Moi, Eilen tuli uusi perheenjäsen taloon ja nyt on lystiä koko rahalla
Mutta, kysymys koskien moottorin lämpöjä, eli paljonko teillä muilla Z750 omistajilla on esim. nyt kesällä lämmöt ajellessa ja nouseeko kuinka korkealle lämmöt paikallaan käydessä? Katselin eilen illalle, että ajellessa lämmöt olivat aika tarkkaan 75 - 77 celciusta ja paikallaan nousivat jopa 100 celciukseen, tosin sitten alkoi flekti pöristä, ja sammutin pyörän muutenkin. Varmaankin normaalia, mutta näin alkuun kiinnostaa kaikki asiat.
Tattis vastauksista.
Ihan normaalilta kuulostaa... Maanteillä ja muilla vaihdikkaammilla teillä lämmöt on muistaakseni tosiaan siellä 70-77 celsiuksen välissä.. Sitten taas kun ajelee kaupungissa niin kyllä mulla ainakin nousee yli 90 celsiukseen... Melko lähelle satasta, jos ei jopa ylikin. Siitä se tosin ei ole monia asteita korkeammaksi noussut. Eli ihan normaalia se on että siellä on lämmintä. *(JarmoV @ Heinä. 06 2007,09:24) kirjoitti
![]()
joo kyllä allekirjoittaneellakin tuolla 75 paikkeilla on ku pääsee vapaasti ajamaan ja kaupungissa 98-104.. 104 niin lähtee flekti pyörii..(JarmoV @ Heinä. 06 2007,09:24) kirjoitti
ja onneksi olkoon loistavasta valinnasta..
hieno homma tietää, että liikutaan turvallisilla vesillä. huomenna uudet renkaat alle ja eikun kovaa ajoa. Ja kesälomakin alkaa tänään...voi kuinka onnellista aikaa eletään(center69 @ Heinä. 06 2007,10:26) kirjoitti
![]()
Viileillä keleillä lämmöt noin 65, helteillä noin 74-78 juu ja kaupungissa kuumalla kelillä pörähtää flekti päälle. Onnea uuden pyörän johdosta, itellä ollu 2004 vuodesta alla enkä oo vielä kyllästynyt.![]()
Dorsoduro 1200
Höhhöhöö, jos jollain sattuis löytymään se orkkis stonga hyllystä, voisin ostaa. Koneen vasemmalle poskipalallekkin olisi käyttöä ja vasen jalkatappikin olisi kiva.
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Löytyy zetan vakio osaa halvalla mm.
stonga+painot
jalkatapit eteen
äänenvaimennin
takaiskari+ linkusto
rekkari teline
vilkut
jalkatapit
Alkup. lisävaruste windscreen
jouset eteen
ketjusuoja
takapenkki
taka jalkatapit +kiinnikekolmiot
jarruletkut
Osat pääosin lähes käyttämättömiä uudenveroisia, naarmuttomia.
Pistää viestiä jos löytyy kiinnostusta
Mullakin on myös jotain kamaa myymättä.
Allekirjoituksesta löytyy linkki... samoin löytyy viimeinkin kuva miten Kawalle kävi...
Kiitos kaikille jotka tarjosivat osia!
Jazpeten zetalle, oli se niin hieno.
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Z75 vm. -04 pitää kilisevää meteliä. Tuntuu kiihdytettäessä että moottorijarrutettaessa, ääni tuntuu tulevan moottorin tai keulan suunnalta. Muistaakseni joku mainitsi, että tästä mallista löystyy joku moottorin kiinnitykseen liittyvä pultti tms. Olisiko vinkkejä mitä pultteja / ruuveja kannattaa tarkistaa ja mistä? Ärsyttävä kilkatus, pahus soikoon.
//Kosmonautti
Löytyihän nämä viestit, joihin edellisessä viestissäni viittasin. Seuraava kysymys onkin pääseekö näihin "moottorin etupultteihin" käsiksi ilman purkamista ja missä kohtaa about sijaitsevat?(samu69 @ Huhti. 13 2007,00:06) kirjoitti
Pitää koittaa kiristää näitä.
//Kosmonautti
Pakosarjan kiinnitysmutterit tahtovat myös löystyä zetoissa, se voi kans aiheuttaa ylimääräisiä ääniä...(Kosmonautti @ Heinä. 11 2007,22:35) kirjoitti
ZH2 2020
Alkaa olla 24tkm mittarissa ja ventiilien tarkastus on edessä.
Miten on muilla ollut, onko tarvinnut säätää vai onko pelkkä tarkastus riittänyt?
GSX 1300R
Kahta venttiiliä joutui omassani säätämään - eli ei ihan tarkastuksella mennyt.(cxxx @ Heinä. 13 2007,09:00) kirjoitti
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Eipä ollu tarvetta säätää, välykset ok! Pyörällä on oikeasti ajettu ja radallakin on käyty.(Kawapäinen @ Heinä. 13 2007,09:19) kirjoitti
![]()
Zetorilla päästiin...
