Sivu: 55 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 3229:sta
  1. #1621
    Lainaa (Tehoputki @ Touko. 15 2007,22:08) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Touko. 14 2007,21:07) kirjoitti
    Juu aika "riskillä" tilasin oranssin maskin... ajattelin, että voihan sen tarvittaessa myydä tai maalata mustaksi. Mutta ihan ok tuo on, ainakin taas erottaa oman Zetansa muista.
    Mites oot ton tankin kawasaki tarran saanut oranssiksi, otitko lakan pois ja entisen tarran pois ja uus tilalle vai miten?
    Tarra on vaan liimattu siihen päälle. Pitäis laittaa vielä tuo taakse tuo Z750-tarrakin kokonaan oranssi, mutta sen alkuperäisen joutuu poistamaan (ei ole lakan alla).



  2. #1622
    Lainaa (zpete @ Touko. 15 2007,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Tehoputki @ Touko. 15 2007,22:08) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Touko. 14 2007,21:07) kirjoitti
    Juu aika "riskillä" tilasin oranssin maskin... ajattelin, että voihan sen tarvittaessa myydä tai maalata mustaksi. Mutta ihan ok tuo on, ainakin taas erottaa oman Zetansa muista.
    Mites oot ton tankin kawasaki tarran saanut oranssiksi, otitko lakan pois ja entisen tarran pois ja uus tilalle vai miten?
    Tarra on vaan liimattu siihen päälle. Pitäis laittaa vielä tuo taakse tuo Z750-tarrakin kokonaan oranssi, mutta sen alkuperäisen joutuu poistamaan (ei ole lakan alla).
    ittee kans kiinnostais ton Kawa tekstin mustaks saaminen. Eli siis mitä tarraa sul siin on päällä? Paljonko tolle ermaxin pleksille jäi hintaa?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  3. #1623
    Muuten kulkupuolelta täysin orkkis zeta, paitsi että Leovincen lyhennetty slipari paikoillaan.

    ONGELMA:
    Viileällä ilmalla zeta käy jotenkin huonosti matalilla (3-6Krpm) kierroksilla, ei oikeen vedä, röpöttää(?) pikkasen.
    Voisiko seokset olla niin pielessä, laihalla(/rikkaalla)?
    Koneen lämmöt kyllä tuntuu olevan normaalit, eivät siis nouse korkeammalle kuin ennen. Eikös lämpöjen nousu olisi merkki laihasta seoksesta?
    Voiko tuo putken lyhennys tosiaan aiheuttaa tuollaista?

    P.S. Kovan kiihdytyksen jälkeen mentäessä moottorijarrulle paukahtelee putkeen.



    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  4. #1624
    Lainaa (Marshal @ Touko. 16 2007,00:58) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Touko. 15 2007,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Tehoputki @ Touko. 15 2007,22:08) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Touko. 14 2007,21:07) kirjoitti
    Juu aika "riskillä" tilasin oranssin maskin... ajattelin, että voihan sen tarvittaessa myydä tai maalata mustaksi. Mutta ihan ok tuo on, ainakin taas erottaa oman Zetansa muista.
    Mites oot ton tankin kawasaki tarran saanut oranssiksi, otitko lakan pois ja entisen tarran pois ja uus tilalle vai miten?
    Tarra on vaan liimattu siihen päälle. Pitäis laittaa vielä tuo taakse tuo Z750-tarrakin kokonaan oranssi, mutta sen alkuperäisen joutuu poistamaan (ei ole lakan alla).
    ittee kans kiinnostais ton Kawa tekstin mustaks saaminen. Eli siis mitä tarraa sul siin on päällä? Paljonko tolle ermaxin pleksille jäi hintaa?
    Tarra on ihan pyynnöstä tehty minulle: Annoin kuvan logosta, kerroin sen mitat ja pyysin oranssin tekstin mustalla "outlinella". Siis oranssin tekstin ympärillä vielä pieni musta reunus, niin se on helpompi liimata alkuperäisen päälle.
    Ainakin hart-tapes.com tekee noita tilauksesta. Hinta oli jotain vajaa kymppi per tarra.

    Ermaxin plexi maksaa noin satkun, itse sain sen 91 eurolla. Myyjä jolta ostin ei tosin niitä virallisesti myy... Oitracon on virallinen myyjä suomessa.
  5. #1625
    Lainaa (Tumppu @ Touko. 16 2007,06:36) kirjoitti
    Muuten kulkupuolelta täysin orkkis zeta, paitsi että Leovincen lyhennetty slipari paikoillaan.

    ONGELMA:
    Viileällä ilmalla zeta käy jotenkin huonosti matalilla (3-6Krpm) kierroksilla, ei oikeen vedä, röpöttää(?) pikkasen.
    Voisiko seokset olla niin pielessä, laihalla(/rikkaalla)?
    Koneen lämmöt kyllä tuntuu olevan normaalit, eivät siis nouse korkeammalle kuin ennen. Eikös lämpöjen nousu olisi merkki laihasta seoksesta?
    Voiko tuo putken lyhennys tosiaan aiheuttaa tuollaista?

    P.S. Kovan kiihdytyksen jälkeen mentäessä moottorijarrulle paukahtelee putkeen.
    Eikö helpointa olis kokeilla vakioputkella, että muuttuuko toiminta?
    Toinen keino on tukkia väliaikaisesti sliparia jotta saa vähän lisää "ahdistusta".
    Seos voi mennä laihalle monesta syystä, esim. joku anturi voi antaa vähän väärää arvoa tms.
  6. #1626
    Lainaa (Tumppu @ Touko. 16 2007,06:36) kirjoitti
    Muuten kulkupuolelta täysin orkkis zeta, paitsi että Leovincen lyhennetty slipari paikoillaan.

    ONGELMA:
    Viileällä ilmalla zeta käy jotenkin huonosti matalilla (3-6Krpm) kierroksilla, ei oikeen vedä, röpöttää(?) pikkasen.
    Voisiko seokset olla niin pielessä, laihalla(/rikkaalla)?
    Koneen lämmöt kyllä tuntuu olevan normaalit, eivät siis nouse korkeammalle kuin ennen. Eikös lämpöjen nousu olisi merkki laihasta seoksesta?
    Voiko tuo putken lyhennys tosiaan aiheuttaa tuollaista?

    P.S. Kovan kiihdytyksen jälkeen mentäessä moottorijarrulle paukahtelee putkeen.


    Kokeile tulpata tuo A:lla merkitty letku. Pitäisi helpottaa putkessa paukkumiseen, sillä tulppauksen jälkeen ei saasteenvähennysventtiilin kautta pääse enää happea pakoputkeen jonka kanssa moottorijarrutuksessa putkistoon päässyt seos voisi palaa.


    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  7. #1627
    Joo, testaan tänään db-killerillä.
    Voisiko tulpat olla vaihdon tarpeessa? Jos se röpötys ja vedon puute johtuu sytytyshäiriöstä jossain sylinterissä? Tosin kilometrejä on tullut rullattua vasta reilut 4tkm.
    Se vaan ihmetyttää kun ongelma ilmenee ainoastaan viileällä ilmalla, eli viittaisi seokseen...
    Alkuperäisellä sliparilla tosiaan ei mitään tollasta oireilua, vasta lyhennyksen jälkeen.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  8. #1628
    No niin... pistin db-killerin paikoilleen ja tuntuisi että veto muuttui huomattavasti tasaisemmaksi, eikä myöskään ilmennyt minkäänlaista röpötystä. Täytyy vielä testata pe aamulla, miten käy viileällä ilmalla.

    Edit: Joo, nyt käy killerillä normaalisti viileällä ilmalla. Powercommander siis seuraavana ostoslistalla...



    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  9. #1629
    Lainaa (Tumppu @ Touko. 16 2007,18:12) kirjoitti
    Joo, testaan tänään db-killerillä.
    Voisiko tulpat olla vaihdon tarpeessa? Jos se röpötys ja vedon puute johtuu sytytyshäiriöstä jossain sylinterissä? Tosin kilometrejä on tullut rullattua vasta reilut 4tkm.
    Se vaan ihmetyttää kun ongelma ilmenee ainoastaan viileällä ilmalla, eli viittaisi seokseen...
    Alkuperäisellä sliparilla tosiaan ei mitään tollasta oireilua, vasta lyhennyksen jälkeen.
    eiköhän se putken katkasu vaikuta seokseen... minkä takia muuten olisi erilaisia putkistoja? en tiä en oo insinööri mutta.... no joo...
    tänään lähti kortti haluisko joku ostaa nollanelosen zetan? hermot on loppu!!!
    Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
  10. #1630
    Itellä samat oireet kun lyhensin sliparia, paukku kyllä ennen lyhennystäkin, mutta nyt vaan pauke taitaa kuulua paremmin. Auttais vähän jos hankkis commanderin niin ei menis rikkaalle enään korkeilla kierroksilla.
    Täytyy kans kokeilla tukkia tuo letku, ei siitä ainakaan pitäisi haittavaikutuksia olla mitä nyt lukenut muilta foorumeilta. Onnistuukohan parhaiten ilmanputsarin sisältä tulpaten vai miten helpoin?

    Toinen mikä edelleen tekemättä niin öljyjen ja jousien vaihto keulaan, aika suolanen hinta liikkeessä 170töistä, joten täytyy varmaan vaihtaa itse, pumppuja en jaksa irroittaa, eli pyörä ilmaan ja jouset saanee pois suoraan kun avaa korkin? ja öljyt imaisee ruutalla ja sama määrä uutta öljyä tilalle ja korkki kiinni. Kommentteja onnistuuko?
  11. #1631
    Lainaa (jjake @ Touko. 18 2007,12:28) kirjoitti
    Itellä samat oireet kun lyhensin sliparia, paukku kyllä ennen lyhennystäkin, mutta nyt vaan pauke taitaa kuulua paremmin. Auttais vähän jos hankkis commanderin niin ei menis rikkaalle enään korkeilla kierroksilla.
    Täytyy kans kokeilla tukkia tuo letku, ei siitä ainakaan pitäisi haittavaikutuksia olla mitä nyt lukenut muilta foorumeilta. Onnistuukohan parhaiten ilmanputsarin sisältä tulpaten vai miten helpoin?

    Toinen mikä edelleen tekemättä niin öljyjen ja jousien vaihto keulaan, aika suolanen hinta liikkeessä 170töistä, joten täytyy varmaan vaihtaa itse, pumppuja en jaksa irroittaa, eli pyörä ilmaan ja jouset saanee pois suoraan kun avaa korkin? ja öljyt imaisee ruutalla ja sama määrä uutta öljyä tilalle ja korkki kiinni. Kommentteja onnistuuko?
    Onnistuu...
  12. #1632
    Muutama sivu aikaisemmin oli juttua ilmanputsarin kannen avartamisesta. Tässä minun mopon takarenkaalta saatua tietoa:

    Sininen käppyrä on vakio, vihreä on PC säädettynä tuning linkillä + K&N + Telcon slipari ja punainen on vihreä + ilmanputsarin kantta avarrettu + uusi säätö tuning linkin avulla.

    Kannen avartaminen siis hieman paransi kaasujen virtauksia, toisaalta tuollaiset erot kai voi saada aikaan monellakin tavalla. Mutta tärkein tässä toteutui, kun viritettiin niin teho eivät laskeneet

    Ja kuva koko häksättimestä:


    edittiä: kuva lisätty.



    Live fast, die young, leave a beatiful corpse...
  13. #1633
    Epätietoinen kyselee...

    Pystyvätkö penkityksessä säätämään koneen omaa ruiskua ilman powercommanderia? Jos, niin onko sama asia vai parempi/huonompi?

    Missä hinnoissa pyörii tuo penkissä säädättäminen?



  14. #1634
    Lainaa (Alta_laidan @ Touko. 27 2007,13:53) kirjoitti
    Epätietoinen kyselee...

    Pystyvätkö penkityksessä säätämään koneen omaa ruiskua ilman powercommanderia? Jos, niin onko sama asia vai parempi/huonompi?

    Missä hinnoissa pyörii tuo penkissä säädättäminen?
    Ei pysty säätämään.
  15. #1635
    Onkos kukaan uuden zetan omistaja saanu jostain tilattua etupleksiä tai jotain muuta lisähilpettä? Tartteis toi etupleksi melkei hommata... edellisessä oli ja tarpeelliseksi sen totesin.
  16. #1636
    Muistaako joku lonkalt mikä parkki polttimo Z:tas on?
    Paska ohjekirja ei lue...
  17. #1637
    Rai rai!!!

    Tulipahan tänää testattua mopon ja kamojen sateenkestävyys oikee huolella.. Reilu 500km tuli mittariin... Mopo kesti melko hyvin, kun taas kamat vähä heikommin.. Huomena varmaa kipeenä, joten hyvin menee mutta menkööt... Onneks kerkis sentää alkossa käymää ja sai whiskyä lievittämään jumalatonta niska ja olkapää särkyä, mikä tulee aina pidemmän reissun päätteeks... (lauantaihi asti vapaalla)
    Nii sitte, onko kellää muulla ollu sellasta et vapaan valo alkaa palamaan sateella kesken ajon, iha sama mikä vaihe sisässä.. Ilmeisesti märästä johtuva pieni häiriö, ei mikää vakava mut sitäkin häiritsevämpi..

    Nii ja sit sellasta et tietääkö kukaa jotain hyvin tärinää vaimentavaa materiaalia?? Tulis olla melko kovaa mutta silti hyvin vaimentavaa (eihän sellaista varmaa oo olemassakaa )... Tuli askarreltua videokameralle teline stongaan, mutta resoo liikaa se tukipalkki siinä.. Kuva häviää ku kiihdyttää kovemmin, tai vauhti ylittää 100km/h..



    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
  18. #1638
    Jeespoks, onpas muuten harvinaisen ruman ja munattoman näköinen tuo leon slipari tämän vuotiseen pyörään. Tosin taitaa olla vasta toinen putki saatavilla (all rightin sivut povasivat tuon tulevan kuun puolessa välissä), mutta tuo devilin hormi on sitten todella rasvaisen hintainen. Jossain ketjussa näin kuvan akran uudesta luomuksesta, mutta siitä ei ole missään mitään mainintaa. No, odotellessa noita voi kyllä keskittyä olennaiseen

    Leo_1
    Leo_2
  19. #1639
    Lainaa (Nipa83 @ Touko. 30 2007,22:12) kirjoitti
    Tuli askarreltua videokameralle teline stongaan, mutta resoo liikaa se tukipalkki siinä.. Kuva häviää ku kiihdyttää kovemmin, tai vauhti ylittää 100km/h..
    Mulla olis ylimääräinen teline, joka tulee kiinni tankin korkin ruuveihin, 30eur jos jotakuta kiinnostaa.
    Sopii myös esim. GPS-telineeksi, eikä estä tankkausta kun teline tulee siihen korkin etupuolelle.

    Kohtapuolin tulee paljon muutakin Zeta-palikkaa myyntiin...
  20. #1640
    Pistätkös pyörän vaihtoon zpete? Mitä tulee tilalle?
    "pyörätön"
  21. #1641
    Lainaa (aapinen @ Kesä. 02 2007,23:18) kirjoitti
    Pistätkös pyörän vaihtoon zpete? Mitä tulee tilalle?
    Tarkoitus ei ollut vaihtaa, mutta taitaa mennä pyörä lunariin...
    Kerron myöhemmin lisää.
  22. #1642
    Jos ruuvailet osia irti zetasta, niin voisin ostaa tuon techlusionin boksin sulta jos hinta kohdillaan.
  23. #1643
    Lainaa (zpete @ Kesä. 03 2007,17:29) kirjoitti
    Lainaa (aapinen @ Kesä. 02 2007,23:18) kirjoitti
    Pistätkös pyörän vaihtoon zpete? Mitä tulee tilalle?
    Tarkoitus ei ollut vaihtaa, mutta taitaa mennä pyörä lunariin...
    Kerron myöhemmin lisää.
    Mä voisin olla kiinnostunu siitä bellypanistä, jos se on viel ehjä.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  24. #1644
    Lainaa (zpete @ Kesä. 03 2007,17:29) kirjoitti
    Tarkoitus ei ollut vaihtaa, mutta taitaa mennä pyörä lunariin...
    Kerron myöhemmin lisää.
    No huono homma, mutta onneksi ukko on ilmeisesti ehjä tai voihan se pyörä kyllä mennä lunariin monellakin tapaa. Pyöräsihän oli ihan mukavasti rakenneltu, joten toivottavasti saa kaiken vakuutuksessa huomioitua.
    "pyörätön"
  25. #1645
    Sattui kaato radalla, eli osa mun "lisäosista" oli irti ajossa/kaaduttaessa ja vakuutustarkastuksessa, osittain tuli romua. Ihan tarpeeksi kalliiksi tämä kyllä kävi, kaikki ajovarusteetkin on entisiä.
    Highsider n. 120km/h, pyörä heitti voltin ja laskeutui perä edellä "katolleen", koko perä palasina, runko vääntyi, tankki lommoilla. Eli mm. slipari, duck-tail ja pleksi on entisiä.
    Itse selvisin aika vähällä (ei luunmurtumia) mutta olkapää tuntuu parantuvat hitaasti.



  26. #1646
    zpetelle tiedoksi, että olkapäävammat todellakin parantuvat suht hitaasti. Mulla Motoparkissa viime heinäkuussa olkapää kolahti ja nyt alkaa olla jo siedettävässä kunnossa...

    Kuulin, että Motoparkin viikonlopun vapaissa harjoituksissa kaatui lähes joka ryhmässä joku. Olitko zpete samassa porukassa mukana?
    KTM SD -06
  27. #1647
    Lainaa (madagi @ Kesä. 04 2007,10:04) kirjoitti
    zpetelle tiedoksi, että olkapäävammat todellakin parantuvat suht hitaasti. Mulla Motoparkissa viime heinäkuussa olkapää kolahti ja nyt alkaa olla jo siedettävässä kunnossa...

    Kuulin, että Motoparkin viikonlopun vapaissa harjoituksissa kaatui lähes joka ryhmässä joku. Olitko zpete samassa porukassa mukana?
    Tämä tapahtui jo pari viikkoa sitten Motoparkissa... pyörä tosiaan heitti selästä ja laskeutuminen tuli pää- ja olkapää edellä. Onneksi käsi jo toimii ja pyörälläkin varmaan ajetaan vielä tänä kesänä.
    oli aivan oma moka, vedin vaan jo omiin taitoihin (ja ehkä pyörän ominaisuuksiin) nähden ihan liian kovaa. Ajanottoa en käytä, mutta kamera oli välillä kiinni niin siitä tietää että parhaat kierrokset painuivat jo 1.3x alkuisiksi.



  28. #1648
    Lainaa (zpete @ Kesä. 04 2007,10:17) kirjoitti
    Lainaa (madagi @ Kesä. 04 2007,10:04) kirjoitti
    zpetelle tiedoksi, että olkapäävammat todellakin parantuvat suht hitaasti. Mulla Motoparkissa viime heinäkuussa olkapää kolahti ja nyt alkaa olla jo siedettävässä kunnossa...

    Kuulin, että Motoparkin viikonlopun vapaissa harjoituksissa kaatui lähes joka ryhmässä joku. Olitko zpete samassa porukassa mukana?
    Tämä tapahtui jo pari viikkoa sitten Motoparkissa... pyörä tosiaan heitti selästä ja laskeutuminen tuli pää- ja olkapää edellä. Onneksi käsi jo toimii ja pyörälläkin varmaan ajetaan vielä tänä kesänä.
    oli aivan oma moka, vedin vaan jo omiin taitoihin (ja ehkä pyörän ominaisuuksiin) nähden ihan liian kovaa. Ajanottoa en käytä, mutta kamera oli välillä kiinni niin siitä tietää että parhaat kierrokset painuivat jo 1.3x alkuisiksi.
    Ilmottaudun "jonoon" noiden öhlärin etuvietereiden osalta jos sattuu edellinen varaus menemään puihin.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  29. #1649
    Päivitystä 5.6.2007:
    Lainaa (zpete @ Kesä. 03 2007,21:05) kirjoitti
    Laittakaa priva-viestiä jos kiinnostaa, ettei suotta tukita tätä ketjua.
    Ellei toisin mainittu: kaikki ehjiä, postikulut tulee päälle (tavarat on Lappeenrannan lähellä).

    -Techlusion-boksi MYYTY
    -Peilit & kamerateline MYYTY
    -Öhlins-etujouset 80,- (MYYTY)
    -ZX-6R (2004) takaiskari 80,- (MYYTY)
    -Belly-Pan, (MYYTY)
    -Syylärin "päädyt" (MYYTY)

    -Kirkas LED-takavalo, e-hyväksytty, käyttämätön 30,-
    -Speedohealer, helppo asennus, liittimet valmiina Z750:lle. 75,-
    -Bagster tankinsuoja, musta, 80,-
    -yksi käyttämätön H7-xenon (polttimo+ballast): 80,-
    -Syylärin ritilä, mattamusta 30,-
    -Hiilikuituinen ketjusuoja, 50,-

    Sit löytyy "vakiokamaa" mitä varastosta löytyi:
    -uudet etujalkatapit(norm. kumipäällyste), käyttämättömät 25,-
    -takajalkatapit, käytämättömät
    -Seisontajalka, käytetty mutta ei muokattu (voin myös muokata siten, että nousee vähän ylemmäs ja lisää kanttausvaraa...)
    -vakio änkkäri, korjattu, jäljellä olevat naarmut jäävät piiloon sisäpuolelle (takahaarukka peittää)
    -Z750 etukolmiot, alempi(sis. ohj.akseli) ja ylempi. Hyvin vähän käytetyt, purettu pois paremman keulan alta (ovat olleet 2v varastossa).
    - takapenkki, vakiopeilit, ainakin pari vakiovilkkua, yhdet alumiiniset koiranluut


  30.  
  31. #1650
    Mistä zpete olet hommannut nuo öhlinssin iskarit, mikä malli ja sopiko heittämällä? Muutkin saa vastailla jos on tietoa vastaavista
    The more I learn about women
    The more I love my motorcycle
Sivu: 55 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen