Sivu: 32 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 3229:sta
  1. #931
    Lainaa (puti @ Heinä. 21 2006,19:33) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Heinä. 21 2006,18:12) kirjoitti
    No jos se vakioänkkäri on naarmuton ja oikein halvalla lähtisi, niin voisihan sen ostaakin... Omassa kun sattuu olemaan vähän "käytön jälkiä".
    No kyllä sen halvalla saa eikä siinä ole "käytön jälkiä"
    jos 100e siitä vaikka sais... ellei ole liikaa pyydetty
    älä nyt raaski riistää Antaisit sen nyt vaan olla siinä savustuspöntössä piippuna..

    Mitähän tua Zumeko kinuaa OVH: hintana siitä?? onko tiatoo...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  2. #932
    maksaa tuo vakioputki yli 500 euroa..

    Joo katoin hinnan 594 maksaa alkuperäinen putki sikakallis



  3. #933
    Lainaa (puti @ Heinä. 21 2006,17:26) kirjoitti
    Kelpaiskos kenellekkään Z750:sen orkkis slipari? se on n.7k km ajettu ja löytyis vissiin punainen ductailkin kyseiseen laitteeseen niin ja orkkis stongakin löytyy, etuvilkutkin saattaa löytyä
    Mihis hintaan lähtis ducktail? ...Maalaukseen se menis, ku on väärä väri.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  4. #934
    Lainaa (Tumppu @ Heinä. 22 2006,03:17) kirjoitti
    Lainaa (puti @ Heinä. 21 2006,17:26) kirjoitti
    Kelpaiskos kenellekkään Z750:sen orkkis slipari? se on n.7k km ajettu ja löytyis vissiin punainen ductailkin kyseiseen laitteeseen niin ja orkkis stongakin löytyy, etuvilkutkin saattaa löytyä
    Mihis hintaan lähtis ducktail? ...Maalaukseen se menis, ku on väärä väri.
    oisko 70 eeroo sopiva?
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  5. #935
    Lainaa (puti @ Heinä. 22 2006,14:19) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Heinä. 22 2006,03:17) kirjoitti
    Lainaa (puti @ Heinä. 21 2006,17:26) kirjoitti
    Kelpaiskos kenellekkään Z750:sen orkkis slipari? se on n.7k km ajettu ja löytyis vissiin punainen ductailkin kyseiseen laitteeseen niin ja orkkis stongakin löytyy, etuvilkutkin saattaa löytyä
    Mihis hintaan lähtis ducktail? ...Maalaukseen se menis, ku on väärä väri.
    oisko 70 eeroo sopiva?
    Tarjoan 45€!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  6. #936
    Lainaa (peltzi82 @ Heinä. 22 2006,14:28) kirjoitti
    Lainaa (puti @ Heinä. 22 2006,14:19) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Heinä. 22 2006,03:17) kirjoitti
    Lainaa (puti @ Heinä. 21 2006,17:26) kirjoitti
    Kelpaiskos kenellekkään Z750:sen orkkis slipari? se on n.7k km ajettu ja löytyis vissiin punainen ductailkin kyseiseen laitteeseen niin ja orkkis stongakin löytyy, etuvilkutkin saattaa löytyä
    Mihis hintaan lähtis ducktail? ...Maalaukseen se menis, ku on väärä väri.
    oisko 70 eeroo sopiva?
    Tarjoan 45€!
    Ductaili on jo myyty...
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  7. #937
    Puti, taidan jättää vielä sliparin muille... Nyt on pakko alkaa säästökuurille, prkleen nopeusverot
  8. #938
    Lainaa (zpete @ Heinä. 23 2006,14:35) kirjoitti
    Puti, taidan jättää vielä sliparin muille... Nyt on pakko alkaa säästökuurille, prkleen nopeusverot *
    Heh heh... itsekkin sain verotusta "suorituskyvystä" 270e heti kauden alkuun...
    -HD FXD -07

    Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
  9. #939
    Jos jollain on ylimääräsenä uus tai sikavähän käytetty 14 hampainen eturatas, voi tarjota yksärillä.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  10. #940
    Lainaa (puti @ Heinä. 23 2006,19:51) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Heinä. 23 2006,14:35) kirjoitti
    Puti, taidan jättää vielä sliparin muille... Nyt on pakko alkaa säästökuurille, prkleen nopeusverot *
    Heh heh... itsekkin sain verotusta "suorituskyvystä" 270e heti kauden alkuun...
    heinäkuun puolessa välissä rahat ja kortin veivät...
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  11. #941
    Musta tulee kans Kawa-mies * Haen huomenna vähän ajetun mustan 750 zetan itelleni.

