Tuulisuojaako tarkoitit tuolla maskilla, jos niin, tässä Kawan oma:(Aavikko @ Maalis. 31 2008,20:15) kirjoitti
Ermax:
Puig ei ole kai ainakaan vielä julkaissut Z750 maskia ja Ermaxilta ilmeisesti saa tuon mustan lisäksi jotain iridium/peili hässäkkää. Onko muita valmistajia. Itse harkitsin ensin Z 1000 orkkismaskia, mutta olen nyt taipumassa tuon Ermaxin mustan suojan kannalle.
Eiku tarkotin siis tota mis toi lamppu on kiinnisori selitin huonosti. Ajattelin jos ton power-ranger tyyppisen maskin sais vaihettua johonki säpäkämpään. Vähä triumph tyyppisee kaks lamppu vain.
Myös saisko ton rekisterikilven sijoitettua jotenki toisin. Joskus nähny jossai pyöräs et se tulis tosta takarenkaasta jotenki
Ja millasia vaihtoehtoja porukoilla olis noihi peileihi. Vähä liia kulmikkaat mun makuun...
Laitoin sulle postia profiilin postilaatiikkoosi. Voisin tuon uuden lunastaa sinulta.(monster man @ Maalis. 31 2008,20:40) kirjoitti
"pyörätön"
No niin, maskihan on juurikin toi maski.(Aavikko @ Maalis. 31 2008,20:54) kirjoitti
Tyhmä minä. En vaan ajatellut että joku haluaisi vaihtaa tuohon jonkunlaisen muun maskin, osuu omaan silmään niin hyvin. Jos tupla lamppusen haluat niin miksi et ostanut suoraan speed/street triplee? Ei kuulemma häviä yhtään Zetalle ominaisuuksissa, eikä hinnassakaan pahemmin oo eroo...
Itse suosittelen Rizoman peilejä, ovat julman hintaisia, mutta huomaa kyllä laadussa. Ei tärise! www.rizoma.it
Itsellä tällaiset koko mustana:
no on siinä se 6000e erokyl se on vähä niiku mietintä myssy alla mut ajattelin vasta parinvuoden päästä.. nyt pitäis tälläne luotettavampi kawasaki...
sitä paitsi toi onks se nyt street trimple näyttää koppakuoriaiselta... ei yhtää samanlaista munaa ku isommassa veljessään
Niin Speed Tripleen onkin sen 6K kalliimpi, mutta taitaa painia muutenkin eri sarjassa hauskuuden suhteen kun Z750. Mutta Street Triplehän on lähtö on 9990 € + tk. Street Triplen saatavuudessa taitaa vaan olla ongelmia, niinku uusissa malleissa aina? Hmm, mitenköhän tää liitty Z750:n(Aavikko @ Maalis. 31 2008,23:11) kirjoitti
Edit: no sehän selittää miks ei Street Triple kelpaa. Koppakuoriainen.
Niin ja mitä oon katellu arvosteluita ni tässä z750 on ominaisuudet kohdallaa. Näyttää myös saatanan hyvältä takaa ja muutenki. Maskiha on aina makuasia... Eikä paljo nyt eroa ulkonäöllisesti isoveljestään z1000:sesta. Paitsi putket nyt tietenkiAinoa mitä ihmettelen et painoero isoveljenkaa ei oo ku noin 5kiloa?
Muutenki, pitäis kysyä eikö tähäki saa kawan kuristukset et sais 25kw tehoseks makeasti![]()
Minkä vuosimallin vehkeeseen siis tämä?(monster man @ Maalis. 31 2008,20:40) kirjoitti
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
(monster man @ Maalis. 30 2008,09:58) kirjoitti
(monster man @ Maalis. 31 2008,20:40) kirjoitti
(slip @ Huhti. 01 2008,11:24) kirjoitti
Villi arvaus että 04 mallin. Käynee 06 malliin asti.
FYI
Stormilla olis pari Biturbon etujousia Zetaan. Tilasin aikanaan jouset, mutta pitkähkön toimitusajan takia jouduin hommaan ne Öhlinsit, kun sain ne samantien. Joten ei muuta kuin Stormin tiskille kyselemään jousia pikku zetaan, niin saattaa irrota sopuhintaan![]()
eipä taida olla muuta kuin väri ero jos halutaan fiilata oikein ,
![]()
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Nonii nyt kävin vähä z750 kyselee tuolta moottoripyöräkaupasta ni tarjos 10250e mihin sisältyy toimituskulut + minivilkut eteen ja taakse sekä uus takapidike tolle rekisterikilvelle. Onko toi hyvä diili vai voisko tosta viellä pudottaa alle 10.000e?
