Sivu: 54 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 3229:sta
  1. #1591
    Mistäs vois kattella Zetaan jalkatappi sarjoja. En tarkoita pelkkiä tappeja vaan koko pakettia.
    Heh... sainkohan tarpeeksi epäselvästi kirjoitettua?
    Ja onko jossain zetan varaosa hinnastoa? Pistelkää linkkiä jos jonkun hyvän tiedätte.
  2. #1592
    Lainaa (hjerp13 @ Huhti. 30 2007,21:28) kirjoitti
    Mistäs vois kattella Zetaan jalkatappi sarjoja. En tarkoita pelkkiä tappeja vaan koko pakettia.
    Heh... sainkohan tarpeeksi epäselvästi kirjoitettua?
    Ja onko jossain zetan varaosa hinnastoa? Pistelkää linkkiä jos jonkun hyvän tiedätte.
    Rearsettejäkö tarkoitat, eli onko tarkoitus siirtää jalkatappeja taakse/ylös? Ainakin Rizoma ja Valter Moto valmistaa, googlella löytyy useita myyntipaikkoja.
    Varaosien hintoja voi katsoa vaikka http://www.cmsnl.com (tuolta voi hakea suoraan osanumerolla).
  3. #1593
    onko kukaan tilannu mitään kyseisestä mestasta: http://www.pro-bike-motor.de/eshop/index.php ?
    tuo on ainut paikka mistä silmiin on kantautunu tommoset z1000 malliset hopeiset syylärin sivu härpäkkeet, onko porukka löytäny/tilannu jostain muualtakin?



  4. #1594
    No nii... näyttää olevan jo noi uuden z750:sen lisäpalikat tulleen brittien sivuille. http://www.kawasaki.co.uk/z750/default.asp?Sub=6543773
  5. #1595
    -04 zeta sammuu välillä moottorijarrutuksen jälkeen kun laittaa kytkimen pohjaan. Myös kaupunkiajossa sammuu välillä hitaan ajon jälkeen kun kytkimen laittaa alas. Mistähän moinen voisi johtua? *
    Se piirtää jol´on liituu...
  6. #1596
    Lainaa (kawamies @ Huhti. 22 2007,23:39) kirjoitti

    viel ois hakuses toho zetaan noi syylärin kylkeen tulevat "ilman" ohjaus muovit, mistä löytäisin saman näköiset mitä vakiona z1000 on?http://www.zmg-motorsport.com/z750/ixil_anlage.htm ??
    jollain tais olla tääl jonki aikaa sit myynnis toi metallinen ketju suoja vieläköhän sellanen ois jollaki nurkis ylimääräsenä?
    Oisko TÄMMÖSET?
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  7. #1597
    joo siis tossa kuvassa mallina toi bellypan eli se siis pääasias hakuses, noi syyläri härpäkkeet löyty ja on "tilauksessa" kuha vastailevat vaan saksan puolelta...
  8. #1598
    Lainaa kirjoitti
    -04 zeta sammuu välillä moottorijarrutuksen jälkeen kun laittaa kytkimen pohjaan. Myös kaupunkiajossa sammuu välillä hitaan ajon jälkeen kun kytkimen laittaa alas. Mistähän moinen voisi johtua?
    oma tehnyt myös muutaman kerran saman moottorijarrutuksessa mutta ei kaupinkiajossa kyllä ole tehnyt mulla.. ja jos joku tosiaan tietää niin saa valaista..=)
  9. #1599
    Lainaa (center69 @ Touko. 09 2007,22:53) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    -04 zeta sammuu välillä moottorijarrutuksen jälkeen kun laittaa kytkimen pohjaan. Myös kaupunkiajossa sammuu välillä hitaan ajon jälkeen kun kytkimen laittaa alas. Mistähän moinen voisi johtua?
    oma tehnyt myös muutaman kerran saman moottorijarrutuksessa mutta ei kaupinkiajossa kyllä ole tehnyt mulla.. ja jos joku tosiaan tietää niin saa valaista..=)
    Molemmila taitaa olla -04? eli ikää ja kilometrejä on varmaan on jonkin verran takana. Onko tyhjäkäynti kohdallaan, ja onko ruiskujen synkkaus tehty/tarkistettu? Ainakin omassa synkka heitti ihan reilusti kun viimeksi sen katsoin.
  10. #1600
    joo toi synkkaus on tekemättä.. laiska on laiska..
    16000 on nyt mittarissa ja 12 kohdallahan se olis pitäny tehdä..
    täytyy katsella se ensin..
  11. #1601
    Lainaa (center69 @ Touko. 10 2007,11:26) kirjoitti
    joo toi synkkaus on tekemättä.. laiska on laiska..
    16000 on nyt mittarissa ja 12 kohdallahan se olis pitäny tehdä..
    täytyy katsella se ensin..
    On muuten v*ttumainen homma tehdä jos on vaan kaksi mittaria: tankki on aina irroitettava jotta pääsee siirtämään niitä letkuja kurkulta toiselle. Ja sitten tankki on laitettava takaisin, jotta pyörän saa käyntiin... ja taas letkujen paikan vaihto. Tota kun tarvitsi tehdä "muutama" kierros.
  12. #1602
    Lainaa (zpete @ Touko. 10 2007,12:19) kirjoitti
    On muuten v*ttumainen homma tehdä jos on vaan kaksi mittaria: tankki on aina irroitettava jotta pääsee siirtämään niitä letkuja kurkulta toiselle. Ja sitten tankki on laitettava takaisin, jotta pyörän saa käyntiin... ja taas letkujen paikan vaihto. Tota kun tarvitsi tehdä "muutama" kierros.
    Tekeekö ne sen huollossa ilman eri toivetta? Eli kuuluuko normaaliin 12t ja 24t huoltoon? Prkl kun huoltokirja on tallissa eri kaupungissa.... *
    Se piirtää jol´on liituu...
  13. #1603
    Lainaa (zpete @ Touko. 10 2007,12:19) kirjoitti
    On muuten v*ttumainen homma tehdä jos on vaan kaksi mittaria: tankki on aina irroitettava jotta pääsee siirtämään niitä letkuja kurkulta toiselle. Ja sitten tankki on laitettava takaisin, jotta pyörän saa käyntiin... ja taas letkujen paikan vaihto. Tota kun tarvitsi tehdä "muutama" kierros.
    löytyy onneksi mittari mikä on tuohon tarkoitettu eli 4 mittaria samassa..


    Äffkikserille: kuuluu huolto-ohjelmaan..
  14. #1604
    Tuli omasta korvattua toi alkuperäinen takavalo missä punainen tausta, kirkkaalla.

    Alkuperäinen
    Kirkas

    Tämäkin ihan Ebay ostoksena kotiin tuotuna 47.75e posteineen ja e hyväksytty. Suomessa 95+postit... no tulipahan testattua ebayn toimivuus. Kaikki sujui hienosti.

    Tämäkin tarttui mukaan...

    Tälläinen Tuli väsätty ledi vilkuille vilkunta nopeuden tasaamiseksi.

    Tässä Nuo loput otokset ruoskasta...



  15. #1605
    Lainaa (Alta_laidan @ Touko. 12 2007,17:52) kirjoitti
    Tälläinen Tuli väsätty ledi vilkuille vilkunta nopeuden tasaamiseksi.
    Hoituu se noinkin tietty, mutta musta kyllä melko paljon helpommalla ja ehkä halvemmalla (?) pääsee kun hommaa esim. tälläsen elektronisen vilkkureleen.

    Menee suoraan alkuperäsen vilkkureleen liittimeen ja toimii kaikkien vilkkujen kanssa, joten ei tarvi vilkkuja päivittäessä taas rakennella vastuksia. Painoakin säästyy!
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  16. #1606
    Lainaa (slip @ Touko. 12 2007,18:22) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Touko. 12 2007,17:52) kirjoitti
    Tälläinen Tuli väsätty ledi vilkuille vilkunta nopeuden tasaamiseksi.
    Hoituu se noinkin tietty, mutta musta kyllä melko paljon helpommalla ja ehkä halvemmalla (?) pääsee kun hommaa esim. tälläsen elektronisen vilkkureleen.

    Menee suoraan alkuperäsen vilkkureleen liittimeen ja toimii kaikkien vilkkujen kanssa, joten ei tarvi vilkkuja päivittäessä taas rakennella vastuksia. Painoakin säästyy!
    Totta, mutta kaikki osat ilmaisia töistä... joten ehkä kestän sen "painon".
    Muutenkin se vika, että kaikki minkä voi tehdä itse niin tehdään... joten menihän tuo paketti penkin alle. Pyörässä myös xenon valot jos siirtäisi edelisen omistajan jälkeen sen muunnin mokkulan samaan tilaan...



