Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    No niin VTR1000F -04 olis kiikarissa.

Pitäisi saada kommentteja ja kokemuksia ko. pyörästä.
    Käsittääkseni -03 ja -04:n välillä ei ole eroja.

Pyörällä olis tarkoitus myös heittää vähän reissua kaks päällä jne.
    Kuinka pyörä siihen soveltuu? tehot, onko kyydissä millaiset oltavat, alusta... jne?
    Kaikki mahdolliset mielipiteet ovat tervetulleita mitkä pohjautuu omiin kokemuksiin...

(kommentteja kuskeilta tai kyydissä istuneilta) *

jaaha ja "otsikosta" jäi sitten yks nolla uupumaan *

=> korjattu..

Suzuki SV1000F
    Itselläni on 97 malli, mutta eipä siinä oikeastaan mitään isoa eroa uusiin ole.
    Reissun tekeminen on suhteellinen käsite. Takalaukun peliin saa kiinni, mutta sivulaukuille ei ole telineitä tarjolla. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäänee pehmeät takasatulaan tulevat laukut (korjatkaa jos olen väärässä).
    Takana istujan paikka on ymmärtääkseni ihan hyvä. Ainakaan emäntä ei ole siitä valitellut. Polvikulma takana on ihan ok. Ennen pyörän ostoa kokeilimme myös jammun thunderacea ja sen takapaikka oli huomattavasti kamalampi.
    Tehot riittää hyvin ja vääntöä on mukavasti. Tankilla saa käydä noin 240km välein, mutta itse tykkään muutenkin pitää taukoja reissussa noin 1,5h välein.
    DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
    Itselläni on -03 VeTuRi, se reissun heittäminen on suhteellinen käsite kun siihen ei saa kovien laukkujen telineitä niin kaikki on lompakosta kiinni.On muuten iha kiva *fillari tohon pikku nättiin ajeluun.
    <p>Joopa Joo</p>
    Lainaa (HeadCase @ Huhti. 08 2004,10:45) kirjoitti
    Reissun tekeminen on suhteellinen käsite. Takalaukun peliin saa kiinni, mutta sivulaukuille ei ole telineitä tarjolla. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäänee pehmeät takasatulaan tulevat laukut (korjatkaa jos olen väärässä).
    Nonfango tekee tuohon 3 laukun telineitä. Saatavuudesta ei havaintoa koska itse pärjäsin aikoinaan pehmeillä sivulaukuilla mallia Held Power. Maahantuoja suomessa kuitenkin Storm.
    Olen itsekin selvittänyt tätä VTR:n laukkutilannetta. Tosi on, että kovien sivulaukkujen telinettä ei taida löytyä kuin Nonfangon mallistosta. Eri asia on miten kovat laukut sopivat pyörään; aika huonosti minun mielestäni. Omaan pyörään tuli hankittua lousilta Moto-Detail medium koon tekstiililaukut (tuoten:o 10025414). Reissukokemuksia ei ole vielä laukkujen kanssa ole kertynyt. Takakatteet suojasin ennakkoon kontaktimuoville naarmujen ehkäisemiseksi.

Bagsterin tankkilaukkuna olen vuoden verran käyttänyt Delta-mallia ja olen siihen ollut tyytyväinen.

Kaikki tuntuu valittavan VTR:n suurta bensankulutusta ja lyhyttä tankkausväliä. Tämän kauden n. 500 km:n keskikulutus on ollut 5,5 l/100 km eli touringajossa pääsee 19l:n tankilla (vuosimallista '02 alkaen) 345 km.

Alusta riittää hyvin katu- ja matka-ajossa. Rata-ajo ei minua kiinnosta, joten kommentoikoon muut sitä. Tehot ja vääntö kyllä riittävät mainiosti kaksipäällä ajoon.

Kaiken kaikkiaan VeTuRi on toiminut kuin junan vessa. Aion ajella VTR:llä vielä pitkään ellei sitten tule sitä vaihdettua johonkin Hondan matkavessaan (esim. Pan European)
    Mulla oli viimevuonna '03 vetari. Matkaa tehtiin kakspäällä jonkin verran, mutta mukavaa se oli matkustajan mielestä vasta kun oli monorackissa kova takalaukku johon sai nojata ja lepuuttaa selkäänsä. Eikä se takalaukku edes sitä ulkonäköä täysin pilaa mielestäni, elämää kylläkin helpotti reissuilla.

Eli me tehtiin noin viikon reissu, tankkilaukku, reput (melko tyhjät) ja takalaukku. Hyvin pärjäs ja tuolla pyörällä on mukava kurvailla ku on pehmeän vääntävä kone ;).
    Pyörätön
    No niin, sitä on nyt sitten vaihdettu hiippakunnasta toiseen.
    Elikkäs Suzuki leiristä Honda leiriin ja oma veturi tulee ensviikolla. *

Kiitos tässä vaiheessa kommenteista kaikille vastanneille.

Nyt ei muuta ku odottamaan pyörän saapumista ja sitten baanalle..... *
    Suzuki SV1000F
    Onnittelut. Oma veturini sai talven aikana syttypyörän, suutinsarjan ja sliparit... loppuviikosta nähdään onko tehoa tullut vai mennyt ;)
    DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
    Ei ole riemulla rajaa kun HONDALLA ajaa *

Nyt se on sitten totta ja reilu sata kilsaa tuli tänä iltana täyteen.

Pyörä on komeepi mutkateillä/moottoritiellä * kuin kaupassa konsanaan.

Eli suu meni messingille, vaikka meinas "jännäkakkaa" pukkaa ku kaupan pihasta lähdin liikkeelle. En ollu aikasemmin tän kokoluokan pyörällä ajanut ja tuntui istuvan käteen aika kivasti.

Ps.Joutaako tässä nukkua ollenkaan että pääsee taas
    Suzuki SV1000F
    Onnee uudelle mopolle * Hyvän valinnan teit * Nyt vaan sitten putkikauppaan niin saat äänetkin kohdalleen *
    zii ex ten aar
    Jeb täytyy vähän aikaa kerätä fyrkkaa niin saa äänetkin sitten aikanaan kohdilleen.

Vaikka muuttuhan ne saundit vanhaan pyörään nähden *parempaan suuntaan nytkin

ja lisää kilsoja * ....
    Suzuki SV1000F
    Kaupunki räppäilystä maantielle...

Hyvin on -02, veturi kulkenu sekä mutkatiellä, että moottoritietä pitkin. Heti kauden aloituksessa tuli tällä viikolla n.1000km ympäri etelä-suomea kierrettyä.

Pääsi samalla vertailemaan tupla X:n kanssa, ei todella huono ollu sekään. Tosin neloskone on sellaisen sähkömopon oloinen, kaikille teille tiedoksi ketkä ottivat äskeisestä kommentista hiekkaa ketjuihin, niin kulkuhalujahan XX:llä riitti moottoritiellä sekä muutenkin mukavempaa matkustamista. Mut kyl V-2 on kuitenkin se pyörän moottori, vääntö tekee ajamisen helpoksi. Tietty SP2 on haaveissa.

Tankkilaukku riittää hyvin, sillä voihan sitä kulkea autolla, jos täytyy koko omaisuus kuljettaa mukana. Kulutus on suhteellista, tietty joutuu tankkaamaan kaks kertaa useammin kuin tupla X:n, pienempi tankki ja hiukan suurempi kulutus, mut ei kuitenkaan paha, reilun 200km aina tankillisella.

Ja ne äänet, no devilit pitää niistä sit huolen!
  13.  
    Meidän perheessä oli veturi yhden kesän ja täytyy myöntää, että en olisi istunut matkustajana sen kyydissä. Sen enempää en voi sitä kommentoida kun en kertaakaan kyydissä siis istunut ! Ne kaksi kertaa kun yhdellä prätkällä oltiin liikkeellä, mentiin mun 600:lla. Laukkuja ei siihen oikein voinut laittaa, joten reissussa varustus oli 2 tankkilaukkua, mun takalaukku ja yleensä mun takana oleva rulla. Noh toisaalta, eipä tuo tilanne Daytonan kanssa ole parantunut - itse asiassa huonontunut

Mutta... olihan sen hyvännäköinen (mattamusta !), kulutti huomattavasti vähemmän kuin mun 600 CBR (joka onkin syöppä vai pitäisikö sanoa juoppo, minkä tietty voi korjata eräiden "osien" vaihdolla mikä lienee osasyy myös veturin vähäiseen kulutukseen). Siinä kuulemma myös oli "särmää", verrattuna esim. XX:ään joka on aika persoonaton (myös sellainen on perheessä ollut eli tämä on siis oma mielipide).