No ei toi mikään ihan jäätävä tarjous ole, riippuu tietysti minkälaiset minivilkut lupasivat. Jos jotkut laadukkaat (esim Kellermann) vilkut niin mielestäni ihan ok tarjous, mut jos jotkut halpisvilkut niin kyllä tinkisin ainakin tasarahaan, mielummin alle.
Tulipa kausikin avattua noin 60 km lenkillä. Ei oikein muistanutkaan kuinka kivaa tää on! Vaikka rauhallisesti tuli ajettua kun on ihan brännäri takanen alla. Pannaampa muutama kuvatus lenkin jäljiltä.
![]()
Tuolta saa mun mielestäni suuntaa järkeviin kauppoihin:(Aavikko @ Huhti. 02 2008,18:34) kirjoitti
http://www.ee-speed.com/index.php?na...t&sec=kawasaki
Noiden hintojen alapuolelle tietenkin tavoite.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
No eipäs ollut tuolloin virta päällä.(Zeta Jones @ Huhti. 01 2008,14:29) kirjoitti
Mä luulen että tuon vuosimallin pleksin saan käymään vaikka 1974 BSA:han jos niin tahtoo.
Etsinnässä mulla on tollanen 07-08 pleksi jonka ajattelin sovittaa ehkäpä -06 malliin.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Toi minivilkkusarja oli toi kawasakin oma mitä myy esim bikeworldbtw makee pyörä toi vihreä.
Meinas eile polla räjähtää taas ku näki muiden ajavien pärrällä... haluu oman kawan
Kawan "omat" vilkut eteen 141,07e. Taakse 199,68e(Aavikko @ Huhti. 03 2008,11:09) kirjoitti
Mitähän sitte lienee laskeneet kilpitelineen arvoksi
Osta ihmeessä zeta! Hyvä ja hauska peli! Prätkäkuume ei hellitä ennen ku oma mopo on pihassa
Mut satasella saa nuo kaikki härpäkkeet kaupasta että ei kantsi laskee noin kovaa hintaa niille ku bw.
Z 750
joo ei ne nyt itekkää laskenu noi siel kaupas... sivuil jotai ihme saishea. sano et molemmat setit etee ja taakse 150e
No joo! Säästyyhän siinä asennuksen vaivalta jos valmiiks asennettuna saa. Tingit tohon hintaan eka (1000km) huollon ja orkkis osat mukaan. Jos alkaa kuran lentäminen ketuttaa niin saat laittaa kurasuojan takas. Ei muuta ku kättä päälle ja hauskoja kilometrejä![]()
Z 750
Onko toi Kawan "oma" tämä sama mikä löytyy esim. kawasaki.co.uk:sta kohdasta accessories. Eli tämä:(Aavikko @ Huhti. 03 2008,11:09) kirjoitti
Nuo vilkuthan ovat Kellermannin Micro Rhombusit. Maksavat paikasta kun paikasta ostettuna 55-59 euroa kappale. Itsellä myös nämä, erittäin laadukkaat vilkut, suosittelen.
itse tykkään enempi isoista vilkuista.... mut kaatumatapit laitan kiinni ja bensatankin suojat. näin alkuun
Can-Am Outlander 1000 XT 2012
ei taida olla kyl samat vilkut vähä pyöreemmät noi mitä kawasakin suomen sivuilta löytyy![]()
Niin nää on 04-06 mallin vilkut:(Aavikko @ Huhti. 03 2008,12:59) kirjoitti
Eihän niitä voi 08 malliin laittaa....![]()
Eihän kellään jostain sattuneesta syystä ole käsitystä, mitä tuo kampuran asentoanturin koppa maksaa varaosana?
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Sellanen kysymys olisi, että näkeekö noista peileistä mitään? (tai edes paremmin kun vakioista(Zeta Jones @ Maalis. 31 2008,21:24) kirjoitti
) Ei viitsi ostaa tuon hintaisia peilejä vain todetakseen, että ovat yhtä onnettomat kuin edelliset. On kyllä komeen näköset, mutta hinta tosiaan
![]()
Mikäs on teidän tuntuma kilpitelineisiin liittyen ja siihen kilpivaloon sekä heijastimeen?
Voisi säästää satasen ja ostaa BW:stä sen telineen mikä tulee suoraan takavalon alle ilman heijastimia tai kilpivaloa.
Toinen vaihtoehto on hommailla Stormilta New Labelin kilpiteline johon saa valon ja heijastimen kotisivut
Joutuuko sitä äkkiä maksamaan sen satasen sitten jos Suomessa tai Euroopassa poliiseja alkaa tuo kilpivalo tai heijastin kiinnostamaan?
Hitto kun olisi joku paja niin tekisin itse mieleisen telineen eikä maksaisi paljon mitään.
"pyörätön"