkemminkin olis saanut jos olisin ruvennut leikkimään rakotulkkinauhoilla, mut ei olis tainnut maksaa vaivaa.




    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #1908
    Lainaa (slip @ Helmi. 17 2008,23:14) kirjoitti
    Haudihou.

    Pakopuolelta 1 alla rajan selkeästi.
    Imu puolelta 3 selkeästi.
    Oikealla alueella noista 16 venttiilistä ainoastaan 1 kpl.

    Oma käsitys on, että välykset pienenee kilometrien myötä, koska venttiili "uppoaa" kanteen ja näin ollen kannattais säätää välykset ylärajalle. Oonko nyt oikeessa vai väärässä? Jos olisin varma kumpaan suuntaan nuo kuluvat käytössä, niin olis vähän helpompi edetä. Jos tolleen kun ite kuvittelen, säätäisin kaikki ylärajalle.

    ...
    Samansuuntaisia tuloksia mitä muutama muukin zetakuski on raportoinut.

    Venttiilinvälykset tosiaan (yleensä) pienenevät ajanmyötä. Itse säädin välykset keskivaiheille tai hieman toleranssin "löysään" päähän. Oikeita tapoja lienee yhtä monta kuin tekijöitä.

    Kertoisitko vielä vertailun vuoksi pyöräsi vuosimallin ja kilometrit? Myös jotain suuntaa-antavia kommentteja huoltohistoriasta ja ajotavasta olisi mielenkiintoista kuulla.

    -Jay



    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  19. #1909
    -06, kilometrejä muistaakseni 14 000, kone vakio. Kylmänä ei ole huudatettu, mutta pyörä on saanut kyllä happea sitten muuten ihan kunnolla. Alkuelämänsä palvellut ilmeisimmin kuristettuna. Huollettu on.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  20. #1910
    ZX6R:n takaiskari tuli vihdoinkin! Nyt kaipailisinkin vähän infoa säädöistä...
    Tuostahan siis löytyy esijännitys, paluuvaimennus ja compress(?).
    Mitä tuo compress tekee?
    Myöskin tuo esijännityksen portaaton säätö vähän kummastuttaa, zetassa kun oli vaan muutama eri asentoa. Mistä siis kannattaa lähteä liikkeelle tuon esijännityksen kanssa? Itselläni painoa vajaat 90kg varusteineen...
    Onko jotain manuaalia saatavilla tuohon 6R:n iskariin liittyen?
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  21. #1911
    Tumppu:

    Alkuun tällä manuaalilla.

    Compression damping on puristusvaimennus, vaikuttaa sisäänjoustossa, rebound damping on paluuvaimennus, vaikuttaa ulosjoustossa. Vaimennuksien säädöissä itse lähdin tehtaan asetuksista liikkeelle, mutta päädyin nopeasti ruuvaamaan vaimennuksia jämäkämmmiksi. (Muistaakseni tällä hetkellä molemmat 75-80% "kiinni".)

    Jousen esijännitys kannattaa säätää kuskin painon mukaan mittaamalla painuma. 6R:n esijännityssäädin puristaa jousta isommalle tai pienemmälle esijännitykselle aivan kuten vakioiskarikin, mutta 6R:n tapauksessa säätö on portaaton. Varsinaisen säätömutterin päällä on lukkomutteri jolla varmistetaan säädetyn asetuksen pysyvyys.

    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  22. #1912
    Lainaa (jayr_86 @ Helmi. 18 2008,15:19) kirjoitti
    Tumppu:

    Alkuun tällä manuaalilla.

    Compression damping on puristusvaimennus, vaikuttaa sisäänjoustossa, rebound damping on paluuvaimennus, vaikuttaa ulosjoustossa. Vaimennuksien säädöissä itse lähdin tehtaan asetuksista liikkeelle, mutta päädyin nopeasti ruuvaamaan vaimennuksia jämäkämmmiksi. (Muistaakseni tällä hetkellä molemmat 75-80% "kiinni".)

    Jousen esijännitys kannattaa säätää kuskin painon mukaan mittaamalla painuma. 6R:n esijännityssäädin puristaa jousta isommalle tai pienemmälle esijännitykselle aivan kuten vakioiskarikin, mutta 6R:n tapauksessa säätö on portaaton. Varsinaisen säätömutterin päällä on lukkomutteri jolla varmistetaan säädetyn asetuksen pysyvyys.

    Jay
    Kiitos! ...Jälleen kerran!
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  23. #1913
    Paljos tollasella powercommanderilla saa hepoja 2005 malliin.
    Kawasaki Z750s 2005
  24. #1914
    Jos jollakin jäänyt tallin nurkkiin zx6R -03-04 mallin takaiskaria talliin pölyttymään, niin olisin kiinnostunut lunastamaan sen!!

    Jos löytyy USD-keulaa niin olisin myös siitä kiinostunut!!
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  25. #1915
    Lainaa (vepa79 @ Helmi. 26 2008,19:37) kirjoitti
    Paljos tollasella powercommanderilla saa hepoja 2005 malliin.
    no kuulema tosta z750 saa irti sliparilla ja commanderilla 110hp jos nut muistelen oikeen mutta paranta samalla kaasun vastaavuutta ja bensan kulutusta jossain tän topicin uumenistä löytyy viesti missä on penkitys tulokset
  26. #1916
    siis varmaan takarenkaalta ? 110 on vakiona koneessa
    Kawasaki Z750s 2005
  27. #1917
    Hyvät Zeta -toverit,

    Mahtaako kukaan muistaa/tietää paljonko Z750 ohjaustanko on leveä? Tarkoitus olisi tosiaan runtata uusi stonga kiinni ja Renthalin 7/8 ois kiikarissa, ja muistaakseni sen leveys on 75cm. Lähinnä vaan kiinnostaa näin etukäteen, että kuinka paljon ton leveyden puolesta muuttuu, jos muuttuu. Nyt kun ei pääse testaamaan paikan päälle, kun luntakin sataa
  28. #1918
    Lainaa (JarmoV @ Helmi. 29 2008,15:06) kirjoitti
    Hyvät Zeta -toverit,

    Mahtaako kukaan muistaa/tietää paljonko Z750 ohjaustanko on leveä? Tarkoitus olisi tosiaan runtata uusi stonga kiinni ja Renthalin 7/8 ois kiikarissa, ja muistaakseni sen leveys on 75cm. Lähinnä vaan kiinnostaa näin etukäteen, että kuinka paljon ton leveyden puolesta muuttuu, jos muuttuu. Nyt kun ei pääse testaamaan paikan päälle, kun luntakin sataa
    Tais olla tankopainoineen 780mm. Oma renthalin krossi oli ilman painoja sen 800mm.



  29. #1919
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 29 2008,15:26) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Helmi. 29 2008,15:06) kirjoitti
    Hyvät Zeta -toverit,

    Mahtaako kukaan muistaa/tietää paljonko Z750 ohjaustanko on leveä? Tarkoitus olisi tosiaan runtata uusi stonga kiinni ja Renthalin 7/8 ois kiikarissa, ja muistaakseni sen leveys on 75cm. Lähinnä vaan kiinnostaa näin etukäteen, että kuinka paljon ton leveyden puolesta muuttuu, jos muuttuu. Nyt kun ei pääse testaamaan paikan päälle, kun luntakin sataa
    Tais olla tankopainoineen 780mm. Oma renthalin krossi oli ilman painoja sen 800mm.
    Varmaan aika lähellä ainakin tuo sun muistikuvas kun mä muistaisin mitanneeni tangon ilman painoja n.70cm.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  30.  
  31. #1920
    Lainaa (vepa79 @ Helmi. 28 2008,18:49) kirjoitti
    siis varmaan takarenkaalta ? 110 on vakiona koneessa
    XD onhan se mahdollista en löytänyt kyseistä viestiä kun kokeilin ettiä
Sivu: 64 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen