Sivu: 30 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 3229:sta
    Mulla olisi kans tuo stongan vaihto edessä, kaipais vähän pystympää ja leveämpää ajo asentoa... Renthal:ia kävin hypistelemässä, mutta tuli noviisille valinnan vaikeus Joten vinkkejä kaivattaisiin täälläkin suunnalla....

Onkos porukalla kokemuksia originaali lisäkatteesta, auttaako edes yhtään tuulen tuiverrukseen 120-130km/h vauhdeissa? Kannattaisiko siihen rahojansa sijoittaa...?
    Onko kokemuksia tilaamisesta tuolta redracingpartsilta? Siellä näytti olevan ihan asiallisen oloista rompetta mm. hiilarikate 120.-
    Nyt kun alko tää viisvuotiaan kysymisvimma taas vaivaamaan, ni oisin kyselly että onko kellään -06 mallissa Commanderia kiinni? Oon ostamassa ja muistelin että Petrif tuolla aikasemmin sano että -06 malliin pitää ostaa (s) mallin Commander. Pitääkö paikkansa ja miksi näin, jos pitää?

Eikös noi zetat oo kuitenki tekniseltä toteutukseltaan niinku samoja pyöriä 04-06`? vai oonko ihan hukassa...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Lainaa (Tapsal @ Kesä. 20 2006,23:35) kirjoitti
    Onko kokemuksia tilaamisesta tuolta redracingpartsilta? Siellä näytti olevan ihan asiallisen oloista rompetta mm. hiilarikate 120.-
    On hyvä ja luotettava firma. Nopeesti tuli ketjuratas-paketit sun muut kilkkeet tuossa keväällä. Voin suositella.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Lainaa (jhayrin1 @ Kesä. 21 2006,09:04) kirjoitti
    Lainaa (Tapsal @ Kesä. 20 2006,23:35) kirjoitti
    On hyvä ja luotettava firma. Nopeesti tuli ketjuratas-paketit sun muut kilkkeet tuossa keväällä. Voin suositella. *
    Kiitos tiedosta! täytyy tutkailla tarkemmin mitä kaikkea kivaa sieltä löytyy...
    Ne on muistaakseni sitten ALV0% hintoja, eli Italian VAT 20% tulee päälle... ja toimituskulutkin oli aika kalliit.
    Hyvä & luotettava firma, mutta ei mikään halpa minusta.
    Marshal:

Sullahan oli '06 zetassa toi Leovincen slipari. Oletko hommannut power commanderin / säädättänyt sitä, vai ajeletko vaan ihan vakiona? Jos oot penkittäny, ni minkäslaista käyrää tuli?

Kiinnostaisi vaan tietää, että miten on noiden seoksien laita, ku pistin Leovincen factory evo II sliparin paikoilleen.
    Mitä tossa nyt olen ehtinyt vähän ajelemaan, niin ei mopo ainakaan tuntunut mitenkään omituisemmalta kuin alkuperäiselläkään putkella. Tietty äänet ovat aivan LOISTAVAT! ...pientä paukkumista/röpinää on joissain tilanteissa, mutta se lienee normaalia vai?!

Missäköhän täällä Turussa voisi mahdollisesti säädättää pyörän, mikäli nyt jossain välissä sen power commanderin hommaan? Entä minkä hintaista se touhu on?
    Kiinnostaisi myös tietää että missä voisi vaan penkittää (mahdollisesti tutkailla seoksia) ja kuinka paljon se suurinpiirtein maksaa?
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Itse laitoin Leovincen evo2:sen kiinni, eikä pyörälle ole tehty mitään muuta. Ainoa muutos kulkupuolessa mikä tuolla tuli on 3000 kierroksen kohdalla olleen röpötyksen tasaantuminen, enää pyörä ei nyhdä ja nykytä tuolla alueella silleen niinku vakioputkella. En taida viitsiä tuolle muuta tehdäkkään koska myyjäliikkeen ja maahantuojan kantaa selvittäessä kävi aika selkeesti ilmi et sliparin saa vaihtaa ja takuu ei siitä mene, mutta jos powercommanderia tai muuta laittaa niin takuu on sen myötä sit mennyttä.

Oli muuten kohtuu kiva rojekti tuon putken muutoskatsastaminen tuohon pyörään. Tuli sekin sitten tehtyä ihan kokeilun vuoksi. Z750:Stä on ainakin neljää eri mallia tyypiltään joita on tuotu suomeen, osassa on katti pakollisena ja osassa ei . Melupäästöt menevät tuon e-hyväksynnän mukaan ihan heittämällä, niiden sertifikaattien tarkastelussa ei mennyt kuin puoli tuntia, mutta sitten tuossa päästöpuolessa meni vähän pidempään.
    Lainaa (Tumppu @ Kesä. 23 2006,03:12) kirjoitti
    Marshal:

Sullahan oli '06 zetassa toi Leovincen slipari. Oletko hommannut power commanderin / säädättänyt sitä, vai ajeletko vaan ihan vakiona? Jos oot penkittäny, ni minkäslaista käyrää tuli?

Kiinnostaisi vaan tietää, että miten on noiden seoksien laita, ku pistin Leovincen factory evo II sliparin paikoilleen.
    Mitä tossa nyt olen ehtinyt vähän ajelemaan, niin ei mopo ainakaan tuntunut mitenkään omituisemmalta kuin alkuperäiselläkään putkella. Tietty äänet ovat aivan LOISTAVAT! * ...pientä paukkumista/röpinää on joissain tilanteissa, mutta se lienee normaalia vai?!

Missäköhän täällä Turussa voisi mahdollisesti säädättää pyörän, mikäli nyt jossain välissä sen power commanderin hommaan? Entä minkä hintaista se touhu on?
    Kiinnostaisi myös tietää että missä voisi vaan penkittää (mahdollisesti tutkailla seoksia) ja kuinka paljon se suurinpiirtein maksaa?
    Juu,mulla oli toi Leo kiinni, mutta nyt on jo uus putki hakusessa. Mulla meni kyllä jonku verran seokset laihalle/rikkaalle ja sen huomas ajossa aika selkeesti keskialueen tehottomuutena. Ei ollu säätöpoksia kiinni. En kerinny penkittää ton Leon kanssa. Saas nähä mitä seuraavaks keksii

Penkittäminen maksaa jonku 50-70 egee ja jos PC:n paat kiinni, ni asennus säätöineen lienee jossakin 150-200 egen luokassa.

Mulle kans sanottiin liikkeessä, että voi olla takuun kanssa niin ja näin, jos on isketty kiinni esim. Techlusioni tai PC.

Pitäisköhän käydä ittekki lyömässä papereihin sitte toi seuraava putki
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Tuota muutoskatastamista tuossa pohin pariin otteeseen ite tosiaa ja yks syy miksi sen tein oli se, että nämä hommat eivät yleensä tuppaa tulemaan helpommiksi ajan myötä.. paremminki vuosi vuodelta rakentelu hankaloituu ja pienetkin muutokset tulevat äärimmäisen ongelmallisiksi.
    Kuin paljo tollasesta etuplexistä on hyötyy matka nopeuksis 120-150 km/h ??
    Z750
    Tosta kavan käynnistä vielä. Zetassa kuuluu siinä n. 6-7krpm:n kohdalla metallista sirinää moottorista(?), kun vetää kevyellä kaasulla, onko se normaali ääni? Se on kuulunut alusta asti.

Lainaa (Tumppu @ Kesä. 26 2006,14:20) kirjoitti
    Tosta kavan käynnistä vielä. Zetassa kuuluu siinä n. 6-7krpm:n kohdalla metallista sirinää moottorista(?), kun vetää kevyellä kaasulla, onko se normaali ääni? Se on kuulunut alusta asti.
    Itse en moista ääntä muista kuulleeni, mutta mökäputken kanssa ei muutenkaan kuule mitään ylimääräisiä... Onko sulla vakioputki?
    Kuuluuko ääni kaikilla vaihteilla, vai ainoastaan 6:lla?

