Sivu: 44 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3442434445465494 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 3229:sta
  1. #1291
    Lainaa (peltzi82 @ Marras. 15 2006,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Marras. 14 2006,16:37) kirjoitti
    Nythän tässä ois hyvä sauma jatkaa pari vuotta vanhaa antoisaa keskustelua äänenvoimakkuuden nousuista desipeleinä. * vitsi, vitsi.....
    Ei enään sitä keskustelua!!! * Pitääkö mun muokata toi tekstini ettei kenenkään tarvitse siihen puuttua? *

    Ei kait, pientä huulta saa heittää, mutta vit****u on kiellettyä. Täällä kuuluu olla asialinjoilla! *
    Noh, hauskahan sitä oli lukea. Kaksi aikuista miestä kinastelee yläasteen fyssan kirjat kourassa . Mut ei siihen varmaan enää tarvii palata. Niille jotka haluavat lukea, niin löytyy tän topicin alkupäästä...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  2. #1292
    Lainaa kirjoitti
    Ei pysty enää muistamaan... Joku 10-15% nettisivujen hintojen päälle se taisi olla. Hain ne häneltä silloin suoraan niin ei tullut lähetyskuluja. Maalausta kannattaa kysyä samalla, aika edullisesti on maalannut noita itse myymiään osia.
    oliko toi bellypan ihan plug'n&play?
  3. #1293
    Lainaa (center69 @ Marras. 17 2006,17:57) kirjoitti
    oliko toi bellypan ihan plug'n&play?
    No ei ihan. Siitä puuttui reiät kiinnikkeille, eli ne piti porata itse oikeaan kohtaan. Kiinnikkeet on mustasta lattaraudasta pätkitty ja taiteltu, niissä oli sentään reiät valmiina. Muistaakseni ainakin yhtä niitä piti vielä vähän viilailla reunasta, että sain mahtumaan koneenpultin kannan alle.
  4. #1294
    Hei onkos joku kurkannut Zetan öljypohjan alle, mikäs sieltä ensinnä kurkistaa = Saako öljypohjan tiivisteen vaihdettua ilman että ottaa putken pois?



  5. #1295
    Nyt oon kattellu netistä, että jospa ostais PC:n veronpalautuksista... Missäs kannattaa Turun seudulla säädättämässä/penkittämässä ja paljonko suunnilleen maksaa pajoilla työ? Ilmeisesti ei itse kannata edes yrittää säätää kun ei parasta saa irti ilman ammattilaisen apua...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  6. #1296
    Lainaa (peltzi82 @ Marras. 19 2006,00:28) kirjoitti
    Nyt oon kattellu netistä, että jospa ostais PC:n veronpalautuksista... * Missäs kannattaa Turun seudulla säädättämässä/penkittämässä ja paljonko suunnilleen maksaa pajoilla työ? Ilmeisesti ei itse kannata edes yrittää säätää kun ei parasta saa irti ilman ammattilaisen apua... *
    "Viralliset" säätöpaikat löytyy _tästä_, kx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat. Tosin muutkin tekee säätöjä ja jopa halvemmalla. Valmiitakin karttoja löytyy yleisille putkille, niillä pääsee alkuun.



    The more I learn about women
    The more I love my motorcycle
  7. #1297
    ^ OK! Kiitokset tiedoista!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  8. #1298
    Lainaa (j0el @ Marras. 21 2006,10:56) kirjoitti
    kx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat.
    Ei saatana! 300-350 pelkkä penkki ja säätö . ei mielellään!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  9. #1299
    Lainaa (Marshal @ Marras. 22 2006,18:43) kirjoitti
    Lainaa (j0el @ Marras. 21 2006,10:56) kirjoitti
    kx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat.
    Ei saatana! 300-350 pelkkä penkki ja säätö . ei mielellään!
    Kallista on... Taisi minun hoviseppä puhua tunnin tai parin hommasta, jos hänellä aikaisemmin säädetty vastaavalla kokoonpanolla olevaa pyörää.

    Minun Z menee penkkiin pc:n asennusta ja säätöä varten, kunhan telkänpönttö tulee makarooni maasta.

    Telkänpönttö = Telco Carbon MotoGP slipari... Alunperin piti tulla Leo Vince, mutta sitten löysin Telcon trumppa keskusteluista. Siis kiitos henkilölle joka firmasta siellä kertoi
    Live fast, die young, leave a beatiful corpse...
  10. #1300
    mun z 1000 perän noston jäljiltä, ei ollu kovin iso projekti toi mut jatkoa seuraa!!
    VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
    -AIKA HUONOT PALKINNOT-
    KAWASAKI Z1000
  11. #1301
    Lainaa (stoneface @ Marras. 22 2006,19:32) kirjoitti
    mun z 1000 perän noston jäljiltä, ei ollu kovin iso projekti toi mut jatkoa seuraa!!
    Saiskos tietoa, että mites tuollainen projekti on tehty? Ei tainnu pelkät koiranluut riittää vai?
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  12. #1302
    Lainaa (peltzi82 @ Marras. 23 2006,20:00) kirjoitti
    Lainaa (stoneface @ Marras. 22 2006,19:32) kirjoitti
    mun z 1000 perän noston jäljiltä, ei ollu kovin iso projekti toi mut jatkoa seuraa!!
    Saiskos tietoa, että mites tuollainen projekti on tehty? Ei tainnu pelkät koiranluut riittää vai?
    Rälläkkää piti takahäkille näyttää, semmoiset lovet vedin ja taitoin perää ja hitsasin takasin kiinni. en oo koiranluita laittanut! nyt saa pyörä taas seistä 2 kk ku ei jouda tekeen, mutta sitten tammikuussa sitäkin suuremmalla innolla.
    VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
    -AIKA HUONOT PALKINNOT-
    KAWASAKI Z1000
  13. #1303
    Lainaa (stoneface @ Marras. 22 2006,19:32) kirjoitti
    mun z 1000 perän noston jäljiltä, *ei ollu kovin iso projekti toi mut jatkoa seuraa!!
    onks sul seisontatuki oikealla puolella vai näänkö mä vaan väärin?
    Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
  14. #1304
    [QUOTE= (juie @ Marras. 26 2006,10:57)]
    Lainaa stoneface,Marras. 22 2006,19:32 kirjoitti
    onks sul seisontatuki oikealla puolella vai näänkö mä vaan väärin?
    Kattoin tota samaa, mutten uskaltanut kysyä.... Olisitte pitäny hulluna.
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  15. #1305
    Kyllä se on ihan samalla lailla kuin muillakin, olishan se nyt jo vaikeeta parkkeeretakkin, vastakarvaan



    VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
    -AIKA HUONOT PALKINNOT-
    KAWASAKI Z1000
  16. #1306
    Lainaa (Z_Illu @ Marras. 22 2006,19:00) kirjoitti
    Kallista on... Taisi minun hoviseppä puhua tunnin tai parin hommasta, jos hänellä aikaisemmin säädetty vastaavalla kokoonpanolla olevaa pyörää.

    Minun Z menee penkkiin pc:n asennusta ja säätöä varten, kunhan telkänpönttö tulee makarooni maasta.

    Telkänpönttö = Telco Carbon MotoGP slipari... Alunperin piti tulla Leo Vince, mutta sitten löysin Telcon trumppa keskusteluista. Siis kiitos henkilölle joka firmasta siellä kertoi
    Joo kyllä tuntuu kukkarossa. Melkein 3h oli pyörä penkissä ja ~100km tuli mittariin.
    The more I learn about women
    The more I love my motorcycle
  17. #1307
    Sanokaahan viisaammat. Pitäisi vaihtaa venyneet ketjut uusiin, mutta en osaa sanoa onko merkillä väliä. Toinen mainostaa RK:ta (kalliit Duellilta) ja toinen DIDiä (halvemmat Allrightilta). Onko kokemuksia kumpaankaan suuntaan?
    KTM SD -06
  18. #1308
    Lainaa (madagi @ Marras. 29 2006,13:45) kirjoitti
    Sanokaahan viisaammat. Pitäisi vaihtaa venyneet ketjut uusiin, mutta en osaa sanoa onko merkillä väliä. Toinen mainostaa RK:ta (kalliit Duellilta) ja toinen DIDiä (halvemmat Allrightilta). Onko kokemuksia kumpaankaan suuntaan?
    Minusta merkillä ei ole väliä, vaan mallilla. Jos ostaa halvemmat, "ei niin vahvat" niin ei ne kauaa kestäkään ennenkuin alkaa venyä. Itse ostin DID:n 520ZVM-ketjut. RK:lta sopivat olisi 520GXV. Molemmat on niitä malliston vahvemman pään X-rengasketjuja.
  19. #1309
    oiskos jollakulla antaa vinkkejä mimmonen tanko kannatais hankkia ja mistä? semmonen suorempi kuin noku ois hakusessa... ja punanenkin vielä.
    Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
  20. #1310
    Uuuh... Tässäkö lopullinen ratkaisu Zetan keulaonglemiin? Matris Fork Cartridge Kit for Kawasaki Z750


    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  21. #1311
    Lainaa (juie @ Marras. 29 2006,22:48) kirjoitti
    oiskos jollakulla antaa vinkkejä mimmonen tanko kannatais hankkia ja mistä? semmonen suorempi kuin noku ois hakusessa... ja punanenkin vielä.
    Itsellä on Renthalin n. 85 cm leveä krossitanko, joka hakkaa alkuperäisen 100-0 Löytyy montaa eri väriä ja Allrightilta saa ainakin Suomesta.
  22. #1312
    Lainaa (jayr_86 @ Marras. 29 2006,23:58) kirjoitti
    Uuuh... Tässäkö lopullinen ratkaisu Zetan keulaonglemiin? Matris Fork Cartridge Kit for Kawasaki Z750


    Jay
    Tuli katseltua tuota jo vuosi sitten:
    Adjustments: Preload spring; Preset Rebound and Compression, not adjustable
    Ei kunnon säätöjä, joten ei se mikään kovin hyvä ratkaisu ole.
  23. #1313
    Lainaa (zpete @ Marras. 30 2006,13:02) kirjoitti
    Lainaa (jayr_86 @ Marras. 29 2006,23:58) kirjoitti
    Uuuh... Tässäkö lopullinen ratkaisu Zetan keulaonglemiin? Matris Fork Cartridge Kit for Kawasaki Z750


    Jay
    Tuli katseltua tuota jo vuosi sitten:
    Adjustments: Preload spring; Preset Rebound and Compression, not adjustable
    Ei kunnon säätöjä, joten ei se mikään kovin hyvä ratkaisu ole.
    Itse tekasin ensi kesää varten tuon Jayn aikaisemmin esittelemän jousen esijännityksen säätösysteemin ja vaihdoin Öhlarin jouset. Sillä on pärjättävä.



  24. #1314
    Lainaa kirjoitti
    Tuli katseltua tuota jo vuosi sitten:
    Adjustments: Preload spring; Preset Rebound and Compression, not adjustable
    Ei kunnon säätöjä, joten ei se mikään kovin hyvä ratkaisu ole.
    Aivan. Tuo setti kuitenkin muuttaa (ainakin käsitykseni mukaan) Zetan keulan damper-rod tyyppisestä täysin cartridge tyyppiseksi. Ja cartridge tyyppinen haarukkahan on tunnetusti kuitenkin huomattavasti parempi kuin Zetan vakiovarustus (painuu jarrutuksissa, mutta lyö käsille kuopissa).

    Olenkin tässä aikani kuluksi tutkinut noita keulavaihtoehtoja. Sanotaanko nyt vaikka niin, että kuukauden päästä olemme paljon viisaampia, helppoja vaihtoehtoja voi olla yhtäkkiä ihan mukavasti.


    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  25. #1315
    kellään mitään tietoa miten tuo fyysisesti tapahtuu 12k huollossa tuo moottorin alipaineen tahdistus-tarkastus?

    ja imuilmaventtiilin tarkistus?

    ja onko jollain olemassa korjausopas/huoltomanuaali sähköisessä muodossa?
  26. #1316
    www.repairmanualclub.com - ilmainen, vaatii rekisteröitymisen, mutta siellä ainakin näyttäisi olevan Z750 manuaali.

    Tuo ilmaventtiilin tarkastus on aika huuhaa-homma. Monihan on varmasti joko tulpannut nuo venttiilille vievät letkut tai sitten heivannut vesilintua koko venttiileillä. Käytännössä tuossa tarkastuksessa vain katsotaan että läppäventtiilin läpät ovat kunnossa, mitään toleranssirajoja tms. ei tehdas tälle proseduurille anna.

    Alipainetahdistus näytää manuaalin mukaan olevan vähän monimutkaisempi homma. Muutama letku tulpataan, ja alipainemittari kytketään ruiskurunkoihin kiinni. Ensin säädetään 1&2 ja 3&4 runkojen korkeimmat alipaineet lähelle toisiaan, sitten tasataan 1 ja 2 sekä 3 ja 4. Tarkastetaan että alipaineet ovat 29.7kPa (225mmHg), toleranssilla +/- 1.33kPa (10mmHg). Tuosta manuaalista nuo tulpattavat letkut käy kaikista kätevimmin ilmi.


    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  27. #1317
    Lainaa (center69 @ Marras. 30 2006,15:56) kirjoitti
    kellään mitään tietoa miten tuo fyysisesti tapahtuu 12k huollossa tuo moottorin alipaineen tahdistus-tarkastus?

    ja imuilmaventtiilin tarkistus?

    ja onko jollain olemassa korjausopas/huoltomanuaali sähköisessä muodossa?
    Mulla on toi huoltomanuska koneella. On vaan 10 mb filu. paan sen vaik meses tulee...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  28. #1318
    Lainaa (jayr_86 @ Marras. 30 2006,16:11) kirjoitti
    Alipainetahdistus näytää manuaalin mukaan olevan vähän monimutkaisempi homma. Muutama letku tulpataan, ja alipainemittari kytketään ruiskurunkoihin kiinni. Ensin säädetään 1&2 ja 3&4 runkojen korkeimmat alipaineet lähelle toisiaan, sitten tasataan 1 ja 2 sekä 3 ja 4. Tarkastetaan että alipaineet ovat 29.7kPa (225mmHg), toleranssilla +/- 1.33kPa (10mmHg). Tuosta manuaalista nuo tulpattavat letkut käy kaikista kätevimmin ilmi.


    Jay
    Just, ei muuta ku säätämään. Ei saatana. Ehkä ihan hyvä että käytän pyörää vielä takuun takia liikkeessä huollossa.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  29. #1319
    Lainaa (Marshal @ Joulu. 01 2006,16:30) kirjoitti
    Just, ei muuta ku säätämään. Ei saatana. Ehkä ihan hyvä että käytän pyörää vielä takuun takia liikkeessä huollossa.
    Joo, tuo on aika v*ttumainen homma jos on vain kaksi mittaria. Tankki pitää irroittaa, että saa letkut paikalleen... Ja tankki on laitettava takas että saa bensaletkun kiinni. Sitten kun pitää vaihtaa muutamaan kertaan niiden paikkaa kun ei niitä kertasäädöllä kuitenkaan saa kohdalleen.
    Mulla tuo bensaletkun liitin jää välillä silleen jumiin, että sitä ei meinaa saada irti millään... Seuraavan kerran pitää kyllä olla neljä mittaria ettei tartte leikkiä niiden kanssa.
  30.  
  31. #1320
    Lainaa (zpete @ Joulu. 01 2006,21:59) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Joulu. 01 2006,16:30) kirjoitti
    Just, ei muuta ku säätämään. Ei saatana. Ehkä ihan hyvä että käytän pyörää vielä takuun takia liikkeessä huollossa.
    Joo, tuo on aika v*ttumainen homma jos on vain kaksi mittaria. Tankki pitää irroittaa, että saa letkut paikalleen... Ja tankki on laitettava takas että saa bensaletkun kiinni. Sitten kun pitää vaihtaa muutamaan kertaan niiden paikkaa kun ei niitä kertasäädöllä kuitenkaan saa kohdalleen.
    Mulla tuo bensaletkun liitin jää välillä silleen jumiin, että sitä ei meinaa saada irti millään... Seuraavan kerran pitää kyllä olla neljä mittaria ettei tartte leikkiä niiden kanssa.
    olikos paljon säätämisen tarvetta kun tuon homman teit, ja paljonko oli koneessa kilometreja tuolloin?
Sivu: 44 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3442434445465494 ... ViimeinenViimeinen