Sivu: 22 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 3229:sta
  1. #631
    Lainaa (Hanski750 @ Helmi. 17 2006,00:31) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Helmi. 16 2006,15:23) kirjoitti
    Ei löytynyt stormilta -1 ratasta eteen, löytyykö täältä keltään ylimääräistä?
    Kysy all-rightista. Renthal tekee 14 piikkistä eteen. *Onko hyllyssä on sitte eri juttu, tilaamalla tulee. Ja taakse saa muistaakseni 50 asti ellei jopa isompaa. Itse ostin sieltä 14 eteen ja 45 taakse menneenä kesänä.
    Pitää kysästä, nuo taitaa mennä vielä vakioketjuille (14/45)?
  2. #632
    Lainaa (VLU @ Helmi. 17 2006,07:19) kirjoitti
    Lainaa (Hanski750 @ Helmi. 17 2006,00:31) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Helmi. 16 2006,15:23) kirjoitti
    Ei löytynyt stormilta -1 ratasta eteen, löytyykö täältä keltään ylimääräistä?
    Kysy all-rightista. Renthal tekee 14 piikkistä eteen. Onko hyllyssä on sitte eri juttu, tilaamalla tulee. Ja taakse saa muistaakseni 50 asti ellei jopa isompaa. Itse ostin sieltä 14 eteen ja 45 taakse menneenä kesänä.
    Pitää kysästä, nuo taitaa mennä vielä vakioketjuille (14/45)?
    Joo, 14/45 pitäisi mennä vakioketjulla. Näin ovat viisaammat minua infonneet.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  3. #633
    Menee se, kun 15/45:kin meni. Joku väitti että 15/46 ei olisi enää mennyt...
  4. #634
    Mitenkäs jos laitan ihan uuteen ajamattomaan zetaan 750 tuon power commanderin? siis sitten ajais siihen sisään vakio moottori ja vakio putkisto kartat..
    kun olen jo senverran purkanut tuota niin samalla hoituisi tuokin sitten..uskaltaako laittaa?
    tietty hillitysti ajaa sisäänajon mut ei kait tuo hirveesti muuta vakiosta vakioilla arvoilla ja osilla? sit kun olis sisäänajettu niin micron ja k&n kiinni vaan..
  5. #635
    Lainaa (zpete @ Helmi. 17 2006,12:49) kirjoitti
    Menee se, kun 15/45:kin meni. Joku väitti että 15/46 ei olisi enää mennyt...
    15/45 menee, 15/46 ei mene.
    14 kanssa menee 46:kin ja varmaan vieläkin suurempi kiekko jos haluaa/viitsii kokeilla...
    Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
  6. #636
    Lainaa (petrif_74 @ Helmi. 21 2006,12:45) kirjoitti
    Mitenkäs jos laitan ihan uuteen ajamattomaan zetaan 750 tuon power commanderin? siis sitten ajais siihen sisään vakio moottori ja vakio putkisto kartat..
    kun olen jo senverran purkanut tuota niin samalla hoituisi tuokin sitten..uskaltaako laittaa?
    tietty hillitysti ajaa sisäänajon mut ei kait tuo hirveesti muuta vakiosta vakioilla arvoilla ja osilla? sit kun olis sisäänajettu niin micron ja k&n kiinni vaan..
    Sinne vaan ja netistä Z:tan kartta sisään. Sit säädettäväksi kun kerkeet. Ei varmasti tule isoja muutoksia enää vaikka penkissä säädättäisitkin sen. Ja tokihan se kannattaa säädättää. p.s. Onko micronin putkessa e-hyväksyntä? Kannattaa varmistaa ennenkuin ostat sillä virkavalta ollu viimekesänä ainakin noiden merkintöjen perään melko haukkana...Sakkojakin paukkunut... e-hyväksytty putki löytyy ainakin acrapovicilta.
    Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
  7. #637
    Lainaa (Hanski750 @ Helmi. 21 2006,14:55) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Helmi. 21 2006,12:45) kirjoitti
    Mitenkäs jos laitan ihan uuteen ajamattomaan zetaan 750 tuon power commanderin? siis sitten ajais siihen sisään vakio moottori ja vakio putkisto kartat..
    kun olen jo senverran purkanut tuota niin samalla hoituisi tuokin sitten..uskaltaako laittaa?
    tietty hillitysti ajaa sisäänajon mut ei kait tuo hirveesti muuta vakiosta vakioilla arvoilla ja osilla? sit kun olis sisäänajettu niin micron ja k&n kiinni vaan..
    Sinne vaan ja netistä Z:tan kartta sisään. Sit säädettäväksi kun kerkeet. Ei varmasti tule isoja muutoksia enää vaikka penkissä säädättäisitkin sen. Ja tokihan se kannattaa säädättää. p.s. Onko micronin putkessa e-hyväksyntä? Kannattaa varmistaa ennenkuin ostat sillä virkavalta ollu viimekesänä ainakin noiden merkintöjen perään melko haukkana...Sakkojakin paukkunut... e-hyväksytty putki löytyy ainakin acrapovicilta.
    No tuo beta race ei ole e-hyväksytty
    edellisessä hornetissa oli akran slipari jossa irroitettava hylsy mut otin ihan riskillä tuon jos se antais sit paremmin vaikkapa ääntä kuin tuo delta micron.. kun eihän tehoja saa kuin kokoputkistoilla.
    eli siis asennan commaderin vakioputkelle ja vakio säädöille sisäänajoon ja sit sen jälkeen lisää..
  8. #638
    Kertokaapas viisaammat. Mulla on akropovitsin slipari zetassa . Mitä hyötyä/haittoja saan mopooni jos hommaan kokoputkiston? Paljonko mahdollista tehoa lisää ? Ääntä ? Vaiko mitä ? Tarviiko sen jälkeen power commanderin ? Tai onko ylipäätään mistään tollasista "viritysosista" niin huomattavaa hyötyä että kannattaisi ostaa, vai ovatko pelkkä imago kysymys.
  9. #639
    Lainaa (Tuoraja @ Maalis. 01 2006,10:25) kirjoitti
    Kertokaapas viisaammat. Mulla on akropovitsin slipari zetassa . Mitä hyötyä/haittoja saan mopooni jos hommaan kokoputkiston? Paljonko mahdollista tehoa lisää ? Ääntä ? Vaiko mitä ? Tarviiko sen jälkeen power commanderin ? Tai onko ylipäätään mistään tollasista "viritysosista" niin huomattavaa hyötyä että kannattaisi ostaa, vai ovatko pelkkä imago kysymys.
    Hienoa nähdä, että päätyi Zeta mukavaan huoltapitävään kotiin...

    Oma, ei niin riippumaton arvioni on, että satsaaminen ilmanputsariin (esim. bmc tms.) ja PC3:een tuottaisi taatusti samalla rahalla enemmän iloa kuin kokoputkistoon satsaaminen. Saisit siten Zetan ilmiömäisen hyvän koneen käytöksen aivan äärimmäisen ilmiömäisen hyväksi
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  10. #640
    Löytyykö keltään ylimääräistä -1(14) etusta zetaan? Jos löytyy niin voisin ostaa pois kuljeksimasta..
  11. #641
    mipeka juuh parempaan kotiin se ei ois voinut päästä =) Sun uus ostokses näyttää kuvien mukaan prkleeen hienolta..noh..treenaillaan tolla zetalla nyt ainaski yks vuosi ja kattellaan sitten josko jotai muuta
  12. #642
    Toivottavasti ei haittaa vaikkei täysin oikea topic olekaan, mutta samasta mallista ainakin kyse.

    -Onkohan siinä järkeä uittaa esim. Saksasta Zeiskaviiskymppistä?
    -Jos oikein olen laskenut niin verot olisi öbaut parin tonnin luokkaa (jos joku on lähiaikoina laskenut niin korjatkoon tietämätöntä), onkohan siis näin?

    On vain käynyt mielessä että voisi asiaa harkita vakavamminkin kun olisi jonkinlaisia yhteyksiä helpottamaan tuontia..

    Ja sry jos tätä on puitu aikaisemminkin...!
  13. #643
    Lainaa (tanttu @ Maalis. 01 2006,23:56) kirjoitti
    Toivottavasti ei haittaa vaikkei täysin oikea topic olekaan, mutta samasta mallista ainakin kyse.

    -Onkohan siinä järkeä uittaa esim. Saksasta Zeiskaviiskymppistä?
    -Jos oikein olen laskenut niin verot olisi öbaut parin tonnin luokkaa (jos joku on lähiaikoina laskenut niin korjatkoon tietämätöntä), onkohan siis näin?

    On vain käynyt mielessä että voisi asiaa harkita vakavamminkin kun olisi jonkinlaisia yhteyksiä helpottamaan tuontia..

    Ja sry jos tätä on puitu aikaisemminkin...!
    Kiitokset Tuoraja...Toivottavasti Tuono toimivuudeltaan Zetan luokkaa...

    Ja jos nyt jotain pyörää ei kannata Saksasta tuoda niin se on Zeta. On nimittäin sen verta vähän löysää tossa Suomenkin hinnassa ja paljon pyöriä käytettynä tarjolla (=tarjontaa enemmän kuin kysyntää eli käytetyt kohtuu hintaisia). Sitten kun yrität päästä mahdollisesta Zetastasi eroon ja laitat ilmoituksee, että "aito Saksapyörä" niin voit pudottaa pyynnistäsi vielä tonnin lisää...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  14. #644
    Kiitän vastauksesta!

    Mielessä liikkuikin että jälleenmyyntiarvo ei varmasti yllä korkealle tasolle kun mainitsen pyörän kyseisen kotimaan.

    Täytyypä olla silmä tarkkana jos ens kuussa jostain löytyis mieleinen Z
  15. #645
    Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
    On hyvä ja tarjoaa rivaattiviestillä.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  16. #646
    Lainaa (Hanski750 @ Helmi. 21 2006,14:55) kirjoitti
    Lainaa (petrif_74 @ Helmi. 21 2006,12:45) kirjoitti
    Mitenkäs jos laitan ihan uuteen ajamattomaan zetaan 750 tuon power commanderin? siis sitten ajais siihen sisään vakio moottori ja vakio putkisto kartat..
    kun olen jo senverran purkanut tuota niin samalla hoituisi tuokin sitten..uskaltaako laittaa?
    tietty hillitysti ajaa sisäänajon mut ei kait tuo hirveesti muuta vakiosta vakioilla arvoilla ja osilla? sit kun olis sisäänajettu niin micron ja k&n kiinni vaan..
    Sinne vaan ja netistä Z:tan kartta sisään. Sit säädettäväksi kun kerkeet. Ei varmasti tule isoja muutoksia enää vaikka penkissä säädättäisitkin sen. Ja tokihan se kannattaa säädättää. p.s. Onko micronin putkessa e-hyväksyntä? Kannattaa varmistaa ennenkuin ostat sillä virkavalta ollu viimekesänä ainakin noiden merkintöjen perään melko haukkana...Sakkojakin paukkunut... e-hyväksytty putki löytyy ainakin acrapovicilta.
    Eipä tuo akrakaan ole "riittävän" E hyväksytty... siinä on E hyväksyntä äänille... Ei päästöille

    -- Lainaus AKESTA:
    Moottoripyörien äänenvaimentimien muuttaminen tai vaihtaminen alkuperäisestä poikkeavaksi edellyttää aina muutoskatsastuksen. LMp 9.4.1992/332 11 § 2.mom.

    7 §
    Muutoksen edellytyksenä on, että korvatun tai muutetun pakoputkiston ja äänenvaimentimen suuntaus ja mitoitus vastaavat katsastushetkellä voimassa olevia määräyksiä ja että moottorin äänenvoimakkuus ja pakokaasupäästöt eivät muutoksen jälkeen ylitä moottoripyörän käyttöönottoajankohtana Suomessa voimassa olleita rajoituksia.

