Sivu: 36 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 3229:sta
    Olen kuullut, että 6ärrän takaiskari käy suoraan zetaan. Oletteko vaihdelleet? Käykö myös uusimmat mallit (-05-06)?
    KTM SD -06
    Lainaa (madagi @ Syys. 04 2006,17:02) kirjoitti
    Olen kuullut, että 6ärrän takaiskari käy suoraan zetaan. Oletteko vaihdelleet? Käykö myös uusimmat mallit (-05-06)?
    -03-04 käy, mulla on -04. En ole varma, mutta luulen että -05-06 malli ei mahdu sinne paikalleen (säiliö taitaa olla eri suuntaan kuin noissa vanhemissa?).
    Millasia välityksiä tyypeillä on Zetassa?? Tarkotus olisi laittaa vähän tiheemmät välit tohon mopottimeen talven aikana kuitenkin siten, että sen 150 pystyy ajaan vielä tarvittaessa motaria kohtuudella.

edit. tuolla aikasemminhan olikin jotain juttua noista, mutta mitkä rattaat menee vielä yleiskäytössä kohtuudella?

Lainaa (kepestologi @ Syys. 04 2006,20:07) kirjoitti
    Millasia välityksiä tyypeillä on Zetassa?? Tarkotus olisi laittaa vähän tiheemmät välit tohon mopottimeen talven aikana kuitenkin siten, että sen 150 pystyy ajaan vielä tarvittaessa motaria kohtuudella. *

edit. tuolla aikasemminhan olikin jotain juttua noista, mutta mitkä rattaat menee vielä yleiskäytössä kohtuudella?
    vaihdoin just ite 14/46 rattaat paikalle... liian pieneks menee mun mielestä. tulee rajotin vastaan kutosellakin... keulii kyllä kivasti. ite ajattelin vaihtaa ton eturattaan takaisin normaaliksi.
    Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. -Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu.
    Lainaa kirjoitti
    vaihdoin just ite 14/46 rattaat paikalle... liian pieneks menee mun mielestä. tulee rajotin vastaan kutosellakin... keulii kyllä kivasti. ite ajattelin vaihtaa ton eturattaan takaisin normaaliksi.
    khyyl. Taidanpa tilata itselle vaikka 14/45 satsin. Ei oo kovin järkevät noi vakiovälitykset kun ei tolla aja susikaan noita huippuja ku ehkä hetkellisesti.
    Varmaan joutuu ens kesäks heittää kans uutta ratastusta kehiin. Ois kiva saada keulaa kevyemmäks, ku ei tota yli 200 ajoo tuu juurikaan harrastettua.

Rupeeko keula kevenee huomattavasti helpommin miten pienillä muutoksilla? riittääkö jos heittää vaan taakse esim 45 vai kandeeko myös eturatasta heittää 14?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Mun mielestä 14-43 tai 15-46 on sopiva, minusta joku 14-45 tai 14-46 on ihan liian lyhyt normiajoon. Yli satasen nopeuksissa alkaa kiekat olemaan turhan korkeella.
    Onko kukaan löytänyt Suomesta paikkaa, mistä noita pienempiä ja suurempia rattaita löytyisi? Olen kysellyt, mutta eipä ole löytynyt. Ulkomailta tilaamalla tietenkin saisi.
    KTM SD -06
    Lainaa (zpete @ Syys. 05 2006,14:58) kirjoitti
    Mun mielestä 14-43 tai 15-46 on sopiva, minusta joku 14-45 tai 14-46 on ihan liian lyhyt normiajoon. Yli satasen nopeuksissa alkaa kiekat olemaan turhan korkeella.
    Joo, varmaan ton 15-46 joutuu heittää, on vissiin ainaki helpompi vaihtaa taakse, ku eteen. Sitte jos haluu esim. pitemmälle matkalle heittää vakiot, ei tarvii vaihtaa ku toinen ratas.

Onks tol käytännös mitään eroa paneeko 14-43 vai 15-46?
    Lainaa (Marshal @ Syys. 05 2006,17:36) kirjoitti
    Onks tol käytännös mitään eroa paneeko 14-43 vai 15-46?
    No sen verran, että tuskin menee samoilla ketjuilla molemmat vaihtoehdot. 15-46 luulen ettei mene 112-lenkkisellä vakioketjulla.
    Ostin uudet ketjut, 114-lenkkiset. Ajatus oli että laitan taakse 46-rattaan kun saan sellaisen, sain Suomesta vain 43:n. Oli kuitenkin pakko lyhentää ne ketjut, kun ne oli liian pitkät vakioväleille. Laitoin sitten 14-rattaan eteen...
    Jos joku on tilailemassa rattaita ulkomailta, voin lähteä mukaan kimppaan. Kiinnostaako ketään. Mulla ei kyllä oo luottokorttia, joten onnistuuko tilaaminen ilman sitä?
    Lainaa kirjoitti
    Jos joku on tilailemassa rattaita ulkomailta, voin lähteä mukaan kimppaan. Kiinnostaako ketään. Mulla ei kyllä oo luottokorttia, joten onnistuuko tilaaminen ilman sitä?
    Itsekin voisin kimppatilaukseen alkaa. Vois tilata muutakin rompetta samalla jos saadaan porukkaa kasaan. Joku luotettava pulju olis kova sana, ei viitis alkaa kuitenkaan testaileen että mistä tavara tulee ja mistä ei... Heitelkääpä ilmoille firmoja jossa olis Z-sälää myynnissä!
    Lainaa (kepestologi @ Syys. 05 2006,19:41) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Itsekin voisin kimppatilaukseen alkaa. Vois tilata muutakin rompetta samalla jos saadaan porukkaa kasaan. Joku luotettava pulju olis kova sana, ei viitis alkaa kuitenkaan testaileen että mistä tavara tulee ja mistä ei... Heitelkääpä ilmoille firmoja jossa olis Z-sälää myynnissä!
    katoppa vaikka tuolta MP:linkit KLIKS KLAKS
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Lainaa (kepestologi @ Syys. 05 2006,19:41) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mukana tilauksessa, jos sellainen järjestetään!
    I reject your reality and substitute my own.
    -Adam John Savage
    kysykääs Allrightista jos ne jo ens ajokaudeks sais lisää renthalin kiekkoja . 15/46 välkät meni mulla pienen kränäämisen jälkeen 10000 ajetuille vakioketjuille.
    Z750
    Mitä vaihteistoöljyä käytätte ja toimiiko kuin junan vessa? Ja moottoriöljysuosituksia voisi myös heittää, Kawasakin suositukset löytyy kyllä manuaalista, mutta jos niitä olisi parempiakin?
    Joopajoo, alkoi v*tuttamaan toi 14 piikkisten rattaiden saatavuus Suomesta, joten suuntasin katseeni Italiaan ja Red Racing Partsille. Tottakai ajattelin kanssaZetailijoita ja tilasin kerralla viisi eturatasta

Eli 4 kappaletta ylimääräistä 14-piikkistä eturatasta Z750:een tarjolla! Pistähän Privaa tai s-postia jos kiinnostaa. 30€ sis. postikulut tai 25€ nouto Kotkasta. Voi postittaa halukkaille jo huomenna, niin saa perjantaina uutta ratasta alle.
    Lainaa kirjoitti
    suuntasin katseeni Italiaan ja Red Racing Partsille.
    Paljos tuli postikuluja kun tilailit rompetta? Mits maksu, maksoitko luottokortilla vai "cash on delivery" tms.? Entä tuleekos tosta jotain muita kuluja noihin Red Racing Partsien hintaan lisäksi?
    20,89€ tuli postikuluja 1,5 kilon paketille. Paketti tuli päivässä DHL:llä, 4.9.2006 on shipping date ja 5.9. iltapäivällä DHL:n kuriiri soitteli paketista. Toi sen kotiovelle. Tilauksen olin tosin tehnyt jo 21.8. eli 15 päivää meni tilauksen teosta. Tosin oli tiedossa, ettei löytynyt hyllystä, arvioivat, että menee 25-30 päivää. Ei kai niihin hintoihin mitään lisää tule, jos siinä on jo VAT ilmoitettu. Maksoin ostokset Masterilla, kaikenkaikkiaan homma pelas hyvin Uskaltaa helposti tilata uudestaankin, todella luotettavaa toimintaa.

Ja vielä ois yksi kappale rattaita myymättä, nopein saa.

Edit. Nopeat söivät hitaat, kaikki rattaat myyty!!

JES!!

Sain vikan
    Paljos ny nopeusmittari heittää suurinpiirtein ku on edessä 14 piikkinen?
    Lainaa (Marshal @ Syys. 06 2006,23:05) kirjoitti
    JES!!

Sain vikan

Mä myöhästyin pahemman kerran. Ainakin huimat 30min... Ratasta vailla siis edelleen.
    I reject your reality and substitute my own.
    -Adam John Savage
    Lainaa (tanttu @ Syys. 06 2006,08:54) kirjoitti
    Mitä vaihteistoöljyä käytätte ja toimiiko kuin junan vessa? Ja moottoriöljysuosituksia voisi myös heittää, Kawasakin suositukset löytyy kyllä manuaalista, mutta jos niitä olisi parempiakin?
    kepestologi: Mittarin näyttäessä satasta todellinen nopeus on n. 85-90 km/h? Varma arvaus

Miller: Etkä myöhästyny, ratas on jo postissa

tanttu: Moottoriöljy kiertää myös vaihdelaatikossa. Itsellä Motulin öljyt, ne on aivan paskat tai sitten vaihdevivussa on liikaa väljää, välivapaita löytyy liian usein. Shellin Advance Ultraa muistan porukan kehuneen, sitä koitan seuraavaksi.
    Lainaa (Maurizio @ Syys. 07 2006,15:39) kirjoitti
    kepestologi: Mittarin näyttäessä satasta todellinen nopeus on n. 85-90 km/h? Varma arvaus

Miller: Etkä myöhästyny, ratas on jo postissa

tanttu: Moottoriöljy kiertää myös vaihdelaatikossa. Itsellä Motulin öljyt, ne on aivan paskat tai sitten vaihdevivussa on liikaa väljää, välivapaita löytyy liian usein. Shellin Advance Ultraa muistan porukan kehuneen, sitä koitan seuraavaksi.
    Kiitos vastauksesta, ei sitä kaikkea voi tietää
    Lainaa kirjoitti
    ei sitä kaikkea voi tietää *
    Ei voikkaan, itsekkin aina oletan, että moottoripyörän tekniset ratkaisut on samanlaisia kuin autossa. *
    Lainaa (tanttu @ Syys. 06 2006,08:54) kirjoitti
    Mitä vaihteistoöljyä käytätte ja toimiiko kuin junan vessa? Ja moottoriöljysuosituksia voisi myös heittää, Kawasakin suositukset löytyy kyllä manuaalista, mutta jos niitä olisi parempiakin? * *
    Shell Advance Ultraa käytin ite ja hienosti pelas.
    Pari kannua pitäis olla tallissa ylim. a/30euroa jos tarttet.
    kannut siis 4 litrasia eli yksi riittää yhteen vaihtoon.
    Nimimerkki -moponsa myynyt- soita 040-5131568
    Be kind to Animals...Kiss a hockey player!
    Kiitos Maurizio, ratas tuli perille!!! *

edit. Onks tossa muuten jotain momenttia millä toi pitää runttaa kii, vai vedetäänkö ihan tunteella eli täysii?

Lainaa (Marshal @ Syys. 08 2006,12:22) kirjoitti
    Kiitos Maurizio, ratas tuli perille!!!

edit. Onks tossa muuten jotain momenttia millä toi pitää runttaa kii, vai vedetäänkö ihan tunteella eli täysii?
    Käsin vaan järkevälle "momentille", siinä on kuitenkin se lukitusprikka.
  30.  
    Kannattaa tosiaan vähän rajoittaa sitä voimaa siihen eturattaan kiristykseen... olis sille joku momentti ilmoitettukin ja se lukkolevy kyllä pitää sen kiinni.
    Meinasin joutua kerran jo halkomaan sen mutterin kun ei meinannut aueta: täällä juttua
Sivu: 36 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686 ... ViimeinenViimeinen