    Onko kukaan asentanut takalaukkua ja telinettä zetaan? Lueskelin allrightin ja duellin luetteloa, toisessa niistä oli mallikohtainen teline tarjolla (ei kuvaa). Lienee kyllä aika ruma. Mutta vois asentaa sen aina tarpeen mukaan kiinni, ainoastaan pitemmille reissuille.

    Niin ja mulle voi tarjota tuollaista belly paniä jos löytyy ylimääräisiä, Oulun lähistöltä jos löytyy niin vielä parempi..
  12. #942
    Onnea, hienon fillarin oot valinnu! ei muuta ku
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  13. #943
    Mä asensin Kapan telineen 2006 zetaan. Yllättävän inhimillisen näköinen siitä tuli, vaikka streetfighter-ilme ehkä onkin historiaa.

    Orkkispulttien reikiä joutui suurentamaan. Asennus vei kaiken arpomisen ja työkalujen etsimisen keskellä 2-3h.

    Kuvatus 1

    Kuvatus 2
  14. #944
    Toihan näyttää ihan toteutuskelpoiselta ratkaisulta. Paljonkos maksoit tuosta telineestä ja mistä ostit? Millainen laukku sulla siihen on ja onko kuvaa mopedista sen kanssa?
  15. #945
    Nyt on Shark Conic paikallaan..ja hitto mitkä äänet!!
    Kulman takaa kun tulee niin luulis että on joku tonninen sportti Varmaan menee yli 105 desibelin huipuissa..
    Sit mulla on laukkutoteutuksena richan multitankkilaukku.ihan kelpo matkoilla.
  16. #946
    Kovissa äänissä ei oo mitään hienoa
    Jos joltain löytyy LeoVincen db-killeri, niin voisin ostaa pois... Alan saada tarpeekseni tosta liian kovasta mökästä.
  17. #947
    Lainaa (JMP @ Heinä. 27 2006,14:59) kirjoitti
    Toihan näyttää ihan toteutuskelpoiselta ratkaisulta. Paljonkos maksoit tuosta telineestä ja mistä ostit? Millainen laukku sulla siihen on ja onko kuvaa mopedista sen kanssa?
    Allright noita ainakin myy, linkki kuvastoon, sivu 106.

    Lähden säistä riippuen v-loppuna reissuun laukun kanssa (46 litraa), kuvatuksia tulee varmaan napattua.



  18. #948
    Jos kiinnostaa niin multa löytyisi leo vincen E-hyväksytty hiilikuituslipari DB-killereineen ja kaatumatatit zetaan. Pyörä vaihtui superdukeen. Alkoi kiinnostaa nuo vajaasylinteriset

    Omasta mielestä leon äänet on hemmetin hyvät.

    Katsokaa myynti-ilmoitukset.
  19. #949
    Onkos kellään ratkaisua mun ongelmaan?

    Ongelma on se ettei mulla sovi takavilku paikoilleen, kun laitan leon high paipin kiinni niin kun se kuuluu.

    Se on mulla nyt kiinni niiden jalkatapin kiinnitykseen tarkoitettujen hokkien päässä. (mikä tarkoittaa sitä etten, voi laittaa hanttarin oikeaa jalkatappia paikallen kun se ei sovi.)

    Käyhän se noinkin ja on aika röyhkeen näköinen, olis kiva viedä vaikka muija vaikka kaffelle saaristoon mut nyt ei pysty.

    Onkos muut saanu putket sopiin kohdalleen?
  20. #950
    Lainaa (hjerp13 @ Heinä. 31 2006,23:13) kirjoitti
    Onkos kellään ratkaisua mun ongelmaan?

    Ongelma on se ettei mulla sovi takavilku paikoilleen, kun laitan leon high paipin kiinni niin kun se kuuluu.

    Se on mulla nyt kiinni niiden jalkatapin kiinnitykseen tarkoitettujen hokkien päässä. (mikä tarkoittaa sitä etten, voi laittaa hanttarin oikeaa jalkatappia paikallen kun se ei sovi.)

    Käyhän se noinkin ja on aika röyhkeen näköinen, olis kiva viedä vaikka muija vaikka kaffelle saaristoon mut nyt ei pysty.

    Onkos muut saanu putket sopiin kohdalleen?
    osta vaikka Pyramid:in kilpitellinki ja kellermanit pitkällä varrella
    luulis passaavan paikoilleen.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  21. #951
    Juu sama ongelma oli... Kuva 1
    Mulla minivilkku mahtui juuri tuonne väliin, kun väänsin sitä vähän yläviistoon. Ajelinkin pitkään ihan noin.
    Mietin mihin ne vilkut olisi hyvä siirtää: takahaarukkaan, huggeriin, jalkatapin kiinnikkeisiin, mutta sisäänpäin jne.. Tai jos upottais katevilkut takakatteeseen.
    Päädyin kuitenkin vähän eri ratkaisuun. Kuva 2.
    Tosta varmaan arvaa miks se noisekilleri tulee tarpeeseen...
  22. #952
    Eikös mm. Devilin putkissa tuu mukana se jalka tapin siirtotappi..... Teet sellasen nii homma rulaa.
    Z750
  23. #953
    Lainaa (jayr_86 @ Huhti. 14 2006,20:43) kirjoitti
    Kawasaki Z750 on ihan hieno pyörä. Jousitus kuitenkin jättää paljon toivomisen varaan. Takaiskunvaimentimesta löytyy 7-portainen jousen esijännityksen säätö sekä 4-portainen paluuvaimennuksen säätö, mutta etuhaarukasta ei löydy mitään säätöjä. Useiden nettiartikkeleiden inspiroimana päätin säätää oman pyöräni jousituksen itselleni paremmin sopivaksi.

    Aloitin mittaamalla jousituksen painuman oman painoni alla. Painuman laskemiseen käytin seuraavaa kaavaa:

    Painuma= L1-(L2+L3)/2

    missä L1 on jousituksen ns. vapaa pituus, jouset kuormittamattomana ja pyörät ilmassa. Etuhaarukan kohdalla mittasin L1:n stefasta alakolmion alareunaan. Takahaarukassa mittasin taka-akselista pystysuoraan rekisterikilven telineeseen.

    L2 on mitta jousitus painuneena kuljettajan painosta sekä painettuna kasaan ja palautuneena. L3 on vastaavasti mitta jousitus painuneena kuljettajan painosta sekä pidennettynä ja palautuneena. L2 ja L3 mitataan jousituksen sisäisen kitkan vuoksi, ja painumaa laskiessa käytetäänkin näiden mittojen keskiarvoa.

    Itse painan ajovarusteineen noin 90 kiloa ja sain mittauksieni perusteella etujousituksen painumaksi 43.3mm ja takajousituksen painumaksi 29mm. Yleisenä ohjearvona on pidetty että painuman tulisi katupyörässä olla noin 25-30mm. Täten takajousitus näytti olevan aivan kohdallaan, esijännityksen ollen kohdassa ”6”. Etujousituksen kohdalla päätin tappaa kaksi kärpästä yhdellä iskulla: laittaa painuman kohdalleen sekä lisätä etuhaarukkaan jousen esijännityksen säädön.

    Kävin ostamassa paikallisesta pulttikaupasta 2 M8x80 RST kuusiokolopulttia, 2 35x1.5 prikkaa, 6 M8 prikkaa, 4 M8 Nyloc mutteria, sekä 2 M8 mutteria. Irrotin etuhaarukan päätytulpat, porasin ja kierteitin tulppien keskelle M8 kierteet, sekä kasasin pultit ja mutterit tulppiin kuvan mukaisesti.

    Kuva

    35mm prikan paikkaa pultin kierteellä muuttamalla määritetään maksimi esijännitys. Kyseinen konstruktio ja 80mm pultti mahdollistivat noin 40mm esijännitystä, mutta itse pidättäydyin maltillisessa 16mm maksimissa. Mutterilla tulpan yläpuolella voi valitun esijännityksen varmuuden vuoksi lukita.

    Vaikkakin esim. lisäämällä haarukkaputkiin prikkoja voisi esijännitystä lisätä helpommin, tuovat esijännityksen säätötulpat portaattoman säädön lisäksi toisenkin edun: tulppia asennettaessa ei jousia tarvitse puristaa kokoon kun asettaa esijännityksen aluksi nollaan. Prikkojen kanssa joutuu taistelemaan jousen kanssa samalla kun yrittää saada tulppaa kierteelle.

    Alustavat testit osoittavat järjestelmän toimivan hyvin. Seuraavaksi suunnitelmissa on vaihtaa keulaöljyt 15W tai jopa 20W, sekä mahdollisesti nostaa öljypintaa.

    Summa Summarum, suosittelen jokaista säätämään jousituksen omalle painolleen sopivaksi. Kuvaamani konstruktio on helppo ja yksinkertainen tapa lisätä portaaton esijännityksen säätö Z750 etuhaarukkaan. Haarukan ylätulpat ovat niin pehmeää alumiinia että koko projekti onnistuu kotona jos omistaa pylväsporakoneen ja M8 kierretapin. Kokemuksia muista Z750 jousitusprojekteista sekä kommentteja omastani otetaan mielellään vastaan.


    Jay
    Tästä kysymys. Pitäisikö etuputken olla tiivis? Nythän kierrettä pitkin pääsee ilma pois putkesta? Muttei kuitenkaan öljyä??
  24. #954
    Jaa... En tiedä onko se tiivis alunperinkään? Nimittäin koskaan ei keulassa ole ollut painetta kun olen sen avannut.
    Krosseissa, esim. mun jammussa, on yleensä ruuvi/venttiili josta voi päästää turhat paineet pois. Sieltä tulee kunnon pihaukset kun sen ruuvin avaa... (Ja sitten jammun takaiskarille ei kannata tehdä samaa, jos joku sitä miettii... Siellä pitää olla typet sisällä.)

    Itse käytän vaan prikkoja. Keulassa on nyt Öhlinsin jouset, 10mm prikat ja 12,5W öljyt. Ens keväänä kokeilen varmaan 15W öljyjä. Öljypinnalla en lähde leikkimään, se pitäis tehdä radalla että pääsee ajamaan toistoja tarpeeksi...
    Jo tällä setillä sain ajettavuuden paremmaksi ja luotan pyörään nyt paljon enemmän. Motoparkin kierrosajatkin parantui aika huimasti... nyt vielä kuskille lisää reeniä niin alkaa kyyti olemaan ihan mukavaa tällaiselle tavan tumpelolle.



  25. #955
    Mulla on jo putken kiinnitysrauta kiinni sellaisen jalkatapinsiirtosarjan päässä.

    Zpetelle.
    En kyllä ymmärtänyt että, miten sä sen ongelman ratkaisit.
  26. #956
    Änkkäriä siirtämällä ja lyhentämällä, jotta vilkut sai jäädä omalle paikalleen...
    Harmi kun ehdin näyttää rautasahaa tolle, huomasin vasta nyt että pöntössä on ihan oikeat E-merkinnät! Ostin sen racing putkena, mutta siinä on E-merkinnät eikä mitään "not for road use" tekstiä... vain killeri puuttui.
  27. #957
    Janne82:

    Siitä etuputken tiiviydestä...

    Vaikkei kierteet olekkaan kartiot (vrt.putkikierteet), en ainakaan itse ole huomannut mitään suhinoita tai öljyvuotoja putkia pumpatessa. Tuon kierteen ja tulpan yhtymäkohdan päällähän on vielä prikka+lukitusmutteri. Saattahan tuo olla että ilma kuitenkin pääsee kierrettä pitkin liikkumaan.

    Vaan eipä ole ollut asialla mitään huonontavaa vaikutusta ajettavuuteen. Taitaapi Kawasaki jopa suosittaa että etuhaarukan paineet on mahdollisimman lähellä ilmakehän painetta (Atmospheric, nonadjustable).

    Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  28. #958
    Alkoi jo viduttamaan sliparin kovat äänet. Mutta sitten kokeilin kiristää noi pakosarjan mutterit. Olivat löysällä ja äänet pieneni välittömästi siedettävälle tasolle. Lisäksi vesiletkun klemmari oli löysällä, se oli pissiny nesteitä jäähdyttäjän reunaan. Mitähän tuosta vielä vois olla löysällä?? Kunhan ei tipu mitään tien varteen..

    Kertokaas mistä power commanderin sais halvimmalla? Alakierroksilla tuntuu kuolleita kohtia nyt uuden putken kanssa, että tarttis teherä jotain.
  29. #959
    Vaihdoin juuri omaani 15W öljyt keulaan ja laitoin 9mm prikat. Keulasta tuli huomattavasti tukevamman tuntuinen jo näillä muutoksilla, uskaltaa ottaa mutkat paljon kovemmin ja ei niiaa ihan niin paljoa jarrutuksissa.
    Z750
  30.  
  31. #960
    Lainaa (JMP @ Elo. 06 2006,12:47) kirjoitti
    Alkoi jo viduttamaan sliparin kovat äänet. Mutta sitten kokeilin kiristää noi pakosarjan mutterit. Olivat löysällä ja äänet pieneni välittömästi siedettävälle tasolle. Lisäksi vesiletkun klemmari oli löysällä, se oli pissiny nesteitä jäähdyttäjän reunaan. Mitähän tuosta vielä vois olla löysällä?? Kunhan ei tipu mitään tien varteen..

    Kertokaas mistä power commanderin sais halvimmalla? Alakierroksilla tuntuu kuolleita kohtia nyt uuden putken kanssa, että tarttis teherä jotain.
    Koneen kiinnityspultit... mulla oli yksi aika löysällä, kun laitoin kaatumatappeja.
Sivu: 32 / 108:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen