Jos tilaat putken; niin tilaa täältä, tulee viikossa kotiin.
Edit. putki näköjään tilattu..
http://www.leovince-hamburg.de/index...h=1_12_173_175
Viimeksi muokannut: Havukka79; 01.04.2013 klo 13:56.
..
Oisko jollakin tarvetta tollaselle tuninki öljykorkille? Jäi omasta Z750 Kawasakista ylimääräseks. Hyvä kuntoinen.
Korkin kierre taitaa olla 30mm.
Kyseessä toi metallin harmaa.
Hp:20€ (Ovh: n.40-50€)
![]()
Miten tuollainen korkki istui kawaan? Katselin tuollaista meinaan kaltaisena :P
Olisiko kellään sattumalta ylimääräisenä madallus-koiranluita ylimääräisenä? Pieni madallus voisi tehdä omalle pyörälle ihan hyvää koska kuski on tällainen hukkapätkä. Vaikuttaako n.3cm madallus kuinka paljon että pitääkö keulaan tehdä kanssa jotain, sekä sen mitä olen katsonut miten madallus tapahtuisi niin ei vissiinkään olisi ihmeellinen homma, kukaan tehnyt?
Itseltä löytyy Z750 S vuodelta 2006.
Eilen virittelin Dominator lampun keulalle. Kiinnityksen sai nätisti keskeltä, joten etuhaarukassa ei ole ylimääräisiä kiinnikkeitä. Stonganpäävilkut täytyy vielä tilata niin paketti kasassa
Joku kysyi mittariston vaihdosta. Itse olen ratkaissut asian niin, että orkkismittari on stongan kiinnityspalikoiden päällä. Voin laittaa photoa myöhemmin jos kiinnostaa![]()
Täälläkin kiinnostaisi kaikenlaiset kuvat muiden pyöristä, jos tulisi vaikka inspiraatio itselleenkin alkaa jotain väsäämään.
http://www.zpete.com/z750/IMG_0152.JPG tuollainen se aikanaan, ennenkuin meni lunastukseen.
Eipäs ole pahannäköinen tuokaan
Onko kukaan laittanut Z jälkikäteen mitään kiinnipitokahvoja kyytiläiselle? Itsellä kun on se -04 niin ei ole mitään mistä pitää kiinni paitsi kuski. Toki kuskistakin voi pitää kiinni, mutta ajattelin jos jotkut pienet kahvat saisi helposti viriteltyä.
Ässässä noi kahvat menee takakatteen läpi runkoon kiinni. Siellä välissä oli muistaakseni jotakin muuta, niin normista kurkkaisin penkin alle, että onko siellä pulteille paikkoja. Katteisiin toki joutuu reiät poramaan mutta uskoisin, että helpolla saa kiinni.
Kuskista muutenkin paras pitää kiinni. Joku jos pitää kahvoista ja nojaa taakse niin kiihdytyksessä lähtee keula ilmaan![]()
No nyt on LeoVince evo 2 hiilikuituinen putki paikoillaan.
Pirun hyvät äänet tuli ja kyllähän tuolla tuntu olevan melkoisesti vaikutusta kiihdytyksessä.
Nyt ois sit hankinta listalla hugger.
Tottakai mielellään hiilikuituinen kun putkikin on.
Eli kenelläkään ideoita mistä tilais?
Ebayssä olis ihan kohtuu hintaa niitä tarjolla mut mut...
Ideoita?
Tai onko kenelläkään jääny ylimääräiseksi huggeria mistä tahtois luopua?
<p>--------</p>
Itse olen meinannut laittaa samanlaisen pöntön ja täältä (http://www.accessoripista.com/dettagli.asp?codice=8411) näyttäis saavan sen vielä huokeammin. En tiedä kauanko toimituksessa menee, ei ole kokemusta kyseisestä paikasta.
Heips! Omalle Z750S / 2005 tuli suoritettua kevät huolto. Tarkistin venttiili välykset (ajettu ~42tkm ) pakopuoli oli vähän tiukalla, imu oli alarajalla mutta vaihdoin siihenkin palat samalla vaivalla. Yllättävän paljoa nippeliä pitää purkaa edestä, eikä tilaa ihan hirveästi ollut sittenkään.
Hiukan pitää kyllä vielä synkronoida kaasuttimia ( läppiä? -ensimmäinen ruiskukone; periaatehan on kuitenkin sama kuin kaasari koneissakin).
- Onko kukaan suorittanut ko. toimenpidettä? Lähinnä arveluttaa bensaletkun riittävyys. Aika ahtaalta vaikutti tila tankin ja kurkkujen välissä.
to
Joo eli tilasin http://www.storm-motor.fi/
Toimitus aika oli viikon verran.
En ottanut lambdan johtoja irti.
Olen kesän aikana viemässä pärrän Viaber Oy:lle Power Commanderin asennukseen, säätöön ja penkitykseen.![]()
<p>--------</p>
Mulla oli itsellä viime kesänä sama juttu omassa Z:ssa (-10). Kytkin piti kylmänä ääntä ja loppupeleissä siihen vaihdettiin kaikki levyt. Pyörällä oli siinä vaiheessa ajettu muistaakseni 8000km ja kytkimen ei mielestäni tule ääntää siihen malliin noilla kilsoilla. Kovan selvitystyön ja paikallisen kawaliikkeen kanssa taistelun jälkeen homma alkoi selviämään. Vuosimalleista muistaakseni -08 muutama vuosikerta eteen päin potee huonosti suunniteltua kytkintä. Tästä on seurauksena se, etteivät kytkinlevyt pysy märkänä vaan ne pääsevät välistä kuivamaan ja tästä syystä nirskahtava ääni. Tällainen selvitys tuli Sumekolta aikoinaan oman kytkimen kanssa hermoni menettäneenä. Toki öljyillä on väliä mitä käyttää, mut laitoin suoraan kaikki levyt vaihtoon ja sen jälkeen ei ole ääniä kuulunut.
Morjesta!
Kuulin tuossa huhua että tossa z750 pyörässä on jonkilainen kuristin tai pienellä virityksellä saisi tehoja irti lisää?
Voisko joku kertoa kokemuksia miten/missä kohtaa pyörää saa tehoa irti![]()
Onko täällä z kuskit joskus kokoontumassa jonnekki? Olis mukava lähtee letkaan päristelee
Pyöränä on siis kawa z750 v.2012 pyörään kyllä muuten olen ollut todella tyytyväinen ja on hyvin ajanut asiansa![]()
Viimeksi muokannut: z750z; 21.04.2013 klo 22:38.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Yllä jo mainittiinkin putken ja PC:n asentelu. Kait tässä pikkuzetassa toi vakiorööri on niin säästellen tehty, että katalysaattori ja putkessa oleva läppä kuristelee jokusen hevosen pois.
Helppo ja nopea modaus on myös airboxin poisto, tai avarrus ja jos tuosta vielä pidemmälle menee, niin toisioläppien poisto, tai pienentäminen. Nää 2 jälkimmäistä operaatiota alkaakin sitten jo melkein vaatimaan pakolliseksi PC:tä ja säädätystä seosten vuoksi.
Joku zetamiitti ei välttämättä huono idea olisinäköjään näitä pikkuzetoja löytyy useammaltakin tällä foorumilla ja melkein sama määrä isompiakin zetoja.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Ok kiitos tiedosta
Tuli viime kesänä hommattua akran sliparien sen kummemmin ole pyörää "tehostanut". Kuulin vaan että pienellä säädöllä saa tehoa irti lisää. En tiedä mitä sitten tarkottivat
juu olis mukava nähdä minkälaisia zetoja on liikenteessä![]()
Joku Zeta miitti vois kyllä olla ihan jees.
T: Z1000 omistaja![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Sehän täytyy alkaa suunittelee paikkaa/aikaa kun alkaa kunnon kelit tulemaan
Tänään oli ehkä vähän viilee ajella![]()
Viimeksi muokannut: z750z; 22.04.2013 klo 00:33.