Sivu: 94 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44849293949596104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2791:stä 2820:een 3229:sta
  1. #2791
    Uusi zetan omistaja ilmoittautuu =D Tuli hommattua avk:lta punainen z750 s ja tarkotus ois tehdä keulasta normi zetan näkönen. Löytyykö koko etuvalo settiä jostain? Eli siis sitä R version maskia,umpiota, häkkiä jne. Mittarissa on 25tkm, mitä huoltoja kannattaisi suorittaa talven aikana? Oikea jalkatapinsatula on myös hakusessa sekä oikean puolen moottorikoppa. Huggerikin olisi kiva mutta ei aivan välttämätön. Eli jos jollain pyörii nurkissa näitä osia niin tarjoilemaan

    Ihmettelin tässä että miten tuo pyörä on oikein otettu lunariin kun oikea etukate on naarmuilla, putkessa pienet naarmut, oikean puolen jalkatappirunko katkennut ja moottorikopassa naarmut. Tankokin pitäisi olla vinossa mutta en kyllä siinä huomaa mitään, se vaihtuu silti fättäriin. Tarkotus olis tehdä normaalin zetan näköinen, ei mitään streetfighteria.
    Virrat päälle kääntäessä bensapumpusta? kuuluu normaalia sirinää, mutta myös semmosta rohinaa. Kaverin ninja pitää samaa ääntä. Onko tähän olemassa jotain apuja?



    Kawasaki z750 -05
  2. #2792
    Lainaa (mupari @ Syys. 05 2011,23:59) kirjoitti
    Pikkuzetasta (-05) rusahti etumaski, ja orkkis on hiukan suolaisen hintainen. Onko kellään tietoa, löytyykö moiseen mitään järkihintaista/-näköistä kiinanmuovia tilalle?
    http://www.shop.joy-tuning.de/index....db929b94441fec Tuolta löytyy aika halvalla.
    Kawasaki z750 -05
  3. #2793
    Tässä olisi taas uusi ko. kawan omistaja ja heti olisi "hankala" kysymys *

    Elikkäs muuten pyörä on lähes virheetön, mutta satulan lukko on irronnut ja tippunut sinne reiän sisään. Eli siellä se näkyy kun taskulampulla katselee..

    Mitenkäs tuon kanssa pitäis edetä, että sais penkin irti ja lukon takas paikoilleen?

    Koitin pähkäillä tuon sivukatteen kanssa, että miten se mahtaa irrota ehjänä?

    *******

    21.9.2011 Lukko tuli korjattua, onnistukin vetää vaijeria kärkipihdeillä ja penkki saatiin irti. Sen jälkeen homma olikin helppoa kauraa!



  4. #2794
    No niin tuli FZ6 vaihdettua -07 Z750 mahtava peli mutta eipä tuota enää ehdi paljoo ajella.
  5. #2795
    Nonni, nyt on paikallaan akran slipari, just sopivat äänet tuossa e-hyväksytyssä mulle Tuota ei kai tarvi muutoskatsastaa?
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  6. #2796
    Säädätitkö vai toimiiko sellaisenaan ja mitä teit sille vaijeri hässäkälle.
  7. #2797
    Ei kai niitä tarvii muutoskatsastaa, varsinkaan kun on e-hyväksyntä..
    Ja jos kone ei meinaa hyytyä eikä ilmene ihmeempiä tehokuoppia niin ei kai sitä tarvii säädättääkään.
    Ite vetelin reilu 10 tkm Ixilin sliparilla katsastamatta ja säätämättä.

    Ja vaijerit vedin nippusiteellä penkin alle jemmaan, varmuuden vuoksi jos menee pyörä myyntiin niin voi laittaa vakkarin takaisin ja vaijerit kiinni.
  8. #2798
    ^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.

    Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".
    Z 750 -04
  9. #2799
    Uudemmissa tulee jotain vaijereita sinne putkee kiinni.
    Viittiskö joku kattoo seuraavat omast pyörästään : lähteekö valot päälle ku kääntää virrat päälle vai vasta sitte ku laittaa käyntiin? Entä palaako lyhyt sillon ku laittaa pitkät päälle vai sammuuko se? Kiitos jo etukäteen
    Kawasaki z750 -05
  10. #2800
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 11 2011,20:57) kirjoitti
    ^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.

    Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".
    Ne saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois ;) Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html *Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
    Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
    On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!



    Kawasaki z750 -05
  11. #2801
    Kun kääntää virrat syttyy parkit,kun käynnistää syttyy lyhyt.Kun heittää pitkän päälle jää lyhytkin palamaan näin ainakin nollaseiskassa.
  12. #2802
    Sopiiko tuo slipari uudemman mallin zetaan? Jos sopii niin laita kuvaa hintapyynnin kanssa?
    Tosissaan muttei totisesti.
  13. #2803
    Lainaa (Madduli @ Marras. 12 2011,19:45) kirjoitti
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 11 2011,20:57) kirjoitti
    ^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.

    Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".
    Ne saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois ;) Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html *Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
    Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
    On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!
    Kiitoksia! Itseasiassa taitaa löytyä toi manuaali iteltäkin Minkäslaisia renkaita jengi on käyttänyt näissä? Itellä nyt ollut diablo corsat, kai mä ihan tyytyväinen olen ollut. Haussa olis rengas 100 % katuajoon. Michelin pp ct2 kattelut. Ei varmaan ihan metsään mene noilla.
    Z 750 -04
  14. #2804
    Lainaa (Madduli @ Marras. 12 2011,19:45) kirjoitti
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 11 2011,20:57) kirjoitti
    ^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.

    Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".
    Ne saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois ;) Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html *Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
    Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
    On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!
    Jos slipari vielä myynnissä niin laittaisitko kuvan ja hinnan
  15. #2805
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 15 2011,22:27) kirjoitti
    Lainaa (Madduli @ Marras. 12 2011,19:45) kirjoitti
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 11 2011,20:57) kirjoitti
    ^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.

    Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".
    Ne saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois ;) Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html *Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
    Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
    On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!
    Kiitoksia! Itseasiassa taitaa löytyä toi manuaali iteltäkin Minkäslaisia renkaita jengi on käyttänyt näissä? Itellä nyt ollut diablo corsat, kai mä ihan tyytyväinen olen ollut. Haussa olis rengas 100 % katuajoon. Michelin pp ct2 kattelut. Ei varmaan ihan metsään mene noilla.
    itellä ollut alla road attacit, sport attackit ja pilot power 2ct:t.

    pp 2ct oli parhaimmat renkaat ominaisuuksiltaan, mutta kulu loppuun n.4000km jälkeen.

    z1000 laitoin nyt testiksi pilot road 3, ja toimii sporttisessa ajossa hyvin ja kilsoja kestää varmaan tuplat verrattuna pp 2ct.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  16. #2806
    Ite kun oon nyt fundeerannut noita renkaita niin ennemmin otan pitävämmät renkaat versus kulutuskestävyys. Ei taida semmosta rengasta olla mikä pitäis kun tauti ja samalla kestäis 2 kautta hyvänä. Tai sen 6-8k.

    Itsellä tuntuu helpottavan ostopäätöstä rutkasti se kun ajattelee ostavansa joka kausi uudet gummit. Ei tarvi murehtia sitä "kauanko renkaat kestävät jne.". Pääasia kuitenkin on että rengas on luotettava. Eli taidan ottaa nuo 2ct. ^kehuit rengasta, millä tavoin se oli "parempi" kuin nuo muut mainitsemasi?
    Z 750 -04
  17. #2807
    Slipari lahti jo. Ite hommasin renkaiks mezlerin m3 sportechit. Kuulopuheiden mukaan aikasamat ku noi micheliinin 2ct. Ite en osaa viel sanoa et millaset on ku ei oo kilpia tossa zetassa. Taalta voi seurata kuinka edistyy http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=42&t=82066
    Kawasaki z750 -05
  18. #2808
    Tämmösen
    Meikäläinen laitto 04 pikku Z. Älyttömän halpa mutta jälki oli omaan silmään hyvä. Viikko meni kun kotiin tuotiin. Paypalin kautta maksoin. Äänet on todennäköisesti jollekkin liian kovat mutta itelle ne on täydelliset. Paukkuu ja pärisee *

    Mitä järkeä on laittaa 300-500 pelkkään slipariin, samanmoisia putkenpätkiä ne kaikki on. Erikseen sit jos kokoputkiston halajaa.
    Edit. Tai e-merkinnän


    Tohon rinnalle sit pc3, k&N, airboxmodaus sekä -1 eteen. Penkissä säätö. ~106 hp takarenkaalta.



    Z 750 -04
  19. #2809
    Mulla on ollu nyt noi Misukan Pilot powerin 2ct alla reippaan kesän ja kilsoja on tullu yli 6000km. Oon käyny radallakin ajamassa, ja hyvin toimii kumit sieläkin. Omasta mielestä on kyllä renkaat hyvillä ominaisuuksilla. Tilasin kumit Rodamotosta, ja sarjalle tuli hinta jotai 220e.
    Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
  20. #2810
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 23 2011,10:00) kirjoitti
    Tämmösen
    Meikäläinen laitto 04 pikku Z. Älyttömän halpa mutta jälki oli omaan silmään hyvä. Viikko meni kun kotiin tuotiin. Paypalin kautta maksoin. Äänet on todennäköisesti jollekkin liian kovat mutta itelle ne on täydelliset. Paukkuu ja pärisee *

    Mitä järkeä on laittaa 300-500 pelkkään slipariin, samanmoisia putkenpätkiä ne kaikki on. Erikseen sit jos kokoputkiston halajaa.
    Edit. Tai e-merkinnän


    Tohon rinnalle sit pc3, k&N, airboxmodaus sekä -1 eteen. Penkissä säätö. ~106 hp takarenkaalta.
    Ittekki kattelin tota samaa putkee mut ku ei e-hyvaksyntaa loydy ni paatin jattaa tilaamatta. Heti ku selviin taalta thaimaasta himaan ni laitan sc-projectin sliparin tilaukseen.

    Kuinka sa meinasit saada 106hp vaa irti? Eiks vanhoissa kuuluis irtoo 110hp vakiona? Vai onks toi 110hp koneelta? Lueskelin jostain et joku oli saanu devilin putkella 120hp irti vakiosaadoilla, tais olla viella talla topicillaki.

    E: Ja jos halvalla haluis vaan e-hyvaksytyn putken ni delkevicin putkiahan saa 140dollarilla



    Kawasaki z750 -05
  21. #2811
    Lainaa (Madduli @ Marras. 23 2011,19:20) kirjoitti
    Kuinka sa meinasit saada 106hp vaa irti? Eiks vanhoissa kuuluis irtoo 110hp vakiona? Vai onks toi 110hp koneelta? Lueskelin jostain et joku oli saanu devilin putkella 120hp irti vakiosaadoilla, tais olla viella talla topicillaki.
    Orggis tehot ilmotellaan (lähes) aina koneelta ja yleensä vielä mielummin pikkasen yläkanttiin.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  22. #2812
    No jos se e-merkki on tärkee niin sit tietty joku muu.

    Eli siis mulla on tosiaan noi kyseiset palikat jo kiinni. Penkitin sen ja tehoja TAKAPYÖRÄLTÄ 106. Penkki laskee myös automaagisesti mitä kyseinen teho lukema takoittaa koneelta ja se näytti ~118.

    Kyllä se vaan niin taitaa olla että ei noihin tehtaan ilmottamiin lukuihin ole hirveästi luottamista.

    Joitain eri foorumeita oon lukenut niin vakiona noista pitäis lähtee takaselta 98-102 hepoon. Tietty penkistä riippuen.

    Himottais kyllä hankkia kokoränni tohon mutta on vaan tosi kiven alla sekä hintavia.
    Z 750 -04
  23. #2813
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 21 2011,23:55) kirjoitti
    Ite kun oon nyt fundeerannut noita renkaita niin ennemmin otan pitävämmät renkaat versus kulutuskestävyys. Ei taida semmosta rengasta olla mikä pitäis kun tauti ja samalla kestäis 2 kautta hyvänä. Tai sen 6-8k.

    Itsellä tuntuu helpottavan ostopäätöstä rutkasti se kun ajattelee ostavansa joka kausi uudet gummit. Ei tarvi murehtia sitä "kauanko renkaat kestävät jne.". Pääasia kuitenkin on että rengas on luotettava. Eli taidan ottaa nuo 2ct. ^kehuit rengasta, millä tavoin se oli "parempi" kuin nuo muut mainitsemasi?
    pidossa ja ajotuntumassa vaihdoin pr 3:Seen testiksi, että miten toimii urheilullisessa ajossa kadulla, kun orgissa paljon kehuttu pr 2:sta. luultavasti otan seuraavaksi myös pr 3 2ct tai uuden mallin jos tulee. pp 2ct on hyvä rengas, mutta jos lähtee reissuun niin pitää olla uudet renkaat tai vaihtaa matkalla uuden takarenkaan. tahtoo kulua keskeltä nopeasti, matkaajossa.

    mutta kokeilemalla huomaat mikä rengas sopii sulle. mäkin vaihdoin aikaisemmin aina pehmeemmät renkaat pidon vuoksi, mutta ei kadulla tuu ajettua silleen mutkiin kun radalla. tai ainakaan minä.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  24. #2814
    Lainaa (kawaz750 @ Marras. 24 2011,15:20) kirjoitti
    Lainaa (Sebikos @ Marras. 21 2011,23:55) kirjoitti
    Ite kun oon nyt fundeerannut noita renkaita niin ennemmin otan pitävämmät renkaat versus kulutuskestävyys. Ei taida semmosta rengasta olla mikä pitäis kun tauti ja samalla kestäis 2 kautta hyvänä. Tai sen 6-8k.

    Itsellä tuntuu helpottavan ostopäätöstä rutkasti se kun ajattelee ostavansa joka kausi uudet gummit. Ei tarvi murehtia sitä "kauanko renkaat kestävät jne.". Pääasia kuitenkin on että rengas on luotettava. Eli taidan ottaa nuo 2ct. ^kehuit rengasta, millä tavoin se oli "parempi" kuin nuo muut mainitsemasi?
    pidossa ja ajotuntumassa vaihdoin pr 3:Seen testiksi, että miten toimii urheilullisessa ajossa kadulla, kun orgissa paljon kehuttu pr 2:sta. luultavasti otan seuraavaksi myös pr 3 2ct tai uuden mallin jos tulee. pp 2ct on hyvä rengas, mutta jos lähtee reissuun niin pitää olla uudet renkaat tai vaihtaa matkalla uuden takarenkaan. tahtoo kulua keskeltä nopeasti, matkaajossa.

    mutta kokeilemalla huomaat mikä rengas sopii sulle. mäkin vaihdoin aikaisemmin aina pehmeemmät renkaat pidon vuoksi, mutta ei kadulla tuu ajettua silleen mutkiin kun radalla. tai ainakaan minä.
    Kiitos neuvoista.

    Ite en oo kertaakaan kerennyt radalle asti, toki yks kesä vasta ollut pyörä alla. Kiinnostus olis kyllä kova sielläkin pyörähtään

    Tottahan tuo on että kadulla ei varmasti tuu käytettyä koko renkaan "reserviä" jos näin voi sanoa. Ehkä se on myös henkimaailman hommia että kun tietää että alla on hyvät ja pitävät renkaat, ajaminen on helpompaa sekä mukavampaa. Luottaa siihen että jos tiukkapaikka tulee ja nopeasti pitäisi väistää/jarruttaa niin renkaat pitävät.
    Z 750 -04
  25. #2815
    Mitä slipareita teillä on ollu zetassa? Saako tota akrapovicia vanhempaan zetaan? Siis tommost "hatullista"? Tuli pari päivää sitte tilattua arrowin darkline tohon omaan.

    Jos jotain kiinnostaa minkänäkönen S mallin zetasta on tulossa niin täältä voi lueskella koko stoorin http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=42&t=82066

    Miten teillä on vanhemmissa zetoissa ollu noi venttiilit säädöissä ? Ite tarkistin noi omat niin siel oli 9 venttiiliä vituillaan. Liikkeessä sit kävin säädättämässä ne.



    Kawasaki z750 -05
  26. #2816
    Uuden Kawa Z750:n omistaja ilmoittautuu täällä. Melkein 20 vuoden pyöräkuumeen jälkeen se on nyt sitten hankittu. Aika peruspyörä, mitä nyt slipari, erikoispeilit, stonga, minivilkut ja kilven teline vaihdettu. Pyörän vuosimalli 2005 ja ajettu tarpeeksi Huomenna saa huollosta ja ei muutakuin ajelemaan.
  27. #2817
    Löytyykö pikku Z:taan, mitään sliparia jonka vaihdon jälkeen ei tarvitsisi säädöksiin koskea ? Ja löytyykö joltain taka taskusta joku hyvä sivu mistä löytyisi suht edullisia slipareita Z:taan.
  28. #2818
    Aloitteleva Zetaaja ilmottautuu. Ensimmäinen pyörä tuli hankittua, Zetaan päädyin ilmeisen hyvän käytöksen ja asiallisen ulkonäön vuoksi. Tavoitteena on pitää tuo perheessä, mamma lupasi lunastaa pois kun "kasvan" siitä ulos.

    Ylempää pohjustusta käyttäen, mistäs olette hommanneet kaatumatappeja Zetoreihinne? Kokemuksia?
  29. #2819
    Lainaa cub3 kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö pikku Z:taan, mitään sliparia jonka vaihdon jälkeen ei tarvitsisi säädöksiin koskea ? Ja löytyykö joltain taka taskusta joku hyvä sivu mistä löytyisi suht edullisia slipareita Z:taan.
    Itellä ollu devili ja arrow ja kummissakaan en oo koskenut säätöihin. Ite tilailin ebay.it:stä eli italian ebaysta. Sieltä ne putket halvimmalla taitaa löytyy. Täältä myös halpoja vaimentimia http://www.delkevic.co.uk/
    Kawasaki z750 -05
  30.  
  31. #2820
    Kiitos tuosta linkistä! Kyllä näittää ainakin edullisiä olevan! Onko kokemuksia kyseisistä vaimentimista? Meneekö suoraan kiinni ? Kestääkö tilauksessa kauan ? Äänet ? ??

    Lisätään vielä, että onko mitään samantyylistä sivustoa mistä saisi HALVALLA duck tailia, belly pania ?
    Viimeksi muokannut: cub3; 08.04.2012 klo 15:08.
Sivu: 94 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44849293949596104 ... ViimeinenViimeinen