Minkäslaisia kilpitelineitä porukka on viritellyt pyöriinsä? Tarviis varmaan päästä vakiosta eroon. Mistä ootta tilanneet omanne ja mitä ne suunnilleen kustantaa?
![]()
vilkkujen vaihtoon kuluu joku tunti. mut mulla noissa led vilkuissa piti vahtaa vastukset.(Kosmonautti @ Touko. 09 2006,13:36) kirjoitti
Z750
Ongelmaksi on muodostumassa se, että jo pari huoltoliikettä on sanonut, että eivät pysty arvioimaan kauanko kestää, eivät lähde tekemään kun voi tulla vastuksien kanssa ongelmia jne. Argh.(Mak-3 @ Touko. 13 2006,19:07) kirjoitti
Kohta pyydän .org!:in myyntipalstalla osaavien yksityishenkilöiden tarjouksia, prkle. Jos olisi paremmat tilat käytössä, niin kai sitä olisi uskaltanut talvella/keväällä itse yrittää - nyt kun haluaisi ajaa Zetan huoltoliikkeeseen ja maksaa duunista niin jampat empii. Hö.
//Kosmonautti
Jos et kosmonautti tekijää hommalle löydä niin pistä mulle privaattimailia niin ihmetellään vilkkuasennusta vaikka yhdessä, mulla on jonkinlaiset tilat ja välineet rakenteluille, luulis ettei tuo nyt kummonen jobi ole.
- Kun en ota niin ajan -
pikkuhiljaa.. alat purkamaan perää.. siitä se luonnistuu, jopa minä selwisin tuosta kilpitellinki vilkku tuuninki operaatiosta, ja kuulun ihmistyyppiin joka ei voi syödä purukumia yhtä aikaan kun kävelee.(Kosmonautti @ Touko. 13 2006,20:31) kirjoitti
riippuu hieman siitä paljonko aiot jättää alkuperäistä jäljelle..
itse kasailin ensin kilpitellinki vilkkuhässäkän mukavasti aamukahvipöydässä.. ajatuksenkera.. sitten siirryin hajottamaan mopottia ja kas ei aikaakaan "noin 4 tuntia"
oli entistä ehompi Zeta killistelemässä pihamaalla...
Ainakin KEllermanit waati nuo 10Kohmin vastukset.. jotta vilkkuivat "normaalisti". samalla kannattaa laittaa vaikka kutistesukkaa useampi kerros niitten luvattoman ohuiden piuhojen päälle. IMO. Siitä se lähtee.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mulle pantiin liikkeessä Pyramidin teline ja siihen jotku minivilkut, en nyt muista merkkiä. Vastusta tarvii tosiaan laittaa, sillä suurin osa noist ledeistä on jotain 6 wattisii, joten vastusta pitää saada lisää. Muuten toi tikittää niin maan pirusti.
Aika paljon sitä kyl huoltoukkeli purki sitä perää, mut ei siin nyt mitään ylitsepääsemätöntä kyl tapahtunu. Ois osannu ittekki, mut kaupan yhteydessä oli sovittu tosta asennuksesta. Ainaki Stormilta saa tota Pyramidin telinettä, on vissiin alunperin Z1000 suunniteltu, mut samat reijäthän nois on.
Siihen saa kivasti kiinni ton alkuperäsen kilven valonki.
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Jep, se mikä rämisee on peilin taustaan liimattu paino. Lämmittää hiukan peililasin kehyksiä ni saa avattua kohtuullisen helposti. Vahvemmat liimat väliin. Mul on uus takaiskari takuuseen(Kawapäinen @ Touko. 10 2006,15:23) kirjoitti
![]()
The more I learn about women
The more I love my motorcycle
Huomenna on se SUURI päivä kun ostan Z-750 kawan
Eli tullaan tutuiksi porukan kanssa tulevaisuudessa![]()
Sininen paholainen heh hehee![]()
Pientä laittoa siihen on tehty vm. 04 km. 9000 .![]()
MÄ EN NUKU ENS YÖNÄ
MÄ EN PYSY HOUSUISSA
Huomenna kurvaillaan
Kerron sitten tulevaisuudessa miten tulen 7-750 kanssa toimeen, kiitoksia kaikille kirjoittaneille ei ollut vaikeata valita pyörää![]()
Onnea perheen uuden jäsenen johdosta. Ajele varovasti, uudella lelulla kun innostuu helposti (tiedän mistä puhun)
Missäpäin ajelet?
- Kun en ota niin ajan -
Aiemmin arvelin ettei tuo vilkkuasennus kovin kummoinen voi olla mutta kyllä hurahti viime yö tehokkaasti ropatessa minivilkkuja ja kilpitelinettä omaan mopoon. Yllättävän iso homma. Allrightista hommasin myös vilkut ja liitoksia tuli paljon kun piti vastuksia lisäillä. Kyllä tuohon ammattilaiseltakin 3 - 6 h hurahtaa, jos kohtuullista jälkeä tekee vai olenkohan itse vaan niin tumpelo...
- Kun en ota niin ajan -
Järvenpäässä asustelen ja siellä Z-750:lla kaikkia säikyttelen..![]()
Ei se vilkkuhomma nyt noin vaikeaa voi olla...
Kun katkoo ne johdot mahd. läheltä alup.vilkkuja, niin johtoa jää vaikka kuinka paljon. Sitten vaan juottaa uudet vilkut kiinni (vastukset väliin) ja kutistesukkaa päälle.
Edit... Kyllä ne luulis tuntiin vaihtavan jos ei tarte kytkentöjä ihmetellä.
Onnea Eckert hienosta valinnasta!!
Juu, mulla laitto vilkut jossain 1,5 tunnissa, mutta joutu huolto mies duunaa siin sivussa jotain muutaki. Eli kyl ne tunnissa heittää, jos vaan tietää mitä tekee ja on välineet millä laittaa.
vähä itteeki polttelee kyllä tuo tilauksessa oleva z750piti tulla jo viime viikolla, mutta suomen erä kaiketi oli jo loppu ja menee varmaa tää viikko jos ei seuraavaki ku tulee lisää vielä muutama... onneks ulkona sataa lunta ja on pakkasta, muuten en ois enää järjissäni.
Mitenkäs muuten onko vakio pakoputki semmosta mallia että äänenvaimentajan saa irti ilman rautasahaa siitä putki-osasta vai pitääkö se koko putki vaihtaa samalla ku vaimentajaa vaihtaa.. ois vaa tuossa paikallisessa kaupassa mallikohtane vaimentaja, mutta ihmetyttää ku siinä ei oo muuta ku klemmarikiinnitys vaan eikä putkea ollenkaa.
Se pelkkä änkkäri ei lähde siitä putkesta irti ilman katkaisua... Siis kannataa ostaa slipari jossa on se väliputki mukana.
Katso tästä
Missä ootte käyny säädättämäs pcIII ja mitä makso? Ja tuliko hyvä?![]()
JES!! vihdoinki saapu mun Leo Vincen slipari! Ei sitä joutunu oottaa ku kuus viikkoa. Meinas käydä aika pitkäks. Ja nyt ku pitäis lyyä pyörään kiinni sataa vettä. Köyhällä ku ei oo viel tallia mis näpertää. Poltto on kyl niin kova että ei koht malta oottaa, vaan meen tonne sateeseen lyömään sen kiinni.
Niin se on muuten SBK Evolution II, Carbon High. Db killer lens jo kaaressa laatikon pohjalle. Innolla oottelen millasia ääniä tuo päästelee.
Ootteko muuten käyttäny noit pakoputkien tiivistys tahnoja ku ootte sliparii lyöny kiinni? Ajattelin laittaa molempiin päihin, pönttöliitokseen ja Putkiliitokseen sinne mahan alle. Kait se ihan samalla tavalla toimii ku autoissaki.
polttaa!!!![]()
![]()
Kohta se aika koittaako ite saan Devilin High level putki hiilarisen. Muuttuu nuo ompelukoneen äänetkin sitten kerta heitolla.
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.
Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää!
mun mielestä zetassa on alkuperäsenäkin todella hyvät äänet, eikä mitkään ompelukone äänet.
otin pari viikkoa sitten oman sliparin/pc3/k&n:n irti, koska noitten kanssa 1 vaihde menee ihan liian hätäsesti rajottajalle. heti kun saan uudet rattaat tilattua, niin sit ajattelin laittaa nuo uudelleen kiinni.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Kummasti piristää tuo jumppaaminen vesisateella. Nyt on Slipari kiinni ja äänet on todella mahtavat! Pitää pikkusen vielä avata ja laittaa tosiaan sitä massaa väliin, ku rupes pikkusen vuotaa pyörän alta liitoskohasta.
Joutu pikkusen väkertää, ku on minivilkut just siin korkeudella, mihin toi pönttö tulee. No, nyt siin on sitte vilkun ja pöntön välissä ruhtinaalliset 0,5 cm. Onnex on Hiilaripönttö, ni ei kuumene ja polta vilkkua.
![]()
Aika oudolta tuntuu et pelkkä slipari tekis ton, en oikeen jaksa uskoa. Kannattaa tarkistaa ettei ole mitään perunaa pakoputkessa(Marshal @ Touko. 20 2006,07:42) kirjoitti
![]()
Mjoo ei kyllä tuommosta pitäis tapahtua pelkällä sliparinvaihdolla. Kato tosiaan, että ei sitä pottua ole siellä putkessa...eli testaa pistämällä se orggis takasin. Zetan ruiskun pitäisi säätyä tiettyyn pisteeseen asti automaagisesti, notta siitä se ei ainakaan ole kiinni.
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
käynti viaberilla järvenpäässä auttaa,se kaveri kun on vieläpä erikoistunut kwaakkuihin *(Marshal @ Touko. 20 2006,07:42) kirjoitti
niin ja tässä vielä: * http://www.viaber.com
04 Buell xb12s
Mulla on leo vincen carbon slipari zetassa. Mitään tuommoisia ongelmia ei ole ollut. En ole säätänyt ja hyvin pelittää.(Marshal @ Touko. 21 2006,05:19) kirjoitti
Ei voi sanoa kuin HARD ROCK HALLELUJA(Marshal @ Touko. 21 2006,05:19) kirjoitti
Olisit ostanut Akrapovicin mulla pelitti hyvin zetassa.
en tiedä oli commanderin vakioohjelmalla sit merkitystä kun heti sen asensin pyörään..mut zeta myyty jne..
Nyt on hondaan virit mielessä sais sen 50 hv edes koneelta![]()
kattele nyt vielä se asennus läpi siitä sliparista... muuttelet pikkusen asentoa jos on kamalasti "vuotoja" liitoksissa... mitään mömmöjä sinne on turha laittaa,,,oikeassa asennossa ei pitäisi falskata... kiristele samalla ne löystyneet pakosarjan mutterit![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
harmaa auto? ettei olisi vaan harmaa skoda joka on kerännyt kortteja ihan urakalla... *(suiza 1200 @ Touko. 06 2006,20:44) kirjoitti
![]()
- XT 660 R
Ei se ruisku siitä mihinkään itsestään säädy... Vain ruiskut, joissa on happi(=lambda) tms. antureita pakoputkessa voivat säätää itseään. Se menee käytännössä aina laihemmalle, kun vaihdetaan avarampi putki. Sen huomaa myös siitä, että käyntilämpötilakin nousee (pari astetta).(Ulpe @ Touko. 20 2006,09:56) kirjoitti
Oudolta tuo kuitenkin kuulostaa, mulla on Leo Vincen SBK-putki. Ja ihan sama mikä se putki on, ei ne avarat putket toisistaan niin paljoa eroa. Mulle tulee mieleen, että Marshalilla on muutenkin jotain koneessa/seoksissa pielessä ja se tulee esiin nyt kun putken vaihtaa... Minä mittauttaisin äkkiä seokset ja tehot.
Mulla seokset mitattiin penkissä putken vaihdon jälkeen, eikä mennyt liian laihalle. Täyskaasulla jopa vähän rikkaalla, tasakaasulla pienillä kierroksilla meni ehkä aavistuksen laihalle. Helposti huomattavat erot on se, että että tyhjäkäynti "soutaa" ja 6-8rpm alueella vetää paljon paremmin.
Just tänään muuten sovittelin lambdan kiinni Zetaan ja seokset on ihan ok tyhjäkäynnillä, vaikka se soutaa. Kun käänsiin seosta rikkammalle (Techlusionin boksista) niin tyhjäkäynti vaan huononi entisestään.
Ei se ollut miliisi auto ja oli jannut pysähtynyt siihen tupakalle.(Xxx^ @ Touko. 21 2006,17:08) kirjoitti
Ahdettu 1216
joo no sinne iisalmeen se zeta tulikin(Xxx^ @ Touko. 21 2006,17:08) kirjoitti
![]()