Taitaa olla sitten ihan tosiaan tuurista kiinni joutuuko säätämään vai ei.(Perä @ Heinä. 14 2007,00:23) kirjoitti
GSX 1300R
Miten voi joutua säätämämään noin montaa ventiiliä palasäätöisessä vehkeessä. Oliko siinä välykset kasvaneet vai pienenyneet?(kostaja @ Heinä. 15 2007,10:39) kirjoitti
Säätöarvoissahan on melko suuret toleranssit molempiin suuntiin ennenkuin tarvii alkaa säätämään.
GSX 1300R
Mikähän liike toimi säätäjänä?(cxxx @ Heinä. 16 2007,13:23) kirjoitti
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Yhtälailla palasäätöisen moottorin venttiliit kuluvat... Tapausta tuntematta, harvemmin kupin ja nokan väli kasvaa.(cxxx @ Heinä. 16 2007,13:23) kirjoitti
Kuullostaa hyvältä jos liike säätää useaa venttiliiä, ettei vain todeta koppaa avaamatta että hyvät ne on 400e kiitos
Edellistalvena oli aikaa ja vajaa 19 kiloa mittarissa, tarkkaa lukua en muista, mutta suurimpaa osaa tuli rukattua. 5 palaa piti ostaa, loput sai sumplittua vaihtelemalla.
The more I learn about women
The more I love my motorcycle
Lähinnä tarkoitan sitä, että kun huolto-opuksessa sanotaan venttiilien välyksiksi imu 0.15-0.24 ja pako 0.22-0.31, niin onko niitä yritetty säätää johonkin tarkkaan arvoon kuten 0.2/0.25, vai onko todellakin välykset olleet pienemmät kuin nuo 0.15/0.22 kaikissa 11kpl venttiilejä?(j0el @ Heinä. 18 2007,07:40) kirjoitti
GSX 1300R
Vain korjaaja tietää, mutta löisin vetoa ettei ne turhaan säätele. Kulutustavaraa, mullakin oli useampi alle alarajan. Missä hinnoissa kyseinen huolto on kaupassa?(cxxx @ Heinä. 18 2007,10:18) kirjoitti
The more I learn about women
The more I love my motorcycle
Sumekolta kysäsin 24tkm huollon hintaa niin oli siinä 500€ korvilla.(j0el @ Heinä. 18 2007,14:25) kirjoitti
Superbike #7
On kai se sitten uskottava.(j0el @ Heinä. 18 2007,14:25) kirjoitti
GSX 1300R
Asentelin omaan zetaani Puig-merkkisen kilpitelineen. Teline on hyvin siro ja hieno ja kaikkea.. mutta siihen ei mahdu ollenkaan mitään kilpivaloa tai heijastinta millään opilla. Miten muut ovat tämän ongelman ratkaisseet? isompi levy väliin ? kilpivalo kokonaan pois ? (tällä hetkellä mennään tälleen, tuski siitä kilpi lähtee vaikka valo puuttuu? vai lähteekö?)
Ei lähde.
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Itsellä kanssa mielessä kilpitelineen vaihto kun orkkiksesta lähti rekisterikilpi taivaan tuuliin ja on muutenki aika tökerön näkönen. Löytyykö kuvaa tosta Puigin Zeta telineestä? Muihin pyöriin noi Puigit näyttää erittäin hyviltä... Vaihtoehtoina oon katsellut Rizoman, Ermaxin ja Kellermannin telineitä. Kokemuksia näistä/muista kilpitelineistä? Kyseessä siis vm. 2007(zemial @ Heinä. 18 2007,22:00) kirjoitti
Terse!
Pitäis vaihtaa kaverin uuteen 07 Zetaan Kellermanin ledivilkut. Mitä relettä/vastuksia ootte käyttäny omissanne? Ajateltiin, että rele ois helpompi, kun kummaltakaan ei oikeen sähkärin hommat lutviudu. Löytyykö mistään ihan slip on relettä, ettei polteta koko pyörää ;)
Kiitz!
edit: Taitaa olla 6w noi ledit...
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Eikös noi Kawan sivuilla 04-06 Zetojen lisävarustevilkut ole kanssa Kellermannit, voisi kuvitella että Kawan sivuilla oleva rele sopisi myös 07 malliin...Rullaa sivu alas: http://www.kawasaki.fi/index.php?mod...&sivu=varaosat(Marshal @ Heinä. 19 2007,20:36) kirjoitti
Itse tilasin Kellermannin vilkut toverin kanssa kimppana suoraan Kellermann-onlinesta ja ostin sieltä mukaan tarvittavan releen, toivottavasti sopii...![]()