Onko näissä normaalia että 2000-3000 kierroksen välillä moottori "humputtaa" vähän kuin kävisi epätasaisesti.
Enpä ainakaan omassani ole moista huomannut.(sussuki @ Touko. 05 2010,19:24) kirjoitti
Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1
Mulla esiintyy samanlaista 2005 mallissa. Powercommanderia ei ole asennettu eli sillä saattaisi olla vaikutusta.
SuperDuke 2011.
Miljoona kertaa varmasti kysytty, mutta en osaa hakuakaan käyttää.
Eli minkäs verran pelin kuristaminen mahtaa velottaa? Oma kurisarja varmaan löytyy? Helppokin poistaa?
Sibius, kuvaltako hait Z:n? Punanen ja -04 täsmäis siihen Buellin vieressä seisseeseen joka oli hävinny...
ps. saitko jo manuaalin?
... kyllä tuo munki -05 ilman commanderia oleva tahtoo välillä rykiä tolla kierrosalueella ja tasakaasulla.. eikös se oo vaa menohalujen ilmotusta
750Z -> 990 -> X
jinxb: Joo, sieltähän se punanen paholainen tuli haettua
Huoltomanuska löyty, siis valmistajan käsialaa. Haynesin manuskat vaan olis vähän fiksumpia ainakin omasta mielestä mutta eiköhän tuollakin alkuun päästä![]()
2004 Kawasaki Z750
ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
75e maksaa kuristussarja. Postimerkin puolikkaan kokonen pellinpala ja yks ruuvi. Tulee sinne ruiskun keskelle kiinni. Laitoin ite kiinni ja käytin konttorilla osittain purettuna.(salmiakki @ Touko. 11 2010,18:33) kirjoitti
Jaahas, alkaa takafillari olemaan sen verran sliksi, että täytynee alkaa harkitsemaan uuden hankkimista.
Olisiko jotain suosituksia mikä olisi hyvä perusrengas Zetoriin. Ei tarvitsisi olla mikään superkova isältä pojalle kestävä.
Samoin jos olisi suositella jotain hyviä verkkokauppoja mistä tilailla. Käsittääkseni ulkomailta tilaamalla kuitenkin saa melkolailla halvemmalla kuin Suomesta.
Mulla on keväästä asti nyt n.2000km:n ajan ollu nuo normi Diablot ja olen kyllä ollu tyytyväinen.(antipop @ Touko. 15 2010,15:18) kirjoitti
Ainakin paremmat ne on kuin nuo ensiasennus Dunlopit,ja kulutuskestävyyttäkin tuntuis olevan.
149 puntaa+pk:t briteistä:
http://www.busters-accessories.co.uk/product....Pirelli
-09 Z750
Kiitokset vinkistä!(GreenZ @ Touko. 15 2010,16:10) kirjoitti
Laitoinkin samantien tilaukseen. Duellin kuvastossa sama setti 350e ja tuolta Buestersista tilattuna tosiaan noin 200e toimituskuluineen. Aikamoiset hintaerot..
Sitten vaan polttamaan vanha gummi loppuun *![]()
Päivää että pamahti.
Pitkällisen itsetutkiskelun päätteeksi ajaa pätkäytin kortin kesän kynnyksellä ja juhlapäivästä seuraavana ajelin kotiin '08 Zetorin. Ajotuntuma on nöösille mitä mukavin. Liikkuu riittävästi ja menopeli tottelee tunnokkaasti mutkiin mentäessä. Kertakaikkisen upea harrastus ja rakkautta ensi pöräyksellä.
Ainoat harmin aiheuttajat toistaiseksi ovat olleet plexin puute sekä takaistuimen kehnous kyyditettävälle. Toisaalta jälkimmäinen onkelma on täysin eukon murheena sillä itse en sille lintulaudalle lähtisi kirveelläkään.
Luin arviolta 30 sivua paatosta tästä samasta ketjusta mutten löytänyt käyttökokemuksia paremmasta matkustajanpenkistä. Voisitteko te, hyvät motoristit, valistaa nöösiä ja vinkata parempaa laitosta takapenkin virkaa toimittamaan? Myös passelit plexit, eli tuuliohjaimet, ovat tervetulleita vinkkilistaan. Onko kukaan testannut Kawasakin Suomen sivuilla olevia vaihtoehtoja?
Leppoisia kilometrejä itse kullekin!
Ota Lasol niin näet. Tä.
Onnea kortin ja pyörän johdosta ja tervetuloa mukaan jalon harrastuksen pariin *![]()
www.topsellerie.com *sivuilta löytyy laaja valikoima istuimia mutta omakohtaisia kokemuksia ei niistä ole.
Kawasaki.fi *sivuilla olevaa istuinta olen itsekin katsellut mutta en ole sellaista kenelläkään nähnyt että olisi päässyt kyselemään käyttökokemuksia ja koeistumaan. *
Plexiä en *aikaisemmista katepyöristä ja plexikokeiluista huolimatta zetassa *kaipaa *mutta *nämähän ovat niitä makuasioita jotka jakavat aina mielipiteitä .
Tiukasti istuva ajopuku (mielellään nahkapuku) on *nakupyörässä *lähes välttämätön. Muuten tulee "Michelin ukkomainen" olo .
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Moro!
Olisiko jollakin myytävänä -04vm orggis peilit? Kävi huono säkä ja pyörästä naksahti kaasukahvan puoleinen poikki. Tarvitsen vain yhden mutta voin ottaa molemmat.
Yamaha r1-09
Voi Prkl! just eilen tallia tyhjentäessä heitin peilit roskiin kun aattelin ettei niillä mitään tee ja äsken singahdin dyykkaamaan mutta tottakai roskis oli tyhjennetty(laatite @ Kesä. 09 2010,20:09) kirjoitti
![]()
No voihan nenä(Wii @ Kesä. 10 2010,21:12) kirjoitti
miten voikin käydä juuri näin
Olisi pitänyt kysyä päivää aiemmin!
Yamaha r1-09
Löytyy kyllä ja ei maksa paljoa 15 egee ja postit päälle laita miulle sähköpostil minne laitetaan ni ens viikon alus o jo siul.(laatite @ Kesä. 09 2010,20:09) kirjoitti
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Olis myytävänä ehjä Powercommander Pciii Z750 04-05 ostettu vuosi sitten stormilta, mukaan tulee kaikki paperit sekä asennus cd.
Hinta 285€.
Yamaha r1-09
Ei, menisi varmaan 200:nenkin vielä. 2007 vm. se väli on paljo pienempi nippanappa 190 menee noin haarukka/ketjulinjaa katsoen...(beezlebub @ Huhti. 25 2010,10:30) kirjoitti
Mulla 190 ja vielä tilaa olisi.
Itse otin ton otteeseenkin, vaikka AKE:lta vahvistettuna ei tarvitse muutoskatsasta, jos takahaarukkaa ei tarvitse rakenteelisesti muuttaa. eli niin leveetä kun saa menemään.
Mulla 3.5cm korottavat "koiranluut" + 190 takana ja tuntu, et meni paremaksi ajaa. Toiset sano, et menee kankeaksi leveellä kumilla, mutta takapaan nosto teki paljon "näppärämmän" ajaa mutkiin vaikka onkin se 190. Tosin laitoin molemat samaan aikaan niin ei pelkästä 190 ole kokemusta.
Oma mopo olisi myynissä jos jotain kiinostaisi
Puusilmä kaipaisi apuja.
Öljyt menossa vaihtoon ja tulla tupsahti mieleen että se propun tiivistehän ois vaiheltava kanssa, mutta vaan minkäs kokonen tuo mahto ollakkaan? Kävin suodatinta kyselemässä tuosta "lähikaupasta" ja tiivisteestä puheen tullen nousivat myyjän hartiat ylös ja tokasi että ei aavistustakaan
Minulla on muistikuva että 14mm olis tuo japanin-yleiskoko, mutta motonetin sivu väittää 12mm menevän zetaan. Muualta ei tahdo kokoa löytyä vaikka tästä googlaamisesta tähän aikaan maksetaankin palkkaa. Tahtoo tuo tieto olla hautautunu sen verran syvälle eri foorumeilla että ei riitä yksi yövuoro etsimiseen *![]()
2004 Kawasaki Z750
ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
Ensi maanantaina kaupat zetasta niin hetihän siihen pitää roipetta käyä tilailemaan. Joten onko kellään tarvetta belly banille tai muulle tavaralle mitä tuolta löytyy -> *Ricambi Weiss
Bandittiin tilailin tuolta tavaraa ja edullista on ja toimii. Pääkaapunniseudulla asustelen ite, mutta tuleehan ne osat kotimaan postilla loppumatkan.
E: Niin saa tuolta tietenkin muun mallisiinkin mopoihin osia jos tarvetta on.
"yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
-R1-
Satulan alla se on,tarkkaa en muista mut ei ole kummonen homma vaihtaa,selviää kyllä kun katot satulan alle.
Tais mahtua ottamaan pelkästään tankin takareunaa nostamalla,eli takapäätankista irti ja se kiinnike rauta mihin satula tulee kiinni,jos en väärin muista..
Just näin! Joku palikka tankinkulman alle, niin mahtuu pulaamaan.(KT 210 @ Heinä. 02 2010,09:24) kirjoitti
--Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
(-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)
Gas Gas EC 300
Kawa z750
Onko kellään tullut vastaavaa ongelmaa vastaan. kun ajaa reilua vauhtia (+200km/h) jokusen kilometrin putkeen niin kone alkaa pätkimään vähän niinkuin ottais rajottimeen kiinni? liekkö bensan saannissa jotain häikkää? ilmanputsarikin tuli hätäpäissään vaihdettuua kun kuvittelin ettei saa tarpeeksi ilmaa..
Kertokaapas rengassuosituksia Z750:een. Aloitin vasta vanhemmalla iällä moottoripyöräilyn ja pikkuhiljaa alkaa tulla ensimmäinen renkaanvaihto ajankohtaiseksi. Olen ajanut reilut 6000 km tänä vuonna, joten vuositasolla sellainen 11-12 tonnia lienee hyvä lähtökohta. Radalla en ajele, vaan useimmiten hieman mutkaisempia pikkuteitä, tosin tulee sitä suorempaakin pätkää ajettua. Sateella ajan hyvin harvoin (ainakin tänä kesänä). Varmaan saisivat olla sellaiset kumit, jotka kestäisivät melko pitkään.
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008