Sivu: 60 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1771:stä 1800:een 3229:sta
  1. #1771
    No niin, Stormiltahan noita löytyy, tietysti. Kiitos
  2. #1772
    Lainaa (center69 @ Elo. 22 2007,14:41) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Elo. 22 2007,13:59) kirjoitti
    Lainaa (Lasse73 @ Elo. 22 2007,13:03) kirjoitti
    Tätä on varmaan kysytty, mutta en kahlaamalla löytänyt, mistä saa ostettua uuteen zetaan ducktailin,huggerin ja kilpitelineen. Vinkeistä ja linkeistä suuret kiitokset...
    http://ermax.fr/tarifs_cds_kawasaki.html tuolt saa oikeestaan kakkee jos osaa ettii suomalaisia sivuja en muista niin tietääkö kukaan mistä löytäis netistä kawasakin käyttö ohjekirjan
    stormi myy suomessa ainakin ermaxin kamaa..
    siis onko sulla hakusessa käyttöohjekirja vai korjausopas..
    käyttöohjekirja
  3. #1773
    Lainaa (SamuliR @ Elo. 16 2007,13:35) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Elo. 11 2007,23:55) kirjoitti
    no juu ~ ^^ ~ ... mutta poijjaat kun niitä 14 / 45/ 46/47 rattaita keväällä lähettelin niin mitenkäs sopivat vakio ketjuille ja kuinkas hauskuus kerroin..
    14/47 kiinni ja keulii kaasust kivast, ketjuist ei tietoo kun uudet pistin.
    Pyörä muuttu ihan helvetist kivemmaks mitä nyt motaril huutaa...
    Miten paljon nousi kierrokset noilla uusilla välityksillä? Nyt vakiovälityksillä 120 km/h vauhdissa kierrokset on 5500.
    Mitkäs ne vakiorattaat muuten edes on kun en hammaslukua löytänyt tuosta ohjekirjasta?
    Full Speed Ahead
  4. #1774
    Lainaa (FSA @ Elo. 25 2007,10:15) kirjoitti
    Lainaa (SamuliR @ Elo. 16 2007,13:35) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Elo. 11 2007,23:55) kirjoitti
    no juu ~ ^^ ~ ... mutta poijjaat kun niitä 14 / 45/ 46/47 rattaita keväällä lähettelin niin mitenkäs sopivat vakio ketjuille ja kuinkas hauskuus kerroin..
    14/47 kiinni ja keulii kaasust kivast, ketjuist ei tietoo kun uudet pistin.
    Pyörä muuttu ihan helvetist kivemmaks mitä nyt motaril huutaa...
    Miten paljon nousi kierrokset noilla uusilla välityksillä? Nyt vakiovälityksillä 120 km/h vauhdissa kierrokset on 5500.
    Mitkäs ne vakiorattaat muuten edes on kun en hammaslukua löytänyt tuosta ohjekirjasta?
    Välitykset 14/45:
    Itselläni on kierrokset jossain 6500rpm:n paikkeilla tossa nopeudessa.
    Keulii kyllä mukavasti noilla välityksillä ja muutenkin ihan uutta eloa tuli pyörään.
    Alkuperäiset välitykset on 15/43.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  5. #1775
    Noniin, kaikki hauska loppuu aikanaan...mutta yleensä siitä se hauskuus vasta alkaa. Kiitoksia kaikille tämän topicin tietäjille ja neuvojille vinkeistä ja avusta. Zeta saa uuden kodin ja talliini muutaa asumaan tuore Kottarainen. Zeta on ollu kyllä mukava laite, mutta jossain vaiheessa alkoi tuntumaan, että siitä puuttuu se jokin. Nyt olen löytänyt sen puuttuvan linkin Itävaltalaisen valmistamassa muodossa.

    Hauskaa loppukesää kaikille ja pitäkäähän Zetoistanne huolta, mielellään kumipuoli alaspäin.

    Soon moro!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  6. #1776
    Ai nii joo, jos jollakin on tarvetta Zetan orkkis takapenkille, niin pistäköön YV:tä. Penkki lähes käyttämätön, sillä Ducktail hommattu kun pyörälla oli ajettu 2 viikkoa. Nytpä ei sitte tarvii sitäkään. Edukkaasti lähtee, jos joku omansa on onnistunut telomaan paskaks.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  7. #1777
    Jos jollakin on tarvetta zetan orkkisosille niin täältä löytyisi.
    Pakoputki, peilit, vilkut, iiihana kilpitelinehässäkkä ja ohjaustanko.
    Tuutti Honda
  8. #1778
    mites löytyiskä täältä ketään ketä olis korottakunt z:tan peräpäätä onko vaikee operaatio ? ei tääl sattuis olee paikalla sitä joka omisti z1000 punasen missä oli turbo ja korotettu peräpää
  9. #1779
    Lainaa (allright @ Syys. 01 2007,12:23) kirjoitti
    mites löytyiskä täältä ketään ketä olis korottakunt z:tan peräpäätä onko vaikee operaatio ? ei tääl sattuis olee paikalla sitä joka omisti z1000 punasen missä oli turbo ja korotettu peräpää
    Multa löytyis e-hyväksytyt koiranluut joilla perä nousee liki 3 senttiä.
    Ne sopivat 6R, 7R, 9R, 10R ja Zetaan. Hintaa tarvis saada 50€.
    ZH2 2020
  10. #1780
    Allrighti tarkottaa varmaan pelkän takahäkin korotusta, vai kuinka?
    Ai jaa?
  11. #1781
    Lainaa (Sämby @ Syys. 01 2007,20:25) kirjoitti
    Allrighti tarkottaa varmaan pelkän takahäkin korotusta, vai kuinka?
    Zetassa ei oo erillistä takahäkkiä, eli pystyperä on pakko tehä runkoa muokkaamalla... laikkaa ja hitsausta siis vaatii.
  12. #1782
    Lainaa (Sämby @ Syys. 01 2007,20:25) kirjoitti
    Allrighti tarkottaa varmaan pelkän takahäkin korotusta, vai kuinka?
    juu kyllä takahäkin korotusta ja vielä siitä onko joolain tietoo että löytäiskö jostain netistä pikku z:tan ohjekirjaa
  13. #1783
    Lainaa (allright @ Syys. 01 2007,12:23) kirjoitti
    mites löytyiskä täältä ketään ketä olis korottakunt z:tan peräpäätä onko vaikee operaatio ? ei tääl sattuis olee paikalla sitä joka omisti z1000 punasen missä oli turbo ja korotettu peräpää
    Herra vaikuttaa enemmänkin Bomber-foorumilla. Tombola nimimerkillä muistaakseni.

    Peräpään nostamisen vaikeus varmaan riippuu siitä millaset välineet sulla on käytössä ja mitä osaat niillä tehdä.. Ei se nyt kuitenkaan mikään ameriikantemppu ole.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #1784
    Lainaa (slip @ Syys. 07 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Syys. 01 2007,12:23) kirjoitti
    mites löytyiskä täältä ketään ketä olis korottakunt z:tan peräpäätä onko vaikee operaatio ? ei tääl sattuis olee paikalla sitä joka omisti z1000 punasen missä oli turbo ja korotettu peräpää
    Herra vaikuttaa enemmänkin Bomber-foorumilla. Tombola nimimerkillä muistaakseni.

    Peräpään nostamisen vaikeus varmaan riippuu siitä millaset välineet sulla on käytössä ja mitä osaat niillä tehdä.. Ei se nyt kuitenkaan mikään ameriikantemppu ole.
    ok kiitän tietodsta mut eikö kukaan tiedä mistä löytäis käyttöohjekirjan muualtakun maahan tuojalta?????
  15. #1785
    Lainaa (allright @ Syys. 08 2007,12:47) kirjoitti
    ok kiitän tietodsta mut eikö kukaan tiedä mistä löytäis käyttöohjekirjan muualtakun maahan tuojalta?????
    Ehdin heittää sen roskiin... Mutta mikä siinä kiinnostaa? Mun mielestä siinä ei oikeastaan ole mitään järkevää tietoa. Niissähän on aina vaan jotain tyyliin miten tarkastat rengaspaineet ja kytkin kahvan välyksen...
    No ehkä huoltotaulukko, että mitä pitäis tehdä eri huolloissa. Mutta sekin löytyy siitä service manualista, niinkuin kaikki muukin tarpeellinen (englanninkielisen saa netistä).

    Edit: Lataa service manuaali vaikka tästä, jos sulla ei vielä oo.



  16. #1786
    Lainaa (zpete @ Syys. 08 2007,21:53) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Syys. 08 2007,12:47) kirjoitti
    ok kiitän tietodsta mut eikö kukaan tiedä mistä löytäis käyttöohjekirjan muualtakun maahan tuojalta?????
    Ehdin heittää sen roskiin... Mutta mikä siinä kiinnostaa? Mun mielestä siinä ei oikeastaan ole mitään järkevää tietoa. Niissähän on aina vaan jotain tyyliin miten tarkastat rengaspaineet ja kytkin kahvan välyksen...
    No ehkä huoltotaulukko, että mitä pitäis tehdä eri huolloissa. Mutta sekin löytyy siitä service manualista, niinkuin kaikki muukin tarpeellinen (englanninkielisen saa netistä).

    Edit: Lataa service manuaali vaikka tästä, jos sulla ei vielä oo.
    juu mut se käyttö ohjekirja on ihan ok sielt löytää kaikkee pikku tietoo
  17. #1787
    millaisen kierroksen zpete sai loppujen lopuksi aikaiseksi motoparkissa zetalla?
    viikonlopun tappelun jälkeen parhaaksi kierrokseksi itsellä jäi
    1.50,9 vakio kuntoisella zetalla..
  18. #1788
    Lainaa (center69 @ Syys. 11 2007,13:09) kirjoitti
    millaisen kierroksen zpete sai loppujen lopuksi aikaiseksi motoparkissa zetalla?
    viikonlopun tappelun jälkeen parhaaksi kierrokseksi itsellä jäi
    1.50,9 vakio kuntoisella zetalla..
    Tosi harvoin oli kellottajia paikalla, eli tarkkoja kierrosaikoja ei yleensä ollut tiedossa.
    Parilla viimeisellä kerralla jotain 1.41-1.42 pystyin ajamaan useita kierroksia, ihan rennosti ajamalla. Siinä vaiheessa alkoi kierrosajat kiinnostaa, aikamoisella riskillä piti lähteä yrittämään 1.40 alitusta, lopulta videolta katsottuna meni ehkä just alle sen mutta sitten tulikin sillä keikalla noutaja...
    Voipa olla että en enää millään pyörällä aja tuon kovempaa, siinä ei parempikaan pyörä auta jos ei kuski kuitenkaan osaa kovaa ajaa...
  19. #1789
    mites zpete onko sulla vielä se speed healer jäljellä jos on voisin ostaa sen tos torstaina
  20. #1790
    Lainaa (Attitude @ Syys. 01 2007,17:50) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Syys. 01 2007,12:23) kirjoitti
    mites löytyiskä täältä ketään ketä olis korottakunt z:tan peräpäätä onko vaikee operaatio ? ei tääl sattuis olee paikalla sitä joka omisti z1000 punasen missä oli turbo ja korotettu peräpää
    Multa löytyis e-hyväksytyt koiranluut joilla perä nousee liki 3 senttiä.
    Ne sopivat 6R, 7R, 9R, 10R ja Zetaan. Hintaa tarvis saada 50€.
    nii alttidute onko sul viel noi koiran luut jäljellä voisin ostaa ne
  21. #1791
    Lainaa (zpete @ Syys. 11 2007,17:29) kirjoitti
    Lainaa (center69 @ Syys. 11 2007,13:09) kirjoitti
    millaisen kierroksen zpete sai loppujen lopuksi aikaiseksi motoparkissa zetalla?
    viikonlopun tappelun jälkeen parhaaksi kierrokseksi itsellä jäi
    1.50,9 vakio kuntoisella zetalla..
    Tosi harvoin oli kellottajia paikalla, eli tarkkoja kierrosaikoja ei yleensä ollut tiedossa.
    Parilla viimeisellä kerralla jotain 1.41-1.42 pystyin ajamaan useita kierroksia, ihan rennosti ajamalla. Siinä vaiheessa alkoi kierrosajat kiinnostaa, aikamoisella riskillä piti lähteä yrittämään 1.40 alitusta, lopulta videolta katsottuna meni ehkä just alle sen mutta sitten tulikin sillä keikalla noutaja...
    Voipa olla että en enää millään pyörällä aja tuon kovempaa, siinä ei parempikaan pyörä auta jos ei kuski kuitenkaan osaa kovaa ajaa...
    ei se parempikaan pyörä auta se on ihan totta mutta noi kallistusvarojen loppuminen ja ajoasento on kaikkein pahimpia vauhdinsurmia tällä hetkellä.. katotaan nyt koska se raja tulee vastaan..=)
  22. #1792
    ei kellään olis speedhealeria myynnissä
  23. #1793
    Lainaa (allright @ Syys. 14 2007,15:41) kirjoitti
    ei kellään olis speedhealeria myynnissä
    olisko kellään ees mustaa ducktailii 04-06 vuoden kawaan?
  24. #1794
    Taitaa olla aika nihkeetä saada ducktaileja käytettynä. 90€ Bikeworld.
    Sumeko varmasti myy samaan hintaan.

    Mihin muuten pistän nää kumitötteröt jotka ducktailin mukana tulee.
    Nää neljä asensin näihin reikiin itse ducktailissa.
    Mut nää kaksi, tuleeko ne noihin kahteen reikään tossa raudassa?
    Ei mitään ohjeita ja pirusti kaikkia pikku nippeleitä mukana.
  25. #1795
    Ei tartte enää murehtia Ducktailista. Vaihdoin Z:tan R6:seen. Vähän on erimeininki ajoasennossa, ei vaan vielä tiedä kumpi on parempi.
    Jos olet Z:taa ostamassa niin suuntaa Raision Bikeworldiin. Sieltä löydät mun vanhan ratsun.
  26. #1796
    Päätin vielä kesän päätteeksi vaihtaa pyörää itävaltalaiseen. Olisi myynnissä zetan alustan parannukseen:
    - Täysin säädettävä ZX-6R (2004) takaiskari hintaan 120 EUR MYYTY!,
    - Vakiota jäykemmät Öhlinsin etujouset 80 EUR MYYTY!.
    Kiinnostuneet pistäkää sähköpostia.



    KTM SD -06
  27. #1797
    voisko joku vilkasta että mitkä on z750 oikeat ilman paineet ja voisko joku viisaampi valaista tyhmää että kiertääkö pytyssä samat öljyt kun vaigdetatikossa vai onko ne eri ?
  28. #1798
    Kerro lisää tosta vaidgetatikosta. Onko se jokin Sumekon myymä viripalikka?
    Ei vai, kiertää siellä sama öljy.
    Ai jaa?
  29. #1799
    Eteen 2,5bar ja taakse 2,9bar jos ohjekirjasta lukee ja on 120/70 ja 180/55 eli vakiot renkaat alla.
    "pyörätön"
  30.  
  31. #1800
    Lainaa (aapinen @ Syys. 26 2007,17:15) kirjoitti
    Eteen 2,5bar ja taakse 2,9bar jos ohjekirjasta lukee ja on 120/70 ja 180/55 eli vakiot renkaat alla.
    ok kiitän =)
Sivu: 60 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270 ... ViimeinenViimeinen