Sivu: 70 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060686970717280 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2071:stä 2100:een 3229:sta
  1. #2071
    Lainaa (maettolae @ Huhti. 22 2008,14:16) kirjoitti
    Terve vaan kaikille!
    Olis nyt meikäläiselläki ensimmäisen pyörän laitto edessä ja tähän kyseiseen pärrään oon päätyny

    Kysyisin vaan teiltä tietäviltä, että mitenkä toimia kun kaverilla olisi myynnissä -05 7k km ajettu zeta ja saisin sen melko edullisesti, ainoa vaan että pyörää ei ole huollettu muuten kuin että öljyt ja suodatin on vaihdettu kahdesti (ei ole siis käyny edes tarkistuksissa) Olisiko järkevintä viedä pyörä suoraan 6k huoltoon? Mitään vikoja pyörässä ei kuulemma ole ja enkä niitä kyllä silmämääräisesti löytänyt, mutta enpä kyllä niitä osannut etsiäkkään, sen verran tumpelo olen näitten vempaimien kanssa
    Pyörä pitäis myös saada täystehoseksi papereihin kun siellä tällä hetkellä lukee 25kw. Pyörään on vaihdettu Micronin high mallin slipari. Kuulemma orkkis slipari kiinni ja katsastukseen?

    Sitten vielä jos joku osaisi suositella jotain näppärää kilpitelinettä johon sais vielä vilkut mahtumaan niin ettei ne ota tuohon slipariin kiinni? Oon koittanu selata tätä threadia eikä oo tullu vastaan

    Kiitokset jo etukäteen!
    ite ainakinkatsasti leovince sliparilla kun muutos katsastin täys tehosesta 25kw
  2. #2072
    Lainaa (frozen man @ Huhti. 23 2008,14:38) kirjoitti
    Kilpiteline tuli mukana. Eipä niitä vilkkuja taida saada vanhasta irti katkomatta johtoja ja kun kuitenki ne minivilkut laittaa siihen *
    OK... Kiitokset.. taidanpa laittaa mökäputken tilaukseen!!!
  3. #2073
    mites muuten onkos kellään menny laatikko z:tastaan kun kuulin että olis tyyppi vika näissä että laatikko ei kestä itekin oon huomannu että on alkanut rusahtamaan kun vaihtaa ylös päin muttä se kyl voi johtuu mistä tahansa
  4. #2074
    Oottekos uuden zetan omistajat millasia säätöjä löytäny jousitukseen? Itse testasin ohjekirjan suositussäätöjä 70 kiloselle kuskille ja ei ne kyllä hyviltä tuntunu. Itse siis olen about tuon painoinen. Täytyy ruveta ihan ajatuksella perehtymään tuohon säätämiseen. Tiedä sitten kuinka hyviä säätöjä tuohon voi edes saada.
  5. #2075
    moro moro.. noista jousituksen säädöistä z750 k7 sen verran et joka vehkeeseen joka on ollut niin on tarttenut kireimpiä säätöjä.
    painankin n.90kg.... ja vielä jos tuon eukon sovitta taakse niin takajousta vaan surutta paripykälää tiukemmalle. etujouset vakiosta pariviivaa tiukemmalle ja palautus joustoa kans sit pehmeemmäksi.
  6. #2076
    Lainaa (allright @ Huhti. 23 2008,19:23) kirjoitti
    mites muuten onkos kellään menny laatikko z:tastaan kun kuulin että olis tyyppi vika näissä että laatikko ei kestä itekin oon huomannu että on alkanut rusahtamaan kun vaihtaa ylös päin muttä se kyl voi johtuu mistä tahansa
    No ei ole onneksi mennyt ja en kyllä ole moisesta onneksi edes kuullut. Pikku rusahtelu nyt taitaa olla ihan Kawan ominaisuus...toivottavasti
  7. #2077
    Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois bike lehdes tuli vähä nimittäi miinusta näistä asioista:

    -moottori tuntuu kuristetulta eikä herää kunnolla ennen viimeistä 3000 kierrosta ennen punarajaa.

    -Polttoaineen epäsuorasuihkutus. kaasua lisättäessä saatta kakistella ennen lähtöä.

