Sivu: 40 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 3229:sta
    No tuolta .ORG! shopistahan kandee niin kumeja katella. Näyttäis olevan ihan kohtalaiset tarjousmeiningit käynnissä .ORG! Shop

Ite ostin sieltä just Z4 fillarit. saas nähä kuin toimii. Batlaxeilla on ny ruuvattu 11 000 ja alkaa olee aika lopussa. Vielä Zeta ajossa ja niin pitkään onki ku ei lumi tuu. Se on kaikki pois talven kärvistelystä
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Metzeler M1 on loistava kumi zetaan. Ei kai sitä enää kehtaa ajaa kun luntakin lakaa olemaan täällä jänkhällä... Eli pelit seisoo jo!

Nonni, eli ajattelin täräyttää ja ostaa ihan tollasen Speedohealerin, ku toi mittari pitäis saada näyttämään oikeeta lukua. Onko kellään vaihdettu eturatasta -1 pikkiä pienemmäks ja omaisi healerin? Kuinkas paljon panitte säätöjä uusiksi prosenteissa? Käytitkö esim valmistajan sivuilla olevaa laskuria vai kalibroitko jollakin muulla tavalla?

Onko laite toiminu muuten hyvin?
    Nonniin ajot tältä kesältä ajettu... vielä ehti 1,5tkm päästelemään uudella pyärällä. Huomenna vaan öljyt + suodatin vaihtoon ja uudet nesteet koneeseen. Castrolin GPS:ää ostin, onkohan kellään kokemusta ko öljystä zetassa?

Talven aikana hankittavien listalla:
    -slipari (LeoVincen Evo2 tuntuu tällähetkellä parhaalta vaihtoehdolta)
    -ducktail (Varmaanki Kawasakin omaa valmistetta)
    -kaatumatatit (Mistä ootta hankkinu / paljo kustansi?)
    -rodamotolta enskesäksi renkaat (etunakki ja pari takasta)

Ihanan kallista. Toivottavasti etes seokset pysyy kurissa niin ei vararikko ole edessä powercommanderin muodossa.
    Suzuki RF600R -93 --> Kawasaki z750 -06 --> Suzuki GSX-R1000 K4 --> Triumph Speed Triple -07 / Honda CX500 -81 / Yamaha XS650 -81
    oman healerin säädin valmistajan netissä olevan ohjelman mukaan ja tuntui olevan ainakin sinnepäin.....ei jaksannu gps:llä tarkistaa. Laite on pelan hyvin ja topspeed memory on aika kätevä
    Z750
    Joku sähköistä ymmärtävä vois selvittää ton Speedohealerin toimintaperiaatteen. Se on siis jonkinlainen (ei ole oikein sähkön termit hallussa) säädettävä vastus? Siis periaatteessa vastuksella sais kanssa tuon mittarin näyttämään liikaa tai liian vähän, riippuen anturin antaman signaalin laadusta?

GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Ei onnistu vastuksella.

Speksit löytyy täältä

Käytännössä varmaan joku yksinkertainen prosessori joka muuttaa anturilta tulevan pulssin taajuutta.
    gsxr600
    ---------
    Ok. Kuitenkin kun sais selville millä pulssia voi muutella, siihen sataan euroon sais luultavasti kymmenen omatekoista speedohealeria.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (Jourgensen @ Loka. 10 2006,19:21) kirjoitti

Ihanan kallista. Toivottavasti etes seokset pysyy kurissa niin ei vararikko ole edessä powercommanderin muodossa.
    Jees, mulla ois ittellä kans ainaki noi kaatumatatit hakusessa. Tietysti kaikkia päähänpistoja sitä tulee talvella mieleen ja hetken mielijohteesta ostettua vaikka mitä.

Jos oot ulkomailta tilailemassa ni voisin lähteä mukaan kimppaan. Rattaitaki vois melkeen ottaa muutaman.

Mulla on toi Leo:n evo2 kiinni ja kyl tol nyt kohtuu hyvin ilman PC:tä pärjää, mut eihän se pahaa tekis.

Kävin tänää hakee .ORG! shopista uudet nakit. Metzelerin Z4 kumit jäi käteen. 250 egee yhteensä molemmat, Ei must mikään ihan tolkuton hinta noin hyvistä kumeista.
    Olen joskus törmännyt sivustoon, josta löytyi kaikki Zetan viralliset varaosanumerot räjähdyskuvineen, mutta enpä sinne enää löydä. Tietääkö kukaan osoitetta?
    KTM SD -06
    Lainaa (Marshal @ Loka. 11 2006,22:23) kirjoitti
    Lainaa (Jourgensen @ Loka. 10 2006,19:21) kirjoitti

Jees, mulla ois ittellä kans ainaki noi kaatumatatit hakusessa. Tietysti kaikkia päähänpistoja sitä tulee talvella mieleen ja hetken mielijohteesta ostettua vaikka mitä.

Jos oot ulkomailta tilailemassa ni voisin lähteä mukaan kimppaan. Rattaitaki vois melkeen ottaa muutaman.

Mulla on toi Leo:n evo2 kiinni ja kyl tol nyt kohtuu hyvin ilman PC:tä pärjää, mut eihän se pahaa tekis.

Kävin tänää hakee .ORG! shopista uudet nakit. Metzelerin Z4 kumit jäi käteen. 250 egee yhteensä molemmat, Ei must mikään ihan tolkuton hinta noin hyvistä kumeista.
    Muakin saattais kiinnostaa noi kaatumatatit, joten pistättekös infoa jos meinaatte tilailla?!
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Lainaa (madagi @ Loka. 11 2006,23:54) kirjoitti
    Olen joskus törmännyt sivustoon, josta löytyi kaikki Zetan viralliset varaosanumerot räjähdyskuvineen, mutta enpä sinne enää löydä. Tietääkö kukaan osoitetta?
    Täältä löytyy räjäytyskuvat kaikkiin kawoihin, joita myydään ameriikoissa: BuyKawasaki

Sieltä vaan klikkaa ensin "Motorcycle", sitten lähinnä omaa pyörää oleva malli ja lopuksi "Parts diagram".
    Terve!

En jaksanut uutta aihetta tehdä tämän takia ja kysyn tässä. Olen ostamassa käytettyä Z750-pyörää. Vuosimallia 2005. Mitä eroja 2006-malliin tai vastaavasti 2004-malliin? Mitä kuuluu 6000km huoltoon ja mitä maksaa (olisi menossa melkolailla samantien sinne)? Pyörä on kevyesti kaadettu oikealle kyljelle, todistus rungon suoruudesta on ja tankki+muovi vaihdettu. Eipä minulla muuta, kiitos jo etukäteen tulevista (toivottavasti ) vastauksista.

Eipä taida juurikaan muuta eroa olla ku väreissä. Ainakin kylkien suojamuovit on pikkusen eri väriset.

Mulla 6000 huolto makso 143 egee JV-Motorsportissa Helsingin Konalassa. Öljyn ja suodattimen vaihto, sekä normaalia tarkistelua, kiristelyä ja välyksien säätöä.

Ei muuta ku ostamaan vaan, loisto pelin saat ku pikkusen vielä tuunailee mieleisekseen.
    Lainaa (vildsu @ Loka. 12 2006,19:10) kirjoitti
    Terve!

En jaksanut uutta aihetta tehdä tämän takia ja kysyn tässä. Olen ostamassa käytettyä Z750-pyörää. Vuosimallia 2005. Mitä eroja 2006-malliin tai vastaavasti 2004-malliin? Mitä kuuluu 6000km huoltoon ja mitä maksaa (olisi menossa melkolailla samantien sinne)? Pyörä on kevyesti kaadettu oikealle kyljelle, todistus rungon suoruudesta on ja tankki+muovi vaihdettu. Eipä minulla muuta, kiitos jo etukäteen tulevista (toivottavasti ) vastauksista.
    2006 -mallissa on ajonesto, vanhemmissa ei. Tietääkseni muuta eroa ei ole.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Mitä kuuluu 6000km huoltoon ja mitä maksaa (olisi menossa melkolailla samantien sinne)?
    Tähän määräaikaishuoltoon(6000) ei kuulu mitään muuta kuin jarrujen tarkastusta: putkien/letkujen vuodot, vauriot, kiinnitys, toiminta, kahvan liikerata, jarrupalojen kunto, jarrunesteen taso, jarruvalon toiminta. 12 tkm:huollossa on sitten vähän enemmän hommia. Venttiilinvälysten tarkastus on valmistajan ohjein 24 tkm:n huollossa.
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Lainaa (Tumppu @ Loka. 13 2006,06:15) kirjoitti
    Terve!

2006 -mallissa on ajonesto, vanhemmissa ei. Tietääkseni muuta eroa ei ole.
    + Ainakin putket on erilaiset.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (Marshal @ Loka. 13 2006,00:35) kirjoitti
    Mulla 6000 huolto makso 143 egee JV-Motorsportissa Helsingin Konalassa. Öljyn ja suodattimen vaihto, sekä normaalia tarkistelua, kiristelyä ja välyksien säätöä.
    Mitä välysten säätöä tehtiin?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 13 2006,13:28) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Loka. 13 2006,00:35) kirjoitti
    Mitä välysten säätöä tehtiin?
    Lähinnä kaasun vapaaliikkeen säätö sopivaksi ja kytkimen säätö. Tais myös tarkastaa jarrukahvan liikkeen.

Eikö sulla 6000 huollossa vaihdettu öljyjä/suodatinta, kiristetty ketjuja, kiristetty eri kiinnityksiä (pakosarja,moottorin kiinnitys), tarkistettu renkaiden ilmanpaineita, kaikkia nesteitä, etupään stefoja, sähkölaitteiden toimintaa (ajovalo/vilkut,rek.kilven valo) tai edes pesty pyörää?

Mietityttää että kannattiko viedä sinne, missä sitten käytitkään?
    Lainaa (Marshal @ Loka. 13 2006,22:51) kirjoitti
    Eikö sulla 6000 huollossa vaihdettu öljyjä/suodatinta, kiristetty ketjuja, kiristetty eri kiinnityksiä (pakosarja,moottorin kiinnitys), tarkistettu renkaiden ilmanpaineita, kaikkia nesteitä, etupään stefoja, sähkölaitteiden toimintaa (ajovalo/vilkut,rek.kilven valo) tai edes pesty pyörää?

Öljynvaihtoväli on Zetoissa 12 tkm, joten 6000 huollossa ei vaihdeta öljyjä, tietenkin jos käyttää näin ajokauden lopussa, talveksi kannattanee vaihdattaa uudet litkut koneeseen.

Oman pyörän 6000 huollossa huoltomies syynäili pyörää taskulampun kanssa 30 minuuttia, kiristi ja voiteli ketjun ja kävi koeajamassa. Yhteensä aikaa meni tunti ja lasku oli 55 ekee. Otin öljynsuodattimen mukaan huollosta ja vaihdoin öljyt itse ajojen päätteeksi. Loppupeleissä ketju oli kiristetty aivan liian tiukalle, joten piti itse löysätä ketjua heti huollon jälkeen. Huoltomies voiteli ensin ketjun kunnolla ja lähti heti koeajolle, ja tästä seurauksena koko takapää pyörästä oli hyvässä suojaöljyssä talvea varten... Näin siis meillä Savonlinnassa...
    Lainaa (JS82 @ Loka. 14 2006,11:54) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Loka. 13 2006,22:51) kirjoitti

Öljynvaihtoväli on Zetoissa 12 tkm, joten 6000 huollossa ei vaihdeta öljyjä, tietenkin jos käyttää näin ajokauden lopussa, talveksi kannattanee vaihdattaa uudet litkut koneeseen.

Oman pyörän 6000 huollossa huoltomies syynäili pyörää taskulampun kanssa 30 minuuttia, kiristi ja voiteli ketjun ja kävi koeajamassa. Yhteensä aikaa meni tunti ja lasku oli 55 ekee. Otin öljynsuodattimen mukaan huollosta ja vaihdoin öljyt itse ajojen päätteeksi. Loppupeleissä ketju oli kiristetty aivan liian tiukalle, joten piti itse löysätä ketjua heti huollon jälkeen. Huoltomies voiteli ensin ketjun kunnolla ja lähti heti koeajolle, ja tästä seurauksena koko takapää pyörästä oli hyvässä suojaöljyssä talvea varten... Näin siis meillä Savonlinnassa...
    Jaahas. Välillä kuulee 6000km välillä 12000km. Mitäs nyt ohjekirja sanoo?

t: Zetaa hankkiva
    Öljynvaihtoväli on Zetoissa 12 tkm, joten 6000 huollossa ei vaihdeta öljyjä
    ?!?
    Joo, minunkin huoltokirja sanoo näin. Itse en tosin aja edes 6tkm öljyillä...
    Muutenkin huollot on : Kaikki välykset ja ketjut säädetään pieleen, öljynsuodatin vedetään 3xmomenttiin jota on kiva sitten seur. kerran irroitella, sitten joutuu vielä itse tarkistamaan että öljyroppu ym. sopivalla kireydellä.

Oman pyörän 6000 huollossa huoltomies syynäili pyörää taskulampun kanssa 30 minuuttia
    Toi on kai todistetusti nyt sitä sitä valohoitoa
    Lainaa (zpete @ Loka. 14 2006,14:32) kirjoitti
    Joo, minunkin huoltokirja sanoo näin. Itse en tosin aja edes 6tkm öljyillä...
    Tuo öljynvaihtoväli riippuu paljon myös ajotavastakin. Ratapäivillä ja muuten pyörää rääkätessä öljyt on muutaman tonnin jälkeen vaihtokunnossa.

Esim. Goldwingillä saattaa öljynvaihtoväli olla taas hieman pitempi.

Edit. 100 euroa aikoinaan maksoi 6000 huolto, ja kyllä siinä ainakin minulla vaihdettiin öljyt/suodatin

Lainaa (kepestologi @ Loka. 15 2006,11:33) kirjoitti
    Tuo öljynvaihtoväli riippuu paljon myös ajotavastakin.
    Toki jokainen pyörän omistaja voi itse määrittää oman öljynvaihtovälin, mutta ns. "virallisen" huolto-ohjelman mukaan öljynvaihtoväli on 12 tkm / 1 vuosi. Itsekin vaihdan öljyt aina ajokauden lopuksi, vaikkei kilometrejä ole tullut kuin n. 6 tkm.
    semmoinen kysymys että onko muilla ilmennyt samaa, kun vaihdoin ton leon hiilari pöntön ni paukkuu kun päästää kaasun ja varsinki korkeilta kierroksilta ni paukkuu oikee kunnolla ja lyö liekkiä välillä putkesta.. kannattaisko sitä pc III:ta harkita ku kuitenki käy muuten hyvin??
    Lainaa (*riisi @ Loka. 15 2006,15:22) kirjoitti
    semmoinen kysymys että onko muilla ilmennyt samaa, kun vaihdoin ton leon hiilari pöntön ni paukkuu kun päästää kaasun ja varsinki korkeilta kierroksilta ni paukkuu oikee kunnolla ja lyö liekkiä välillä putkesta.. kannattaisko sitä pc III:ta harkita ku kuitenki käy muuten hyvin??
    Joku muukin valitteli samaa. Onko sulla -06 malli, tulee mieleen että onkohan siinä sittenkin jotain eroa...

Kannattaa eka kokeilla sen KCA-härvelin tukkimista (itse olen sen tehnyt). Sehän päästää ylimääräistä ilmaa pakoputkeen.
    Helpointa sen kokeileminen on kun ottaa ilmanputsarikotelosta sen letkun irti ja tukkii vaan ne päät (vaikka teippaa umpeen).
    Lainaa (*riisi @ Loka. 15 2006,15:22) kirjoitti
    Minunkin Zetassa on tuo sama pönttö (muuten vakiokone). Välistä tulee jämerää backfireä myös. Ala- ja keskierroksilta katosi ehkä hieman pöntön vaihduttua, mutta ylhäällä vetää jopa paremmin.Hyvin on toiminut Zeta tämän kesän pikku paukuttelusta huolimatta.

Nyt tuli avarrettua tuo ilmansuodattimen koteloa ja hankittua paremmin virtaava suodatin, niin ajettelin Techlusionin laittaa pyörään kiinni.

Jos haluat hifistellä niin laita se PC, mutta ilmankin pärjää jos on pelkkä slipari. Ei mene liian laihalle.

Leo kiinni mullaki ja paukkuu kivasti. Eiks se oo niinku pikkusen tarkotuskin? Ei muuta ku lisää pauketta maailmaan, sitä tänne mahtuu. PC varmaan tois enemmän iloa tuonne keskialueelle ja osakaasu kiihdytyksiin. Ymmärtääkseni täyskaasukiihdytyksessä ei paljon PC:lläkään tarvii seoksia muutella.

Itte varmaan kyl lyön PC:n kiinni ens kesäks, jos vaikka toi kaasun vastaavuuski pikkusen paranis...jospa samalla pikkusen myös hengityspuolta vapauttais.
  30.  
    Oli tarkoitus talven aikana lyhentää välityksiä.
    Onko jollain tietoa miten piikkien määrä vaikuttaa nopeuteen?
    Kokemuksia vaihtoehdoista: hakusessa noin 20km/h välityksen pudotus--minkälainen vaikutus?
Sivu: 40 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen