Sivu: 92 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42829091929394102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2731:stä 2760:een 3229:sta
  1. #2731
    Peesaan Jockeyta. Itse laitoin alkukesästä alle Michelin Pilot Road 2 ct:t ja ei ol tullut kaduttua. Luotto noihin on aika vahva.
    Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1
  2. #2732
    Lainaa (jockey @ Heinä. 11 2010,15:59) kirjoitti
    Michelin Pilot Road2 lienee tarpeisiisi käypänen vaihtoehto.
    Samaa mieltä , hyvät kokemukset jo edellisestä pyörästä.
    Alkuperäinen takanen (Dunlop Qualifer) oli vaihtokunnossa jo 2900 km kohdalla ja vaihdoin silloin sekä etu että takarenkaan Pilot Road kakkosiin.
    Nyt niillä ajettu 2100 km ja pintaa takana vielä 5 mm .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  3. #2733
    Onkos kellään tietoa, meneekö uuden mallin takakatteet heittämällä vanhempaan malliin? Entä miten on sivukatteiden laita, tarkoitan siis nuita jotka ovat tuossa jäähdyttimen kyljessä kiinni.. Olisiko kenelläkään mitään sivuvinkkejä antaa mistä lähteä osia zetaan katselemaan
  4. #2734
    Pitäisi vaihdella etustefat ja katselin tuossa huolto-opusta mitenkä homma tapahtuu... joku vaihtanut itse? lähinnä askarruttaa tuo "erikoistyökalu" jolla saadaan se putken pohjalla oleva pultintynkä auki/irti, onnistuuko jollain omalla patentilla? Vinkeistä olisin onnesta soikeana
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  5. #2735
    Hellurei! Uusi Zetan omistaja ilmoittautuu!

    Vaihtu -02 zx-6R ---> -05 Z750s (sininen)

    -34t mopolla mittarissa ja ihan mukava peli. Killpiteline vaihettu ja LeoVince SBK slipari, ja sitte jokkut saatanan avaruusvälitykset kii. Noh, perjantaina vaihtuu lyhysemmät välit ja sitte penkkii.

    Muuten kyllä näppärä vehjes mutta tuo orkkis tanko aivan surkea, oottekos mimmosia vaihellu?

    Ja tehoakin sais olla kyllä reippaasti lisää, tai saa ny nähä noitte välityksien vaihon jälkee.. nyt ottaa vitosella sellasen 220 mittarii (suljetulla mehtätiellä tietenkin) että pikkasen liikapitkät välit!

    Ja asiasta toisee, mikäs tuo zetan airbox mod oikee on, auttaako mihinkää? tänää kattelin putsaria ja ei ollu kantta mitenkää leikelty, kannattaisko kokeilla? Nettiä selaamalla tahtoo huonosti löytyä asiaa, tai sitte vaa vääriltä sivuilta kattelen..

    Tutulle tuota näytin ja valitin ku tuntuu laiskemmalta ku vanha ninja, niin oli kovaa kyytiä puhallinta laittamas.. ja kyllähän tuo käy jos vaan ei tarvi kustannuksii osallistua. Tuskin kuitenkaan onnistuu mutta voiha sitä haaveilla
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  6. #2736
    Lainaa (sibius @ Heinä. 22 2010,20:58) kirjoitti
    Pitäisi vaihdella etustefat ja katselin tuossa huolto-opusta mitenkä homma tapahtuu... joku vaihtanut itse? lähinnä askarruttaa tuo "erikoistyökalu" jolla saadaan se putken pohjalla oleva pultintynkä auki/irti, onnistuuko jollain omalla patentilla? Vinkeistä olisin onnesta soikeana *
    Päädystään kartioksi vuoltu harjanvarsi on havaittu toimivaksi. Suapi naputella melko syvälle/tiukalle sisuspalikkaan ettei lähde luistamaan. Toinen hyvä on iskevä ruuvin/mutterinväännin (joka saattaa riittää jo yksistäänkin, mutta näiden kahden yhdistelmällä luulisi ainakin lähtevän).

