Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    BMW kutsuu BMW Boxereita, K-sarjan malleja sekä F 650 CS -malleja tarkastukseen. Tietyissä malleissa on havaittu mahdollinen polttoainevuoto. Näitä malleja ovat yksisylinteriset F 650 CS -mallit, valmistettu välillä 11/02 - 09/03. Kaikki Boxer-mallit , valmistettu välillä 11/99 - 01/04. K-sarjan mallit, valmistettu välillä 11/99 - 01/04.

Useimmissa tapauksissa kyse on tehtaan mukaan erittäin pienestä polttoainevuodosta, lähinnä polttoaineen "hikoilusta". Syynä on joko polttoaineletkun liittimen löystyminen itsestään tai huollossa osia toisiinsa liitettäessä. Joissain tapauksissa vuodon voi aiheuttaa myös liitoskohdan tiivisteen ajan mittaan tapahtunut painuminen.

BMW Motorrad tarkastuttaa nyt ennalta ehkäisevästi kyseiset moottoripyörät ja vaihtaa tarvittaessa liittimet ja tiivisteet. Moottoripyörän omistajiin otetaan suoraan yhteyttä kirjeitse ja heitä pyydetään varaamaan huoltoaika jälleenmyyjäliikkeestä. Tarkastus ja mahdollinen korjaus menevät tehtaan piikkiin.
    Mahtavaa!!! Itse just kirosin viime viikolla kun oman F650CS alkoi "hikoilemaan".
    Eli tankki on penkin alla ja bensan lähtö- ja siitä paluuletku on tankin päällä. Yksi kaunis aamu kun olin lähdössä töihin niin huomasin(hajusta) että jotain on pielessä. Aikani kun olin tutkinut, niin huomasin että paluuletkun kiinnikkeessä on pieni hiushalkeama josta vuosi koko ajan bensaa.
    Tyhjensin tankin ja puhdistin pinnat. Tämän jälkeen laitoin pienen epox paikan ko. kohtaan. Toistaiseksi on pysynyt bensat tankin sisällä.
    Täytyy vaan odottaa sitä kutsua huoltoon. Vuosimalli on 2002, ja kyseessä ei mun tapauksessa ollut mikään hikoilu
    "only dead people are cool..."
    Näitä muuten tapahtuu harvoin Baijerilaiselle MaatalousWekottimelle, että tarvii kutusa väkee pajalle. Muutenkin tuo on autopuolella selkeesti yleisempää kuin prätkissä.

Kun noihin tietoihin jossain törmää, niin kannattaa itse ottaa yhteyttä merkkihuoltoon, ellei kutsua ala kuulua. Joskus noitten vikakorjausten tiedottaminen on omituisen hidasta.
    Mistä kaasunalle muuten kuulit tuosta ongelmasta? Yritin bemun sivuilta katsoa jotain tiedotetta, mutta ne löytänyt
    mitään *
    "only dead people are cool..."
    En jaksanu alkaa käydä läpi sivustoa, mutta TÄSTÄlinkistä suoraan sivulle, jossa noita recalleja listataan.
    Kysyin joutessani Euromotor Centeristä mistä vuodosta on kyse ja vastasivat jotta niiden pikaliittimien o-renkaista. Omassani vuotoa ei ole ollut joten en ole vienyt pyörää pajalle.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8.  
    O-renkaathan ovat kulutustavaraa kuten muutkin tiivisteet. Siksi minullakin on noita bensatankin liittimien O-renkaita varalla parit. Kovin montaa irroitusta kun nuo eivät kestä.
    <p>2002-2014</p>