Ups. Sitten meikkis ei ole tainnut ymmärtää homman nimeä kunnolla. Eli onko mahdollista, että sliparilla kone alkaa "käymään liian laihalla" ja sitä ei voi säätää kuin commanderin kanssa? Siinä tapauksessa sitten sliparin pitäisi olla varmuudella sellainen, joka ei vaadi säädättämistä/commanderia.
//Kosmonautti
Ens kesäski varmaan meikäläiselle tulossa Z1000, kun seiskapätkän ajoin lunastuskuntoon kolmisen viikkoa sitten![]()
![]()
On se periaatteessa mahdollista että menee laihalle. Mutta se ei ole niin yksinkertaista että seos olisi selkeästi laiha/sopiva/rikas... Siis sliparin vaihtamalla varmasti menee jossain kierrosalueella/kuormituksella laihemmalle, mutta ei välttämättä liian laihalle.
Suosittelen, että sliparin vaihdon jälkeen käytät penkissä sen pyörän, siinä voidaan mitata seokset ja todeta tilanne. Se maksaa 50-60 euroa ja samalla saat ne tärkeet hevosvoimalukematjoilla pääsee sitten väittelemään niitä ja näitä.
Lyhyesti: Tietääkseni Z750:stä ei saa liian laihalle pelkällä sliparilla, ei edes näillä suorilla putkilla (=hyväksymättömät mallit). Säätöboksilla saa kuitenkin koneen käymään paremmin, ala- ja keskirekisteriin lisää tehoa ja ehkä maksimitehoihinkin pari hepoa.
Edit: PS. itse ajoin sliparin kanssa melkein kaksi kesää ilman säätöboksia...
Ok, kiitos infosta.(zpete @ Syys. 27 2005,12:37) kirjoitti
Nyt sitten pitäisi vaan löytää kohtuuhintainen, hyväksihavaittu slipari. Toivottavasti tulee ehdotuksia, muuten menee arpapeliksi ja hintalappuun tuijottamiseksi. Tai sitten vaihdan noi vilkut syksyllä ja sliparia kehiin sitten keväällä... Hyvä vaihtoehto varsinkin sitten, jos sliparialennuksia ei ole.
//Kosmonautti
Kellään kokemuksia Micronista?! Miten se pelittää ilman PCtä?! Semmonen olis ostoslistalla... viksummat vois kertoo mistä saa halvalla![]()
hyvä horna(Horna @ Syys. 27 2005,12:30) kirjoitti
mäki ajoin zetan lunariin tossa viimeviikolla
Don't hate the player, Hate the game
Zpete, mistä ostit sun zetan mahan ja paljon makso?
Stuntriding is NOT a crime
Kawasaki Z750
Bellypan on Poly.26:n valmistetta: linkki
Pieni varoitus: Se ei ole ihan bolt-on-kamaa.
Se tulee tollaisena harmaana (lasikuitua, gel-coat pinnoite)kuten kuvassa, eli on maalattava ja kiinnitysreiät pitää itse porata. Mukana tulee ihan lattaraudan palaset joilla se tulee kiinni. Jouduin vähän itse yhtä vääntämään koska reuna meinasi ottaa pakosarjaan kiinni. Ja sitten vielä piti passailla rikoilla sopivalle kohdalle.
Noita tuo maahan Tmi Mach. Itsekin ostin ja maalautin tuota kautta.
Mulle maksoi -04 keväällä muistaakseni 250,- bellypan ja ne syyläripalat yhteensä ja satanen lisää maalaksesta. Maalausta vaan sai odotella toista kuukautta.
Mulla toimi micron ainakin ihan moitteettomasti ilman säätöjä. Potkua tulhitusen verta, ei mitenkään merkittävästi mutta kyllä sen persiissä tunsi. Plus että on kovasti vakio pönttöä kevyempi, senkin tuntee kun mutkissa kanttailee ja viskoo pyörää puolelta toiselle..(Pillari @ Syys. 27 2005,13:04) kirjoitti
![]()
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
No onko kellään Orggilaisella ollut pikkuzetassa G&G Biken sliparia kiinni?!?
Mulla oli titaaninen G&G. Ei mitn valittamista, hinta / laatusuhde kohdallaan.(Pillari @ Loka. 07 2005,09:59) kirjoitti
onko ehdotuksia mikä olis hyvä slipari, semmoinen jolla kone vetäis suht puhtaasti myös alakierroksilla
nyt on art:in pro series II carbon pöntto kiinni ja on alkanut ärsyttää pörpottelyt alakierroksilla, tod. näk. johtuu putkesta...
kuka noita muuten myy, ei ole kyllä mulle kovin tuttu merkki![]()
Sama kohtalo mun pikku zetalla... ja tonniseen vaihtu.(excalibur22 @ Syys. 27 2005,13:39) kirjoitti
![]()
Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
Ostitko uuden vai käytetyn?kirjoitti
Käytettynä hommasin. ja hieman kolhuja kokenut yksilö, mut tässähän on talvi aikaa laitella...
Ootko saanu vakuutuksista rahat jo? 2.9 ite kolaroin eikä rahoja vielä kuulunut. Pitäiskö sitä soitella maanantaina vakuutusyhtiöön....![]()
tasan kolme viikkoa kesti, mut olen myös kuullut tapauksista joissa rahojen saaminen on kestänyt parikin kuukautta.
kirjoitti
OK, siis hyvin pelittää ilman PC:tä.kirjoitti
Mitenkä tuo pönttö murisee, onko tarpeeksi testosteronia?
![]()
Niin juu siis pelittää ilman PC:tä. Tosin nyt kun mulla K&N ilmansuodin, PC on kiinni ja säädätetty, niin en khyl sitä mistään hinnasta pois ottais. On meinaan sen verta parempi.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Allekirjoitan kyllä edellisen kommentin täysin! AMPin mainitsemien värkkien kanssa muuttuu kyl säädettynä aika paljo paremmaksi.Paljos sulla käppyrät Amppari näyttää
![]()
![]()
ZRX 1100 ´97
ex ZX-10R ´05 kilvetön
ex KLX-450R ´08
ex ZX-12R ´06
ex Z750 ´04
Onko kellään muuten 14-44 välityksiä? eikös vakio välitykset ole 15-43, ajatelin että ei tule ketjujen riittävyydessä ongelmaa nimittäin jos 45 taakse niin riittääkö ketjut?
Onhan ne jokusen verran venyneet 10tkm aikana, kun jaksais vaan talven aikana vaihtaa.
Kyllähän taakse vaihtaa mutta ei jaksais eteen äheltää.
Vakioketjuilla menee jopa 15-45 helposti, on ollut aika monella täällä.
PS. Jos jollain on myynnissä ylimäärien huggeri edullisesti niin voisin ostaa pois. Vakio tai tai joku muukin käy, eikä värilläkään ole väliä (tulee projektiksi...)
Tuli tuos hommattua tuollanen Z. Vakiosäänenvaimentimen siihen tarvis, eli jos joku haluaa luopua omastaan niin laittakaas viestiä tännepäin.
Koska mopo on kolaroitu, avklta ostettu ja se olis kiva saada kilpiinkin joskus. Vaimennin löytyi jo, että tarvetta ei enää ole.(samu69 @ Marras. 01 2005,23:07) kirjoitti
ei kai se mun vanha mopo oo? ei voi olla, ku putkeen ei tullu naarmuakaan kontatessa... mut kysynpähän kuitenkin. minkälaiset vauriot mopossa on?(Urpo @ Marras. 05 2005,00:38) kirjoitti
Don't hate the player, Hate the game
Eips oo. Sun mopon kuvia näin jossain ja ei tuo se oo. Tuo on kaatunu oikeelle kyljelle.
Mistä tällainen "verkko" syylärin eteen?
Louis:lta löytyy jotain mutta ei taida olla samanlainen?
Kannattanee varmaan kysellä tuolta B-foorumin puolelta, siellä taitaisi olla ensikäden tietoa...(VLU @ Marras. 17 2005,08:08) kirjoitti
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Hemmetti, olisinkohan jossain ebay.de:ssä nähnyt tollasen... On kyllä ihan mutua...
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)