älä nyt raaski riistää(puti @ Heinä. 21 2006,19:33) kirjoitti
Antaisit sen nyt vaan olla siinä savustuspöntössä piippuna..
Mitähän tua Zumeko kinuaa OVH: hintana siitä?? onko tiatoo...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
maksaa tuo vakioputki yli 500 euroa..
Joo katoin hinnan 594 maksaa alkuperäinen putkisikakallis
Mihis hintaan lähtis ducktail? ...Maalaukseen se menis, ku on väärä väri.(puti @ Heinä. 21 2006,17:26) kirjoitti
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
oisko 70 eeroo sopiva?(Tumppu @ Heinä. 22 2006,03:17) kirjoitti
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Tarjoan 45€!(puti @ Heinä. 22 2006,14:19) kirjoitti
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Ductaili on jo myyty...(peltzi82 @ Heinä. 22 2006,14:28) kirjoitti
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Puti, taidan jättää vielä sliparin muille... Nyt on pakko alkaa säästökuurille, prkleen nopeusverot![]()
Heh heh... itsekkin sain verotusta "suorituskyvystä" 270e heti kauden alkuun...(zpete @ Heinä. 23 2006,14:35) kirjoitti
![]()
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Jos jollain on ylimääräsenä uus tai sikavähän käytetty 14 hampainen eturatas, voi tarjota yksärillä.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
heinäkuun puolessa välissä rahat ja kortin veivät...(puti @ Heinä. 23 2006,19:51) kirjoitti
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Musta tulee kans Kawa-mies *Haen huomenna vähän ajetun mustan 750 zetan itelleni.
Onko kukaan asentanut takalaukkua ja telinettä zetaan? Lueskelin allrightin ja duellin luetteloa, toisessa niistä oli mallikohtainen teline tarjolla (ei kuvaa). Lienee kyllä aika ruma. Mutta vois asentaa sen aina tarpeen mukaan kiinni, ainoastaan pitemmille reissuille.
Niin ja mulle voi tarjota tuollaista belly paniä jos löytyy ylimääräisiä, Oulun lähistöltä jos löytyy niin vielä parempi..
Onnea, hienon fillarin oot valinnu! ei muuta ku![]()
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Toihan näyttää ihan toteutuskelpoiselta ratkaisulta. Paljonkos maksoit tuosta telineestä ja mistä ostit? Millainen laukku sulla siihen on ja onko kuvaa mopedista sen kanssa?
Nyt on Shark Conic paikallaan..ja hitto mitkä äänet!!
Kulman takaa kun tulee niin luulis että on joku tonninen sporttiVarmaan menee yli 105 desibelin huipuissa..
Sit mulla on laukkutoteutuksena richan multitankkilaukku.ihan kelpo matkoilla.
Kovissa äänissä ei oo mitään hienoa
Jos joltain löytyy LeoVincen db-killeri, niin voisin ostaa pois... Alan saada tarpeekseni tosta liian kovasta mökästä.
Allright noita ainakin myy, linkki kuvastoon, sivu 106.(JMP @ Heinä. 27 2006,14:59) kirjoitti
Lähden säistä riippuen v-loppuna reissuun laukun kanssa (46 litraa), kuvatuksia tulee varmaan napattua.
Jos kiinnostaa niin multa löytyisi leo vincen E-hyväksytty hiilikuituslipari DB-killereineen ja kaatumatatit zetaan. Pyörä vaihtui superdukeen. Alkoi kiinnostaa nuo vajaasylinteriset
Omasta mielestä leon äänet on hemmetin hyvät.
Katsokaa myynti-ilmoitukset.
Onkos kellään ratkaisua mun ongelmaan?
Ongelma on se ettei mulla sovi takavilku paikoilleen, kun laitan leon high paipin kiinni niin kun se kuuluu.
Se on mulla nyt kiinni niiden jalkatapin kiinnitykseen tarkoitettujen hokkien päässä. (mikä tarkoittaa sitä etten, voi laittaa hanttarin oikeaa jalkatappia paikallen kun se ei sovi.)
Käyhän se noinkin ja on aika röyhkeen näköinen, olis kiva viedä vaikka muija vaikka kaffelle saaristoon mut nyt ei pysty.
Onkos muut saanu putket sopiin kohdalleen?
osta vaikka Pyramid:in kilpitellinki ja kellermanit pitkällä varrella(hjerp13 @ Heinä. 31 2006,23:13) kirjoitti
luulis passaavan paikoilleen.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Juu sama ongelma oli... Kuva 1
Mulla minivilkku mahtui juuri tuonne väliin, kun väänsin sitä vähän yläviistoon. Ajelinkin pitkään ihan noin.
Mietin mihin ne vilkut olisi hyvä siirtää: takahaarukkaan, huggeriin, jalkatapin kiinnikkeisiin, mutta sisäänpäin jne.. Tai jos upottais katevilkut takakatteeseen.
Päädyin kuitenkin vähän eri ratkaisuun. Kuva 2.
Tosta varmaan arvaa miks se noisekilleri tulee tarpeeseen...
Eikös mm. Devilin putkissa tuu mukana se jalka tapin siirtotappi..... Teet sellasen nii homma rulaa.
Z750
Tästä kysymys. Pitäisikö etuputken olla tiivis? Nythän kierrettä pitkin pääsee ilma pois putkesta? Muttei kuitenkaan öljyä??(jayr_86 @ Huhti. 14 2006,20:43) kirjoitti
Jaa... En tiedä onko se tiivis alunperinkään? Nimittäin koskaan ei keulassa ole ollut painetta kun olen sen avannut.
Krosseissa, esim. mun jammussa, on yleensä ruuvi/venttiili josta voi päästää turhat paineet pois. Sieltä tulee kunnon pihaukset kun sen ruuvin avaa... (Ja sitten jammun takaiskarille ei kannata tehdä samaa, jos joku sitä miettii... Siellä pitää olla typet sisällä.)
Itse käytän vaan prikkoja. Keulassa on nyt Öhlinsin jouset, 10mm prikat ja 12,5W öljyt. Ens keväänä kokeilen varmaan 15W öljyjä. Öljypinnalla en lähde leikkimään, se pitäis tehdä radalla että pääsee ajamaan toistoja tarpeeksi...
Jo tällä setillä sain ajettavuuden paremmaksi ja luotan pyörään nyt paljon enemmän. Motoparkin kierrosajatkin parantui aika huimasti... nyt vielä kuskille lisää reeniä niin alkaa kyyti olemaan ihan mukavaa tällaiselle tavan tumpelolle.
Mulla on jo putken kiinnitysrauta kiinni sellaisen jalkatapinsiirtosarjan päässä.
Zpetelle.
En kyllä ymmärtänyt että, miten sä sen ongelman ratkaisit.
Änkkäriä siirtämällä ja lyhentämällä, jotta vilkut sai jäädä omalle paikalleen...
Harmi kun ehdin näyttää rautasahaa tolle, huomasin vasta nyt että pöntössä on ihan oikeat E-merkinnät! Ostin sen racing putkena, mutta siinä on E-merkinnät eikä mitään "not for road use" tekstiä... vain killeri puuttui.![]()
Janne82:
Siitä etuputken tiiviydestä...
Vaikkei kierteet olekkaan kartiot (vrt.putkikierteet), en ainakaan itse ole huomannut mitään suhinoita tai öljyvuotoja putkia pumpatessa. Tuon kierteen ja tulpan yhtymäkohdan päällähän on vielä prikka+lukitusmutteri. Saattahan tuo olla että ilma kuitenkin pääsee kierrettä pitkin liikkumaan.
Vaan eipä ole ollut asialla mitään huonontavaa vaikutusta ajettavuuteen. Taitaapi Kawasaki jopa suosittaa että etuhaarukan paineet on mahdollisimman lähellä ilmakehän painetta (Atmospheric, nonadjustable).
Jay
Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
Alkoi jo viduttamaan sliparin kovat äänet. Mutta sitten kokeilin kiristää noi pakosarjan mutterit. Olivat löysällä ja äänet pieneni välittömästi siedettävälle tasolle. Lisäksi vesiletkun klemmari oli löysällä, se oli pissiny nesteitä jäähdyttäjän reunaan. Mitähän tuosta vielä vois olla löysällä?? Kunhan ei tipu mitään tien varteen..
Kertokaas mistä power commanderin sais halvimmalla? Alakierroksilla tuntuu kuolleita kohtia nyt uuden putken kanssa, että tarttis teherä jotain.
Vaihdoin juuri omaani 15W öljyt keulaan ja laitoin 9mm prikat. Keulasta tuli huomattavasti tukevamman tuntuinen jo näillä muutoksilla, uskaltaa ottaa mutkat paljon kovemmin ja ei niiaa ihan niin paljoa jarrutuksissa.
Z750
Koneen kiinnityspultit... mulla oli yksi aika löysällä, kun laitoin kaatumatappeja.(JMP @ Elo. 06 2006,12:47) kirjoitti