Sivu: 97 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47879596979899107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2881:stä 2910:een 3229:sta
    Lainaa Benzi87 kirjoitti Katso viesti
    Nyt tarvis fakta tietoa.

Huhujen mukaan kun z750 vm.2011 laittaa tehoputken niin menis seokset pieleen.
    Eli pitääkö paikkansa?
    Olen siis tilaamassa tälläistä putkea ja rupes nyt mietityttään vaihdanko putkea:

http://viewitem.eim.ebay.fi/Kawasaki...952310038/item

Toinen asia olis:

Tarkoituksena olis myös laittaa paremmin virtaava ilmansuodatin.
    Kenelläkään kokemuksia ja mistä kannattaa tilata?

Jos tilaat putken; niin tilaa täältä, tulee viikossa kotiin.

Edit. putki näköjään tilattu..

http://www.leovince-hamburg.de/index...h=1_12_173_175
    Viimeksi muokannut: Havukka79; 01.04.2013 klo 13:56.
    ..
    Oisko jollakin tarvetta tollaselle tuninki öljykorkille? Jäi omasta Z750 Kawasakista ylimääräseks. Hyvä kuntoinen.
    Korkin kierre taitaa olla 30mm.

Kyseessä toi metallin harmaa.

Hp:20€ (Ovh: n.40-50€)

Miten tuollainen korkki istui kawaan? Katselin tuollaista meinaan kaltaisena :P

Olisiko kellään sattumalta ylimääräisenä madallus-koiranluita ylimääräisenä? Pieni madallus voisi tehdä omalle pyörälle ihan hyvää koska kuski on tällainen hukkapätkä. Vaikuttaako n.3cm madallus kuinka paljon että pitääkö keulaan tehdä kanssa jotain, sekä sen mitä olen katsonut miten madallus tapahtuisi niin ei vissiinkään olisi ihmeellinen homma, kukaan tehnyt?
    Lainaa hapa11 kirjoitti Katso viesti
    Oisko jollakin tarvetta tollaselle tuninki öljykorkille? Jäi omasta Z750 Kawasakista ylimääräseks. Hyvä kuntoinen.
    Korkin kierre taitaa olla 30mm.

Kyseessä toi metallin harmaa.

Hp:20€ (Ovh: n.40-50€)
    Laitoin sulle viestiä...
    <p>--------</p>
    Itseltä löytyy Z750 S vuodelta 2006.
    Eilen virittelin Dominator lampun keulalle. Kiinnityksen sai nätisti keskeltä, joten etuhaarukassa ei ole ylimääräisiä kiinnikkeitä. Stonganpäävilkut täytyy vielä tilata niin paketti kasassa

Joku kysyi mittariston vaihdosta. Itse olen ratkaissut asian niin, että orkkismittari on stongan kiinnityspalikoiden päällä. Voin laittaa photoa myöhemmin jos kiinnostaa
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Miten tuollainen korkki istui kawaan? Katselin tuollaista meinaan kaltaisena :P

Olisiko kellään sattumalta ylimääräisenä madallus-koiranluita ylimääräisenä? Pieni madallus voisi tehdä omalle pyörälle ihan hyvää koska kuski on tällainen hukkapätkä. Vaikuttaako n.3cm madallus kuinka paljon että pitääkö keulaan tehdä kanssa jotain, sekä sen mitä olen katsonut miten madallus tapahtuisi niin ei vissiinkään olisi ihmeellinen homma, kukaan tehnyt?
    löytyy omatekoiset RST palikat tai oikeastaan kahdet, tarkkoja
    mittoja laskun määrästä ei ole mut kyllä sen 3cm varmasti laskee, toisilla varmaan enempi! olis myös jäsympi wilbers:in takaiskari kaupan..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
    Lainaa MiinusMerkki kirjoitti Katso viesti
    Itseltä löytyy Z750 S vuodelta 2006.
    Eilen virittelin Dominator lampun keulalle. Kiinnityksen sai nätisti keskeltä, joten etuhaarukassa ei ole ylimääräisiä kiinnikkeitä. Stonganpäävilkut täytyy vielä tilata niin paketti kasassa

Joku kysyi mittariston vaihdosta. Itse olen ratkaissut asian niin, että orkkismittari on stongan kiinnityspalikoiden päällä. Voin laittaa photoa myöhemmin jos kiinnostaa

Laita vaan kuvaa tulemaan jos viitsit
    Täälläkin kiinnostaisi kaikenlaiset kuvat muiden pyöristä, jos tulisi vaikka inspiraatio itselleenkin alkaa jotain väsäämään.
    Moro,

Ei kellään olisi Kawa Z750:n mustia vanteita myydä?

Ilkka
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Täälläkin kiinnostaisi kaikenlaiset kuvat muiden pyöristä, jos tulisi vaikka inspiraatio itselleenkin alkaa jotain väsäämään.
    http://www.zpete.com/z750/IMG_0152.JPG tuollainen se aikanaan, ennenkuin meni lunastukseen.
    Eipäs ole pahannäköinen tuokaan

Onko kukaan laittanut Z jälkikäteen mitään kiinnipitokahvoja kyytiläiselle? Itsellä kun on se -04 niin ei ole mitään mistä pitää kiinni paitsi kuski. Toki kuskistakin voi pitää kiinni, mutta ajattelin jos jotkut pienet kahvat saisi helposti viriteltyä.
    Ässässä noi kahvat menee takakatteen läpi runkoon kiinni. Siellä välissä oli muistaakseni jotakin muuta, niin normista kurkkaisin penkin alle, että onko siellä pulteille paikkoja. Katteisiin toki joutuu reiät poramaan mutta uskoisin, että helpolla saa kiinni.

Kuskista muutenkin paras pitää kiinni. Joku jos pitää kahvoista ja nojaa taakse niin kiihdytyksessä lähtee keula ilmaan
    Lainaa MiinusMerkki kirjoitti Katso viesti

Täytyy koittaa tehdä tuo omaankin pyörään
    No nyt on LeoVince evo 2 hiilikuituinen putki paikoillaan.
    Pirun hyvät äänet tuli ja kyllähän tuolla tuntu olevan melkoisesti vaikutusta kiihdytyksessä.

Nyt ois sit hankinta listalla hugger.
    Tottakai mielellään hiilikuituinen kun putkikin on.
    Eli kenelläkään ideoita mistä tilais?
    Ebayssä olis ihan kohtuu hintaa niitä tarjolla mut mut...
    Ideoita?
    Tai onko kenelläkään jääny ylimääräiseksi huggeria mistä tahtois luopua?
    <p>--------</p>
    Lainaa Havukka79 kirjoitti Katso viesti
    Jos tilaat putken; niin tilaa täältä, tulee viikossa kotiin.

Edit. putki näköjään tilattu..

http://www.leovince-hamburg.de/index...h=1_12_173_175
    Itse olen meinannut laittaa samanlaisen pöntön ja täältä (http://www.accessoripista.com/dettagli.asp?codice=8411) näyttäis saavan sen vielä huokeammin. En tiedä kauanko toimituksessa menee, ei ole kokemusta kyseisestä paikasta.
    Lainaa Benzi87 kirjoitti Katso viesti
    No nyt on LeoVince evo 2 hiilikuituinen putki paikoillaan.
    Pirun hyvät äänet tuli ja kyllähän tuolla tuntu olevan melkoisesti vaikutusta kiihdytyksessä.

Nyt ois sit hankinta listalla hugger.
    Tottakai mielellään hiilikuituinen kun putkikin on.
    Eli kenelläkään ideoita mistä tilais?
    Ebayssä olis ihan kohtuu hintaa niitä tarjolla mut mut...
    Ideoita?
    Tai onko kenelläkään jääny ylimääräiseksi huggeria mistä tahtois luopua?
    Itse olen harkinnut kyseistä pönttöä. Mistä mahdoit sen tilata ja tuliko vikkelään? Toisena vielä nuista lambdan piuhuista: otitko ne kokonaan pois ja tarviiko ruiskua säädättää sen myötä? Kiitti vastauksesta.

-Kalle-
    Heips! Omalle Z750S / 2005 tuli suoritettua kevät huolto. Tarkistin venttiili välykset (ajettu ~42tkm ) pakopuoli oli vähän tiukalla, imu oli alarajalla mutta vaihdoin siihenkin palat samalla vaivalla. Yllättävän paljoa nippeliä pitää purkaa edestä, eikä tilaa ihan hirveästi ollut sittenkään.
    Hiukan pitää kyllä vielä synkronoida kaasuttimia ( läppiä? -ensimmäinen ruiskukone; periaatehan on kuitenkin sama kuin kaasari koneissakin).
    - Onko kukaan suorittanut ko. toimenpidettä? Lähinnä arveluttaa bensaletkun riittävyys. Aika ahtaalta vaikutti tila tankin ja kurkkujen välissä.
    to
    Lainaa Kalle Tolonen kirjoitti Katso viesti
    Itse olen harkinnut kyseistä pönttöä. Mistä mahdoit sen tilata ja tuliko vikkelään? Toisena vielä nuista lambdan piuhuista: otitko ne kokonaan pois ja tarviiko ruiskua säädättää sen myötä? Kiitti vastauksesta.

-Kalle-
    Joo eli tilasin http://www.storm-motor.fi/
    Toimitus aika oli viikon verran.
    En ottanut lambdan johtoja irti.
    Olen kesän aikana viemässä pärrän Viaber Oy:lle Power Commanderin asennukseen, säätöön ja penkitykseen.
    <p>--------</p>
    Lainaa JMTL kirjoitti Katso viesti
    Itellä on 2009vm Z750. Mulla kuulu ennen sellanen vingahdus ääni kans aina kylmänä lähtiessä. Lämpimänä ei ääntä kuulu ollenkaan. Takuuhuoltona vaihdettiin viime kesänä uudet kytkinlevyt, ja ääni hävisi. Nyt talven jälkeen kun otin pyörän ajoon, nii hieman on alkanut taas ääntä kuulumaan. Joten jos haluat päästä äänestä eroon, on ratkaisu ilmeisesti kytkinlevyjen vaihto.

Niin ja öljyinä olne käytttänyt Bel-Ray EXP 10W-40, ja Motulin 5000 10W-40. Molemmilla ääni oli aikalailla samanlainen.
    Mulla oli itsellä viime kesänä sama juttu omassa Z:ssa (-10). Kytkin piti kylmänä ääntä ja loppupeleissä siihen vaihdettiin kaikki levyt. Pyörällä oli siinä vaiheessa ajettu muistaakseni 8000km ja kytkimen ei mielestäni tule ääntää siihen malliin noilla kilsoilla. Kovan selvitystyön ja paikallisen kawaliikkeen kanssa taistelun jälkeen homma alkoi selviämään. Vuosimalleista muistaakseni -08 muutama vuosikerta eteen päin potee huonosti suunniteltua kytkintä. Tästä on seurauksena se, etteivät kytkinlevyt pysy märkänä vaan ne pääsevät välistä kuivamaan ja tästä syystä nirskahtava ääni. Tällainen selvitys tuli Sumekolta aikoinaan oman kytkimen kanssa hermoni menettäneenä. Toki öljyillä on väliä mitä käyttää, mut laitoin suoraan kaikki levyt vaihtoon ja sen jälkeen ei ole ääniä kuulunut.
    Lainaa Kalle Tolonen kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli itsellä viime kesänä sama juttu omassa Z:ssa (-10). Kytkin piti kylmänä ääntä ja loppupeleissä siihen vaihdettiin kaikki levyt. Pyörällä oli siinä vaiheessa ajettu muistaakseni 8000km ja kytkimen ei mielestäni tule ääntää siihen malliin noilla kilsoilla. Kovan selvitystyön ja paikallisen kawaliikkeen kanssa taistelun jälkeen homma alkoi selviämään. Vuosimalleista muistaakseni -08 muutama vuosikerta eteen päin potee huonosti suunniteltua kytkintä. Tästä on seurauksena se, etteivät kytkinlevyt pysy märkänä vaan ne pääsevät välistä kuivamaan ja tästä syystä nirskahtava ääni. Tällainen selvitys tuli Sumekolta aikoinaan oman kytkimen kanssa hermoni menettäneenä. Toki öljyillä on väliä mitä käyttää, mut laitoin suoraan kaikki levyt vaihtoon ja sen jälkeen ei ole ääniä kuulunut.
    oli samaa ääntämistä myös entisessä -09 z750! vaihdoin kans kytkin levyt ja homma toimi..!
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
    Morjesta!

Kuulin tuossa huhua että tossa z750 pyörässä on jonkilainen kuristin tai pienellä virityksellä saisi tehoja irti lisää?

Voisko joku kertoa kokemuksia miten/missä kohtaa pyörää saa tehoa irti

Onko täällä z kuskit joskus kokoontumassa jonnekki? Olis mukava lähtee letkaan päristelee

Pyöränä on siis kawa z750 v.2012 pyörään kyllä muuten olen ollut todella tyytyväinen ja on hyvin ajanut asiansa
    Viimeksi muokannut: z750z; 21.04.2013 klo 22:38.
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Morjesta!

Kuulin tuossa huhua että tossa z750 pyörässä on jonkilainen kuristin tai pienellä virityksellä saisi tehoja irti lisää?

Onko täällä z kuskit joskus kokoontumassa jonnekki? Olis mukava lähtee letkaan päristelee

Pyöränä on siis kawa z750 v.2012 pyörään kyllä muuten olen ollut todella tyytyväinen ja on hyvin ajanut asiansa
    Milläs tehoilla se sun kawa on rekisteriotteessa? Jos on ihan täystehoisena niin tuskin siinä mitään 25kw tms kuristuksia on.. (täysteho on sitten 77kw).

Se "pieni" viritys on sitten varmaan putkiston vaihto, ja kartat uusiksi eli pc:tä yms yms..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Morjesta!

Yllä jo mainittiinkin putken ja PC:n asentelu. Kait tässä pikkuzetassa toi vakiorööri on niin säästellen tehty, että katalysaattori ja putkessa oleva läppä kuristelee jokusen hevosen pois.

Helppo ja nopea modaus on myös airboxin poisto, tai avarrus ja jos tuosta vielä pidemmälle menee, niin toisioläppien poisto, tai pienentäminen. Nää 2 jälkimmäistä operaatiota alkaakin sitten jo melkein vaatimaan pakolliseksi PC:tä ja säädätystä seosten vuoksi.

Joku zetamiitti ei välttämättä huono idea olisi näköjään näitä pikkuzetoja löytyy useammaltakin tällä foorumilla ja melkein sama määrä isompiakin zetoja.
    Trying is the first step towards total failure.

Aprilia Tuono Factory '17
    Ok kiitos tiedosta

Tuli viime kesänä hommattua akran slipari en sen kummemmin ole pyörää "tehostanut". Kuulin vaan että pienellä säädöllä saa tehoa irti lisää. En tiedä mitä sitten tarkottivat

juu olis mukava nähdä minkälaisia zetoja on liikenteessä
    Joku Zeta miitti vois kyllä olla ihan jees.

T: Z1000 omistaja
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti

+1
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
    Lainaa dmachine kirjoitti Katso viesti

Joku zetamiitti ei välttämättä huono idea olisi näköjään näitä pikkuzetoja löytyy useammaltakin tällä foorumilla ja melkein sama määrä isompiakin zetoja.
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti

Loisto idea, kannatetaan ja mukaan pyrittäis.
    Kawa Z 750
  30.  
    Sehän täytyy alkaa suunittelee paikkaa/aikaa kun alkaa kunnon kelit tulemaan

Tänään oli ehkä vähän viilee ajella
    Viimeksi muokannut: z750z; 22.04.2013 klo 00:33.
Sivu: 97 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47879596979899107 ... ViimeinenViimeinen