    Moottoripyörää tai mopoa taikka sen rakenneosaa, varustetta tai ominaisuutta, jonka käyttöönottoajankohtana edellytetään olevan EY-tyyppihyväksytty tai E-hyväksytty, ei saa käytössä muuttaa eikä sen osia vaihtaa siten, etteivät käyttöönottoajankohtana vaaditun EY-tyyppihyväksynnän tai E-hyväksynnän edellyttämät vaatimukset tai niitä uudemmat vaatimukset täyty. EY-tyyppihyväksynnän edellyttämien vaatimusten täyttämisen osoittamiseksi ei vaadita EY- tai E-hyväksynnän hankkimista muutoksille.

    Yllämainittujen pykälien takia sinun kannattaa selvittää, että kattaako E1 merkintä sekä melut että pakokaasupäästöt. Tämä selviää yleensä äänenvaimentimen valmistajantodistuksesta, joka on voi olla tuotteen mukana.
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  17. #647
    Lainaa (jhayrin1 @ Maalis. 02 2006,15:47) kirjoitti
    Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
    On hyvä ja tarjoaa rivaattiviestillä.
    Mitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.
  18. #648
    Lainaa (VLU @ Maalis. 04 2006,13:56) kirjoitti
    Lainaa (jhayrin1 @ Maalis. 02 2006,15:47) kirjoitti
    Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
    On hyvä ja tarjoaa rivaattiviestillä.
    Mitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.
    Taisin itse tilata etujouset ja jarruletkut carpimotolta... Jouset oli muistakseni n. 120 ja jarruletkut (eteen+taakse) vajaan satkun
    EDIT: Tuolta saa niitä 14-eturattaitakin, kannattaa tilata samalla kun Suomesta saatavuus on aina vähän heikkoa.



  19. #649
    Lainaa (zpete @ Maalis. 04 2006,15:17) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Maalis. 04 2006,13:56) kirjoitti
    Lainaa (jhayrin1 @ Maalis. 02 2006,15:47) kirjoitti
    Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
    On hyvä ja tarjoaa rivaattiviestillä.
    Mitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.
    Taisin itse tilata etujouset ja jarruletkut carpimotolta... Jouset oli muistakseni n. 120 ja jarruletkut (eteen+taakse) vajaan satkun
    EDIT: Tuolta saa niitä 14-eturattaitakin, kannattaa tilata samalla kun Suomesta saatavuus on aina vähän heikkoa.
    Pitääpä alkaa katselemaan jahka kerkeää. Rattaat hommasin jo paikalliselta kauppiaalta, renthalilta löytyy ja ens viikolla tulee.

    Edit: Onko noilla jousilla huomattava vaikutus sitten tohon keulaan? Entä letkuilla?



  20. #650
    Lainaa (VLU @ Maalis. 04 2006,17:54) kirjoitti
    Edit: Onko noilla jousilla huomattava vaikutus sitten tohon keulaan?
    Kyllä öhlins jouset muuttavat keulaa aika paljon parempaan suuntaan. Se tössähtävä käytös esim. hidastepateissa katoaa. Itse olen kikkaillut myös öljyjen ja shimmien kanssa. Pykälää jäykemmät öljyt ja vähän esijännitystä shimmaamalla lisää niin avot. Maahantuoja öhlinsille on mp-racing Hyvinkäällä. Itse maksoin muistaakseni jousisetistä 110eskoa. Öljy ei paljon maksa ja shimmit teetin sorvarilla hintaan 10e. Hyvinkin ollut hintansa väärti juttu. Niille jotka sanovat että keula on vanhanaikainen on todettava että sitä se onkin,mutta on niistä ennenvanhaan *saatu kilpakäyttöönkin huippuja. Se vaatii vaan työtä ja viitseliäisyyttä. Olisihan se mukavampi käännellä tietysti paria ruuvia ja ajaa vaan testiä välissä...mutta halvastakin versiosta saa kohtuu hyvän kun jaksaa kikkailla. Toki hyöty katuajoon on marginaalinen vrt. dirt touhu mutta aina on kiva kehittää laitteita
    Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
  21. #651
    Halvimmalla ja helpoiten varmaan saa jouset suomesta, itse tilasin tuolta. muistaakseni 150eur jouset+15wöljyt+postikulut:
    FINLAND
    Mauri Penttilä Racing
    Sahanmäenkatu 30
    SF-05800 HYVINKÄÄ
    Tel. +358 19 83 17100
    Fax. +358 19 83 17135
    E-mail: sale@mp-racing.fi