    -Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  7. #2737
    Lainaa (jayr_86 @ Elo. 05 2010,15:06) kirjoitti
    Päädystään kartioksi vuoltu harjanvarsi on havaittu toimivaksi. Suapi naputella melko syvälle/tiukalle sisuspalikkaan ettei lähde luistamaan.
    Tätä vois vielä täsmentää, että parempi vuolla se varsi neliskanttiseksi kartioksi. Sen jälkeen painaa sinne kiinni sen, katsoo mihin kohtaan jää jäljet jotta näkee paljonko voi ottaa pois sitä terävää kärkeä. Sen jälkeen hakkaan sen sinne pohjaan kiinni... näin lähti ilman pulttipyssyä.
  8. #2738
    Aika monesti irtoo kun avaa ne alkuun kun öljyt ja jousi on sisässä. Ei tarvi alkaa kaatamaan puita.

    Ja toi pulttipyssy on kyllä niin vaivaton että ei voi kun suositella.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  9. #2739
    Mikähän voisi aiheuttaa seuraavaa. Itsellä on tänä kesänä tapahtunut pari kertaa eli mistään isosta ei voi olla kyse.

    Pyörää startatessa pyörittää kiltisti startteria, kone tuntuu pyörivän jne mutta ei vain käynnisty. Vilkuttaa FI-valoa nopeaan tahtiin muttei anna mitään selvää koodia. Virta pois ja takaisin päälle -> ei mitään ongelmaa.

    Oma analysointi ei ole paljoa auttanut, molemmilla kerroilla tankki ollut hieman tyhjähkö mutta kuitenkin senverran että pääsee vielä normaalisti ajamaan.

    Lisäksi silloin kun vikaa on ilmennyt, tuntuu siinä alun "tarkistus" vaiheessa puuttuvan joku "ääni". Aivan kuin jokin "rutinaääni-anturi" ei tarkastaisi vaihteen tilaan tai bensapumppua tjsp ei tarkistettaisi ja siksi ei antaisi käynnistää.

    Mitään ideoita? Vaikea antaa tarkempaa kuvausta kun FI-virhekoodia ei ole, käynnistyy normaalisti ja helposti sen jälkeen ja käynyt tosiaan vai sen pari kertaa.
    SuperDuke 2011.
  10. #2740
    Lainaa (GoA @ Elo. 13 2010,11:41) kirjoitti
    Mikähän voisi aiheuttaa seuraavaa. Itsellä on tänä kesänä tapahtunut pari kertaa eli mistään isosta ei voi olla kyse.

    Pyörää startatessa pyörittää kiltisti startteria, kone tuntuu pyörivän jne mutta ei vain käynnisty. Vilkuttaa FI-valoa nopeaan tahtiin muttei anna mitään selvää koodia. Virta pois ja takaisin päälle -> ei mitään ongelmaa.

    Oma analysointi ei ole paljoa auttanut, molemmilla kerroilla tankki ollut hieman tyhjähkö mutta kuitenkin senverran että pääsee vielä normaalisti ajamaan.

    Lisäksi silloin kun vikaa on ilmennyt, tuntuu siinä alun "tarkistus" vaiheessa puuttuvan joku "ääni". Aivan kuin jokin "rutinaääni-anturi" ei tarkastaisi vaihteen tilaan tai bensapumppua tjsp ei tarkistettaisi ja siksi ei antaisi käynnistää.

    Mitään ideoita? Vaikea antaa tarkempaa kuvausta kun FI-virhekoodia ei ole, käynnistyy normaalisti ja helposti sen jälkeen ja käynyt tosiaan vai sen pari kertaa.
    Niin se alun ruksuttelu ääni tulee mielestäni, kun se käyttää ne ruiskun toisioläpät auki/kiini tekee testin niistä ja kai siinä bensapumppukin pyörähtää, että jää paineet käynistystä varten.
  11. #2741
    Oisko se niin että ruisku ei lähde toimimaan ja ei saa bensaa, siitä tuo puuttuva ääni vois johtua, kosketushäikkää, varmuudella sen selvität, ku käyt kysäseen valtuutetulta huolto firmalta.
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  12. #2742
    Lainaa (Alta_laidan @ Elo. 13 2010,11:50) kirjoitti
    Lainaa (GoA @ Elo. 13 2010,11:41) kirjoitti
    Mikähän voisi aiheuttaa seuraavaa. Itsellä on tänä kesänä tapahtunut pari kertaa eli mistään isosta ei voi olla kyse.

    Pyörää startatessa pyörittää kiltisti startteria, kone tuntuu pyörivän jne mutta ei vain käynnisty. Vilkuttaa FI-valoa nopeaan tahtiin muttei anna mitään selvää koodia. Virta pois ja takaisin päälle -> ei mitään ongelmaa.

    Oma analysointi ei ole paljoa auttanut, molemmilla kerroilla tankki ollut hieman tyhjähkö mutta kuitenkin senverran että pääsee vielä normaalisti ajamaan.

    Lisäksi silloin kun vikaa on ilmennyt, tuntuu siinä alun "tarkistus" vaiheessa puuttuvan joku "ääni". Aivan kuin jokin "rutinaääni-anturi" ei tarkastaisi vaihteen tilaan tai bensapumppua tjsp ei tarkistettaisi ja siksi ei antaisi käynnistää.

    Mitään ideoita? Vaikea antaa tarkempaa kuvausta kun FI-virhekoodia ei ole, käynnistyy normaalisti ja helposti sen jälkeen ja käynyt tosiaan vai sen pari kertaa.
    Niin se alun ruksuttelu ääni tulee mielestäni, kun se käyttää ne ruiskun toisioläpät auki/kiini tekee testin niistä ja kai siinä bensapumppukin pyörähtää, että jää paineet käynistystä varten.
    Onks pyörässä commanderi?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  13. #2743
    Jos meinasit, ettei tuota alun "ininää" ja "ruksutusta kuulu"

    Pumppu keräilee paineet ja sit poksi käy ne läpät läpi... toki saa korjata jos jollain enemän tietoa.

    En tiedä onko näissä vikakasoissa sitä "kotiin linkutus ohjelmaa" jos joku anturi rikki niin lyö jonkun keskiarvon kartasta ja vilkuttaa FI valoa ja antaa ajaa. Mulla ei ole ollut ongelmia. Kenties kosketus häikkää tai sit joku läpistä ottaa kurkkuun kiinni/ohjaus moottori...

    Edit; Se monesti tääläkin ollut pdf missä on koko laitteen kuvat ja tiedot ois hyvä. Tai sitten huollon kautta.



  14. #2744
    Lainaa (Alta_laidan @ Elo. 13 2010,15:01) kirjoitti
    En tiedä onko näissä vikakasoissa sitä "kotiin linkutus ohjelmaa" jos joku anturi rikki niin lyö jonkun keskiarvon kartasta ja vilkuttaa FI valoa ja antaa ajaa. Mulla ei ole ollut ongelmia. Kenties kosketus häikkää tai sit joku läpistä ottaa kurkkuun kiinni/ohjaus moottori...
    Noin se ymärtääkseni toiminee, eli jos ei ole vakava vika niin valo palaa ja antaa ajaa. Pahempi vika estää käynnistyksen, en tiedä sammuttaako myös käyvän koneen...

    Itsellä muistelen, että anturien piuhoja irtosi ainakin pari kertaa ja tuo FI-valo syttyi ajossa.
  15. #2745
    Lainaa (zpete @ Elo. 13 2010,15:58) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Elo. 13 2010,15:01) kirjoitti
    En tiedä onko näissä vikakasoissa sitä "kotiin linkutus ohjelmaa" jos joku anturi rikki niin lyö jonkun keskiarvon kartasta ja vilkuttaa FI valoa ja antaa ajaa. Mulla ei ole ollut ongelmia. Kenties kosketus häikkää tai sit joku läpistä ottaa kurkkuun kiinni/ohjaus moottori...
    Noin se ymärtääkseni toiminee, eli jos ei ole vakava vika niin valo palaa ja antaa ajaa. Pahempi vika estää käynnistyksen, en tiedä sammuttaako myös käyvän koneen...

    Itsellä muistelen, että anturien piuhoja irtosi ainakin pari kertaa ja tuo FI-valo syttyi ajossa.
    Aivan, speedohealerin jälkeen syksyllä oli liittimessä vettä niin mittari näytti nollaa ja valo vilahteli.

    Sen jälkeen kävin kaikki liittimet läpi enston asenus rasvalla, mikä syrjäyttää kosteuden + pienentää resistansssia. Eikä lyö läpi vaikka pari karvaa samassa "tahnassa" Tuo siis vaseliinin omaista mönjää. Mikä PYSYY, ne wd-40 on vain ensiapua.

    Onhan noissa liittimissä se "kortsun rengas" tiivisteenä, mut kondensiovettä voi kerääntyä silti tai liitin irrota kuten zpete sanoi. Itse Myös niputtanut johtoja nippusiteillä vähä erilailla kuin tehtaalla. Ei ole niin "tiukkoja" vetoja kun pääsi parikin nippua oikasemaan.
  16. #2746
    Onko kukaan laittanut pitkienvalojen puolelle 100W polttimoa 55W tilalle,riittääkö latauskapasiteetti,kestääkö umpio,pitäisi saada lisää valaistusta näin syyspimeillä.
  17. #2747
    Starttiongelma korjaantui, vika paljon simppelimpi. Orggis akku millä oli ikää 5v, alkoi vaan vähitellen hyytymään. Virtaa riitti senverran että pyöräytti joitakin läpi mutta toisinaan, ehkä lyhyempien ajojen tjsp. takia ei heti jaksanut aina "herätä". Akku uuteen ja ongelma poistui.
    SuperDuke 2011.
  18. #2748
    Joo, kiitoksia vaan neuvoista näin jälkikäteen
    Haynesin opus tuli tilattua, luettua ja tosiaan ilman sen ihmeempiä viritelmiä ne aukesi. Vähän puristaa putkea kasaan ja toinen avaa niin sisuskalut pitää sen paikallaan (oli siinä opuksessakin maininta että pulttipyssy ois kiva apu).
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  19. #2749
    Tännekin rantautui tuommoinen Z750 -04. Mitäs olette tuolle etujarrulle tehneet? Teräspunokset pitäisi käydä hakemassa ja joutuuko sitä vielä radiaalikahvaan investoimaan. Tuntuu hieman tehottomalta kun tänä kesänä muutaman tuhat km ajanut RC8:lla..

    Pyörään vaihdettu Micronin slipari ja n.3000rpm kohdilla röpöttää, vaatii varmaankin pc:n ja säädön vai ominaisuus?

    Jos jollain pyörii nurkissa 14 piikkinen eturatas niin voin ostaa pois. 45 takaratas tuli jo tilattua mutta eturatasta olisi joutunut kuukauden odottamaan kun kuulemma maasta loppu. Pääsisi vielä tälle syksylle testaamaan *
  20. #2750
    Erilaisena kaipailisin tähän tail tidyä johon sopis vakiovilkut ja jossa olis vaikka kaks paria kuormansidontakoukkuja, vakion yhden parin sijaan. Löytyykö tämmöstä valmiina järkevään hintaan vai pitääkö alkaa askarteleen?
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  21. #2751
    Penkasin kaappeja ja törmäsin vanhan Kawan varaosaan. Multa siis löytyisi ketjunkiristäjän kansi -04 Z750:seen. Mukaan tulee ne kaksi erikokoista mutteria ja prikka. Varaosanumero pussissa on 11065-0055. Jos joku tällaista tarvitsee, niin pistäkää viestiä. Postikuluineen lähtee kympillä.
    KTM SD -06
  22. #2752
    Ensi kesänä olisi tarkoitus tehdä vähän pidempi reissu, luultavasti Norjaan. Nyt minulla on Givin takaboksi telineineen ja sellainen putkikassin tapainen laukku, jonka saan kiinni penkin takaosan päälle. Kovia sivulaukkuja ei oikein taida saada tsetaan, mutta osaako joku suositella pehmeitä ? Takaboksin tukirautoihin saisin varmaan aika helposti viriteltyä systeemin, joka estäisi sivulaukkujen pääsyn takarenkaaseen.

    Ai niin, tuonne ylempään keskusteluun. Pilot Road 2:t hommasin viime kesänä. Ohjaus selvästi herkempi kuin pyörän mukana tulleilla Metzeler(taka) + Dunlop (etu) -yhdistelmä. Muutaman tuhat kilsaa kerkesin ajaakin eikä mitään kulumisen merkkejä vielä.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  23. #2753
    Ja vielä aiheesta pidempi reissu tsetalla : tuo satula on vähän kova meikäläisen ahterille pidemmällä matkalla. Onko ideoita asian ratkaisuun ?
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  24. #2754
    Lainaa (noutaja @ Helmi. 09 2011,08:10) kirjoitti
    Ja vielä aiheesta pidempi reissu tsetalla : tuo satula on vähän kova meikäläisen ahterille pidemmällä matkalla. Onko ideoita asian ratkaisuun ?
    http://www.shad.es/en....mot1260

    Siinähän noita tuntus olevan.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  25. #2755
    Lainaa (Z-man @ Helmi. 10 2011,01:04) kirjoitti
    Lainaa (noutaja @ Helmi. 09 2011,08:10) kirjoitti
    Ja vielä aiheesta pidempi reissu tsetalla : tuo satula on vähän kova meikäläisen ahterille pidemmällä matkalla. Onko ideoita asian ratkaisuun ?
    http://www.shad.es/en....mot1260

    Siinähän noita tuntus olevan.
    Onko jollain kokemusta ko. mukavista istuimista?
    Ja tietenkin mitä ne maksaa?
  26. #2756
    Moro Kawattajat =)

    Onko kukaan tutustunut tuoho SC project slipariin? eli kokemuksia yms...
  27. #2757
    Iteltä löytyy SC-Projectin EVO malli muistaakseni. Omasta mielestäni ainakin hyvä hinta/laatu suhde. Tolla mukana tulevalla väliputkella jäi tosin sen verran pystyyn (tai eteen?) slipari että kun reppu selässä tulee valtaosa ajoista tehtyä niin haisee melko mellevästi pakokaasulle loppukaudesta jos vertaa edelliseen pyörään. Onhan se pesukone kyllä keksitty...
    Niin ja killerin kanssa ihan sopivat mörinät ainakin rivitaloalueelle, ilman ei oo kehannu kokeilla. Melko monta kiloa kevyempikin kun tuo vakiohormi.
    "yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
    -R1-
  28. #2758
    Edellisessä pyörässä -06 malli oli Sc-Project Oval - line silencer,
    ja todettava että hinta ja laatu suhde on kohdillaan,
    ilman killeriäkään meteli ei ole turhan kova.
    Suosittelen
  29. #2759
    Hommasin Zetan vm.2009 pyörän ja pyörässä on vakiokilpiteline.
    Mitä uutta kilpitelinettä suosittelette?

    Vaatiiko vaihto kuinka paljon ammattitaitoa ja välineitä?
    Eli onko vaihto kuinka vaativa projekti?

    Kiitos vastauksista jo etukäteen!
    Kohtahan sitä päästään jo baanalle!!
  30.  
  31. #2760
    Yksi kasawikaisti ilmoittautuu leikkiin mukaan.

    Viime kesän lopulla tuli vuosimallia 2005 oleva Z750S hommailtua. Mukava peli näin ensipyöräksi - helppo hallita ja tehoakin löytyy kivasti. Hauskinta tuossa vanhemmassa myllyssä on se moottorin henkiinherääminen, kun kierroslukuviisari värähtää 6000 kierroksen yli. Moisesta hymy nousee naamalle joka ikinen kerta.

    Kilometrejä kertyi kyseisellä vekottimella parisen tuhatta lähinnä pk-seudun ja Kouvolan seudun pikkuteillä. Tänä vuonna olisi tarkouitus sitten viedä harrastelua vähän pidemmälle ja ilmoittautua muutamalle ratapäivällekin mukaan. Ensimmäiset pari kertaa varmaankin menee ihan possujunan tahdissa ja jos sitten vaikka loppukesästä uskaltaisi nopeampiin ryhmiin hypätä.

    Lisäkilkettä on maltillisesti tullut hankittua. Näin alkuun SC-Projectin Oval-line silencer (http://www.sc-project.com/kawasaki_z750_04_06_e.htm) ja kumiksi Michelin Pilot Road 2. Lisäksi vielä K&W:n ilmanputsari.

    Alkuperäinen kilpiteline on suorastaan hirveä. Jos jollain tosiaan olisi heittää verkkokauppaa, josta saisi tilailtua vaikka ermaxin telineen, niin olisin kiitollinen.

    Ugh.



    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
Sivu: 92 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42829091929394102 ... ViimeinenViimeinen