    -eikä vastaa kaasuun välittömästi

    tehoputkella tai jollai vähä lisätehoa noihin ongelmiin ?
    Tosin mullaha ei omaa kokemusta oo tästä pyörästä ni saatto olla vaa ton arvostelijan oma mielipide mikä ei sit muitte mielestä oo sama



  8. #2078
    Lainaa (allright @ Huhti. 23 2008,19:23) kirjoitti
    mites muuten onkos kellään menny laatikko z:tastaan kun kuulin että olis tyyppi vika näissä että laatikko ei kestä itekin oon huomannu että on alkanut rusahtamaan kun vaihtaa ylös päin muttä se kyl voi johtuu mistä tahansa
    Tonnisia tiedän pari joista on mennyt 6.vaihde, mutta en ole kuullut että kenelläkään olis sattunut täystuhoa.
    Ja sinun yksilön loota on vähän rutisut uudesta asti, lisäks 5. ja 6. välistä löytyy jos välivapaa... eri öljyt vaikuttaa aika paljon. Ainakaan castrolia ei kannata käyttää Kawassa.
    Ja se loota pelaa paremmin kovassa ajossa paremmin ilman kytkintä...
  9. #2079
    Myynnissä olisi zetaan Devilin magnum slipari, rosterin värinen ja ilman DB killeriä. Kuten kuvassa mutta siis vaimennin + väliputki.

    http://www.motoring.fi/product_details.php?p=367&c=23

    hp. 180€

    Löytyypi myös orkkis putkisto.

    hp. 80€

    juha.ruoti@gmail.com / 050-5231333
    Mjoo....
  10. #2080
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 25 2008,00:10) kirjoitti
    Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois bike lehdes tuli vähä nimittäi miinusta näistä asioista:

    -moottori tuntuu kuristetulta eikä herää kunnolla ennen viimeistä 3000 kierrosta ennen punarajaa.

    -Polttoaineen epäsuorasuihkutus. kaasua lisättäessä saatta kakistella ennen lähtöä.

    -eikä vastaa kaasuun välittömästi

    tehoputkella tai jollai vähä lisätehoa noihin ongelmiin ?
    Tosin mullaha ei omaa kokemusta oo tästä pyörästä ni saatto olla vaa ton arvostelijan oma mielipide mikä ei sit muitte mielestä oo sama
    Noi kaks viimestä asiaa on sellasia joita luultavimmin et mitenkään havaitse, jos et omaa vuosien kokemusta erilaisten pyörien testaamisesta. En ole lukenut ko. Bike-lehteä, mutta luulen että nämä kaasuun vastaamattomuudet ja kakistelut on jotain sellaisia luokkaa 0,2 sekunnin viivästyksiä. Tuosta voit sitten päätellä paljonko ne normaali pulliasta haittaa.

    Ja toi eka kohtakin on mun mielestä vähän niin ja näin. Zeta ei ole tosiaan mikään raketti, mutta että se tuntuis kuristetulta, on vähän liioittelua.

    Noita jokaista kohtaa voi parantaa jonkin verran esim. powercommanderilla + muilla sen sortin hilppeillä. Takuun katoamisista en osaa sanoa..


    Eilen kävin testailemassa veljen 636, eikä kyllä yhtään tekis mieli vaihtaa sellaseen. Z on vaan pirun paljon mukavempi kadulla ja jokapäiväisessä ajossa!
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  11. #2081
    Noo oli miten oli ostin nyt itelleni tollasen z750 Triumph dayttona piti ostaa mutta ajattelin et lähetään liikkeelle tälläsestä hitaammasta. Mutta tää on iha makee ja kuulema hyvä ni oon tyytyväinen
  12. #2082
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 25 2008,00:10) kirjoitti
    Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois
    Oulussa Motormanissa myyjä sanoi, että takuu ei raukea, jos laittaa commanderia/sliparia. Tiedä sitten mikä on tilanne siinä vaiheessa jos jotain sattuu hajoamaan. Tietenkään takuu ei korvaa jos onnistuu commanderin kytkemään väärin ja se aiheuttaa tuhoa tjsp.

    Itellä G.P.R:n slipari ja powercommanderi oottaa asennusta -07 z750:seen
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.

    -Erno Paasilinna-
  13. #2083
    Saako noita rizoman peilejä suomesta jostai liikkeestä vai pitääkö mun tilata ne tuolta niitte sivuilta?
  14. #2084
    Lainaa (Vilu @ Huhti. 26 2008,16:44) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 25 2008,00:10) kirjoitti
    Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois
    Oulussa Motormanissa myyjä sanoi, että takuu ei raukea, jos laittaa commanderia/sliparia. Tiedä sitten mikä on tilanne siinä vaiheessa jos jotain sattuu hajoamaan. Tietenkään takuu ei korvaa jos onnistuu commanderin kytkemään väärin ja se aiheuttaa tuhoa tjsp.

    Itellä G.P.R:n slipari ja powercommanderi oottaa asennusta -07 z750:seen *
    Uskaltaisin väittää ,että nämä sliparit ja commanderit on ihan turhia härpäkkeitä, ei noilla suuria tehonlisäyksiä ,tai parannuksia tehdä. Pistäkää turbo siihen kylkeen, jos kiihtyvyyttä pitää parantaa. Toiseksi voisi varmaankin miettiä pyörää ostettaessa, niitä tehoja ja kiihtyvyyksiä, ettei tarvitse sitten itse "viritellä" lisää.
    Noh tää nyt oli vain minun jeesustelua, siitä ei kannata ottaa herneenpalkoja nenään.
    Rizomaa muuten saa suomesta Tokimotosta, mutta ei ole niillä varastossa, vaan tilaavat Rizomalta ja toimitusaika oli luokkaa 4-10 vkoa. Eli Caprimotoon vaan tilaamaan *
  15. #2085
    Ei caprimotossa oo... ainakaa sivujen mukaa. Eikö rizoman sivuilta voi suoraa tilata?
  16. #2086
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 26 2008,19:09) kirjoitti
    Ei caprimotossa oo... ainakaa sivujen mukaa. Eikö rizoman sivuilta voi suoraa tilata?
    Jaa, mun pitänee harkita sokeainkeppiä:

    http://www.carpimoto.com/Channel....=32&y=6
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  17. #2087
    meneekö -06 vermeet -07 ja -08
  18. #2088
    Mitäs nää on? Ei ne noin vaikeet sivut voi olla käyttää vaikka maksusysteemi on vähän outo.
  19. #2089
  20. #2090
    Lainaa (Lasse73 @ Huhti. 26 2008,17:52) kirjoitti
    Lainaa (Vilu @ Huhti. 26 2008,16:44) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 25 2008,00:10) kirjoitti
    Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajois
    Oulussa Motormanissa myyjä sanoi, että takuu ei raukea, jos laittaa commanderia/sliparia. Tiedä sitten mikä on tilanne siinä vaiheessa jos jotain sattuu hajoamaan. Tietenkään takuu ei korvaa jos onnistuu commanderin kytkemään väärin ja se aiheuttaa tuhoa tjsp.

    Itellä G.P.R:n slipari ja powercommanderi oottaa asennusta -07 z750:seen
    Uskaltaisin väittää ,että nämä sliparit ja commanderit on ihan turhia härpäkkeitä, ei noilla suuria tehonlisäyksiä ,tai parannuksia tehdä. Pistäkää turbo siihen kylkeen, jos kiihtyvyyttä pitää parantaa. Toiseksi voisi varmaankin miettiä pyörää ostettaessa, niitä tehoja ja kiihtyvyyksiä, ettei tarvitse sitten itse "viritellä" lisää.
    Noh tää nyt oli vain minun jeesustelua, siitä ei kannata ottaa herneenpalkoja nenään.
    Rizomaa muuten saa suomesta Tokimotosta, mutta ei ole niillä varastossa, vaan tilaavat Rizomalta ja toimitusaika oli luokkaa 4-10 vkoa. Eli Caprimotoon vaan tilaamaan
    Suosittelisin lukemaan tämän ketjun aikaisempia juttuja. Tuskin kukaan PC:tä pistää sen takia että kuvittelee saavansa mielettömästi huipputehoja lisää. En jaksa tässä enempää ruveta selittelemään aiheesta, mutta jos kiinnostaa, niin lueskelepa tätä ketjua.

    Muutenkin mun mielestä '07--> zetoille vois perustaa oman ketjunsa. Täällä kun rupeaa olemaan taas tota perusläppää, mikä on kahlattu läpi sata kertaa vanhempien vuosimallien tiimoilta. Siis sliparia, PC:tä yms. kilkettä...

    ..**ttu mikä hedari, nyt nukkumaan ja huomenna potemaan kauheeta kapulaa...



    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  21. #2091
    Lainaa (zpete @ Huhti. 25 2008,15:23) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Huhti. 23 2008,19:23) kirjoitti
    mites muuten onkos kellään menny laatikko z:tastaan kun kuulin että olis tyyppi vika näissä että laatikko ei kestä itekin oon huomannu että on alkanut rusahtamaan kun vaihtaa ylös päin muttä se kyl voi johtuu mistä tahansa
    Tonnisia tiedän pari joista on mennyt 6.vaihde, mutta en ole kuullut että kenelläkään olis sattunut täystuhoa.
    Ja sinun yksilön loota on vähän rutisut uudesta asti, lisäks 5. ja 6. välistä löytyy jos välivapaa... eri öljyt vaikuttaa aika paljon. Ainakaan castrolia ei kannata käyttää Kawassa.
    Ja se loota pelaa paremmin kovassa ajossa paremmin ilman kytkintä...
    jaa jaa kiitän mutte en kyl ala vaihtelee ilman kytkintä ei kantti riitä
  22. #2092
    Lainaa (cartman @ Kesä. 06 2004,14:39) kirjoitti
    Lainaa (ttv @ Kesä. 06 2004,14:06) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Kesä. 06 2004,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Horna @ Kesä. 06 2004,10:01) kirjoitti
    TTV:

    Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
    Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.
    Eikös nuissa dynoissa ole aika paljon eroja, epäilen että nuinpaljon olis enemmän heppoja ku tehdas lupaa, taitaa dynosta johtua, muta toki jos ei johdu niin hyvä homma...

    Heräsi itselläki mielenkiinto, pitäs soitella bikefoxiin ja vaikka vähän tingata jos sais dynotuksen hintaa tippuun...
    Itsekin mietin samaa asiaa... Sitten eksyin akran nettisivuille (www.akrapovic-exhaust.com), sanoivat että heidän sliparilla Z750:n teho on 107hv takapyörältä. Vastannee aika hyvin 121.5hv moottoritehoa...

    No, jokatapauksessa ainakin äänet on miehekkäämmät...
    Oma Z750 käytetty penkissä. Pienellä laitolla (powercommander, leo vince evo 2, K&N) 122hv / 12332 rpm...eli aika samoilla linjoilla mennään.



    Kawasaki Z 750 -04
  23. #2093
    oho 122 noo ite kyllä ostan muovinuolen ennemmin ku alan tästä omasta z:stani tehoa ottaa. Opin autojenkaa jo et ainoa mitä viritys autoon voi tehä on lastu ja putki. Muuten menee liikaa rahaa ... 3kk päästä oon varmasti laittanu tähä jo 3000e edestä viritys osaa........
  24. #2094
    Komppailen tuota ehdotusta, että uuskoppaisille Zetoille oma topikkinsa. Pysyy puurot ja vellit omissa kulhoissaan.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  25. #2095
    Hei, montako hammasta on vakio Z750:n etu / takarattaassa? nyt ei pääse tutkiin asiaa, eikä millään pysty muistamaan.
    Kawasaki Z 750 -04
  26. #2096
    Lainaa (seventh star @ Huhti. 28 2008,12:55) kirjoitti
    Hei, montako hammasta on vakio Z750:n etu / takarattaassa? nyt ei pääse tutkiin asiaa, eikä millään pysty muistamaan.
    Vakiovälitykset ovat 15-43
  27. #2097
    Kun pikkuzetasta taitaa olla tulossa hyvää vauhtia tusinapyörä, niin osien saamisen kanssa taitaa olla niin ja näin... Olen omaan pyörään odotellut huggeria jo kolme viikkoa, mutta vielä ei näy ei kuulu vaan on kaiken maailman toimitusongelmia .
    Keljuttaa jo vähäsen *
  28. #2098
    Lainaa (Oka @ Huhti. 27 2008,21:02) kirjoitti
    Komppailen tuota ehdotusta, että uuskoppaisille Zetoille oma topikkinsa. Pysyy puurot ja vellit omissa kulhoissaan.
    Jaahas... ylläpito siivonnu 07--> ketjun pois!? MIKSI?
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  29. #2099
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tumppu @ Huhti. 28 2008,15:21) kirjoitti
    Lainaa (Oka @ Huhti. 27 2008,21:02) kirjoitti
    Komppailen tuota ehdotusta, että uuskoppaisille Zetoille oma topikkinsa. Pysyy puurot ja vellit omissa kulhoissaan.
    Jaahas... ylläpito siivonnu 07--> ketjun pois!? MIKSI?
    Eikös se tuossa vähän alaspäin vielä komeile?

    Edit: Siis tosta.



    Superbike #7
  30.  
  31. #2100
    Lainaa (Nitrous @ Huhti. 28 2008,15:36) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Huhti. 28 2008,15:21) kirjoitti
    Lainaa (Oka @ Huhti. 27 2008,21:02) kirjoitti
    Komppailen tuota ehdotusta, että uuskoppaisille Zetoille oma topikkinsa. Pysyy puurot ja vellit omissa kulhoissaan.
    Jaahas... ylläpito siivonnu 07--> ketjun pois!? MIKSI?
    Eikös se tuossa vähän alaspäin vielä komeile?

    Edit: Siis tosta.
    Oho... puusilmä päässyt iskemään
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Sivu: 70 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060686970717280 ... ViimeinenViimeinen