Tällainen alakate ois mulla myynnissä:(Jac0 @ Helmi. 23 2007,03:33) kirjoitti
Edit: myyty!
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
ostan! En osaa lähettää yksityis viestiä(Tumppu @ Helmi. 23 2007,06:12) kirjoitti
![]()
Se piirtää jol´on liituu...
Putki myyty!(Marshal @ Helmi. 21 2007,11:23) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Sellasen jutun huomasin kun vaihdoin öljyt koneeseen että siinä kytkinlevyjen kannessa öljykorkin reiästä katsottuna oli kertyneenä jotain ihmeellistä valkoista mönjää.. Onko kukaan ihmetellyt mahdollisesti samaa ja onko normaalia vai merkki jostain vakavammasta??
Kiitokset jo valmiiksi jollekin vastauksesta..
![]()
![]()
Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
Pelittääkö esim. tällänen myös 6w halogeeni(?) vilkkujen kanssa oikealla lailla?
En ala vastuksia lisäilemään jos tollasella saa pelittämään kanssa.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
En usko et on vettä, koska öljyn seassa ei näyttänyt olevan vettä eikä muutakaan ylimääräistä kun käytin koneen lämpöiseksi ja vaihdoin öljyt.. Siinä samassa vaan huomasin ton mömmön, se on sellasta tahmeeta mäskiä..
Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
Olis 45 piikkinen jt:n takaratas myynnissä. ajettu 1500km eli uudenveroinen. Halvalla lähtee 25eur postikuluineen.
Tulipa tässä mieleen, et mitä bensaa ootte tankannu zetoihinne? 95, 98 vai jopa 99?
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
pistäppä vaik mailiin kuvia jarrulevystä. mikä on sopiva hinta(VLU @ Helmi. 21 2007,21:10) kirjoitti
Sama.(Cllint @ Maalis. 04 2007,23:51) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
kukaan muu kurkkinut zetan takaswingin sisään? älkää kysykö miksi minä olen näin tehnyt, mutta sieltä paljastui melko lailla korroosiota.. eihän tuolla käytännön merkitystä ole mutta pisti vaan silmään tossa renkaan vaihdon yhteydessä..
Mulla on sellainen käsitys, että se on aika yleistä zetoreissa just tuolla paikkaa.![]()
ajattelin tossa jos jaksais ruveta vaihtaa stongaa, niin minkälaista stongaa ootte lykänny peleihinne (leveys)??
siis sillei että ei tarvii hirveesti ruveta häslää vaijereiden ja muiden kanssa... ja joo yritin eilen vähä etsiä täältä, enkä löytänyt ainakaa ihan heti..![]()
![]()
^ Tommonen *vaijerit menee ihan normaalisti eikä oo kallis!!
Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
Mulla on nyt Lucasin Speedfighter, muistaakseni. Leveyttä mitattuna oli n.850mm. Hinta oli n.60 toimituksineen. Pitäis hankkia siihen vielä välitanko koska se tuntuu jo kylmätyypeissä joustavan yllättävän paljon. Välitankoa 22mm tangolle saa siis tarjota jos on jäänyt hyllyyn ylimääräisiä!
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Oma Zeta kun vielä seisoo edellisen omistajan autotallissa, enkä ole sitä siis päässyt juuri vielä ajamaan, niin aloin miettimään, että mitä kaikkea tuosta crossitangosta hyötyy kun niin moni näyttää sen vaihtaneen?
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
Tommonen suora krossitanko hakkaa alkuperäisen käyrätangon ajettavuudessa ihan satanolla joka osa-alueella => heitä orginaali mäkeen saman tien![]()
Näköjään AllRight:lla on nykyään myös nuo emulaattorit valikoimassaan vaikkei niitä isommin mainosteta.(jayr_86 @ Marras. 30 2006,13:16) kirjoitti
Myöskään sopivuudesta Zetaan ei ole mitään puhetta, mutta pitkän foorumiselailun jälkeen käsitykseni mukaan molemmat näistä käyvät, joko suoraan tai hyvin minimaalisella muokkauksella:
Hmm...
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Jos lähet testailemaan, niin ilmoittele ihmeessä miten kävi!(jayr_86 @ Maalis. 10 2007,19:39) kirjoitti
Jottai tarttis tolle etupäälle meinaa tehdä!
Edit: Siis eikös noilla emulaattoreilla saa jotain säätömahdollisuuksia etupäähän, vai olenko ihan pihalla?
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
(Tumppu @ Maalis. 10 2007,21:20) kirjoitti
Tästä kaikesta on ollut juttua jo aikaisemminkin, ja yleinen tuomio on kai ollut ettei oikeastaan kannata lähteä räpläämään, sillä ei siitä kuitenkaan tule hyvä. Itselleni tämä on kuitenkin ollut kuin jerryllinen bensaa nuotioon, eli innostus noiden vakiopamppujen ominaisuuksien parantamiseen on vain kasvanut. Olen aikaisemmin esitellyt tässä ketjussa kehittämääni esijännityksensäätösysteemiä. Nyt kun nuo emulaattorit ovat vihdoin saatavilla myös suomalaiselta jälleenmyyjältä niin on vain kysymys sopivan budjettivälin löytämisestä ennenkuin tulen asentamaan kyseiset härpäkkeet omaan Zetaan.kirjoitti
Ideanahan noilla emulaattoreilla, nimensä mukaan, on että ne matkivat (tai emuloivat) tuollaisen cartridge-haarukan käyttäytymistä. Mitään ulkopuolisia säätöjä haarukkaan ei nuokaan laitteet tuo, mutta menovaimennus on säädettävissä asennusvaiheessa (ja tarvittaessa myöhemminkin purkamalla haarukoita hieman). Paluuvaimennuksen säätö hoituu sitten valitsemalla sopiva öljyn viskositeetti.
Näillä tuntimäärillä mitä olen tämän aiheen tutkimiseen käyttäny voisin varmaankin jorista tästä tunti/sivutolkulla, mutta olen saanut sen käsityksen ettei kaikkia tämä kuitenkaan _niin_ älyttömästi kiinnosta. Ilmoittelen vaikka sitten jos/kun saan nuo asennettua ja ensimmäiset ajokilometrit alle.
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
No niin !
Tänään tuli sitten ajettua tämän kevään ensimmäiset kilometrit (n.30km) ja aivan yhtä hienolta tuntui kuin viime kesänäkin...Auttoi ensihätään !![]()
![]()
![]()
Mulla on leovincen hiilari putki kaupan Oulussa, jos joku sattuu tartteen.
Myynti-ilmoitus
^^ Turhaa OT kitinää, mutta eikös tohon hintaan saa jo kauppamies uuden vastaavan putken..
Kämmäilin ton ilmoituksen kans, mut ilmoitan sen nyt täälläkin eli mulla ois Akrapovicin slipari myynnissä...
http://www.nettivaraosa.com/511247
Putkella oli vientiä.. Myyty
Heikompi ylläri oli zetan alla oleva jäähdytysneste lätäkkö talven jäljiltä.
Kuinkas pitkiä te Zeta kuskit olette..?Itsellä kun pituutta on semmoset 188cm niin olen miettinyt jotta näyttääköhän tuo pyörä turhan pieneltä näin pitkän kuskin alla..
Saman mittasia ollaan. Ei se Zeta mitenkään pieneltä näytä... eihän se edes oo mitenkään kauheen pieni, jos ei johonkin matkalehmään ala vertaamaan.(ChaoZ @ Maalis. 15 2007,21:18) kirjoitti
![]()