Sivu: 47 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3745464748495797 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1381:stä 1410:een 3229:sta
    Lainaa kirjoitti
    Nuo on samat kuin mulla. Voin suositella, helppo laittaa jo sopii ihan hyvin. Toimivuudesta ei kokemusta, kun ne perinteisesti ostetaan sen jälkeen kun kerran on lipattu...

Minäkin voisin osallistua kimppatilaukseen, carpimotolla on kovat postikulut eikä sieltä kannata ihan yhtä tai kahta tavaraa tilata.
    Tämä screen kiinnostaa. Onko muilla kokemuksia, auttaako nuo tuollaiset yhtään 180+km/h nopeuksissa? (Autobaanaa taas kesällä edessä...)
    Minulla on tuo givin pleksi ja ero on kuin yöllä ja päivällä, sellaista 160-200km/h matkanopeutta on helppo pitää yllä,
    suosittelen ehdottomasti pidemmälle matkalle jotakin pleksiä, voihan sen aina ottaa pois kun ajelee pillurallia.

http://www.givi.it/caschi_borse_baul....asp?CO_ID=303
    GSX 1300R
    Lähetin Carpimotolle mailia noista toimituskuluista Suomeen. Sanoivat että padien toimituskulut ovat 18€.
    Myöskin sanoivat ettei Valter Moto ole luotettava yhtiö, joten toimitusajasta ei ollut tietoa.

Mivvin pönttö + noi padit, niin toimituskulut olisivat 48€. Eli ilmeisesti veloittavat toimituskuluja tilattujen tavaroiden määrän mukaan!? Tosin kyllähän tollanen slipari painaakin aika lailla...

'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    allekirjoittanut voisi myös lähteä tilaukseen mukaan..
    tietääkö kukaan mistä vois saada semmosen high pipe väliputken? myydäänkö niitä erikseen vai pitääkö semmonen teettää?
    Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
    Lainaa (juie @ Tammi. 22 2007,11:44) kirjoitti
    tietääkö kukaan mistä vois saada semmosen high pipe väliputken? myydäänkö niitä erikseen vai pitääkö semmonen teettää?
    No vaikka saisit jostain niin ei vältämättä sovi siihen sun slipariin... Jotkut putkivalmistajat myy myös osia, Leo Vinceltä ainkain löytyy high-pipe ja jotain osia saa erikseen. Soita Allrightille ja kysy... mulle ne hommas db-killerin jälkikäteen.

Pitäiskö sitä panna ihan virallisesti tilausta kasaan. Kuka ottais tilaushomman. Itte en oo koskaan tilannu, joten kupletin juoni ei oo ihan selvillä. YV:llä vois vaikka ilmotella tilaajalle mitä ottaa ja yhteystietoja tietty kanssa.

Ehtis ainaki tuotteet varmasti tulla ennen ajokelejä. Niistä ku ei näytä ottavan selvää vaikka alkais ens viikolla

Vapaaehtosia?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    En tiä onko joku kysyny jo tätä kun en viitsiny kahlata koko ketjua läpi, mutta onko kellään kokemuksia Leovince Oval EVO II hi-versionista? Vaikuttaako seoksiin mitenkään, eli joutuuko hommaamaan powercommanderin tms? Kyse on siis pelkästä sliparista... Entäs millasia kokemuksia teillä on yleensäkin Leovincen slipareista zetoissa (äänet, vaikuttaako mitenkään pyörän käyttäytymiseen tms)?

Sitten jatkokysymys: Tietääkö kukaan hyvää sliparia joka osuu alle 400e hintaluokkaan?

Kiitos ja anteeks
    Stuntriding is NOT a crime

Kawasaki Z750
    Ittellä oli kiinni tuo Leon high mallin slipari. Outoa, mutta tuntu olevan seokset enemmän kuralla kuin nyt. Nyt on kiinni normaalikorkeudella oleva Leo SBK evo 2. Ei välttämätöntä säädön tarvetta. Äänet on miehekkään möreet ja keveneehän se perä putken vaihdon yhteydessä jonkin verran. Tehoista vaikee sanoo mit, ku en oo penkissä käyny. Epäilen että ei kummempaa muutosta.

Jos meinaat sen high mallin ostaa, ota huomioon missä kohdalla sulla on takavilkut. Jos on vaihdettu orkkiksia ylemmäs, saattaa helposti ottaa putkeen kiinni. Putki kun on suunniteltu sille järkyttävälle häkkyrälle käytettäväks.

Toi Leo sbk evo2 (hiilari)on Stormilla ovh. muistaakeni 415 egee. Ei lainkaan huono vaihtoehto. eri pinnalla saa halvemmallaki.
    Mitäs muita hyviä slipareita tietäisit suositella? Kiitos infosta, toi kyseinen putki ei oo itele tulossa vaan kyselin sitä kaverin puolesta, jolla on -05 zeta. Ollaan eri mopoliikkeistä kyselty samoja asioita ja ne tietenki pelaa hiukan omaan pussiin suosittelemalla powercommanderia, nehän siitä voitot saa Oonko väärässä kun oletan, että suurimman osan slipareista kanssa ei tarvitse mitään commandereita asennella, eikös ruiskussa oo periaatteessa se + - 10% minkä se ruisku itsessään kompensoi säätöihin? Ja kuitenkaan ei luulis pelkän sliparin asentaminen pistävän käymään niin laihalla...?
    Stuntriding is NOT a crime

Kawasaki Z750
    Lainaa (ApriliA RS @ Tammi. 26 2007,15:29) kirjoitti
    Oonko väärässä kun oletan, että suurimman osan slipareista kanssa ei tarvitse mitään commandereita asennella, eikös ruiskussa oo periaatteessa se + - 10% minkä se ruisku itsessään kompensoi säätöihin? Ja kuitenkaan ei luulis pelkän sliparin asentaminen pistävän käymään niin laihalla...?
    Tuntuu olevan tuo "ruiskun kompensointi" jonkinlainen urbaani legenda....
    Ruisku voi kompensoida vain jos se jotenkin ymmärtää, että seos menee laihemmalle kuin vakiona. Siis käytännössä pakoputkessa pitää olla silloin lambda-anturi. Ja sitähän ei vielä kovin monessa pyörässä ole.
    PC:n asentaminenkaan lambdattomaan pyörään ei välttämättä korjaa tilannetta (täysin), jos ruiskukarttaa ei tehdä penkissä ajamalla. Ilman sitä käytetään jotain valmista karttaa, jonka perusteella PC voi vain arvata mihin suuntaan seoksia pitäisi milläkin hetkellä säätää. Toki joku putkivalmistajan tekemä valmis kartta on monesti varmaan parempi kuin ei mitään...

Tämä on tullut kirjoiteltua jo aiemmin pariin kertaan: Vähän laihemalle yleensä Z750 menee, mutta täyskaasuveto ainakin minulla oli ihan tarpeeksi rikkaalla. Ja minulla LeoVince:n ovaali high-mallinen slipari pelasi ihan hyvin ilman säätöjäkin: kävi hiukan epätasaisesti tyhjäkäyntiä ja 3000rpm tasakaasulla kevyesti "röpöttää".
    Siis yksilöissä on eroja jos se ei Marshalilla toiminut kunnolla. Siis aina kannattaisi käyttää penkissä mittauttamassa seokset, sen ei pitäisi maksaa kuin max. 50-60euroa.
    Uudessa MP-maailmassa oli muuten sliparivertailu, siinä osa slipareista vaati ruiskuun säätöjä ja osa ei vaatinut (testipyörä oli joku gixeri).
    Lainaa (ApriliA RS @ Tammi. 26 2007,09:43) kirjoitti
    En tiä onko joku kysyny jo tätä kun en viitsiny kahlata koko ketjua läpi, mutta onko kellään kokemuksia Leovince Oval EVO II hi-versionista? Vaikuttaako seoksiin mitenkään, eli joutuuko hommaamaan powercommanderin tms? Kyse on siis pelkästä sliparista... Entäs millasia kokemuksia teillä on yleensäkin Leovincen slipareista zetoissa (äänet, vaikuttaako mitenkään pyörän käyttäytymiseen tms)?

Sitten jatkokysymys: Tietääkö kukaan hyvää sliparia joka osuu alle 400e hintaluokkaan?

Kiitos ja anteeks
    Leovince oli itsellä pitkään ykkösvaihtoehtona, mutta sopivan tarjouksen saatuani päädyin lopulta Laserin Duotechiin (ovh. alkaen 379€). Saapi loppupeleissä tingattua lähes samoihin hintoihin kuin Leoa. Kiinni nakkaan vasta keväämmällä ja samalla tulee K&N ja PC, että vaikea sanoa seoksista mitään.

Äänistä yleensäkin saa pientä osviittaa tuolta ---> Google

Lainaa (Marshal @ Tammi. 23 2007,00:44) kirjoitti
    Pitäiskö sitä panna ihan virallisesti tilausta kasaan. Kuka ottais tilaushomman. Itte en oo koskaan tilannu, joten kupletin juoni ei oo ihan selvillä. YV:llä vois vaikka ilmotella tilaajalle mitä ottaa ja yhteystietoja tietty kanssa.

Ehtis ainaki tuotteet varmasti tulla ennen ajokelejä. Niistä ku ei näytä ottavan selvää vaikka alkais ens viikolla

Vapaaehtosia?
    Tuohon ilmeisesti tarvittais joku luottokortin omaava tilausta hoitamaan. Luotettava paikkahan tuo Carpimoto taitaa olla ja tavarat tulee nopeasti.
    Suzuki RF600R -93 --> Kawasaki z750 -06 --> Suzuki GSX-R1000 K4 --> Triumph Speed Triple -07 / Honda CX500 -81 / Yamaha XS650 -81
    Carpimotoa pidetään kyllä varsin luotettavana paikkana.
    Itse tilasin viimeksi rojut TÄÄLTÄ. Ei minkäänlaista valittamista minulla (eikä ole tuntunut muillakaan olevan).

Molemmissa aika kattavat valikoimat, jotain pieniä eroja taisi olla esim muoviosien suhteen...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Kellään kuvia tuosta ilmaboksin modauksesta? Onko ollu todistettavasti hyötyä? En jaksa kaahlata koko foorumia läpi.
    Kiitos ja anteeksi nam.
    Lainaa (Zetanisti @ Tammi. 26 2007,20:46) kirjoitti
    Kellään kuvia tuosta ilmaboksin modauksesta? Onko ollu todistettavasti hyötyä? En jaksa kaahlata koko foorumia läpi.
    Kiitos ja anteeksi nam.
    Ulkomuistista ja hyvässä pöhnässä (paras mahdollinen neuvoja...) muistelisin, että ei taida maksaa vaivaa.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Lainaa (zpete @ Tammi. 26 2007,15:50) kirjoitti
    Siis yksilöissä on eroja jos se ei Marshalilla toiminut kunnolla. Siis aina kannattaisi käyttää penkissä mittauttamassa seokset, sen ei pitäisi maksaa kuin max. 50-60euroa.
    Joo, näyttäis siltä, että yksilöissä on tosiaan eroja. En tiedä onko sillä sitten merkitystä, että High mallissa väliputki on hieman eri mittainen, niinkuin on myös pöntön koko hieman pienempi.

Kyllähän sillä PC:llä säätöineen saa varmasti kaasun vastaavuutta paremmaksi, sekä hieman kuoppia tasaisemmaksi osakaasulla. Se tuokin jo selkeetä tehon tuntua lisää, vaikka ei varsinaisesti polleja paljoa kasvattaisikaan.

Techlusion on myös vaihtoehto, halvempi sellainen. Sillä ei vaan sitte pysty säätämään ku rikkaammalle. Zpetellä ainakin oli muistaakseni ratakäyttöön sellanen kiinni. Penkissähän sen näkis onko omassa pyörässä yleensäkään tarvetta edes laihemmalle missään alueella vetää. Sillon toi Techlu varmaan ajais asian ihan hyvin.

Vaikee kai näist on mitään yksiselitteistä vastausta antaa...

edit: typo

Lainaa (samu69 @ Tammi. 27 2007,04:17) kirjoitti
    NO paljonkos niitä rattaita tilataan ??

Jos etusia 6 14 piikkiä ja takasia 46-47 2 niin onko ostajia
    Mulle yks 14:nen etunen.
    Jovain... laita mulle kans yksi etunen. Ei varmaan maksa liikoja.
    Suzuki RF600R -93 --> Kawasaki z750 -06 --> Suzuki GSX-R1000 K4 --> Triumph Speed Triple -07 / Honda CX500 -81 / Yamaha XS650 -81
    Mulle 46 takaratas, mistä meinasit tilata? paljonko tulee hinnaks?
    Eli 5 14 piikkistä ja 45&46 takarilloja 2 kumpaakin ja 1 47 takaratas tilattu + PK:t sit joskus kun saapuu...............

noitahan ei riitä kaikille halukkaille mutta palaan asiaan kun tavara on käsissä.... Nikille Ukki on 1 eturilla ja toi 46 takarilla varattu jos muistan..

Visa vinkui

ja osat tulee punakisaosa:lta :P
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    mulla jää 45 ylimääräseks vaihdon jälkeen, eli jos kiinnostusta löytyy jt-ratas ajettu 1500km, eli kuin uusi.
    Hei mä voisin varata tommosen 14 eturattaan tai sit 46 jos etuset on jo menny tai sit ei mitään jos kaikki on jo menny tai jotain ihan miten vaan. Kiitos

EDIT. Alkuperäisestä viestistä kuvat heivattu mäkeen levytilan vähyyden vuoksi!

^ Kepe, onko tuo ketjusuoja itse tehty vai kaupasta? Mukavan puhdaslinjainen. Putki myös mukavan tumppi.
    Lainaa (-dq- @ Tammi. 30 2007,19:35) kirjoitti
    ^ Kepe, onko tuo ketjusuoja itse tehty vai kaupasta?
    Suoja on homemade mallia rosterista ja melkeenpä just samanlainen ku alkuperäinen muovilärpäke
    Morjentes

Olen mahdollinen uusi zetailija ja olen tässä talven mittaan lueskellut tätä foorumia suht tiheään ja kun täälä näyttäis olevan aika paljon zetailijoita niin kyselisin et onko jonkun foorumilaisen pärrä myynnissä nettimotossa numerolla 422115.. jos ei niin olis kiva jos joku vois vähä valaista että kannattaisko kyseistä peliä ostella näin talvisaikaan ku ei pääse koeajamaan ja mitä mahdollisest kannattaisi tutkia yms. ettei tule sutta ostettua...
    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
    Pannaan edellinen linkkinä niin ei tarvi kaikkien erikseen kikkailla:
    http://www.nettimoto.com/422115

Ja jos kuski on kuulolla niin mua kiinnostaa miten on pelittänyt toi rapidbike? Ei ole ihan niin yleinen kun Commanderi.

GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Joo, ittee kans kiinnostais toi rabidbike. Kuinkas on pelittänyt ja paljon tuli maksamaan.

Kyllähän tossa ainakin kilkkeet on kohillaan, enkä nyt heti äkkisältään keksi mitään miks ei vois ostaa.

Ootko Nipa Zetalla koskaan aikasemmin ajanu? Ei mun mielestä ainakaan mikään mahoton hinta noilla kilkkeillä ja suht vähäsillä kilometreillä. Ei muuta ku sika säkkiin ja kotio
    En oo kyl ajanu zetalla aiemmin.. Mut kyllä tässä vähän niinku tarkotus olis sellanen ostaa.. Sitä mäkin olen vähä vertaillu että ei toi olis paha hinta tosta ku on noita palikoita kiinni jonki verran.. On vaan vähä epävarma olo kun on kuitenki sen verran iso sijoitus meikäläisen lompakolle, ni kyllä hatuttais jos huomaiskin keväällä että se on susi..
    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
    14 & 47 piikkiset rattaat olis vielä ostajaa vailla ....
    PM ...

<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  30.  
    Onkosta kukaan kokeillut koskaan sellasta pikakaasukahvaa? Kattelin vaan tossa Stormin kuvastoa ja mietin että olishan se kiva jos kaasu ois nollasta sataan % 1/4 kierros. Välillä tuntuu et toi kokonaan avausliike on kerralla tehtynä niin tuskasen pitkä. Kertokee kertokee!
Sivu: 47 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3745464748495797 ... ViimeinenViimeinen