ite ainakinkatsasti leovince sliparilla kun muutos katsastin täys tehosesta 25kw(maettolae @ Huhti. 22 2008,14:16) kirjoitti
OK... Kiitokset.. taidanpa laittaa mökäputken tilaukseen!!!(frozen man @ Huhti. 23 2008,14:38) kirjoitti
![]()
mites muuten onkos kellään menny laatikko z:tastaan kun kuulin että olis tyyppi vika näissä että laatikko ei kestä itekin oon huomannu että on alkanut rusahtamaan kun vaihtaa ylös päinmuttä se kyl voi johtuu mistä tahansa
Oottekos uuden zetan omistajat millasia säätöjä löytäny jousitukseen? Itse testasin ohjekirjan suositussäätöjä 70 kiloselle kuskille ja ei ne kyllä hyviltä tuntunu. Itse siis olen about tuon painoinen. Täytyy ruveta ihan ajatuksella perehtymään tuohon säätämiseen. Tiedä sitten kuinka hyviä säätöjä tuohon voi edes saada.![]()
moro moro.. noista jousituksen säädöistä z750 k7 sen verran et joka vehkeeseen joka on ollut niin on tarttenut kireimpiä säätöjä.
painankin n.90kg.... ja vielä jos tuon eukon sovitta taakse niin takajousta vaan surutta paripykälää tiukemmalle. etujouset vakiosta pariviivaa tiukemmalle ja palautus joustoa kans sit pehmeemmäksi.
No ei ole onneksi mennyt ja en kyllä ole moisesta onneksi edes kuullut. Pikku rusahtelu nyt taitaa olla ihan Kawan ominaisuus...toivottavasti(allright @ Huhti. 23 2008,19:23) kirjoitti
![]()
Saakos tätä z750 millää piristettyä sillee ettei takuu katois ja moottori ei hajoisbike lehdes tuli vähä nimittäi miinusta näistä asioista:
-moottori tuntuu kuristetulta eikä herää kunnolla ennen viimeistä 3000 kierrosta ennen punarajaa.
-Polttoaineen epäsuorasuihkutus. kaasua lisättäessä saatta kakistella ennen lähtöä.
-eikä vastaa kaasuun välittömästi
tehoputkella tai jollai vähä lisätehoa noihin ongelmiin ?
Tosin mullaha ei omaa kokemusta oo tästä pyörästä ni saatto olla vaa ton arvostelijan oma mielipide mikä ei sit muitte mielestä oo sama
Tonnisia tiedän pari joista on mennyt 6.vaihde, mutta en ole kuullut että kenelläkään olis sattunut täystuhoa.(allright @ Huhti. 23 2008,19:23) kirjoitti
Ja sinun yksilön loota on vähän rutisut uudesta asti, lisäks 5. ja 6. välistä löytyy jos välivapaa... eri öljyt vaikuttaa aika paljon. Ainakaan castrolia ei kannata käyttää Kawassa.
Ja se loota pelaa paremmin kovassa ajossa paremmin ilman kytkintä...
Myynnissä olisi zetaan Devilin magnum slipari, rosterin värinen ja ilman DB killeriä. Kuten kuvassa mutta siis vaimennin + väliputki.
http://www.motoring.fi/product_details.php?p=367&c=23
hp. 180€
Löytyypi myös orkkis putkisto.
hp. 80€
juha.ruoti@gmail.com / 050-5231333
Mjoo....
Noi kaks viimestä asiaa on sellasia joita luultavimmin et mitenkään havaitse, jos et omaa vuosien kokemusta erilaisten pyörien testaamisesta. En ole lukenut ko. Bike-lehteä, mutta luulen että nämä kaasuun vastaamattomuudet ja kakistelut on jotain sellaisia luokkaa 0,2 sekunnin viivästyksiä. Tuosta voit sitten päätellä paljonko ne normaali pulliasta haittaa.(Aavikko @ Huhti. 25 2008,00:10) kirjoitti
Ja toi eka kohtakin on mun mielestä vähän niin ja näin. Zeta ei ole tosiaan mikään raketti, mutta että se tuntuis kuristetulta, on vähän liioittelua.
Noita jokaista kohtaa voi parantaa jonkin verran esim. powercommanderilla + muilla sen sortin hilppeillä. Takuun katoamisista en osaa sanoa..
Eilen kävin testailemassa veljen 636, eikä kyllä yhtään tekis mieli vaihtaa sellaseen. Z on vaan pirun paljon mukavempi kadulla ja jokapäiväisessä ajossa!
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Noo oli miten oli ostin nyt itelleni tollasen z750Triumph dayttona piti ostaa mutta ajattelin et lähetään liikkeelle tälläsestä hitaammasta. Mutta tää on iha makee ja kuulema hyvä ni oon tyytyväinen
![]()
Oulussa Motormanissa myyjä sanoi, että takuu ei raukea, jos laittaa commanderia/sliparia. Tiedä sitten mikä on tilanne siinä vaiheessa jos jotain sattuu hajoamaan. Tietenkään takuu ei korvaa jos onnistuu commanderin kytkemään väärin ja se aiheuttaa tuhoa tjsp.(Aavikko @ Huhti. 25 2008,00:10) kirjoitti
Itellä G.P.R:n slipari ja powercommanderi oottaa asennusta -07 z750:seen![]()
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.
-Erno Paasilinna-
Saako noita rizoman peilejä suomesta jostai liikkeestä vai pitääkö mun tilata ne tuolta niitte sivuilta?
Uskaltaisin väittää ,että nämä sliparit ja commanderit on ihan turhia härpäkkeitä, ei noilla suuria tehonlisäyksiä ,tai parannuksia tehdä. Pistäkää turbo siihen kylkeen, jos kiihtyvyyttä pitää parantaa. Toiseksi voisi varmaankin miettiä pyörää ostettaessa, niitä tehoja ja kiihtyvyyksiä, ettei tarvitse sitten itse "viritellä" lisää.(Vilu @ Huhti. 26 2008,16:44) kirjoitti
Noh tää nyt oli vain minun jeesustelua, siitä ei kannata ottaa herneenpalkoja nenään.
Rizomaa muuten saa suomesta Tokimotosta, mutta ei ole niillä varastossa, vaan tilaavat Rizomalta ja toimitusaika oli luokkaa 4-10 vkoa. Eli Caprimotoon vaan tilaamaan *![]()
Ei caprimotossa oo... ainakaa sivujen mukaa. Eikö rizoman sivuilta voi suoraa tilata?
Jaa, mun pitänee harkita sokeainkeppiä:(Aavikko @ Huhti. 26 2008,19:09) kirjoitti
http://www.carpimoto.com/Channel....=32&y=6
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Mitäs nää on? Ei ne noin vaikeet sivut voi olla käyttää vaikka maksusysteemi on vähän outo.![]()
Suosittelisin lukemaan tämän ketjun aikaisempia juttuja. Tuskin kukaan PC:tä pistää sen takia että kuvittelee saavansa mielettömästi huipputehoja lisää. En jaksa tässä enempää ruveta selittelemään aiheesta, mutta jos kiinnostaa, niin lueskelepa tätä ketjua.(Lasse73 @ Huhti. 26 2008,17:52) kirjoitti
Muutenkin mun mielestä '07--> zetoille vois perustaa oman ketjunsa. Täällä kun rupeaa olemaan taas tota perusläppää, mikä on kahlattu läpi sata kertaa vanhempien vuosimallien tiimoilta. Siis sliparia, PC:tä yms. kilkettä...
..**ttu mikä hedari, nyt nukkumaan ja huomenna potemaan kauheeta kapulaa...
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
jaa jaa kiitän mutte en kyl ala vaihtelee ilman kytkintä(zpete @ Huhti. 25 2008,15:23) kirjoitti
ei kantti riitä
Oma Z750 käytetty penkissä. Pienellä laitolla (powercommander, leo vince evo 2, K&N) 122hv / 12332 rpm...eli aika samoilla linjoilla mennään.(cartman @ Kesä. 06 2004,14:39) kirjoitti
Kawasaki Z 750 -04
oho 122noo ite kyllä ostan muovinuolen ennemmin ku alan tästä omasta z:stani tehoa ottaa. Opin autojenkaa jo et ainoa mitä viritys autoon voi tehä on lastu ja putki. Muuten menee liikaa rahaa
... 3kk päästä oon varmasti laittanu tähä jo 3000e edestä viritys osaa........
Komppailen tuota ehdotusta, että uuskoppaisille Zetoille oma topikkinsa. Pysyy puurot ja vellit omissa kulhoissaan.
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Hei, montako hammasta on vakio Z750:n etu / takarattaassa? nyt ei pääse tutkiin asiaa, eikä millään pysty muistamaan.
Kawasaki Z 750 -04
Vakiovälitykset ovat 15-43(seventh star @ Huhti. 28 2008,12:55) kirjoitti
![]()
Kun pikkuzetasta taitaa olla tulossa hyvää vauhtia tusinapyörä, niin osien saamisen kanssa taitaa olla niin ja näin... Olen omaan pyörään odotellut huggeria jo kolme viikkoa, mutta vielä ei näy ei kuulu vaan on kaiken maailman toimitusongelmia.
Keljuttaa jo vähäsen *![]()
Jaahas... ylläpito siivonnu 07--> ketjun pois!? MIKSI?(Oka @ Huhti. 27 2008,21:02) kirjoitti
Eikös se tuossa vähän alaspäin vielä komeile?(Tumppu @ Huhti. 28 2008,15:21) kirjoitti
Edit: Siis tosta.
Superbike #7
Oho... puusilmä päässyt iskemään(Nitrous @ Huhti. 28 2008,15:36) kirjoitti
![]()