    ja jarruletkut halvimmalla tuosta:
    <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Goodridge-Braided-Hoses-Kit-Kawasaki-Z750-Z1000_W0QQitemZ8041982226QQcategoryZ9946QQrdZ1QQ
    cmdZViewItem" target="_blank">http://cgi.ebay.co.uk/Goodrid....iewItem</a>
  22. #652
    Siis tuleeko tuossa sarjassa nuo jarruletkut niin että molemmille etusatuloille pääsylinteriltä?
    joku race-viritys kenties?

    toinen sarja oli 69.95 puntaa joka ilmeisesti tulee vakion lailla kiinni?
  23. #653
    Ei sillä ole käytännösä merkitystä kummalla tavalla ne letkut on tehty. Itselläni on kahdella letkulla alusta asti:
    Kuva
  24. #654
    Ostin Zetaan Leovince sliparin * *Noise killeri puuttuu, valmistajan sivulla oli 99 db. Naapurit * ja kylä raikaa * Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?
    Z1000SX -18
    Z900 -20
  25. #655
    Lainaa (hartsap @ Maalis. 08 2006,17:47) kirjoitti
    Ostin Zetaan Leovince sliparin Noise killeri puuttuu, valmistajan sivulla oli 99 db. Naapurit ja kylä raikaa Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?
    juu kokemusta on töistä lähtiessä ei tartte enää soittaa kotiin muijalle että laittaa kahveen tulille..

    Se toimii..
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  26. #656
    Lainaa (hartsap @ Maalis. 08 2006,17:47) kirjoitti
    Ostin Zetaan Leovince sliparin * *Noise killeri puuttuu, valmistajan sivulla oli 99 db. Naapurit * ja kylä raikaa * Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?
    Mulla oli kaks kesää sellanen kiinni ja ääntä riitti. Kävin penkittää ettei kävis liian laihalla. 109 pollee takapyörästä eikä käynyt vaarallisen laihalla.
    Vespa 250GTs
  27. #657
    Lainaa (ed21 @ Maalis. 09 2006,03:36) kirjoitti
    Mulla oli kaks kesää sellanen kiinni ja ääntä riitti. Kävin penkittää ettei kävis liian laihalla. 109 pollee takapyörästä eikä käynyt vaarallisen laihalla.
    Missä penkissä kävit ja ootko tehnyt muuta kuin vaihtanut sliparin?
    Z1000SX -18
    Z900 -20
  28. #658
    Tuota semmosta oisin kyselly että paljonko porukoilla hörppää pikku zeta satasella? Ei siinä että sillä hirveesti ois väliä, mutta ihan vaan mielenkiinnosta ku tänää meen sellasen vehkeen tilaamaan.

    Kiitos ja anteeks
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  29. #659
    Lainaa (Marshal @ Maalis. 23 2006,02:12) kirjoitti
    Tuota semmosta oisin kyselly että paljonko porukoilla hörppää pikku zeta satasella? Ei siinä että sillä hirveesti ois väliä, mutta ihan vaan mielenkiinnosta ku tänää meen sellasen vehkeen tilaamaan.

    Kiitos ja anteeks
    365Km tankillisella ja jäikin wielä.....keskinopeus 147Km/h
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  30.  
  31. #660
    Mulla söi n. 5,3 litraa/100 km keskinopeudella ~150km/h.



Sivu: 22 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen