Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Yamaha TDM 850 seisoo pihalla ja mikäli sinulla on sellainen olisi mukava kartoittaa kuinka yleinen pyörä on .
    Ainakaam liikenteessä niitä ei paljon näy.........
    Reissut mielessä........
    eipä ole. siis ainakaan mulla ja ainakaan vielä. mutta se on yksi vaihtoehto kuitenkin.
    mitä muuten olet moposta tykännyt?

ajettavuus asfaltti ja hiekkateillä? ja mites motarit sillä sujuu, suojaako kate kuinka hyvin?
    MZ -59, palasina pitkin tallia. ei etene ei..
    Vm 91 loytyy tallista. Todellinen allround ja varmatoiminen kuin kello.
    ...mokomakitehokasakutakakumisuli...
    Kyllä olen tyytyväinen hankintaan.. mukava ajoasento vääntöä riittää ( suutinsarja ja micron tehoputki).
    Helppo hallita asfaltilla ja hiekallakin menee vaikka pito ei hääppönen kun on katurengas alla.
    Motarilla tuuli alkaa otaa kypärään häiritsevästi 130 jälkeen.
    Olen kyllä aika pitkä 189cm ja matala pleksi katteessa..
    Reissut mielessä........
    vastaanpa tähän vanhaan viestiketjuun, että eilen talliin tuli 98 tdm. Kokemuksia ei vielä ole, eikä ole kilpiäkään.
    Bmw r1200gs -08
    Bmw r1200c -01
    Yamaha fz1-n -08
    Harley Davidson Dyna low rider -98
    Bmw r1150 rockster -03
    Bmw r1150r -01
    Yamaha Tdm 850 -98
    Yamaha xs 650 se -81
    Bmw k100rs -86
    Honda vf 750 -84
    Vespa sprint 150 -69
    Tunturi Super Sport -77
    Minulla on toista kautta TDM900 2004. Olen siihen edelleen ihastunut, se kun sopii erinomaisesti tarkoituksiini. TDM tuntuu olevan jostain syystä aika harvinainen malli. Ongelmaa on ollut vain pienistä raappeista ja kaatumajäljistä, joita maalarit eivät suostu paikkailemaan. Nelikerrosmaalauksessa on liiaksi muuttujia, jotta paikkausväri onnistuisi.
  7.  
    -94nen, osina tallissa vieläkin. Olihan se ensikohtaaminen noin ulkonäön puolesta "mieleenpainuva", samalla ruma mutta myös puhutteleva jollain perverssillä tavalla. ..mutta kun ajamaan pääsi, niin johan! Loistava ajoasento, ajettavuus hyvä yhdistelmä katupyörää ja jotain vähän muutakin, eikä se niin iso sitten perseen alla enää ollutkaan. Ja hienoluonteinen kone.

Kahtoo nyt koska pääsee taas sillä kurvailemaan, jossain vaiheessa ostetaan kyllä varmaan uudempikin versio aiheesta.