Sivu: 69 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2041:stä 2070:een 3229:sta
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 15 2008,23:36) kirjoitti
    Olikos tossa 07 mallissa ja 08 mallissa mitää eroavaisuuksia?
    Ei muuta eroa ku väreissä ja hinnassa.

-07 värit:
    - Musta
    - Vihreä
    - Hopea

-08 värit:
    - Musta
    - Oranssi
    - Sininen

Ite maksoin kokomustasta (-08) ulkomuodosta noin tonnin lisää kuin jos olis ostanu -07.
    Perustelin tämän sillä,
    että nyt ei vituta joka kerta kun istuu pärrän päälle että:
    "olis p*rkele sittenkin pitäny ostaa se kokomusta -08"

Tässä siis -08 malli

ja tässä -07

Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
    jmo:n avatar
    Liittyi Jul 2007
    Helsinki/Jyväskylä/Äänekoski
    Lainaa (aapinen @ Huhti. 15 2008,20:59) kirjoitti
    Mistäs saisi sopivan vilkkureleen ledivilkkuja varten Z750 vm.04?
    Sumekolta saisi tilaamalla ja hinta on suolainen 34€
    Jos halvemmalla haluaa päästä, niin Motonetistä ja Biltemasta löytyy elektronisia releitä. Itse ostin Ninjaan Biltemasta, 10,90e muistaakseni maksoi.

Onkos kukaa asentanu akropovicin putkea tähän kawaan? ja saako niitä suomesta? Ajattelin et jos ostan tälläsen ni katoin youtubesta tollasta akropovicin putkea. Ja meneekö takuu ku asentaa teharin

Lainaa (Aavikko @ Huhti. 18 2008,01:17) kirjoitti
    Onkos kukaa asentanu akropovicin putkea tähän kawaan? ja saako niitä suomesta? Ajattelin et jos ostan tälläsen ni katoin youtubesta tollasta akropovicin putkea. Ja meneekö takuu ku asentaa teharin
    En tiedä mistä vuosimallista puhut, mutta mulla on "vanhassa" mallissa akrapovic slip-on. Takuista on paha sanoa...järki sanoo, että takuu ei mene, mutta ompi varmaan myyjästä/maahantuojasta loppupeleissä kiinni.

Allright myypi kyseistä merkkiä ja varmaan moni muukin taho.
    Eiku joku vaa muistaakseni sano et takuu menis samal :P pitää kysyy. 08 ajattelin tollasta laittaa jos ostan näyttää makeelta
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Riippuu varmaan mitä pyörästä hajoo, korvaako takuu. Jos vaikka iskareissa tai jarruissa häikkää niin tuskin voi perustella et menny sen takia ku putki vaihdettu. Jos koneeseen tulis jotain niin pihi myyjä saattaa sanoo ettei korvata! Varmasti kuitenki tapauskohtaisia! Nokian kännykätkään ei ikinä mene takuuseen koska kyseessä aina "kosteusvaurio! Nuo akran ja leovincen putket on kyl hirveen rumia kaasupullon kokoisia hökötyksiä. Paitsi gb malli ihan jees! Itse laitoin ixil:n underseatit ja sopii pyörään ku isä äitiin Ixil:n normi sivulta tuleva putkikin on sirokokoinen eikä koko oikea puoli peity putken taakse!
    Z 750
    Lainaa (frozen man @ Huhti. 18 2008,12:06) kirjoitti
    Nuo akran ja leovincen putket on kyl hirveen rumia kaasupullon kokoisia hökötyksiä.
    pöh, ite oot hirveen ruma
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (JarmoV @ Huhti. 18 2008,12:39) kirjoitti
    Nuo akran ja leovincen putket on kyl hirveen rumia kaasupullon kokoisia hökötyksiä.
    pöh, ite oot hirveen ruma *
    Noh noh! Nätti ku tiskirätti
    Z 750
    Riippuu varmaan mitä pyörästä hajoo, korvaako takuu. Jos vaikka iskareissa tai jarruissa häikkää niin tuskin voi perustella et menny sen takia ku putki vaihdettu. Jos koneeseen tulis jotain niin pihi myyjä saattaa sanoo ettei korvata! Varmasti kuitenki tapauskohtaisia! Nokian kännykätkään ei ikinä mene takuuseen koska kyseessä aina "kosteusvaurio! Nuo akran ja leovincen putket on kyl hirveen rumia kaasupullon kokoisia hökötyksiä. Paitsi gb malli ihan jees! Itse laitoin ixil:n underseatit ja sopii pyörään ku isä äitiin Ixil:n normi sivulta tuleva putkikin on sirokokoinen eikä koko oikea puoli peity putken taakse!
    Kiinnostas itteeki noi ixil:n putket, pistätkö pari kuvaa näkyville??
    Suki Suki GSX-R 1000 k8
    <s>Kiwakasa Z750 -08</s>
    <s>Suki Suki GSX750F -03</s>
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (Imppu @ Huhti. 18 2008,13:14) kirjoitti
    Riippuu varmaan mitä pyörästä hajoo, korvaako takuu. Jos vaikka iskareissa tai jarruissa häikkää niin tuskin voi perustella et menny sen takia ku putki vaihdettu. Jos koneeseen tulis jotain niin pihi myyjä saattaa sanoo ettei korvata! Varmasti kuitenki tapauskohtaisia! Nokian kännykätkään ei ikinä mene takuuseen koska kyseessä aina "kosteusvaurio! * Nuo akran ja leovincen putket on kyl hirveen rumia kaasupullon kokoisia hökötyksiä. Paitsi gb malli ihan jees! Itse laitoin ixil:n underseatit ja sopii pyörään ku isä äitiin * Ixil:n normi sivulta tuleva putkikin on sirokokoinen eikä koko oikea puoli peity putken taakse!
    Kiinnostas itteeki noi ixil:n putket, pistätkö pari kuvaa näkyville??
    Sorry nyt ei kerkee. Pitää lähtä töihin. Yritän illalla tai joskus laittaa jos osaan!
    Z 750
    Ongelma -07 Z750 kanssa:

Tänään heitin noin 200 km lenkin ja lähes alusta asti alaspäin vaihtaminen takkuaa kummasti. Ylöspäin vaihtuu koko ajan ongelmitta, mutta kun kutoselta alkaa tiputteleen vaihteita pienemmälle niin vitoselle menee vielä hyvin, mutta neloselle ei sit millään. Sit kun saa nelosen päälle, niin vaihtuu siitä taas alaspäin ihan hyvin. Välillä alaspäin vaihtaminen onnistuu ihan normaalisti. Mitä suuremmilla kierroksilla yrittää vaihtaa pienemmälle, sitä helpommin tuntuvan menevän sisään.

Pyörällä ajettu noin 6000 km, joista 500 tänä keväänä, muilla ajokeikoilla ei ongelmia oo ollu. Ajokeikan välissä mitään ei oo pyörälle tehty, joten aika vaikeeta on keksiä mistä johtuu... Huollot tehty huolto-ohjelman mukaisesti. Ens hätään öljyn vaihto/kytkimen säädön tarkastus? Apuja?
    Tere.

Mulla ainakin viime syksynä alkoi jumimaan vaihdevivun tangon nivelet ja itse poljin. Olivat kuivahtaneet.

Puhdistus ja kunnon vaseliinit auttoivat. Ei ongelmia tuon jälkeen.
    Kun koittelin tuota vivustoa niin vaikuttivat kyllä hieman tahmeilta. Pitänee rasvoo josko auttais. Kiitti vinkistä.
    Noin

Oma mopokin vihdoin ajossa. 188km tuli tänään kun sai vihdoin jarruletkut asenettua. Loisto sää ja pyöri toimii mainiosti.

Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Kokeillaanpa tuleeko tastä nyt mitään... Eli jos kuva näkyy niin siinä pitäisi olla zeta ixilin putkilla. Pikkasen hankalat asentaa mut onnistuu kuitenkin * oman pyörän kuvia ei voinu lähettää koska en jaksa alkaa opettelee miten kuvan kokoa sais muutettua niin että vois tänne laittaa
    Z 750
    Lainaa (Aavikko @ Huhti. 15 2008,21:18) kirjoitti
    mites kovaa mennää toi 100-200 väli pikku kawalla
    Varttimaililla oon ajanut 11,3s ja lopparit 188km/h. Eli vois veikata että 0-200 olis vähän reilu 12s. Ja jos 0-100 menee jossain 3,5s paikkeilla niin 100-200km/h arvotaan vaikka noin 9 sekuntia.

