Tarra on vaan liimattu siihen päälle. Pitäis laittaa vielä tuo taakse tuo Z750-tarrakin kokonaan oranssi, mutta sen alkuperäisen joutuu poistamaan (ei ole lakan alla).(Tehoputki @ Touko. 15 2007,22:08) kirjoitti
ittee kans kiinnostais ton Kawa tekstin mustaks saaminen. Eli siis mitä tarraa sul siin on päällä? Paljonko tolle ermaxin pleksille jäi hintaa?(zpete @ Touko. 15 2007,22:16) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Muuten kulkupuolelta täysin orkkis zeta, paitsi että Leovincen lyhennetty slipari paikoillaan.
ONGELMA:
Viileällä ilmalla zeta käy jotenkin huonosti matalilla (3-6Krpm) kierroksilla, ei oikeen vedä, röpöttää(?) pikkasen.
Voisiko seokset olla niin pielessä, laihalla(/rikkaalla)?
Koneen lämmöt kyllä tuntuu olevan normaalit, eivät siis nouse korkeammalle kuin ennen. Eikös lämpöjen nousu olisi merkki laihasta seoksesta?
Voiko tuo putken lyhennys tosiaan aiheuttaa tuollaista?
P.S. Kovan kiihdytyksen jälkeen mentäessä moottorijarrulle paukahtelee putkeen.
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Tarra on ihan pyynnöstä tehty minulle: Annoin kuvan logosta, kerroin sen mitat ja pyysin oranssin tekstin mustalla "outlinella". Siis oranssin tekstin ympärillä vielä pieni musta reunus, niin se on helpompi liimata alkuperäisen päälle.(Marshal @ Touko. 16 2007,00:58) kirjoitti
Ainakin hart-tapes.com tekee noita tilauksesta. Hinta oli jotain vajaa kymppi per tarra.
Ermaxin plexi maksaa noin satkun, itse sain sen 91 eurolla. Myyjä jolta ostin ei tosin niitä virallisesti myy... Oitracon on virallinen myyjä suomessa.
Eikö helpointa olis kokeilla vakioputkella, että muuttuuko toiminta?(Tumppu @ Touko. 16 2007,06:36) kirjoitti
Toinen keino on tukkia väliaikaisesti sliparia jotta saa vähän lisää "ahdistusta".
Seos voi mennä laihalle monesta syystä, esim. joku anturi voi antaa vähän väärää arvoa tms.
(Tumppu @ Touko. 16 2007,06:36) kirjoitti
Kokeile tulpata tuo A:lla merkitty letku. Pitäisi helpottaa putkessa paukkumiseen, sillä tulppauksen jälkeen ei saasteenvähennysventtiilin kautta pääse enää happea pakoputkeen jonka kanssa moottorijarrutuksessa putkistoon päässyt seos voisi palaa.
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Joo, testaan tänään db-killerillä.
Voisiko tulpat olla vaihdon tarpeessa? Jos se röpötys ja vedon puute johtuu sytytyshäiriöstä jossain sylinterissä? Tosin kilometrejä on tullut rullattua vasta reilut 4tkm.
Se vaan ihmetyttää kun ongelma ilmenee ainoastaan viileällä ilmalla, eli viittaisi seokseen...
Alkuperäisellä sliparilla tosiaan ei mitään tollasta oireilua, vasta lyhennyksen jälkeen.
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
No niin... pistin db-killerin paikoilleen ja tuntuisi että veto muuttui huomattavasti tasaisemmaksi, eikä myöskään ilmennyt minkäänlaista röpötystä. Täytyy vielä testata pe aamulla, miten käy viileällä ilmalla.
Edit: Joo, nyt käy killerillä normaalisti viileällä ilmalla. Powercommander siis seuraavana ostoslistalla...
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
eiköhän se putken katkasu vaikuta seokseen... minkä takia muuten olisi erilaisia putkistoja?(Tumppu @ Touko. 16 2007,18:12) kirjoitti
en tiä en oo insinööri mutta.... no joo...
tänään lähti kortti haluisko joku ostaa nollanelosen zetan? hermot on loppu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
Itellä samat oireet kun lyhensin sliparia, paukku kyllä ennen lyhennystäkin, mutta nyt vaan pauke taitaa kuulua paremmin. Auttais vähän jos hankkis commanderin niin ei menis rikkaalle enään korkeilla kierroksilla.
Täytyy kans kokeilla tukkia tuo letku, ei siitä ainakaan pitäisi haittavaikutuksia olla mitä nyt lukenut muilta foorumeilta. Onnistuukohan parhaiten ilmanputsarin sisältä tulpaten vai miten helpoin?
Toinen mikä edelleen tekemättä niin öljyjen ja jousien vaihto keulaan, aika suolanen hinta liikkeessä 170töistä, joten täytyy varmaan vaihtaa itse, pumppuja en jaksa irroittaa, eli pyörä ilmaan ja jouset saanee pois suoraan kun avaa korkin? ja öljyt imaisee ruutalla ja sama määrä uutta öljyä tilalle ja korkki kiinni. Kommentteja onnistuuko?
Onnistuu...(jjake @ Touko. 18 2007,12:28) kirjoitti
Muutama sivu aikaisemmin oli juttua ilmanputsarin kannen avartamisesta. Tässä minun mopon takarenkaalta saatua tietoa:
Sininen käppyrä on vakio, vihreä on PC säädettynä tuning linkillä + K&N + Telcon slipari ja punainen on vihreä + ilmanputsarin kantta avarrettu + uusi säätö tuning linkin avulla.
Kannen avartaminen siis hieman paransi kaasujen virtauksia, toisaalta tuollaiset erot kai voi saada aikaan monellakin tavalla. Mutta tärkein tässä toteutui, kun viritettiin niin teho eivät laskeneet
Ja kuva koko häksättimestä:
edittiä: kuva lisätty.
Live fast, die young, leave a beatiful corpse...
Epätietoinen kyselee...
Pystyvätkö penkityksessä säätämään koneen omaa ruiskua ilman powercommanderia? Jos, niin onko sama asia vai parempi/huonompi?
Missä hinnoissa pyörii tuo penkissä säädättäminen?
Onkos kukaan uuden zetan omistaja saanu jostain tilattua etupleksiä tai jotain muuta lisähilpettä? Tartteis toi etupleksi melkei hommata... edellisessä oli ja tarpeelliseksi sen totesin.
Muistaako joku lonkalt mikä parkki polttimo Z:tas on?
Paska ohjekirja ei lue...
Rai rai!!!
Tulipahan tänää testattua mopon ja kamojen sateenkestävyys oikee huolella..Reilu 500km tuli mittariin...
![]()
Mopo kesti melko hyvin, kun taas kamat vähä heikommin.. Huomena varmaa kipeenä, joten hyvin menee mutta menkööt...
![]()
Onneks kerkis sentää alkossa käymää ja sai whiskyä lievittämään jumalatonta niska ja olkapää särkyä, mikä tulee aina pidemmän reissun päätteeks...
(lauantaihi asti vapaalla)
![]()
Nii sitte, onko kellää muulla ollu sellasta et vapaan valo alkaa palamaan sateella kesken ajon, iha sama mikä vaihe sisässä.. Ilmeisesti märästä johtuva pieni häiriö, ei mikää vakava mut sitäkin häiritsevämpi..
Nii ja sit sellasta et tietääkö kukaa jotain hyvin tärinää vaimentavaa materiaalia?? Tulis olla melko kovaa mutta silti hyvin vaimentavaa (eihän sellaista varmaa oo olemassakaa)... Tuli askarreltua videokameralle teline stongaan, mutta resoo liikaa se tukipalkki siinä.. Kuva häviää ku kiihdyttää kovemmin, tai vauhti ylittää 100km/h..
Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
Jeespoks, onpas muuten harvinaisen ruman ja munattoman näköinen tuo leon slipari tämän vuotiseen pyörään. Tosin taitaa olla vasta toinen putki saatavilla (all rightin sivut povasivat tuon tulevan kuun puolessa välissä), mutta tuo devilin hormi on sitten todella rasvaisen hintainen. Jossain ketjussa näin kuvan akran uudesta luomuksesta, mutta siitä ei ole missään mitään mainintaa. No, odotellessa noita voi kyllä keskittyä olennaiseen
Leo_1
Leo_2
Mulla olis ylimääräinen teline, joka tulee kiinni tankin korkin ruuveihin, 30eur jos jotakuta kiinnostaa.(Nipa83 @ Touko. 30 2007,22:12) kirjoitti
Sopii myös esim. GPS-telineeksi, eikä estä tankkausta kun teline tulee siihen korkin etupuolelle.
Kohtapuolin tulee paljon muutakin Zeta-palikkaa myyntiin...
Tarkoitus ei ollut vaihtaa, mutta taitaa mennä pyörä lunariin...(aapinen @ Kesä. 02 2007,23:18) kirjoitti
Kerron myöhemmin lisää.
Jos ruuvailet osia irti zetasta, niin voisin ostaa tuon techlusionin boksin sulta jos hinta kohdillaan.
Mä voisin olla kiinnostunu siitä bellypanistä, jos se on viel ehjä.(zpete @ Kesä. 03 2007,17:29) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
No huono homma, mutta onneksi ukko on ilmeisesti ehjä tai voihan se pyörä kyllä mennä lunariin monellakin tapaa. Pyöräsihän oli ihan mukavasti rakenneltu, joten toivottavasti saa kaiken vakuutuksessa huomioitua.(zpete @ Kesä. 03 2007,17:29) kirjoitti
"pyörätön"
Sattui kaato radalla, eli osa mun "lisäosista" oli irti ajossa/kaaduttaessa ja vakuutustarkastuksessa, osittain tuli romua. Ihan tarpeeksi kalliiksi tämä kyllä kävi, kaikki ajovarusteetkin on entisiä.
Highsider n. 120km/h, pyörä heitti voltin ja laskeutui perä edellä "katolleen", koko perä palasina, runko vääntyi, tankki lommoilla. Eli mm. slipari, duck-tail ja pleksi on entisiä.
Itse selvisin aika vähällä (ei luunmurtumia) mutta olkapää tuntuu parantuvat hitaasti.
zpetelle tiedoksi, että olkapäävammat todellakin parantuvat suht hitaasti. Mulla Motoparkissa viime heinäkuussa olkapää kolahti ja nyt alkaa olla jo siedettävässä kunnossa...
Kuulin, että Motoparkin viikonlopun vapaissa harjoituksissa kaatui lähes joka ryhmässä joku. Olitko zpete samassa porukassa mukana?
KTM SD -06
Tämä tapahtui jo pari viikkoa sitten Motoparkissa... pyörä tosiaan heitti selästä ja laskeutuminen tuli pää- ja olkapää edellä. Onneksi käsi jo toimii ja pyörälläkin varmaan ajetaan vielä tänä kesänä.(madagi @ Kesä. 04 2007,10:04) kirjoitti
oli aivan oma moka, vedin vaan jo omiin taitoihin (ja ehkä pyörän ominaisuuksiin) nähden ihan liian kovaa. Ajanottoa en käytä, mutta kamera oli välillä kiinni niin siitä tietää että parhaat kierrokset painuivat jo 1.3x alkuisiksi.
Ilmottaudun "jonoon" noiden öhlärin etuvietereiden osalta jos sattuu edellinen varaus menemään puihin.(zpete @ Kesä. 04 2007,10:17) kirjoitti
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Päivitystä 5.6.2007:
(zpete @ Kesä. 03 2007,21:05) kirjoitti
Mistä zpete olet hommannut nuo öhlinssin iskarit, mikä malli ja sopiko heittämällä? Muutkin saa vastailla jos on tietoa vastaavista![]()
The more I learn about women
The more I love my motorcycle