Sivu: 63 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1861:stä 1890:een 3229:sta
  1. #1861
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 19 2008,23:54) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Tammi. 19 2008,22:49) kirjoitti
    Hienoa että joku (siis Jay) lähti testaamaan noita emulaattoreita. Itse olisin melko varmaan lähtenyt keulan konversioprojektiin (Z1000:n kolmiot ja 636:n etuputket), mutta toisin kävi...
    Itse olen huvikseni kattellut eBaystä noita etuputkia sun muita, mutta aika nihkeesti tuntuu olevan tarjolla.
    Mitään tajuttomia summia ei kuitenkaan huvittaisi tuohon panostaa.
    Mitäköhän maksaa Z1000:n kolmiot (ja muut tarpeelliset kamat) uutena?
    Jos tuohon löytyisi jostain Z1000:n tai 6R:n etuputket, niin eikös siinä menisi jarrutkin uusiksi vai? Sopiiko Z750:n etuvanne sentään uusiin putkiin?

    Bikepicsissä on yksi Tanskalainen Z750, mihin on vaihdettu jonkun muun pyörän USD -keula ja koko takaswingikin on jostain muusta vehkeestä: kliks!

    Jooh, kyllä tosta varmaan ihan kelpo pelin saisi jos vaan olisi tarpeeksi rahaa ja taitoa... tosin järkeä keulan vaihdossa ei ole, jollei puoli ilmaiseksi jostain osia saa. Ennemmin sitten vaikka vaihtaa pyörän.
    Näyttää tuo Tanskan poijjaan keula kovasti kilosen Suzukin keulalta... http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C1...95275-full.jpg
    Suzuki Gsx-R 1000 L5
  2. #1862
    Tuota keulaa oon itekki pähkäillä, että mitähän sille tekis.. Tuo esijännityksen säätö olis aika kätevä tuollasella matrixin kitillä, mutta tuo vaan on tälläselle ajokamojen kans lähes satakiloselle vähä turhan hepponen ratkasu. Kyllähän tuohon on tuo omatekemä patenttikin ja sitäkin oon miettiny että jos sen noin toteuttais, mutta tuo vaan näyttää jotenkin niin macgyver-viritykseltä, että ei vaan iske.
    Oonko käsittänyt pahastikki metsään, että tuo esijännitys ei tee muuta kuin painaa jousta kasaan? Saiskohan jostain pelkkiä "korkkeja" noihin iskareihin joissa olis tuo esarin säätö, tai sopiskohan jostain toisesta pyörästä nuo korkit tuohon..? Mahtais olla aika kätevä tommonen pikasäätö jos esim. ottaa jonkun kyytiin.
    Tuollaset kun sais jostain ja sitte öhläriltä jouset ja sopivat öljyt tupaan niin mahtais olla aika hyvä? Kai noita jousia on eri painosille? Mites noi öljyt? 20w, 15w vai minkä paksunen olis noin sopivaa?
    Paljon tyhmiä kysymyksiä, mutta onneksi täällä on viisaampia jotka voi valaista tässäkin asiassa..
  3. #1863
    Millä hlllllvetillä saan takakatteista "Z750" tarrat irti?
    Koitin Label Offilla, mutta ei edes lupaillut...

    Miksei pyörävalmistajat voi pakata tarroja erikseen ja sitten ostaja voisi liimailla haluamansa tarrat pyörään!?
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  4. #1864
    Oliskos tarvetta eturattaille & takarattaille... toenpäälle tars laittaa tilausta tonne <

    saattais samalla tulla taas jokunen rilla zetaan/ 10r / 6r jne...

    ehkä tilaan ehkä en... Redracing parts



    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  5. #1865
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 24 2008,05:20) kirjoitti
    Millä hlllllvetillä saan takakatteista "Z750" tarrat irti?
    Koitin Label Offilla, mutta ei edes lupaillut...

    Miksei pyörävalmistajat voi pakata tarroja erikseen ja sitten ostaja voisi liimailla haluamansa tarrat pyörään!?
    Ite tappelin tarrojen kans aiemmin syksyllä ja selvisin vaikeimmistakin tapauksista kuumalla höyryllä...

    Mulla oli käytössä Kärcherin höyrypuhdistin.

    Sitten vaan pienin pilli kiinni niin sai kohdistettua höyryn tarkasti oikeaan kohtaan, sormet vaan meinas palaa välillä kun samaan aikaan repi tarraa ja höyrytti... eikä pahemmin jäänyt liimasta jäämiä.
    '05 Kawasaki Z 750 => '08 Suzuki Hayabusa => '15 KTM 690 smc
  6. #1866
    Tarkastin tuossa iltapuhteina venttiilivälykset omasta vm.2005 pikkuzetasta. Yllätykseni olikin suuri kun huomasin kaikkien venttiilien olevan vähintään ~0.05mm tiukalla, pahin tapaus löytyi nelospytyn pakopuolelta jossa yksi venttiili oli ~0.15mm tiukalla. Ohjearvo välykselle on imupuolella 0.15-0.24mm ja pakopuolella 0.22-0.31mm. Pyörällä on ajettu noin 14tkm vaihtelevaa ajoa kaupunkipyörityksestä lapinmatkoihin. Punarajaa moottori on nähnyt harvoin, kylmänä "huudattamista" ei koskaan. Myös öljynvaihdot yms. on tehty ajallaan. Huolto-ohjelman mukainen ensimmäinen venttiilivälysten tarkistus ja säätö on vasta 24tkm kohdalla.

    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  7. #1867
    Itselläni Zetassa ei ollut kuin kahdessa venttiilissä säätötarvetta 24tkm huollon yhteydessä.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  8. #1868
    Lainaa (jayr_86 @ Tammi. 27 2008,22:17) kirjoitti
    Tarkastin tuossa iltapuhteina venttiilivälykset omasta vm.2005 pikkuzetasta. Yllätykseni olikin suuri kun huomasin kaikkien venttiilien olevan vähintään ~0.05mm tiukalla...
    No nii... löytyyhnä niitä muitakin. Aikanaan täällä kirjoittelin, että kun tarkistin venttiilit alle 20tkm ajettuna niin tilanne oli likimain sama, eli lähes kaikista oli välykset alle toleranssin.
    Paikallisessa huollossa kun yritin käydä vaihtamassa säätöpaloja, niin ne sanoi että ei yhteenkään Zetaan ole tarvinnut säätää venttiileitä... (ps. Hondan palat käy kanssa, sain vaihdettua siellä paloja uusiin lopulta muutaman euron välirahalla. Kawan omat palat olis maksanut 14eur/kpl )
  9. #1869
    Tulipa tuossa sit kantapään kautta opittua, että zx6r:n (03-04) underi ei käy sit suoraan z750:een! Vaatii leikkaamista ja takapenki lukkokin muutti paikkaansa!

    ....ihan vaan varoituksena niille jotka joutuu vaihtelee ja etsiskelee noita muoveja taakse!Takakatteethan muuten on kyllä identtiset.
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  10. #1870
    Lainaa (Oka @ Tammi. 13 2008,22:32) kirjoitti
    Jos joku haluaa luopua säädyllisen näköisestä kilpitelineestä ja vilkuista sopuhintaan, niin YV:tä tulemaan.

    Liekö se kesä vielä kaukana? Tänään rullasi Zeta talliin toimittamaan ensipyörän virkaa, eikä yhtään liika aikaisin. Vastahan tässä on haaveiltu kuusi vuotta omasta mopottimesta.
    Jee!

    Ite kävin kans tänään liikkeessä kuolaamassa.
    Musta Z750 -08 on kiikarissa. Kisuttelen vielä tuon MP08 -messujen yli ja sit pyörä tilaukseen,
    tai mahdollisesti jopa ladon taatelit tiskiin samantien=)

    Mistäs tommosen Kilpitelineen voisi ostaa? Lähinnä mietin että millä hakusanalla kannattaa googlettaa, että löytyy mahd. paljon mainoslinkkejä..

    Tämmöinen olis kans ihan siisti, siis ideana.
    Tuo toteutus on jotain todella järkyttävää..

    Edit: Tämmönen löyty kans pienen selauksen jälkeen, näyttää aika maukkaalta,
    tuohon vielä kirkkaat lasit ja katkaisee tuon heijastimen niin a'vot!

    Editedit: Foorumeita selatessa löyty linkki myös tämmöseen:


    Oitracon tuo niitä maahan.. (tuotenumero 790347060) 117€ plus toimituskulut.. Pitäsköhän tilata samantien.



    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  11. #1871
    Noh, tuo Ermaxhan nyt olisi varsin optimaalinen ratkaisu. Vaan jostain syystä meikäläisen hämähäkkivaisto kertoo, että sininen setä ei suopeasti tuollaista katsele. Lie kellään käytännön kokemusta?
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  12. #1872
    Lainaa (Oka @ Tammi. 29 2008,17:20) kirjoitti
    Noh, tuo Ermaxhan nyt olisi varsin optimaalinen ratkaisu. Vaan jostain syystä meikäläisen hämähäkkivaisto kertoo, että sininen setä ei suopeasti tuollaista katsele. Lie kellään käytännön kokemusta?
    Ei ehtinyt vielä viime kesänä ainakaan kyseinen kaveri tuollaisesta härpäkkeestä kiinnostumaan, saa nähdä miten on ensi kesän laita...
  13. #1873
    Lainaa (JarmoV @ Tammi. 18 2008,15:57) kirjoitti
    Menee aikamoiseksi hifistelyksi Luulenpa että minulle riittää, kun vaihdan ne Öhlärin jäykemmät jouset ja öljyt. Tarpeen mukaan kattoo sitten noita prikkoja. Ei tuo pyörä muutenkaan mikään rataohjus ole, joten tässä haetaan semmoista yleistä parannusta etupäähän noin 200 euron budjetilla. Sen vielä jos joku jaksaisi vahvistaa, että onhan ne -04 ja -05 vuoden malleissa ollut samat jouset kuin -06 mallissa?
    Eiköhän ne ole samat. Mulla on omassa vm.-06:ssa zpeten vanhan mopon jouset ja zpeten mopo oli malliltaan -04 tai -05.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #1874
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 19 2008,23:54) kirjoitti
    Mitäköhän maksaa Z1000:n kolmiot (ja muut tarpeelliset kamat) uutena?
    Jos tuohon löytyisi jostain Z1000:n tai 6R:n etuputket, niin eikös siinä menisi jarrutkin uusiksi vai? Sopiiko Z750:n etuvanne sentään uusiin putkiin?

    Bikepicsissä on yksi Tanskalainen Z750, mihin on vaihdettu jonkun muun pyörän USD -keula ja koko takaswingikin on jostain muusta vehkeestä: kliks!
    Pikkuzetan kolmiot oli hintaluokassa n. 250e kpl (jos mun muisti ei pahasti reistaa). Tuskin isomman omat eroaa tuosta paljoakaan.

    Vanteet saa normaalisti sopimaan keskenään melko helposti lisäilemällä/vaihtamalla holkkeja ja laakereita. Sama juttu noiden muiden osien kanssa.

    www.riderforums.com löytyy juttua noista etuhaarukka/takahaarukkaswapeista enkuksi. Siellä on useempikin pyörä joissa jotain häröhaarukoita vaihdeltu eteen ja taakse.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  15. #1875
    Lainaa (slip @ Tammi. 30 2008,20:32) kirjoitti
    zpeten mopo oli malliltaan -04
    ^^ Samoja ne on -04-06. En ole varma tuliko sähköissä jotain uudistusta -06 mutta muutoin taitaa olla muutokset ihan kosmetiikkaa (maalia).



  16. #1876
    Lainaa (zpete @ Tammi. 30 2008,20:52) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Tammi. 30 2008,20:32) kirjoitti
    zpeten mopo oli malliltaan -04
    ^^ Samoja ne on -04-06. En ole varma tuliko sähköissä jotain uudistusta -06 mutta muutoin taitaa olla muutokset ihan kosmetiikkaa (maalia).
    Jeps, tältä se vaikuttaa. Jotain muutoksia on ilmeisesti -06 mallissa tullut, koska tuntuu olevan vaikea löytää sopivaa Power Commanderia mopoon. Kysyin PC:n tuesta, mutta eipäs tullut suoraa vastausta. Pyytelivät laittamaan mopon VIN -numeron? Ilmeisesti tuo on sarjanumero tai sitten ei. PC kyllä löytyy -06 Z750S malliin...mutta mistähän hitosta tonkin varmistaisi, että on sopiva. Sumeko ei tunnu jaksavan vastata maileihin, ja ei viittis kauheesti arvuutella. No jos täältä löytyisi tietoa, niin suuri kiitos!
  17. #1877
    Lainaa (JarmoV @ Tammi. 31 2008,09:40) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Tammi. 30 2008,20:52) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Tammi. 30 2008,20:32) kirjoitti
    zpeten mopo oli malliltaan -04
    ^^ Samoja ne on -04-06. En ole varma tuliko sähköissä jotain uudistusta -06 mutta muutoin taitaa olla muutokset ihan kosmetiikkaa (maalia).
    Jeps, tältä se vaikuttaa. Jotain muutoksia on ilmeisesti -06 mallissa tullut, koska tuntuu olevan vaikea löytää sopivaa Power Commanderia mopoon. Kysyin PC:n tuesta, mutta eipäs tullut suoraa vastausta. Pyytelivät laittamaan mopon VIN -numeron? Ilmeisesti tuo on sarjanumero tai sitten ei. PC kyllä löytyy -06 Z750S malliin...mutta mistähän hitosta tonkin varmistaisi, että on sopiva. Sumeko ei tunnu jaksavan vastata maileihin, ja ei viittis kauheesti arvuutella. No jos täältä löytyisi tietoa, niin suuri kiitos!
    Power commanderin sivuilta löytyy ainakin tuollasta tietoo. Katoppas myös uudesta duellin kuvastosta, siinä oli aika kattavasti komentajia.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  18. #1878
    Lainaa (vlle @ Tammi. 31 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Tammi. 31 2008,09:40) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Tammi. 30 2008,20:52) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Tammi. 30 2008,20:32) kirjoitti
    zpeten mopo oli malliltaan -04
    ^^ Samoja ne on -04-06. En ole varma tuliko sähköissä jotain uudistusta -06 mutta muutoin taitaa olla muutokset ihan kosmetiikkaa (maalia).
    Jeps, tältä se vaikuttaa. Jotain muutoksia on ilmeisesti -06 mallissa tullut, koska tuntuu olevan vaikea löytää sopivaa Power Commanderia mopoon. Kysyin PC:n tuesta, mutta eipäs tullut suoraa vastausta. Pyytelivät laittamaan mopon VIN -numeron? Ilmeisesti tuo on sarjanumero tai sitten ei. PC kyllä löytyy -06 Z750S malliin...mutta mistähän hitosta tonkin varmistaisi, että on sopiva. Sumeko ei tunnu jaksavan vastata maileihin, ja ei viittis kauheesti arvuutella. No jos täältä löytyisi tietoa, niin suuri kiitos!
    Power commanderin sivuilta löytyy ainakin tuollasta tietoo. Katoppas myös uudesta duellin kuvastosta, siinä oli aika kattavasti komentajia.
    No hemmetti Olen kyllä varma, että hain juuri tuolla tavalla tuotetta ja ei löytänyt kuin -05 vuoden mallin. No perkules...joku bugi tuolla sivuilla.
  19. #1879
    Lainaa (Andyy @ Tammi. 29 2008,19:04) kirjoitti
    Lainaa (Oka @ Tammi. 29 2008,17:20) kirjoitti
    Noh, tuo Ermaxhan nyt olisi varsin optimaalinen ratkaisu. Vaan jostain syystä meikäläisen hämähäkkivaisto kertoo, että sininen setä ei suopeasti tuollaista katsele. Lie kellään käytännön kokemusta?
    Ei ehtinyt vielä viime kesänä ainakaan kyseinen kaveri tuollaisesta härpäkkeestä kiinnostumaan, saa nähdä miten on ensi kesän laita...
    MP messuilta tuli ostettua aika paljon romua (ajopuku, kypärä, kengät... melkein tonni hulmahti ), mutta näin kivan näköistä kilpitelinettä ei löytynyt edes kaivamalla.

    Taidan laittaa tilaukseen heti kun pyöräkaupat varmistuvat.
    Nyt pitäisi lähtä kiertämään vaukuutusyhtiöitä ja viikon lopulla Biketeamiin hieromaan kaupat=)
    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  20. #1880
    Zpetellä tai muilla neuvoa miten helpoin vaihtaa nuo koiranluut? Takarengas nyt irti pukilla vaihtoa varten et onko helpoin vaihtaa nyt "ilmassa" vai kuinka?



  21. #1881
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 04 2008,05:55) kirjoitti
    Zpetellä tai muilla neuvoa miten helpoin vaihtaa nuo koiranluut? Takarengas nyt irti pukilla vaihtoa varten et onko helpoin vaihtaa nyt "ilmassa" vai kuinka?
    se on ihan helppi homma ite laitoin vaan molempien jalkatappien alle sellasen jotkut telineet mitä laitetaan auton alle kun se on nostettu saman asian ajaa vaikka kasa tiiliä kuhan akttoo että ei nosta perää kun sen 3-5 cm että on helppo laittaa uudet luut ja sitten vana renkaan alle jokin kiila milla on helppo säätää renges sitten yksinkin kohdalle ja jos on rengas viel irti niin tietenkin nyt se on helpoita kun ei ole rengasta kiinni
  22. #1882
    zpete mitäs olitkaan tehnyt ton sun vanhan z:tan keulalle kun vähän se tuntuu pehmeeltä varsinkin perän korotuksen jälkeen saisiko sitä parannettua pelkillä öljyillö ja prikoilla?
  23. #1883
    Lainaa (allright @ Helmi. 05 2008,17:37) kirjoitti
    zpete mitäs olitkaan tehnyt ton sun vanhan z:tan keulalle kun vähän se tuntuu pehmeeltä varsinkin perän korotuksen jälkeen saisiko sitä parannettua pelkillä öljyillö ja prikoilla?
    No voihan sitä kokeilla vakiojousillakin, että pistät sen n. 1cm verran prikkoja sinne. (Ja jos keulaöljyt on edelleen minun jälijiltä, niin ne on jo 12,5W valmiiksi mutta öljyn määrä kannattaisi tarkistaa...)
  24. #1884
    Lainaa (allright @ Helmi. 05 2008,17:28) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 04 2008,05:55) kirjoitti
    Zpetellä tai muilla neuvoa miten helpoin vaihtaa nuo koiranluut? Takarengas nyt irti pukilla vaihtoa varten et onko helpoin vaihtaa nyt "ilmassa" vai kuinka?
    se on ihan helppi homma ite laitoin vaan molempien jalkatappien alle sellasen jotkut telineet mitä laitetaan auton alle kun se on nostettu saman asian ajaa vaikka kasa tiiliä kuhan akttoo että ei nosta perää kun sen 3-5 cm että on helppo laittaa uudet luut ja sitten vana renkaan alle jokin kiila milla on helppo säätää renges sitten yksinkin kohdalle ja jos on rengas viel irti niin tietenkin nyt se on helpoita kun ei ole rengasta kiinni
    Niin tukea jalkatapeista tai muusta kuin takahaarukasta mistä se on nyt ylhäällä. Käsittääkseni jos nyt poistan ne koiranluut niin se koko perä pamahtaa kasaan? No pyytää kaveri siihen avuksi niin eiköhän se siitä.

    Orkkistanko lähti oikeilla työkaluilla vartissa tankopainoineen, tuppeineen. krossitangon saapumista odotellen. Kannattaako kontrollereita varten porata ne reiät vai pysyykö ilmankin, kun kahta mielipidettä aiemmissa posteissa.



  25. #1885
    Lainaa (zpete @ Helmi. 05 2008,19:50) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Helmi. 05 2008,17:37) kirjoitti
    zpete mitäs olitkaan tehnyt ton sun vanhan z:tan keulalle kun vähän se tuntuu pehmeeltä varsinkin perän korotuksen jälkeen saisiko sitä parannettua pelkillä öljyillö ja prikoilla?
    No voihan sitä kokeilla vakiojousillakin, että pistät sen n. 1cm verran prikkoja sinne. (Ja jos keulaöljyt on edelleen minun jälijiltä, niin ne on jo 12,5W valmiiksi mutta öljyn määrä kannattaisi tarkistaa...)
    juu kiitän täytyy ne täs talvella tarkistaa paljonko siel on vähän se keula sais olla jäykempi
  26. #1886
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa,taka jalkatapit pois , sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.



  27. #1887
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa, sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.
    190 takarengas -750? jaa miksi?
  28. #1888
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa

    Tuli niistä kontrollereista leikattua ne tapit pois ja teippiä väliin kuten joku oli täällä tehnyt, mut tuntuu vähän silti heiluvan ne. Taidan huomenna laittaa tipat liimaa sinne tangon ja sen U uran väliin.

    190/50 takarinkula tuli kanssa, korottavat koiranluut tulossa, sivuposkia maalauksessa, sliparin lyhennystä ja jotain muuta pientä... tulis se kesä jo.
    190 takarengas -750? jaa miksi?
    Ihan vaan testiksi. Lue topikkia taaksepäin on se ollut muillakin...
  29. #1889
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa
    Varmaan muistat tässä vaiheessa ulkoa, eli oliko Zetan vakiostonga 22mm halkaisija? Vaihdoitko kahvat kanssa vai oliko noi vakiot? Ja mitä luulet, selviääkö tosta hommasta normiporo, jolla on peukalo hitusen keskellä kämmentä Lähinnä mua mietityttää toi kahvojen paikoilleen pisto...ei ole mitään hajua, että miten ne on kiinni ja kiinnitetään uudestaan. Ei siis ole kokemusta tosta hommasta, kuten ei monesta muustakaan.
  30.  
  31. #1890
    Lainaa (JarmoV @ Helmi. 08 2008,09:56) kirjoitti
    Lainaa (Alta_laidan @ Helmi. 07 2008,20:51) kirjoitti
    Renthalin krossitanko tuli laitettua ja kyllähän se paremalta tuntu no keväällä näkee sitten ajossa. Tankoa
    Varmaan muistat tässä vaiheessa ulkoa, eli oliko Zetan vakiostonga 22mm halkaisija? Vaihdoitko kahvat kanssa vai oliko noi vakiot? Ja mitä luulet, selviääkö tosta hommasta normiporo, jolla on peukalo hitusen keskellä kämmentä Lähinnä mua mietityttää toi kahvojen paikoilleen pisto...ei ole mitään hajua, että miten ne on kiinni ja kiinnitetään uudestaan. Ei siis ole kokemusta tosta hommasta, kuten ei monesta muustakaan.
    On 22mm.

    Vakiokahvat. Selviää tavan kuolevainen.

    Vakiotangon tankopainot on kiinni kuin tauti, eli iskumeisselillä (vai mikälie?) ne irti muuten ei taida lähteä.

    Pois otin kytkinpuolen kumin lääkeruiskulla öljyä laittamalla kumin ja tangon väliin ja tuli helposti pois. Putsasin ja uuteen tankoon vaan työntämällä ja hitunen liimaa väliin.

    Kaasukahva irtoaa ihan ruuveilla ja kumia ei tarvitse irroittaa ellei niitä halua vaihtaa.

    Niissä "nappula" paneeleissa missä on valokatkasimet yms. on sellaset tapit mitkä menee orkkis tangossa olevaan reikään... itse en uuteen tankoon reikiä porannut vaan katkaisin tapit ja hitusella liimaa ne kiinni + ruuvit tietysti. Jälkiviisaana poraisin uuteen tankoon ne reiät! Etujarrun jarruletku jäi väärään asentoon mikä oli helppo korjata avaamalla hieman letkun kiinitys pulttia ja kääntämällä asentoa.

    Joku tässä ketjussa aikaisemin sanoikin ni alottaa sen kytkinpuolen purkamisella, että saa vetästyä kaasukahvan sit tangosta pois.

    Uuteen tankoon sitten kaasupuoli ensin ja sitä rataa.



Sivu: 63 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573 ... ViimeinenViimeinen