  17. #1607
    Lainaa (Alta_laidan @ Touko. 12 2007,17:52) kirjoitti
    Tuli omasta korvattua toi alkuperäinen takavalo missä punainen tausta, kirkkaalla.
    Ai perhana... mullakin on tuommoinen kirkas hyllyssä, olin kokonaan jo unohtanut. Pitääpä vielä vaihtaa sekin

    Asentelin myös Speedohealerin ja Ermaxin maskin. Speedohealerin kanssa meinas mennä hermo, kunnes huomasin että mun pyörässä ei johtosarjan värit täsmännyt korjauskirjaan! ECU:lle menevä signaalipiuhakin on irroitettuna jostain syystä jännitteellinen, niin en meinannut mittailemalla löytää oikeata johtoa... Vasta kun mittailin myös nopeusanturin päästä, niin huomasin että piuhojen värit muuttuu matkalla. Jaappanin pojalle käynyt moka yhden piuhan/liittimen kohdalla.

    Ja täytyy myös sanoa, että on tuolla maskilla lopulta aika melkoinen vaikutus. Enää ei tartte roikkua tangossa kuin apina 180+ nopeuksilla, sen verran se ohjaa ilmavirta pois sylistä.
    Myös 140-160 nopeudella ajomukavuus on selkeesti parempi.
  18. #1608
    Jaksaisikohan joku kertoa yksityiskohtaiset ohjeet tuon Speedohealerin asennukseen? Mistä tarvittavat liittimet löytyy pyörästä ja mihin kohtiin ne johtosarjassa irrallaan olevat johdot liitetään siinä olevaan liittimeen?
    Oikeesti, nyt saa vääntää vaikka rautalangasta.

    Tuli sellanen hommattua pari viikkoa sitten ja nyt on pienempi eturataskin paikoillaan --> mittarivirhe on ärsyttävän iso.



    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  19. #1609
    Lainaa (Tumppu @ Touko. 14 2007,06:49) kirjoitti
    Jaksaisikohan joku kertoa yksityiskohtaiset ohjeet tuon Speedohealerin asennukseen? Mistä tarvittavat liittimet löytyy pyörästä ja mihin kohtiin ne johtosarjassa irrallaan olevat johdot liitetään siinä olevaan liittimeen?
    Oikeesti, nyt saa vääntää vaikka rautalangasta.

    Tuli sellanen hommattua pari viikkoa sitten ja nyt on pienempi eturataskin paikoillaan --> mittarivirhe on ärsyttävän iso.
    Lähdet seuraamaan johtoa, joka tulee sieltä eturattaan kopalta. Menee sinne vasemmanpuoleisen muovipaneelin alle (sen joka on kiinni kolmella ruuvilla.

    Voin kirjoitella myöhemmin kotona tarkemmat ohjeet (sis. myös sen tarkistuksen, että onko pyörän johtojen värit oikein. Minulla ei ollut!)
    Edit: Niin mulla ei ollut valmista johtosarjaa, mutta mulla oli irtoliittimet liatteen kytkemiseksi ko. väliin.



  20. #1610
    Lainaa (zpete @ Touko. 14 2007,09:50) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Touko. 14 2007,06:49) kirjoitti
    Jaksaisikohan joku kertoa yksityiskohtaiset ohjeet tuon Speedohealerin asennukseen? Mistä tarvittavat liittimet löytyy pyörästä ja mihin kohtiin ne johtosarjassa irrallaan olevat johdot liitetään siinä olevaan liittimeen?
    Oikeesti, nyt saa vääntää vaikka rautalangasta.

    Tuli sellanen hommattua pari viikkoa sitten ja nyt on pienempi eturataskin paikoillaan --> mittarivirhe on ärsyttävän iso.
    Lähdet seuraamaan johtoa, joka tulee sieltä eturattaan kopalta. Menee sinne vasemmanpuoleisen muovipaneelin alle (sen joka on kiinni kolmella ruuvilla.

    Voin kirjoitella myöhemmin kotona tarkemmat ohjeet (sis. myös sen tarkistuksen, että onko pyörän johtojen värit oikein. Minulla ei ollut!)
    Edit: Niin mulla ei ollut valmista johtosarjaa, mutta mulla oli irtoliittimet liatteen kytkemiseksi ko. väliin.
    Suuret kiitokset sulle. Ohjeita odotellessa... Jos vaikka pääsis viikonloppuna asentelemaan.




    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  21. #1611
    Lainaa (zpete @ Touko. 12 2007,23:23) kirjoitti
    Asentelin myös Speedohealerin ja Ermaxin maskin. Speedohealerin kanssa meinas mennä hermo, kunnes huomasin että mun pyörässä ei johtosarjan värit täsmännyt korjauskirjaan! ECU:lle menevä signaalipiuhakin on irroitettuna jostain syystä jännitteellinen, niin en meinannut mittailemalla löytää oikeata johtoa... Vasta kun mittailin myös nopeusanturin päästä, niin huomasin että piuhojen värit muuttuu matkalla. Jaappanin pojalle käynyt moka yhden piuhan/liittimen kohdalla.

    Ja täytyy myös sanoa, että on tuolla maskilla lopulta aika melkoinen vaikutus. Enää ei tartte roikkua tangossa kuin apina 180+ nopeuksilla, sen verran se ohjaa ilmavirta pois sylistä.
    Myös 140-160 nopeudella ajomukavuus on selkeesti parempi.
    minkäs näköinen tuo ermaxin maski on?
  22. #1612
    OK, nyt olen kotona...

    Speedohealer v3.0 (SH) kytketään siis nopeusanturin ja ECU:n väliin. Zetan kolminapainen liitin löytyy vasemmanpuoleisen sivupanelin alta, johto lähtee eturattaan luota. Piuhojen värit pitäisi olla keltainen, pinkki ja musta.
    1. Etsi se nopeusanturin liitin ja avaa se.
    2. Mopoon virrat päälle
    3. Ota se ECU:n suuntaan menevä liitin (ei siis se anturille menevä). Nyt selvitä itsellesi mikä on signaalipiuha ja mikä on virtapiuha:
    - musta on maa. Mittaa jännite ensin mustan ja pinkin väliltä, sitten mustan ja keltaisen väliltä.
    - toiseen tulee n.12V ja toiseen noin puolet siitä.
    - se johon tulee vähemmän jännitettä on signaalipiuha.
    - se johon tulee enemmän (12V) on on virtapiuha.
    4. Virrat pois moposta
    5. Nyt voit valmistella SH:n ensimmäisen liittimen, siis sen joka tulee siis tuohon ECU:n suuntaan menevään liittimeen kiinni.
    Katso että kun liittimet yhdistää niin piuhat tulevat näin:
    - musta tulee mustaa vasten
    - SH:n sininen -> ECU:n signaalipiuha
    - SH:n punainen -> ECU:n virtapiuha
    6. Nyt laita tuo SH:n ja ECU:n liitin yhteen, mutta älä vielä laita kiinni sitä toista liitintä (nopeusanturille).
    7. Laita SH:n dippikytkimet "output test" asentoon.
    8. Virrat päälle.
    - nopeusmittarin pitäisi näyttää jotain tasaista lukemaa. Jos näyttää nollaa, silloin on piuhat väärin tai SH rikki...
    9. Virrat pois! (suht. nopeasti)
    10. Viimeistele se toinen SH:n liitin
    - SH:n musta -> anturin musta
    - SH:n valkoinen -> anturin signaalipiuha
    - SH:n punainen -> anturin virtapiuha
    11. Kytke se toinenkin liitin kiinni.
    12. Laita kaikki SH:n dipit pois päältä (alas).
    13. Virrat päälle
    - testaa: nopeusmittarin pitäisi toimia normaalisti, eli näyttä ensin nollaa ja takapyörän pyöriessä näyttää jotain.
    14. Jos kaikki ok, niin resetoi ja kalibroi SH ohjeiden mukaan.
  23. #1613
    Lainaa (center69 @ Touko. 14 2007,19:09) kirjoitti
    minkäs näköinen tuo ermaxin maski on?
    Tossa kuva:
  24. #1614
    vai että oranssi on tän vuoden juttu.. kyllä sillä kohta on kotari pihassa..=)

    ei toi pahan näköinen ole kn sitä hetken aikaa katselee.. ensi reaktio oli vaan ehkä pelästyminen..
  25. #1615
    No ei tuo nyt niin pahan näköinen ole kuin odotin, sopii pyörään mielestäni hyvin.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  26. #1616
    Juu aika "riskillä" tilasin oranssin maskin... ajattelin, että voihan sen tarvittaessa myydä tai maalata mustaksi. Mutta ihan ok tuo on, ainakin taas erottaa oman Zetansa muista.
  27. #1617
    -04 Z750 kiikarissa. Vajaa 15tkm lasissa, ja myyjä vakuuttaa että kaikki OK. Mitäs tommosessa pitäisi tsiigailla ennen hankintaa?
  28. #1618
    Lainaa (zpete @ Touko. 14 2007,19:29) kirjoitti
    OK, nyt olen kotona...

    Speedohealer v3.0 (SH) kytketään siis nopeusanturin ja ECU:n väliin. Zetan kolminapainen liitin löytyy vasemmanpuoleisen sivupanelin alta, johto lähtee eturattaan luota. Piuhojen värit pitäisi olla keltainen, pinkki ja musta.
    1. Etsi se nopeusanturin liitin ja avaa se.
    2. Mopoon virrat päälle
    3. Ota se ECU:n suuntaan menevä liitin (ei siis se anturille menevä). Nyt selvitä itsellesi mikä on signaalipiuha ja mikä on virtapiuha:
    - musta on maa. Mittaa jännite ensin mustan ja pinkin väliltä, sitten mustan ja keltaisen väliltä.
    - toiseen tulee n.12V ja toiseen noin puolet siitä.
    - se johon tulee vähemmän jännitettä on signaalipiuha.
    - se johon tulee enemmän (12V) on on virtapiuha.
    4. Virrat pois moposta
    5. Nyt voit valmistella SH:n ensimmäisen liittimen, siis sen joka tulee siis tuohon ECU:n suuntaan menevään liittimeen kiinni.
    Katso että kun liittimet yhdistää niin piuhat tulevat näin:
    - musta tulee mustaa vasten
    - SH:n sininen -> ECU:n signaalipiuha
    - SH:n punainen -> ECU:n virtapiuha
    6. Nyt laita tuo SH:n ja ECU:n liitin yhteen, mutta älä vielä laita kiinni sitä toista liitintä (nopeusanturille).
    7. Laita SH:n dippikytkimet "output test" asentoon.
    8. Virrat päälle.
    - nopeusmittarin pitäisi näyttää jotain tasaista lukemaa. Jos näyttää nollaa, silloin on piuhat väärin tai SH rikki...
    9. Virrat pois! (suht. nopeasti)
    10. Viimeistele se toinen SH:n liitin
    - SH:n musta -> anturin musta
    - SH:n valkoinen -> anturin signaalipiuha
    - SH:n punainen -> anturin virtapiuha
    11. Kytke se toinenkin liitin kiinni.
    12. Laita kaikki SH:n dipit pois päältä (alas).
    13. Virrat päälle
    - testaa: nopeusmittarin pitäisi toimia normaalisti, eli näyttä ensin nollaa ja takapyörän pyöriessä näyttää jotain.
    14. Jos kaikki ok, niin resetoi ja kalibroi SH ohjeiden mukaan.
    Kiitos paljon! Jos vaikka saisi viikonlopun aikana laitettua paikoilleen!?
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  29. #1619
    Lainaa (viller @ Touko. 14 2007,22:58) kirjoitti
    -04 Z750 kiikarissa. Vajaa 15tkm lasissa, ja myyjä vakuuttaa että kaikki OK. Mitäs tommosessa pitäisi tsiigailla ennen hankintaa?
    jos siinä on huollot tehty ajallaan ja asiantuntevassa paikassa niin ei pitäis olla mitään huolta.. oma oli 12k ajettu kun ostin viime syksynä ja nyt on 16k lasissa ilman miinkäänlaisia ongelmia.. takaiskarin yläpää niissä taitaa kaikissa olla ruosteessa..
  30.  
  31. #1620
    Lainaa (zpete @ Touko. 14 2007,21:07) kirjoitti
    Juu aika "riskillä" tilasin oranssin maskin... ajattelin, että voihan sen tarvittaessa myydä tai maalata mustaksi. Mutta ihan ok tuo on, ainakin taas erottaa oman Zetansa muista.
    Mites oot ton tankin kawasaki tarran saanut oranssiksi, otitko lakan pois ja entisen tarran pois ja uus tilalle vai miten?
Sivu: 54 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664104 ... ViimeinenViimeinen