Pitää kysästä, nuo taitaa mennä vielä vakioketjuille (14/45)?(Hanski750 @ Helmi. 17 2006,00:31) kirjoitti
Joo, 14/45 pitäisi mennä vakioketjulla. Näin ovat viisaammat minua infonneet.(VLU @ Helmi. 17 2006,07:19) kirjoitti
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Menee se, kun 15/45:kin meni. Joku väitti että 15/46 ei olisi enää mennyt...
Mitenkäs jos laitan ihan uuteen ajamattomaan zetaan 750 tuon power commanderin? siis sitten ajais siihen sisään vakio moottori ja vakio putkisto kartat..
kun olen jo senverran purkanut tuota niin samalla hoituisi tuokin sitten..uskaltaako laittaa?
tietty hillitysti ajaa sisäänajon mut ei kait tuo hirveesti muuta vakiosta vakioilla arvoilla ja osilla? sit kun olis sisäänajettu niin micron ja k&n kiinni vaan..
15/45 menee, 15/46 ei mene.(zpete @ Helmi. 17 2006,12:49) kirjoitti
14 kanssa menee 46:kin ja varmaan vieläkin suurempi kiekko jos haluaa/viitsii kokeilla...![]()
Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
Sinne vaan ja netistä Z:tan kartta sisään. Sit säädettäväksi kun kerkeet. Ei varmasti tule isoja muutoksia enää vaikka penkissä säädättäisitkin sen. Ja tokihan se kannattaa säädättää. p.s. Onko micronin putkessa e-hyväksyntä? Kannattaa varmistaa ennenkuin ostat sillä virkavalta ollu viimekesänä ainakin noiden merkintöjen perään melko haukkana...Sakkojakin paukkunut... e-hyväksytty putki löytyy ainakin acrapovicilta.(petrif_74 @ Helmi. 21 2006,12:45) kirjoitti
Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
No tuo beta race ei ole e-hyväksytty(Hanski750 @ Helmi. 21 2006,14:55) kirjoitti
edellisessä hornetissa oli akran slipari jossa irroitettava hylsy mut otin ihan riskillä tuon jos se antais sit paremmin vaikkapa ääntä kuin tuo delta micron.. kun eihän tehoja saa kuin kokoputkistoilla.
eli siis asennan commaderin vakioputkelle ja vakio säädöille sisäänajoon ja sit sen jälkeen lisää..
Kertokaapas viisaammat. Mulla on akropovitsin slipari zetassa . Mitä hyötyä/haittoja saan mopooni jos hommaan kokoputkiston? Paljonko mahdollista tehoa lisää ? Ääntä ? Vaiko mitä ? Tarviiko sen jälkeen power commanderin ? Tai onko ylipäätään mistään tollasista "viritysosista" niin huomattavaa hyötyä että kannattaisi ostaa, vai ovatko pelkkä imago kysymys.
Hienoa nähdä, että päätyi Zeta mukavaan huoltapitävään kotiin...(Tuoraja @ Maalis. 01 2006,10:25) kirjoitti
Oma, ei niin riippumaton arvioni on, että satsaaminen ilmanputsariin (esim. bmc tms.) ja PC3:een tuottaisi taatusti samalla rahalla enemmän iloa kuin kokoputkistoon satsaaminen. Saisit siten Zetan ilmiömäisen hyvän koneen käytöksen aivan äärimmäisen ilmiömäisen hyväksi![]()
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Löytyykö keltään ylimääräistä -1(14) etusta zetaan? Jos löytyy niin voisin ostaa pois kuljeksimasta..
mipeka juuh parempaan kotiin se ei ois voinut päästä =) Sun uus ostokses näyttää kuvien mukaan prkleeen hienolta..noh..treenaillaan tolla zetalla nyt ainaski yks vuosi ja kattellaan sitten josko jotai muuta![]()
Toivottavasti ei haittaa vaikkei täysin oikea topic olekaan, mutta samasta mallista ainakin kyse.![]()
-Onkohan siinä järkeä uittaa esim. Saksasta Zeiskaviiskymppistä?
-Jos oikein olen laskenut niin verot olisi öbaut parin tonnin luokkaa (jos joku on lähiaikoina laskenut niin korjatkoon tietämätöntä), onkohan siis näin?
On vain käynyt mielessä että voisi asiaa harkita vakavamminkin kun olisi jonkinlaisia yhteyksiä helpottamaan tuontia..
Ja sry jos tätä on puitu aikaisemminkin...!
![]()
Kiitokset Tuoraja...Toivottavasti Tuono toimivuudeltaan Zetan luokkaa...(tanttu @ Maalis. 01 2006,23:56) kirjoitti
Ja jos nyt jotain pyörää ei kannata Saksasta tuoda niin se on Zeta. On nimittäin sen verta vähän löysää tossa Suomenkin hinnassa ja paljon pyöriä käytettynä tarjolla (=tarjontaa enemmän kuin kysyntää eli käytetyt kohtuu hintaisia). Sitten kun yrität päästä mahdollisesta Zetastasi eroon ja laitat ilmoituksee, että "aito Saksapyörä" niin voit pudottaa pyynnistäsi vielä tonnin lisää...
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Kiitän vastauksesta!
Mielessä liikkuikin että jälleenmyyntiarvo ei varmasti yllä korkealle tasolle kun mainitsen pyörän kyseisen kotimaan.
Täytyypä olla silmä tarkkana jos ens kuussa jostain löytyis mieleinen Z![]()
Jos jollakulla olis ylimääräisenä Öhlärit tms vakioita napakammat etujouset pikku-zetaan, olisin kovin kiinnostunut.
On hyvä ja tarjoaa rivaattiviestillä.![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Eipä tuo akrakaan ole "riittävän" E hyväksytty... siinä on E hyväksyntä äänille... Ei päästöille(Hanski750 @ Helmi. 21 2006,14:55) kirjoitti
-- Lainaus AKESTA:
Moottoripyörien äänenvaimentimien muuttaminen tai vaihtaminen alkuperäisestä poikkeavaksi edellyttää aina muutoskatsastuksen. LMp 9.4.1992/332 11 § 2.mom.
7 §
Muutoksen edellytyksenä on, että korvatun tai muutetun pakoputkiston ja äänenvaimentimen suuntaus ja mitoitus vastaavat katsastushetkellä voimassa olevia määräyksiä ja että moottorin äänenvoimakkuus ja pakokaasupäästöt eivät muutoksen jälkeen ylitä moottoripyörän käyttöönottoajankohtana Suomessa voimassa olleita rajoituksia.
Moottoripyörää tai mopoa taikka sen rakenneosaa, varustetta tai ominaisuutta, jonka käyttöönottoajankohtana edellytetään olevan EY-tyyppihyväksytty tai E-hyväksytty, ei saa käytössä muuttaa eikä sen osia vaihtaa siten, etteivät käyttöönottoajankohtana vaaditun EY-tyyppihyväksynnän tai E-hyväksynnän edellyttämät vaatimukset tai niitä uudemmat vaatimukset täyty. EY-tyyppihyväksynnän edellyttämien vaatimusten täyttämisen osoittamiseksi ei vaadita EY- tai E-hyväksynnän hankkimista muutoksille.
Yllämainittujen pykälien takia sinun kannattaa selvittää, että kattaako E1 merkintä sekä melut että pakokaasupäästöt. Tämä selviää yleensä äänenvaimentimen valmistajantodistuksesta, joka on voi olla tuotteen mukana.
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Mitäs tollaset muuten maksaa uutena ja mistä saa tilattua? Mullekin kyllä käytetytkin kelpaa jos joku haluaa edulliseen hintaan luopua. Sama homma koskee tp-letkuja eteen.. ja vaikka taaksekin.(jhayrin1 @ Maalis. 02 2006,15:47) kirjoitti
Taisin itse tilata etujouset ja jarruletkut carpimotolta... Jouset oli muistakseni n. 120 ja jarruletkut (eteen+taakse) vajaan satkun(VLU @ Maalis. 04 2006,13:56) kirjoitti
EDIT: Tuolta saa niitä 14-eturattaitakin, kannattaa tilata samalla kun Suomesta saatavuus on aina vähän heikkoa.
Pitääpä alkaa katselemaan jahka kerkeää. Rattaat hommasin jo paikalliselta kauppiaalta, renthalilta löytyy ja ens viikolla tulee.(zpete @ Maalis. 04 2006,15:17) kirjoitti
Edit: Onko noilla jousilla huomattava vaikutus sitten tohon keulaan? Entä letkuilla?
Kyllä öhlins jouset muuttavat keulaa aika paljon parempaan suuntaan. Se tössähtävä käytös esim. hidastepateissa katoaa. Itse olen kikkaillut myös öljyjen ja shimmien kanssa. Pykälää jäykemmät öljyt ja vähän esijännitystä shimmaamalla lisää niin avot. Maahantuoja öhlinsille on mp-racing Hyvinkäällä. Itse maksoin muistaakseni jousisetistä 110eskoa. Öljy ei paljon maksa ja shimmit teetin sorvarilla hintaan 10e. Hyvinkin ollut hintansa väärti juttu. Niille jotka sanovat että keula on vanhanaikainen on todettava että sitä se onkin,mutta on niistä ennenvanhaan *saatu kilpakäyttöönkin huippuja. Se vaatii vaan työtä ja viitseliäisyyttä. Olisihan se mukavampi käännellä tietysti paria ruuvia ja ajaa vaan testiä välissä...mutta halvastakin versiosta saa kohtuu hyvän kun jaksaa kikkailla. Toki hyöty katuajoon on marginaalinen vrt. dirt touhu mutta aina on kiva kehittää laitteita(VLU @ Maalis. 04 2006,17:54) kirjoitti
![]()
Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
Halvimmalla ja helpoiten varmaan saa jouset suomesta, itse tilasin tuolta. muistaakseni 150eur jouset+15wöljyt+postikulut:
FINLAND
Mauri Penttilä Racing
Sahanmäenkatu 30
SF-05800 HYVINKÄÄ
Tel. +358 19 83 17100
Fax. +358 19 83 17135
E-mail: sale@mp-racing.fi
ja jarruletkut halvimmalla tuosta:
<a href="http://cgi.ebay.co.uk/Goodridge-Braided-Hoses-Kit-Kawasaki-Z750-Z1000_W0QQitemZ8041982226QQcategoryZ9946QQrdZ1QQ
cmdZViewItem" target="_blank">http://cgi.ebay.co.uk/Goodrid....iewItem</a>
Siis tuleeko tuossa sarjassa nuo jarruletkut niin että molemmille etusatuloille pääsylinteriltä?
joku race-viritys kenties?
toinen sarja oli 69.95 puntaa joka ilmeisesti tulee vakion lailla kiinni?
Ostin Zetaan Leovince sliparin **Noise killeri puuttuu, valmistajan sivulla oli 99 db. Naapurit *
ja kylä raikaa *
Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?
Z1000SX -18
Z900 -20
juu kokemusta on(hartsap @ Maalis. 08 2006,17:47) kirjoitti
töistä lähtiessä ei tartte enää soittaa kotiin muijalle että laittaa kahveen tulille..
Se toimii..
![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mulla oli kaks kesää sellanen kiinni ja ääntä riitti. Kävin penkittää ettei kävis liian laihalla. 109 pollee takapyörästä eikä käynyt vaarallisen laihalla.(hartsap @ Maalis. 08 2006,17:47) kirjoitti
Vespa 250GTs
Missä penkissä kävit ja ootko tehnyt muuta kuin vaihtanut sliparin?(ed21 @ Maalis. 09 2006,03:36) kirjoitti
Z1000SX -18
Z900 -20
Tuota semmosta oisin kyselly että paljonko porukoilla hörppää pikku zeta satasella? Ei siinä että sillä hirveesti ois väliä, mutta ihan vaan mielenkiinnosta ku tänää meen sellasen vehkeen tilaamaan.
Kiitos ja anteeks![]()
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
(Marshal @ Maalis. 23 2006,02:12) kirjoitti
365Km tankillisella ja jäikin wielä.....keskinopeus 147Km/h
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>