Kilokyykyt taitaa mennä 0-200km/h 7-8s, ettei ainakaan niiden kanssa kannata alkaa kisaamaan
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (frozen man @ Huhti. 19 2008,19:35) kirjoitti
    Kokeillaanpa tuleeko tastä nyt mitään... Eli jos kuva näkyy niin siinä pitäisi olla zeta ixilin putkilla. Pikkasen hankalat asentaa mut onnistuu kuitenkin oman pyörän kuvia ei voinu lähettää koska en jaksa alkaa opettelee miten kuvan kokoa sais muutettua niin että vois tänne laittaa
    Mistäs tommoset ja paljonko makso?
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (Masadist @ Huhti. 21 2008,08:44) kirjoitti
    Kokeillaanpa tuleeko tastä nyt mitään... Eli jos kuva näkyy niin siinä pitäisi olla zeta ixilin putkilla. Pikkasen hankalat asentaa mut onnistuu kuitenkin * oman pyörän kuvia ei voinu lähettää koska en jaksa alkaa opettelee miten kuvan kokoa sais muutettua niin että vois tänne laittaa *
    Mistäs tommoset ja paljonko makso?
    Motoplaza tattiksella ainaski myy! Makso pikkusta vaille paljo mut on ne vaan hienot Ovh tais olla pikkusen alle 900 mut oli talvella hyvä tarjous niin raaskin ostaa.
    Z 750
    Lainaa (frozen man @ Huhti. 21 2008,13:45) kirjoitti
    Motoplaza tattiksella ainaski myy! Makso pikkusta vaille paljo mut on ne vaan hienot Ovh tais olla pikkusen alle 900 mut oli talvella hyvä tarjous niin raaskin ostaa.
    Perskeles.. Pitäsköhän sitä iteki alkaa kyttäilee ja sijottaa veronpalautukset tommosiin.. Noh aika näyttää..
    Terve vaan kaikille!
    Olis nyt meikäläiselläki ensimmäisen pyörän laitto edessä ja tähän kyseiseen pärrään oon päätyny *

Kysyisin vaan teiltä tietäviltä, että mitenkä toimia kun kaverilla olisi myynnissä -05 7k km ajettu zeta ja saisin sen melko edullisesti, ainoa vaan että pyörää ei ole huollettu muuten kuin että öljyt ja suodatin on vaihdettu kahdesti (ei ole siis käyny edes tarkistuksissa) Olisiko järkevintä viedä pyörä suoraan 6k huoltoon? Mitään vikoja pyörässä ei kuulemma ole ja enkä niitä kyllä silmämääräisesti löytänyt, mutta enpä kyllä niitä osannut etsiäkkään, sen verran tumpelo olen näitten vempaimien kanssa *
    Pyörä pitäis myös saada täystehoseksi papereihin kun siellä tällä hetkellä lukee 25kw. Pyörään on vaihdettu Micronin high mallin slipari. Kuulemma orkkis slipari kiinni ja katsastukseen?

Sitten vielä jos joku osaisi suositella jotain näppärää kilpitelinettä johon sais vielä vilkut mahtumaan niin ettei ne ota tuohon slipariin kiinni? Oon koittanu selata tätä threadia eikä oo tullu vastaan *

Kiitokset jo etukäteen! *
    Lainaa (maettolae @ Huhti. 22 2008,14:16) kirjoitti
    Terve vaan kaikille!
    Olis nyt meikäläiselläki ensimmäisen pyörän laitto edessä ja tähän kyseiseen pärrään oon päätyny *

Kysyisin vaan teiltä tietäviltä, että mitenkä toimia kun kaverilla olisi myynnissä -05 7k km ajettu zeta ja saisin sen melko edullisesti, ainoa vaan että pyörää ei ole huollettu muuten kuin että öljyt ja suodatin on vaihdettu kahdesti (ei ole siis käyny edes tarkistuksissa) Olisiko järkevintä viedä pyörä suoraan 6k huoltoon? Mitään vikoja pyörässä ei kuulemma ole ja enkä niitä kyllä silmämääräisesti löytänyt, mutta enpä kyllä niitä osannut etsiäkkään, sen verran tumpelo olen näitten vempaimien kanssa *
    Pyörä pitäis myös saada täystehoseksi papereihin kun siellä tällä hetkellä lukee 25kw. Pyörään on vaihdettu Micronin high mallin slipari. Kuulemma orkkis slipari kiinni ja katsastukseen?

Sitten vielä jos joku osaisi suositella jotain näppärää kilpitelinettä johon sais vielä vilkut mahtumaan niin ettei ne ota tuohon slipariin kiinni? Oon koittanu selata tätä threadia eikä oo tullu vastaan *

Kiitokset jo etukäteen! *
    -6tkm huoltoon ei kuulu öljynvaihtoa.
    -Ensimmäinen iso huolto on "vasta" 24tkm, jolloin tarkastellaan venttiilivälykset ja muut.

Pyörääsi on siis "huollettu" paremmin tai ainakin useammin mitä valmistaja suosittelee. 6tkm huolto on mielestäni muutenkin aika pitkälti valohoitoa (silmämääräisiä tarkastuksia jne). Mielenrauhaa tietty sillä voi hakea jos ajat pyörän suoraan 6tkm huoltoon.

-Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Yleensäkin nuo pyörän huollot on aikalailla valohoitoo ja turhaa rahastusta mut takuun takia uusissa peleissä kantsii tehdä! Tuo 24t välein tehtävä iso huolto lienee tärkein. Öljynvaihto tais olla 12t välein. Itse oon ne kyllä kerran vuoteen vaihtanu mikä onki suositeltavaa. 18t tais olla vielä ilmanputsarin vaihto. Niitä ruuveja ym. voi itsekin kiristellä aina välillä.
    Z 750
    Katselin tuota -07 Zetan käyttöohjekirjaa ja noita huoltovälejä siitä. Tämmönen kohta pisti silmään kun siinä mainitaan, että venttiilivälysten tarkastus olisi 42.000 tkm välein. Voiko tuo pitää paikkansa, kuullostaa kovin pitkältä verrattuna vanhemman mallin 24.000 tkm:ään. Ettei vaan olis joku painovirhepaholainen...
    Tehtaan huoltomanuaalin mukaan uuden Zetan venttiilinvälysten tarkistusväli on tosiaan tuo 42tkm. Mielenkiintoisena huomiona samaisessa manuaalissa mainitaan että Australian markkinoille suunnatuissa malleissa tämä samainen tarkastusväli on kuitenkin 24tkm.

-Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
    Ilmeisesti se on sitten tuo 42 tkm kun tuossa käyttöohjeessa on sama. No, eipähän tarvitse olla ihan heti olla tarkastamassa/säätämässä.
    Kokeillaanpa tuleeko tastä nyt mitään... Eli jos kuva näkyy niin siinä pitäisi olla zeta ixilin putkilla. Pikkasen hankalat asentaa mut onnistuu kuitenkin * oman pyörän kuvia ei voinu lähettää koska en jaksa alkaa opettelee miten kuvan kokoa sais muutettua niin että vois tänne laittaa *
    MOROT!
    Ajattelin itekkin tilata tollaset Ixilin underseat tuplaputket Englannista, hintaa 510e+postikulut. Kysyisin vaan kavereilta jotka noita on asentaneet että miten kova homma ne on saada paikalleen? Pitääkö työstää ite jotain ylimääräisiä kannakkeita? soitin kyllä sinne englantiin sille kauppiaalle ja se sano että kaikki tarvittavat hilut tulee mukaan.. mutta kun en oikein aina halua uskoa noita kauppiaita. mun pyörä on siis z750 vm2007. minkälaiset soundit noista tuplaputkista lähtee? vähän sekin arveluttaa kun noi pöntöt on niin pienet ja ne on alumiiniputket joten onko soundit ihan helvetin kovat... kovat siis negatiivisessa mielessä vaikka kaiketi jotain sen suuntaistahan tässä haetaankin!!!
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (Rokkivompatti @ Huhti. 23 2008,13:34) kirjoitti
    MOROT!
    Ajattelin itekkin tilata tollaset Ixilin underseat tuplaputket Englannista, hintaa 510e+postikulut. Kysyisin vaan kavereilta jotka noita on asentaneet että miten kova homma ne on saada paikalleen? Pitääkö työstää ite jotain ylimääräisiä kannakkeita? soitin kyllä sinne englantiin sille kauppiaalle ja se sano että kaikki tarvittavat hilut tulee mukaan.. mutta kun en oikein aina halua uskoa noita kauppiaita. mun pyörä on siis z750 vm2007. minkälaiset soundit noista tuplaputkista lähtee? vähän sekin arveluttaa kun noi pöntöt on niin pienet ja ne on alumiiniputket joten onko soundit ihan helvetin kovat... kovat siis negatiivisessa mielessä vaikka kaiketi jotain sen suuntaistahan tässä haetaankin!!! *
    Mulla tuli paketissa kaikki tarvittevat viimeistä prikkaa myöten mukana. Siitä oikeelta puolen joutuu sitä alumiinista jalkasuojaa vähän leikkaamaan ja penkin lukon siirtää toiseen paikkaan. Näin ainakin vanhemmassa mallissa, uudemmasta en tiedä. Tietysti vilkkujen ja kilvenvalon piuhat liittämään. Alumiinipönttöjen äänistä en tiedä, mulla ja tuossa kuvassa olevat on rosteria, ja äänet on ilman db-killeriä mehukkaan mureat Ei todellakaan liian iso tai häiritsevä että ne earit voi jättää laatikkoon pölyttymään
    Z 750
    Lainaa (frozen man @ Huhti. 23 2008,14:06) kirjoitti
    Lainaa (Rokkivompatti @ Huhti. 23 2008,13:34) kirjoitti
    MOROT!
    Ajattelin itekkin tilata tollaset Ixilin underseat tuplaputket Englannista, hintaa 510e+postikulut. Kysyisin vaan kavereilta jotka noita on asentaneet että miten kova homma ne on saada paikalleen? Pitääkö työstää ite jotain ylimääräisiä kannakkeita? soitin kyllä sinne englantiin sille kauppiaalle ja se sano että kaikki tarvittavat hilut tulee mukaan.. mutta kun en oikein aina halua uskoa noita kauppiaita. mun pyörä on siis z750 vm2007. minkälaiset soundit noista tuplaputkista lähtee? vähän sekin arveluttaa kun noi pöntöt on niin pienet ja ne on alumiiniputket joten onko soundit ihan helvetin kovat... kovat siis negatiivisessa mielessä vaikka kaiketi jotain sen suuntaistahan tässä haetaankin!!! *
    Mulla tuli paketissa kaikki tarvittevat viimeistä prikkaa myöten mukana. Siitä oikeelta puolen joutuu sitä alumiinista jalkasuojaa vähän leikkaamaan ja penkin lukon siirtää toiseen paikkaan. Näin ainakin vanhemmassa mallissa, uudemmasta en tiedä. Tietysti vilkkujen ja kilvenvalon piuhat liittämään. Alumiinipönttöjen äänistä en tiedä, mulla ja tuossa kuvassa olevat on rosteria, ja äänet on ilman db-killeriä mehukkaan mureat * Ei todellakaan liian iso tai häiritsevä että ne earit voi jättää laatikkoon pölyttymään *
    kuulostaa hyvältä. Siis tuleeko siinä kilpiteline mukana vai täytyykö se hommata erikseen? vai mitä tarkoitit tolla että täytyy vilkkujen ja kilpivalon piuhat liittämään?
  30.  
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Kilpiteline tuli mukana. Eipä niitä vilkkuja taida saada vanhasta irti katkomatta johtoja ja kun kuitenki ne minivilkut laittaa siihen
    Z 750
Sivu: 69 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179 ... ViimeinenViimeinen