Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Kertokaas kaikki jotka omistatte tai olette omistaneet
    kyseisiä pyöriä vähän kestävyydestä,korjauksista,ajamisesta,
    riittääkö 600 kuinka isolle miehelle vai tarteeko 900:sta jne eli kaikki ruusut ja risut mitä mieleen juolahtaa niin olisi tervetullutta *
    vahvoja pyöriä molemmat jos meinaat ajaa paljon matkaa osta 900 on kuiteski ihan eri peli ku 600 ja 900 on kardaai ei tarvii pelleillä ketjujen kaa
    elä ja anna muiden roudata
    Lainaa (ande @ Maalis. 14 2004,21:04) kirjoitti
    vahvoja pyöriä molemmat jos meinaat ajaa paljon matkaa osta 900 on kuiteski ihan eri peli ku 600 ja 900 on kardaai ei tarvii pelleillä ketjujen kaa
    Näin on näreet. Molemmat on kestäviä laitoksia ja kone perusteeltaan sama, toisessa vain isompi. Voimansiirto tuossa isommassa on vähemmän huolenpitoa aiheuttava. On se myös isolle miehelle pikkasen avarampi ajoasennoltaan. Itse päädyin 900:seen lisätehon,väännön,kardaanin ja paremman ajoasennon toivossa. Täytyy sanoa toivossa koska vielä en ole metriäkään päässyt kokeilemaan ja pyörä on sentään ollut kotona jo 5 päivää(kiire,kiire,kiire).

Kumpikaan ei ole ns. seksikäs pyörä vaan tosiaankin todellisia peruspyöriä joilla mennään paikasta toiseen. 600:sen on käsittääkseni ketterämpi mutkasemmilla osuuksilla, mutta kertokaa te jotka tiedätte siitä enempi. Kiinnostaa itseänikin.
    Ite oon 183cm ja yli 90 kg ja hyvin 600 tullu toimeen.Hyvä ja luotettava pyörä..
    Olen omistanut molemmat ja ovat kummatkin mainioita ja huolettomia vekottimia. Isompi on tietysti tehokkaampi ja käsittämättömän pieniruokainen. Pienemmälläkin pärjää kaksi päälläkin kuitenkin. 600 on merkittävästi näppärämpi; ainoa pyörä, jolla olen uskaltanut koittaa ylettykö käsi maahan. Jos ajat suoraan ja kovaa ota 900, jos haluat enämmälti naatiskella, ota 600.
    No niin, no
    Hyvä peruspyörä. Oikea matkajuhta siiis 900 voimaa on jo 3 tonnista eteenpäin -> siis 3 tonnissa voi pistää isomman vaihteen silmään ja eikä nikottele.

PS. Myynnissä vimpan päälle siisti Xj 900 ostakee ostakee
    Life is too short to drink cheap beer.
    Kestävä perusmopo, lattarautaa...
    Pakoputket heikkolenkki, tuppaa sisuskalut irtoomaan. Koputtelemalla huomaa kilinän. Korjattavissahan on kyllä tuokin vika.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Jos etsit 600 Divaria niin laitapa viesti.

matti.koho@enfo.fi
    Hyviä peruspöyriä, on ollut molemmat tallissa. Pienenpi muuten hyvä, mutta kärsii tehonpuutesta, varsinki kun ajetaan kasipäällä ja kahdenviikon varusteet mukana. Isompi jaksaa viedä vaivattomasti suuremmankin lastin.
    minä
    On se kumma kun 600 kuutioisesta 200 kiloa painavasta pyörästä loppuu tehot ja perusautoilijoista kukaan ei puhu tehon puutteesta ja silti tehopainosuhde on jotain aivan muuta.
    No kyllähän siitä tehonpuutteesta voi puhua jossain alle 5000 kierroksilla, mutta kyllä niilläkin vielä ajelee ihan ongelmitta. Sillä alueella vain toiminta on vähän sellaista kuin normaali autolla, kiihtyy kyllä rivakasti kun pistää kaasua lisää, mutta ei millään sykähdyttävällä tavalla. Sit kun kierrokset ovat siinä 6000-7000 paikkeilla, niin tehonpuutteesta ei kyllä Suomen rajoituksilla ajettaessa voi puhua mielestäni.

Ite ajelen koko ajan alle 5000 kierroksilla, säästää löpöä..
    Eikohan ne oo molemmat semmosia pelejä, että kestävyydestä ei oo viälä tietoa kellään. Mut ko tulee parin-kolmekymmenen vuaren päästä kysyyn samaa asiaa, niin ehkä joku divari on jo hajonnutkin: "Se kesti vaan pari milliä ajoo..."

Eli tämä noin hjumorosterisena kommenttina, otettakoon pe-illan kunniaksi.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Tommosen valkkasin naiselle. Oon sitä itte ny huolto- ja muilla keikoilla tyypittänyt. Kiva peli. Jos kumminkin on käskenyt hurjempia, se tehonpuute tuntuu.

Jos yksin ajelee, ilman isoa kuormaa, eli ei pitkiä matkoja, riittänee. Jos meinaa ottaa jarrun mukaan ja sen kamat, osta isompi
    ... jotain piti muistaa
    Jos itse pitäisi valita niin se olisi xj900!!
    Kardaani ja koneessa vääntöä....ei tarvitse
    vaihtaa koko ajan.Mistä seuraa myös pieni kulutus.
    Ekana pyöränä 600 Diversioni toimi ainakin mun osalta tosi hyvin. Kyllä sillä vallan mainiosti ehti silläkin. Sitten rupesin haluamaan v-konetta ja pyörä vaihtui Suzukiin.
    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94
    Hemmetin hyvä pyörä on, ainakin ensipyöräksi ja miksei pidemmäksikin aikaa. Itellä vain tuntuu olevan pieni hinku vähän isompaan. Jos Diversioni kiinnostaa, niin vilaskaa http://www.kaannos.net/diversion
  17.  
    Sattu silmään tällainen ilmoitus silmäillessäni mielenkiinnosta millaisesta myörästä on kyse, väritys TÄSSÄ on aika upea eikä hintakaan ole aivan tolkuton.
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

-Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

JKS