Lainaa (zpete @ Kesä. 26 2006,14:37) kirjoitti
    Itse en moista ääntä muista kuulleeni, mutta mökäputken kanssa ei muutenkaan kuule mitään ylimääräisiä... Onko sulla vakioputki?
    Mulla on Leovincen slipari, mutta tuo ääni on kuulunut alusta asti vakioputkellakin.
    Kaikilla vaihteilla se tulee, mutta erittäin kapealla kierrosalueella, eli juuri jossain 6-7krpm:n kohdalla.
    Alussa ei tietenkään, sisäänajosta johtuen, tullut kuultua tuota ääntä kovinkaan usein, mutta nyt sisäänajon jälkeen ääni on ruvennut vaivaamaan mieltä.
    Pitäisiköhän käydä kysäsemässä Bikeworldin mielipidettä?
    Kilometrejä ei ole kertynyt kuin vajaa 1500.
    Lainaa (Tumppu @ Kesä. 26 2006,17:31) kirjoitti
    Mulla on Leovincen slipari, mutta tuo ääni on kuulunut alusta asti vakioputkellakin.
    Kaikilla vaihteilla se tulee, mutta erittäin kapealla kierrosalueella, eli juuri jossain 6-7krpm:n kohdalla.
    Alussa ei tietenkään, sisäänajosta johtuen, tullut kuultua tuota ääntä kovinkaan usein, mutta nyt sisäänajon jälkeen ääni on ruvennut vaivaamaan mieltä.
    Ettei vaan olisi se aikaisemminkin keskusteltu bensapumppu tankin alla eli ihan normaalia
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    Kiri pakosarja, vaikuttaisi että sama "vika" kuin oli itsellä eli muutama pultti löystynyt.
    Tervehdys.. taas palataan zetan kuskiks
    Yksi zeta laitettuna ja eteenpäin välitettynä..
    Nyt tulee musta 0km taas alle huomenna..Ei enduron voimat sit riittäneet maantielle..
    Lainaa (petrif_74 @ Kesä. 26 2006,23:15) kirjoitti
    Tervehdys.. taas palataan zetan kuskiks
    Yksi zeta laitettuna ja eteenpäin välitettynä..
    Nyt tulee musta 0km taas alle huomenna..Ei enduron voimat sit riittäneet maantielle..
    No onnea ... endurot onkin lussumopoja...ja musta Zeta on paras/helpoin tuunattava
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Ettei se sirinä tulis vaan kytkinkahvasta... Mulla se sirinä peitti melkeen koneenkin mörinät...
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
    ...Joo, no taidan mennä käväsemään Bikeworldissa heti ku säät selkenee.
    Hieman offtopicia:

Mulla on alkanut kuulua etupäästä kevyttä kilahtelua töyssyissä. Nykkiä jarrusatulaan-diagnoosin perusteella tuntuisi kuuluvan siltä sektorilta. Mopolla on ajettu nyt ~2000km ja vika on ilmestynyt ihan äskettäin. Onko kyseessä jarrupalojen sisäänajon mukanaan tuoma ominaisuus vai ihan selkeä vika. Käytössä en ole havainnut mitään poikkeavaa, ainoastaan tuo akustinen pikkuhaitta.

Z 750:n alusta antautui meikäläisen siron (185cm/117kg) olemuksen alla. Normi ajossa sillä vielä pärjää, mutta yhtään rajumpi pumppaaminen kypsyttää iskarit (kuumenee ja sitten ei enää toimi) todella nopeasti. Etupää(kin) pohjaa normaaleista kaupunkivauhdeista jarrutettaessa.
    Olisiko tähän vaivaa kenelläkään päteviä vinkkejä?
    Huomio kaikki high pipen omistajat(varsinkin devilin). Tuliko teillä mukaan takajalkatapeille siirtosarjaa vai onko itse tehtyjä? Vaimoke tahtois istumaan taakse mutta on tapit on poistettu juuri putken takia. Ainakin yks devilin myyjä sano että sais siirtosarjoja ostettua mut mitähän hintaa niillä mahtaa olla?
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
    Lainaa (Quatzal @ Kesä. 27 2006,07:43) kirjoitti
    Hieman offtopicia:

Mulla on alkanut kuulua etupäästä kevyttä kilahtelua töyssyissä. Nykkiä jarrusatulaan-diagnoosin perusteella tuntuisi kuuluvan siltä sektorilta. Mopolla on ajettu nyt ~2000km ja vika on ilmestynyt ihan äskettäin. Onko kyseessä jarrupalojen sisäänajon mukanaan tuoma ominaisuus vai ihan selkeä vika. Käytössä en ole havainnut mitään poikkeavaa, ainoastaan tuo akustinen pikkuhaitta.

Z 750:n alusta antautui meikäläisen siron (185cm/117kg) olemuksen alla. Normi ajossa sillä vielä pärjää, mutta yhtään rajumpi pumppaaminen kypsyttää iskarit (kuumenee ja sitten ei enää toimi) todella nopeasti. Etupää(kin) pohjaa normaaleista kaupunkivauhdeista jarrutettaessa.
    Olisiko tähän vaivaa kenelläkään päteviä vinkkejä?
    pikku kilahtelu oli mielestäni ominaisuus ainoastaan sitten kun tiukassa jarrutuksessa kaupunkivauhdeissa kuului kunnon narskunaa huolestutti ja vikakin löytyi.. moottorin kiinnitys pultit löystyneet... (net siitä edestä yläältä)

Etupumppuihin waikka 30mm "prikat" putkiin niin paranee.. löytyy tästä topicistakin asiasta.. käyttää hieman aikaa ja lukasee läpi ..
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Lainaa (Ressa @ Kesä. 27 2006,17:39) kirjoitti
    Huomio kaikki high pipen omistajat(varsinkin devilin). Tuliko teillä mukaan takajalkatapeille siirtosarjaa vai onko itse tehtyjä? Vaimoke tahtois istumaan taakse mutta on tapit on poistettu juuri putken takia. Ainakin yks devilin myyjä sano että sais siirtosarjoja ostettua mut mitähän hintaa niillä mahtaa olla?
    Leo Vincen mukana tuli, tosin ei ole mulla käytössä kun takatapit on poistettu kokonaan.
    Se sarja oli oikestaan vain pari puslaa ja pitkää pulttia, jotka siirtävät oikeaa jalkatappia vajaan 10cm ulospäin.
    Lainaa (Tumppu @ Kesä. 26 2006,17:31) kirjoitti
    No niin... homma selvis. Kävin Bikeworldissa tänään ja pienen tutkailun jälkeen saivat äänen paikannettua kytkinkahvaan.
    ...Ja itse kun en millään löytänyt äänen lähdettä

No onpahan nyt mielenrauha asian tiimoilta.

etkös sä ostannu motoraumalta sen kavan fa-** , mustaakseni jätin ne siirtosarjan nippelit takasatulan alle kun vein mopon kauppaan... sellanen putkenpätkähän se vaan on , ja pitemmät pultit ...
    baotian 50
    Lainaa (liero @ Kesä. 28 2006,20:07) kirjoitti
    etkös sä ostannu motoraumalta sen kavan fa-** , mustaakseni jätin ne siirtosarjan nippelit takasatulan alle kun vein mopon kauppaan... sellanen putkenpätkähän se vaan on , ja pitemmät pultit ...
    Joo sehän se, osat oli jotenki päässy sen työkalupakin taakse enkä siksi nähnyt niitä. Nyt on tapit kiinni ja vaimoke tykkää
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
    Jos joku haluaa sellaisen pleksin josta jotakin oikeaa hyötyä, niin osta tämä givin pleksi, Todella hyvä, ite olen 172cm pitkä eikä ainakaan minulle aiheuta kypärään mitään ylimääräisiä pyörteitä, ulkonäköönkin tottuu pikku hiljaa (jos ei linkki toimi niin givin sivuilta löytyy tämä, oman hankin tuusmotorista maksoi n.100€

editoitu typoja

GSX 1300R
  30.  
    Lainaa (cxxx @ Kesä. 30 2006,20:36) kirjoitti
    Jos joku haluaa sellaisen pleksin josta jotakin oikeaa hyötyä, niin osta tämä givin pleksi, Todella hyvä, ite olen 172cm pitkä eikä ainakaan minulle aiheuta kypärään mitään ylimääräisiä pyörteitä, ulkonäköönkin tottuu pikku hiljaa (jos ei linkki toimi niin *givin sivuilta löytyy tämä, oman hankin tuusmotorista maksoi n.100€

editoitu typoja
    Mites tommosen kiinnitys? pitääkö porailla reikiä paljonki?
    It´s better do die on your feet, than to live on your knees
Sivu: 30 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen