Tänään oli oma Zeta takuuhuollossa. Takaiskari vaihdettiin uuteen kun oli yläpäästään alkanut ruostumaan. Vaihtotyö kesti about 45min ja Raision BW:ssä oli huolto. Muita ongelmia ei ole vielä tullut - vaikkei toisaalta kilometrejäkään ole tullut vasta kuin n. 8000km reilussa vuodessa. No ens kesänä joku voi ostaa multa vähän ajetun ja hyvin pidetyn Zetan kohtuuhinnalla (vaihto suurempaan mielessä ja kuume kova!)...![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
125 Nm ilmoittaa korjaamokäsikirja.(Marshal @ Syys. 08 2006,12:22) kirjoitti
Kawa myynnissä. http://www.nettimoto.com/495660
Kiitokset myös täältä Mauriziolle!(Maurizio @ Syys. 08 2006,20:40) kirjoitti
Huomenna runttaan rattaan paikoilleen, jos suinkin ehdin!![]()
I reject your reality and substitute my own.
-Adam John Savage
Vuosi taa päin juttelin samasta asiasta sanovat että se "vaihto" iskari on kyllä samallainen.. laitoitko jotain lakkaa/ maalia siihe vai onko se sittenkin erilainen ? ?(peltzi82 @ Syys. 08 2006,15:44) kirjoitti
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Vaihtopuuhassa on hyvä olla kaverina "jarrumies" (mos2 ei pas2 rasvaa ja uus prikka) jotta saa sen rattaan nätisti irti.. tota huoltomanuskaa voin laitella vaikka mesellä halukkaille...(Miller @ Syys. 08 2006,20:54) kirjoitti
mese oso pitäs löytyä tosta alhaalta.. tuonne Z750 yhteisöön sitä ei oikeen saa ellei rarraa sitä ja laita paketteja useamman käyttäjän kansioon ja en tiedä onnistuuko down load sieltä sittenkään.. tietty jos jollaan on 30Mt tilaa yhteisöille ostettuna niin sitten.![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
En laittanut mitään sen päälle... Jos menee samanlaiseksi niin meen uudelleen vaihtamaan. Sitäpä varten se takuu on!(samu69 @ Syys. 08 2006,20:54) kirjoitti
![]()
Joo itselläkin kertaalleen vaihdettu toi iskari, ja jo nyt on samanlainen ruostunut hitsisauma kun oli viime syksynäkin.Täytyy kinuta sumekolta uutta, eihän toi saa ruostua, alkaa olemaan ohut hitsi muutaman vuoden jälkeen ku koko ajan tapahtuu korroosiota vaikka sitä puhdistelee jne.!(peltzi82 @ Syys. 08 2006,21:03) kirjoitti
Ps. Minkä kokoinen (mm) on etuhammasrattaan kiristysmutteri?
Mulla ei oo havaittavissa vielä (10 000km) mitään korroosiota iskarissa. Mahtaako -06 mallissa olla sitte paksumpi sauma, vai onko jollain tän kesän mallilaisella alkanu jo kukkimaan?
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Kukkii se tämän kesäinenkin vähän.. (12tkm)
Onko moni hankkinu paremman iskarin siihen tilalle?
Zet (Z), (lue Zeta), (lukutaidottomille se Zorron merkki), Zetori, pikkuzeta eli Z750 => ZX-6R 2006 + BMW F800GS 2009
Ei oo jaksanu uusia iskareita Sumekolta kerjätä, niitä sais hakea alvariinsa. ZX6-R:n takaiskari löytyy multakin ja homma on tosiaan ihan bolt-on. Iskari tosin taitaa olla 15 mm pidempi, joten perä nousee hiukan. Keulaa tosin saa helposti korotettua shimmiprikoilla tai öljymäärällä. Ei siitä keulasta hyvä kuitenkaan näillä eväillä tule.
Kawa myynnissä. http://www.nettimoto.com/495660
Nyt ois Sininen Kawasaki Z 750 04' myynnissä. =latest&PL[0]=listVehicle.php]kliks!
Kawasaki ZX-10R 2008.
Tuli tuossa muutama viikko sitten hankittua -06 zeta. Kilometrejä tullu ihan kiitettävästi ja mopoilu kiinnostaa taas ihan eri tyyliin. Paljoko teillä on muuten ollu huolloilla hintaa? Lähinnä nuilla 1tkm, 6tkm ja 12tkm.
Pitää varmaan nyt talvella nakella ne tavalliset kilkkeet paikalleen: sliparia, kaatumatatteja, minivilkut ym. Rekkariteline on sentään ottanut jo jalat alleen.
Edittiä. Laitanpa kuvan vielä
Suzuki RF600R -93 --> Kawasaki z750 -06 --> Suzuki GSX-R1000 K4 --> Triumph Speed Triple -07 / Honda CX500 -81 / Yamaha XS650 -81
Onneksi olkoon uudesta hankinnasta. Ensihuolto maksoi mulla (Savonlinnassa) 90 euroa, ja 6000 km huolto 55 euroa.(Jourgensen @ Syys. 10 2006,13:15) kirjoitti
6000 km huollossa huoltomies vain kiristeli ja rasvasi ketjun ja kävi tietysti koeajolla. Olisi he vaihtaneet öljytkin, mutta aattelin itse vaihtaa ne, kun laitan pyörän talviteloille.
12 tkm huolto voi olla pikkasen kalliimpi kuin 1 tkm ja 6 tkm, siihen kuuluu jo tulpan vaihtoa jne. Itsekin ajattelin käyttää Kwaakun 12 tonnin huollossa kun paketoin ajokauden, vaan eipä ole tullut hintaa vielä udeltua..
Käytin omani juhannuksen aikoihin 12 tonnin huollossa ja hintaa taisi tulla joku 270 EUR. Eli on jonkun verran kalliimpi huolto.
KTM SD -06
Kytkin asiaa... Nyt kysyn oikein aloittelijan kysymyksen, mutta menkööt. *
Ohjekirjassa sanotaan: "Kytkinkahvan välyksen on oltava 2-3mm." Mitäs tällä tarkoitetaan? Onko kyseessä, että kytkin kahvaa hellästi liikuteltaessa, kuuluu sen liikkeen olla n. 2-3mm (eli kytkin ei ota kiinni - tavallaan vaijeria ton verran ylimääräistä)... Ymmärsittekö? *(ei se mitään, en minäkään! *
) Vai mikä ihme tuo välys on? Tuli vaan mieleen kun tänään tuntui tuo kytkin luistavan pikkasen kakkosella kovaa kiihdyttäessä (kierrokset pomppas yhtäkkiä 7000--> reiluun 10000:een ja kone tuntui vedättävän) ...
Edit: ohjekirjan kuvaa katsoin, mutta siitä en selvää saanut...
Juuripa siksi siihen vaijeriin jätetään hieman löysää ettei "kanna" kytkin.. Ymmärsit siis oikein ..(peltzi82 @ Syys. 11 2006,18:32) kirjoitti
RAUTALANKAMALLI
Itse olen tuon ymmärtänyt niin että se pari milliä välystä pitää olla siinä kytkinkahvan "saranakohdassa", jolloin itse kytkinkahvan päässä vapaaliike on noin sentin luokkaa...
ZH2 2020
Eisss, taidanpa huoltaa pärrän itse, kerta takuukaan ei ole enää voimassa. Ihanan kallista tulppienvaihdosta ja valohoidosta...(madagi @ Syys. 11 2006,15:23) kirjoitti
![]()
Thanks!(samu69 @ Syys. 11 2006,18:55) kirjoitti
Mutta mistä löydän tollasen neljännesdollarin (?) kolikon mittaamista varten?
Mitenkäs muistaisin niin ettei edes uutena minulla ollut mitään välystä kytkimessä? Voi olla että muistan väärin...
Minulla on 4000 mittarissa ja tämän vuoden mallia. Pientä ruostumista on saumassa. Puhtaana olen yrittänyt pitää ja kuivassa ja lämpimässä tallissa seisoo kun ei ole ajossa.(Marshal @ Syys. 08 2006,23:47) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Tilauttu 31.8. Paketti tuli tänään perille, postikulut oli 20 euroa.(zpete @ Elo. 31 2006,18:26) kirjoitti
Tilausvahvistus tuli heti tilauksen jätön jälkeen sähköpostilla, siinä ei näkynyt postikuluja. Sen jälkeen sieltä ei tullut mitään ilmoituksia, ei tieto että onko kama varastossa tai milloin tilaus lähtee... tänään vaan ilmestyi paketti kotiovelle.
Visalta oli laskutettu 7.9. tavarat + 20 euroa postikuluja.
Edit: Kuittikin löytyi, kun tajusin katsoa paketin pohjasta... siellähän se oli muovin alla.
Paljonkos tollanen maksaa huoltoasemalla ja mikäli maltaita, niin vieläkö löytyis ylimääräsenä? Tosin pitäis jo tänään vaihtaa litkut(Hanski750 @ Syys. 07 2006,21:08) kirjoitti
EDIT: Ja kumpaa kannattais käyttää 10-40W vaiko 10-50W? Ohjekirja kertoo 10-40W..
onkos pojilla tai miksei myöst tytöillä kawassa peeceetä?
Paljo makso ja oliko mitää hyötyy?? ja viel mistä hankitte?
Onkos Shellin ölöt radikaalisti parempia verrattuna Mobilin tuotteisiin? Ei ole shelliä ihan vieressä niin mikäli Mobil toimisi...![]()
Hei kai nyt jollain pc moposta löytyy?(*riisi @ Syys. 14 2006,15:31) kirjoitti
![]()
No esim tämän threadin 9. sivulla on juttua PC:stä... ja muutenkin suosittelen selailemaan tätä läpi huolella....![]()
Taitaa toi TFI olla melkeen yhtä hyvä ratkasu Zetaan, koska sitä karttaa ei tarvi kuin rikastaa ala- ja keskialueelta. Halvempi se ainakin on ronskisti..(*riisi @ Syys. 15 2006,10:57) kirjoitti
eli mikä on TFI ? onko jotain linkkii tai keneltä saa ?(kepestologi @ Syys. 17 2006,09:31) kirjoitti
![]()
tosta löytyy kliks . eli se on jonkun näkönen ruiskun säätö yksikkö. hintaa 194$ eli aikast paljon halvempi kuin pcIII.(*riisi @ Syys. 17 2006,10:11) kirjoitti
Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.