Pituutta myös tuo maaginen 188cmSehän tuntuu oivan passelilta itsellä juuri sen takia, että on täysin hallussa siinä jalkojen välissä! Pieni ja ketterä ja käskytettävissä
Tuskin se mitenkään erityisen tyhmältä näyttää, itestä ei nyt oo kuvaa linkittää tähän hätään (muutenkin olis liian komeeta kateltavaa).
![]()
193cm hukkpätkä. Ei tuo Zeta pieneltä tunnu, mutta muutaman kerran olen kyllä kuullut kommenttia että näyttää aika mopolta meikäläisen alla. Kateellisten panettelua, sanon minä. Ajakoon kukin sillä pyörällä joka itsestä hyvältä tuntuu.
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Ei teillä kellään 'pitkistä' kuskeista olisi kuvaa heittää niin näkisi vähän jotta miten se pyörä istuu siihen alle?*![]()
Onko kellään laittaa fakta tietoa paljonko pelkällä sliparin vaihdolla saa tehoa/vääntöä lisää vai saako lainkaan? Eli onko joku käyttänyt penkissä ennen ja jälkeen vaimentimen vaihdon. Itselle pitäis ens viikolla saapua Micronin vaimennin zetaan. Erään huoltoliikkeen mukaan lisäystä on tullut zetoriin 8-12 heppaa riippuen yksilöstä pelkällä vaimentimen vaihdolla (mahtoikohan olla vaan myyntipuheita).!![]()
Onko kellään fakta tietoa paljonko pelkkä vaimentimen vaihto lisää tehoa / vääntöä vai lisääkö lainkaan ? Eli onko joku penkittänyt ennen ja jälkeen vaimentimen vaihdon. Itselle on ens viikolla tulossa Micronin vaimenninEräs huoltoliike sano että riipuen yksilöstä on tullut 8-12 hv lisää, mutta lieneekö ollut myyntipuheita...
Vakiona ei tullut penkitettyä, mutta Scorpion sliparilla (dBkillerillä heitetty vesilintua) penkitettiin takapyörältä 104.3hp / 11610rpm ja 71.8Nm / 8366rpm. Tehdas lupaa koneesta 110hp / 77Nm.
Seokset pysyivät käytännössä vakioina. PC toisi varmasti melkoisesti lisää kaikkea, mutta pyörä toimii hienosti ilmankin. PC:n asentaminen ei siis ole "pakollista".
Tehoja ei varmaan monta heppaa tullut lisää, mutta nyt kone ottaa kierroksia paljon rähäkämmin, eikä tunnu kuristetulta.
Soundit paranivat 10000%. Itse laitoin hiilikuitusliparin kun halvalla sain ja ääni on semmoinen pehmeä murina. Rosteri pöntöllä saisi varmasti melkoisesti racemmat äänet.
Tämä tehojuttukin on varmaan käyty jo aika monta kertaa... Kaikki luvut takapyörältä.
1. Sliparilla ei saa huipputehoja kuin muutaman hepan lisää, yleensä n. 105hp (eri penkeissä on eroja, se selittää osin 100-110hp luvut).
Akrapovicin mukaan heidän sliparilla 104->107hp.
2. Suurempi ero yleensä tulee jossain 5-8000 rpm välillä, käyrästä arvioiden ehkä jopa 5hp.
3. Yleensä PC/TFI tms. ja sätäminen ei ole tarpeen, pyörä pelaa ok ilmankin.
4. Vajaakaasulla, erityisesti keskialueella, seos kaipaisi vähän rikastamista (Tämä perustuu minun omiin mittauksiin lambdalla, ihan katuajossa eikä penkissä).
Jos jollain on ylimääräsenä sellanen pikkusen isompi etupleksi zetaan, olisin halukas ostamaan sellasta. Tai, jos jollain on vinkata hyvä mesta josta vois sellasen tilata, saa heittää vinkillä. Kiitos!
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Just heitin kans Z1000 korkeamman pleksin kiinni pikkuzetaan, myös putki lyhennetty ja minivilkut laitettu.
![]()
Zet (Z), (lue Zeta), (lukutaidottomille se Zorron merkki), Zetori, pikkuzeta eli Z750 => ZX-6R 2006 + BMW F800GS 2009
Mulla on tossa samanlainen odottamassa asennusta... Arveluttaa vaan tuo asennuskorkeus ja se miten ilmavirta ja pyörteet osuu kypärään. Ei viitsisi kovin montaa kertaa sitä asenuspaikkaa siirtää.(Antti__84 @ Maalis. 20 2007,12:28) kirjoitti
Kerros miten se toimii vähän isommissa nopeuksissa (120km/h-->) jos olet jo kokeilut... niin ja kuinka pitkä olet. sekin vaikuttaa...
En oo vielä testannu, mutta ilmoittelen kun.. ja 179cm. Täytyy sanoa, että kiinnityksen kanssa sai tosiaan vähä tuumata, koska pleksin kiinnitin edestäpäin laitetuilla M6 lukkoruuveilla, jotka kiristin valmiiksi etukatteen ollessa irti moposta, niin ne viimeisenä laitettavat pienet muoviset kolmiohärpäkkeet oli ahtaalla. Eli kannattaa jättää riittävä väli pleksin ja etukatteen väliin.
Zet (Z), (lue Zeta), (lukutaidottomille se Zorron merkki), Zetori, pikkuzeta eli Z750 => ZX-6R 2006 + BMW F800GS 2009
Mulla ei oo mitään valmiita kiinnikkeitä... Ajattelin, että jos itse kehittelisi kiinnikeet, joilla saisi tarvittaessa säädettyä ylös-alas sitä pleksiä.(Antti__84 @ Maalis. 20 2007,15:53) kirjoitti
Juu, hyvä idea, tosin eihän siinä paikkaa paljo voi muuttaa, mutta ainaki olis helpompi keskittää pleksi. Mulla pleksin ja katteen välissä on vain noin 16 mm korkeat ja leveät kumiprikat, ja noilla kiristettynä pleksi on vain muutaman millin irti etukatteesta.
Zet (Z), (lue Zeta), (lukutaidottomille se Zorron merkki), Zetori, pikkuzeta eli Z750 => ZX-6R 2006 + BMW F800GS 2009
Itellä oli omassa kiinni toi ison zetan pleksi... Ehkä hieman auttoi, mutta enemmän oli ulkonäön puolesta ittellä... Pituutta mulla 182 ja broidi ajeli samalla pyörällä ja pituutta sillä 189... Ite porasin suoraan reiät vaan ja kiinnitin niistä eli ei mitään säätö mahdollisuuksia ollut enkä olisi kyllä tarvinnutkaan... Mut kait se pleksi on parempi kuin ei mitään...![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Ite pärjään ilman pleksiä, toistaseks, ihan hyvin. Tosin eihän sitä osaa kaivata kun ei ole pleksillistä värkkiä kokenutTosiaan ulkonäköä se hieman haittaa ja kun ei minuu häiritte niin ei sellaista kiinni ole.
Ulkonäön vuoksi juuri en ole mitään plexia siihen laittanut... Mutta kesällä on taas autobaanaa edessä ja jotain pitää kokeilla. Viime kerralta on muistissa, että niskat oli aika rikki kun ajoin 600km siirtymän jotain 160-170km/h.
Noh, pelkäänpä että siihen tarkoitukseen olisi ollut parempiakin pleksejä myynnissä kuin tuosta tonnisesta kirvoitettu... On tietysti komein noista tarjolla olevista plekseistä, mut ehkäpä hyödyttöminkin...(zpete @ Maalis. 21 2007,01:32) kirjoitti
![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Nyt tarvitaan nopeesti mielipidettä kumpi slipari kannattaa ostaa Devil trophy vai Micron ? hinta on sama kummassakin ja e-hyväksyntä jne.![]()
Ajokausi avattu.(zpete @ Maalis. 20 2007,12:50) kirjoitti
Nyt on pleksikin testattu, ei sillä suurta muutosta saanut, ehkä kroppa vähän keveni, mutta pään korkeudelle siitä ei apuja heru.
Zet (Z), (lue Zeta), (lukutaidottomille se Zorron merkki), Zetori, pikkuzeta eli Z750 => ZX-6R 2006 + BMW F800GS 2009
Ei ole ohje kirjaa ja kaverin uudesta moposta pitäs saada ducktail irti, kuinka käy?
http://groups.msn.com/Z750KawanOmistajat/janos.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=428
Yhteisöstä linkittäminen on hieman hanurista.....(JaniZ @ Maalis. 24 2007,21:22) kirjoitti
Koitetaas...Nuih ..
ja sitten My Webpage nuih...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Putkiprojektikin pulkassa!
Leovincen SBK mökäpönttö: KUVA
Reilut parikyt senttiä lähti pituudesta...
Kuva on otettu hämärässä kännyllä, joten laatukin sen mukainen.
Edit: ...niin ja toihan on vielä kaiken lisäksi E-hyväksytty
Äänet on vähintäänkin mehevät!!
P.S. Kiitos Kepestologille neuvoista!
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Minkäskokoinen se etujousen yläpäässä oleva prikka on? Voisi sorvauttaa vähän paksummat tilalle, mut en viittis keulaputkea alkaa availemaan sen koon tarkistuksen takia. Samalla voisi sorvauttaa useamman kokoisia "shimmejä", niin saisi testailla mikä on mieluinen.
P.S. Eilen kausi avattu (vasta!) **
![]()
Kawa myynnissä. http://www.nettimoto.com/495660
Kausi ompi sitten avattu. Lunta enää vajaa metri ja hiekkaa ym. paskaa teillä saman verran mutta kivvaa oli...
![]()
Suzuki RF600R -93 --> Kawasaki z750 -06 --> Suzuki GSX-R1000 K4 --> Triumph Speed Triple -07 / Honda CX500 -81 / Yamaha XS650 -81