Ei pysty vastaamaan suoraan(JukkaPoika @ Touko. 09 2005,13:40) kirjoitti
Voi olla että riippuu siitä paljonko sun ketju on venynyt... Kun vaihdoin 45 taakse, niin olisi sinne mennyt myös 46. Ketjut oli jo jonkun verran venyneet siihen mennessä (useamman kerran kiristetty).
ok..mä en oo tainnu kauheen montaa kertaa kiristää. vähän vituttaa sitten jos ei mahukkaan..perkele![]()
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Äsken tuli Moton Carpilta paketti Italian maalta. Siellä oli belly pan ja öhlinssin jouset keulaan.
Jos tänään saisi laitettua palikkaa kiinni mopoon ja hiukan vielä vaihtaisi rattaita niin sitten aletaan olemaan loppusuoralla tässä uudessa visiossa.
Pari itsetekoista hiilikuituosaa on vielä odottaa valmistumistaan mutta niissä ei enää pitäisi ajallisesti mennä kauaa.
Mistäs ootte ostanu noita rattaita? Mitä makso? Ajattelin vaihtaa taakse 46 piikkisen, arveluttaa vaan riittäkö ketjujen pituus?!
Huomaako eron, vai pitäiskö vaihtaa eteen viel pienempi lisäksi..?![]()
Ehkä otin ehkä en!
B&C <- Tuolta ajattelin piakkoin pistää Renthall:n molemmat rattaat tilaukseen. Samalla tilaan renkaat, että pystyn asentelee kummatkin samaan aikaan..
Kawasaki ZX-10R 2008.
Arvon Zetanistit
Hankin viime vuoden mallia olevan Z750:sen ja nyt on ongelmia vasemman etuvilkun kanssa. Etuvilkut on mallia "e-hyväksytyt ei-LED-minivilkut".
Vasen etuvilkku ei tikitä, asiaan kuuluen vasen takavilkku tikittää tuplatahtia. Nyt on polttimo vaihdettu ja mitään hyötyä operaatiosta ei ollut. Mitä voisin seuraavaksi tsekata? Kahvan kotelo avattu ja tungettu CRC:tä vastaavaa tököttiä... mitään ihmeellistä siellä ei ollut, näytti olevan ok.
Mitä kohtia vielä voisin vielä tsekata, ja ennen kaikkea - mihin menee minivilkuista lähtevät piuhat, voisiko olla jossain liitoksessa hapettumaan tms?
Prkle kun ei hotsita ajella tuollaisilla vilkuilla, auktoriteettien kanssa kun en jaksa tapella (ja heille maksaa...).![]()
//Kosmonautti
Todennäköisesti johtoliitos (abico tms viritys) minivilkkujen ja alkuperäisen johdotuksen välillä on prakannut. Ei muuta kuin piuhoja seuraamaan...(Kosmonautti @ Touko. 13 2005,11:14) kirjoitti
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Ehkä yksi ongelmakohta voisi olla vilkun päässä olevat piuhat eli ei siellä vilkku - pyörän sähköt vaan pyörän sähköt - vilkku (polttimo) osastolla. Itellä ainakin oli joskus ihan uutena jo jossain pilipali-vilkuissa ongelmia kosketuksen kanssa siellä polttimon päässä. Korjaantui kun vaihdoin uudet johdot kokonaan ja tarkastin että uusi liitos varmasti toimii.(Kosmonautti @ Touko. 13 2005,11:14) kirjoitti
Laitetaan nyt kuvaa mun tossumoposta uusissa muoveissa. Kun kerran muut ottaa katteita pois niin nakuun niitä sitte näköjään lisätäänMulla on nyt selkee visio millasen tosta haluun ja kohta ollaan suht valmiina. Lisää vaan mustaa ja pelkistämistä, sitten vielä parit sponsoritarrat ja alkaa racing-look olee valmis.
Z750
Surkee kuva vaan, oli nii kauhee härdelli just päällä ettei kuvakulmiin tullu kiinnitettyy huomioo. Tosta näkyy kuitenkin toi belly pan (ja sen sopivuus pyörän yleiskuvaan) aika hyvin.
On ollut vaan kovin vähän ylimääräistä aikaa että olis ehtinyt tekemään pari osaa hiilikuidusta. Mutta niistä sitten lisää kunhan ne on kiinni mopossa.
Pirun siisti toi stonga!
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Miten zetassa toi vanteen reuna? Meneekö pelkällä lumpulla maalinpoiston jälkeen vai tartteeko hiekkapaperia? Kaverin vanhassa gixerissä riitti pelkkä lumppu, omassa exässä (fzr) riitti melkein pelkkä lumppu, hayabusassa sitten kaverilla menikin aikaa, hermoja ja kaikkea väliltä betonimylly ja oravannahka. Tässä miettinyt tota kiillotusrupeamaa joten ajattelin kysyä valmiiksi että onko tuo reuna kauhean rypyläinen? Ostanko kaksi vai kolme koria olutta seuraksi?
Belly pan aika siro, joka mun mielestä sopii tohon pyörään hyvin.(Kalpa @ Touko. 18 2005,09:37) kirjoitti
Don´t tread on me!
Mun Resepti Vanteidein kiillotukseen(VLU @ Touko. 18 2005,23:18) kirjoitti
-maalin poistoaine
-saippua teräsvillaa "patapata"
-hiomatahnaa
-vahaa
menee semmonen 3-tuntii
kuvia ex-kawasta
http://www.bikepics.com/members/speedsick/04z-750/
En tiijjä oliko taidosta vai mistä kiinni, mutta mulla meni kyllä pikkasen kauemmin ku kolme tuntia! Mut toi apexin resepti on ihan hyvä.Siihen ku lisää vielä vesihionnan ni tulee hyvä.. Ja kannattaa ottaa se kumi irti vanteelta, saa sen ulomman pyöreekin reunan kiillotettua..
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
No niin jeesatkaa tyhmää!!
Miten saa eturenkaan irti? Oikealla on iso 14mm kuusiokolo ja edestäpäin toinen pienempi. Löysäsin sen pienen ja yritin avata sitä isoa "varsinaista" mutta voimat ei riittäneet. Isompi varsi vai onko tässä joku mekaniikka?? Kun ei viitsisi rikkoa...![]()
Huoltomanuska ei ainakaan kerro että siinä mitään poppakonsteja tarvittaisiin:(jim_rocketmow @ Touko. 19 2005,12:33) kirjoitti
Front Wheel Removal •Remove:
Brake Caliper Mounting Bolts [A]
•Loosen the front axle clamp bolt [A]. (se pikkupultti joka osoittaa eteenpäin)
•Remove the front axle [B].
•Raise the front wheel off the ground.
Special Tool - Jack: 57001–1238
•Pull out the axle to the right and drop the front wheel out
of the forks.
Edit:
Aika miehekkäällä momentilla se etuakseli:
Tighten the front axle.
Torque - Front Axle: 108 N·m (11 kgf·m, 80 ft·lb)
•Before tightening the clamp bolt on the right front fork leg,
pump the front fork up and down 4 or 5 times to allow the
right front fork leg to seat on the front axle.
NOTE
○Put a block in front of the front wheel to stop moving.
•Tighten the axle clamp bolt [A].
Torque - Front Axle Clamp Bolt: 34 N·m (3.5 kgf·m, 25 ft·lb)
Kiitos, eli lisää voimaa ja vartta.![]()
Pitäähän ne olla renkaat kiinni jotta ne ei tipu kun sitä koittaa nostaa ilmaanJa huom!;KOITTAA nostaa..
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Tollanen tuli tehtyä kun ei duunissa muutakaan keksiny. Kuva.
Ai saakeli että on upee. Tollasta olen itsekin kaavaillut mutta eipä oo taitoo eikä laitteita. Saisi radalta kunnon matskua.(Horna @ Touko. 19 2005,22:27) kirjoitti
Jos sulla olis intoa myydä tollanen niin laita vaikka privaan tietoa.
mikä toho tulee kiinni (tyhmä kysymys) *Kamera?
Tervis kaikki!
Uusi plasmansininen pikkuzeta ollu alla nyt 1000 km.
Heti alussa meni vilkut vaihtoon. Vaihdoin kaikki 4 ledeiksi. Alkuperäiset ovat ilmeisesti 21w ja ledit vaan n. 10w, josta seurauksena tuplanopeet vilkut. Vaihtoehtoja ovat ilmeisestikin asentaa jokaiseen oma vastuksensa, tai sitten vilkkurele, joka olisi hommana paljon yksinkertaisempi ja halvempi. Kukaan ei vaan oikeen tunnu tietävän millainen rele tilalle pitäisi hankkia, olisiko siis kenelläkään tietoa/kokemusta em. asiasta?
Tänks!
Meinaatko tällästä?
http://www.glow-special.de/
Saa noita varmasti lähempääkin, kuin Saksasta?
Kawasaki ZX-10R 2008.
Jotain tuon tapaista pitäis varmaankin ollaja vielä vissiin 3-napainen . Paikallisessa Motonetissa hinta oli vain 5 egee, mutta kun yksikään myyjä ei tiennyt asiasta mitään, eikä releissäkään lukenut tarvittavia tietoja (esim. w-aluetta), niin homma meni jäihin.
Mie ostin tälläset taakse:
21 W bulbs included.
EEC road approved.
Eteen vielä jotkut ledi vilkut kunhan ehtii.
edit: ja tällänen lippa:
Huamenna pitäs tulla.
Kawasaki ZX-10R 2008.
mistä tua "lippa" ja oliks tyyris kans?
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Ei tuollaista saa laittaa kuin siniseen zetaan! näyttäisi olevan kuvan ominaisuuksista Red Racing partsin tuotetta ja Z1000:n tuo "ikkuna", hintaa vaan on muhkeat 90 euroa...(samu69 @ Touko. 24 2005,20:06) kirjoitti
Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
Kestääkö sytytystulpan vaihtaminen BW:ssä noin kauan nykyisellään? vai mikä vamma zetuliin on iskenynnä?(samu69 @ Touko. 25 2005,19:47) kirjoitti
Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!