Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
    Minkälaisia kokemuksia on Jyväskylän seudun mp-huolloista? Eräästä Jyväskyläläisestä täälläkin on keskusteltu yhtä sun toista, ehkä vähemmän mairittelevaakin...!

Mihin uskaltaisi (tuonti)pyöränsä viedä, ilman että tarvitsisi yöuniaan menettää?!?
    Omakohtaista kokemusta on Bike Forumin huollosta, *eikä siinä ollut valittamista; päinvastoin. Sepa on ammattimiäs. *
    Bike Forumista pelkästään positiivisia kokemuksia!
    Pyörätön
    Bike forum on hyvä. Asiallista palvelua. Mukava henkilökunta.

Team speedystä kans hyviä kokemuksia.

Kuvan moottoripalvelua en voi todellakaan suositella, palvelua et saa. Kassalla asiakkaan kanssa ei keskustella. Tiskintakana kyräillään että mikähän toikin on. Varuisteiden sovittamisen suhteen hyväpaikka, sillä kukaan ei varmasti tule häiritsemään. Voit rauhassa raapustaa hinnat ja merkit ylös ja tilata ne vaikka shopista Palvelua tulee jos olet ostanut heiltä tuliterän Bemarin.
    Lakkaa jännittämästä ja nouse rohkeasti omalle tasollesi
    Itse suosin ehdottomasti Bike Foorumia Muissa paikallisissa sen verran asioineena että saatan kyllä jotain kamppeita käydä niissä katselemassa mutta kaupat lyön kyllä lukkoon BF:ssä. Ja pyörän huollot ym ehdottomasti tuossa em liikkeessä myös
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    Lajitoverit ovat ilmaiseet asian mitään lisäämättömän vakuuttavasti
    Eli minä myös ehdottomasti BikeForumin suuntaan!!
    -A-
    "Tulla lujaksi - pysyä pehmeänä
    Siinä on haastetta kylliksi
    yhdelle elämälle"
    Kuvalta en osta mitään... Kaverin uuteen kawasakiin ne ois tehnyt 1000km huollon 200€ ja eräs toinen Keski-Suomessa sijaitseva liike tekee saman huollon 100€. Myös asiakaspalvelusta huonoja kokemuksia... Bikeforumista ei kokemuksia mutta Moto-piste ainakin on ihan asiallinen paikka.
    Mikäs se paikka on siellä Seppälän kulmilla, olikohan Speedy vai mikä?
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
    Olkaa mitä mielipuolta tahansa,niin olen hieman eri linjoilla.
    Kuvan Moottoripalvelu on paikka jossa bussini saa oivaa käsittelyä ja hyvää sellaista.Tämä on minun mielipiteeni.Muissa liikkeissä en suostu asioimaan,muuta kuin ihan 'ikkunaostoksilla'.
    Kyllä on vaihteleva palvelu J.kylän kaupoissa ja huolloissa...
    Toiset on luotu rahastamaan ja toiset tekee hommat.Laajavuoren suunnalla homma pelaa
    Bike Forumia on kehuttu kovasti, mutta on siitä toisenlaisiakin kokemuksia:
    Takakumin ikä tuli täyteen ja kyselin uuden hintoja eri paikoista. Kun paikallisessa Bike Forumissa hinta alle laitettuna oli vain kympin pari kalliimpi kuin esim. Rannikon renkaalla, päätin tukea oman kylän kauppaa. No, vaihtohan onnistui, kun ensin neuvoin miten pyörä nostetaan ilmaan nostimella eikä tunkilla sivutuen varaan.
    Tosi yllätys oli, kun tuli maksun aika. Hinta oli sovittu rengasta tilattaessa, jolloin myyjälle (liikkeen omistaja) olisi pitänyt käydä selväksi millaisesta pyörästä oli kyse (Road King Classic). Nyt homma oli ollut kuulemma älyttömän paljon työläämpi kuin normaalisti. En tiedä, mitä Soliferin tms. takapyörän irrotus vie aikaa, mutta ei hommassa nytkään mitään ihmeellistä ollut. Toki äänenvaimentimet piti irrottaa, mutta siihen ei kauaa mennyt, kun itse olin mukana.
    Kun totesin vain, ettei homma minusta mitenkään poikkeukselliselta vaikuttanut, kaverilla naksahti jokin päässä. Hän poistui tiskiltä takahuoneeseen ja pyysi apulaistaan hoitamaan laskutuksen, ettei vedä minua turpaan. Pois lähtiessäni hän vielä huusi takahuoneesta, että "älä tule enää tänne".
    No eipä tarvitse Haran pelätä, että ko. puljuun enää menisin. Asentajat olivat kyllä mukavia ja homma hoitui pienen alkukankeuden jälkeen hienosti. Jatkossa pysyttelen kyllä paikoissa, joissa H-D tunnetaan paremmin.
    Edelliseen vaiherikkaaseen renkaanvaihtotarinaan voisin todeta vain että taisipa olla aika paksu trolli näin torstain ratoksi *

Kyllä se nauru hyvältä maistuikin tässä duunipäivää aloittaessa, täytyykin varoa kun vien Soliferin huomenna huoltoon jottei sentään turpaan vedolla uhata samalla kun mopon kunto tsekataan....

"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    Ajelkaapa päivälenkki Jämsän kautta. Huolto-Kaksikossa homma toimii joustavasti ja kohtuuhinnalla.

www.huolto-kaksikko.com
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Huonot päivät saattaa olla meillä kaikilla, mutta en nyt uskö että sielä sentään turpaan on uhattu lyödä. Se kuulostaa liikaa KUVAN meiningiltä.
    Itse en ole asioinut kuin Speedyllä ja enimmäkseen Bike Forumissa ja molimmissa on palvelu kohdallaan. Enemmän tosin kokemuksia on Bike Forumissa.

Itse kun käytin "SOLIFERINI" Japsi custom renkaan vaihdossa ei ylimääräisiä kuluja ollut ja nyt viimeksi kun käytin jarrujen vaihdossa niin antoivatpa vielä alennusta ihan pyytämättäkin.

Vieppä pyöräsi Kuvalle! Ensin ne kusee sun tankkiin ja kun tuuthakemaan pyörääsi niin vetävät kysymättä turpaan ja vievät sen jälkeen kaiken rahan minkä irti saavat

Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
    Joopa joo..... * voi teitä.....tankkiin kustuja... *
    Täytyy vallan Iltalehteen ilmottaa,onhan tää joo uutisen arvoista mopohuoltoa...eikö olekkin....

Tästähän riittää hihittelyä näin perjantaillekin * Kannattaa laittaa ehkä myös Iltikseen ja 7 päivää-lehteen, villiä menoa Keski-Suomesta, mopoliikkeissä asiakkaankarkoitus-viikot, toisessa paikassa ureaa tankkiin ja toisessa paikassa väkivallalla uhkailua * Voi pojat....no meneepä loppupäivä rattoisasti hihitellessä *

Tunnus suljettu
    Liittyi Jul 2004
    Jyväskylä
    Paha on huoltopuolen hommista sanoa, kun teen itse ja säästän hirveän summan rahaa.

Mutta palvelupuolesta sitten: Bike Forumin hemmot ovat mukavia ja poikain pajalla tulee silloin tällöin käytyä muuten vaan jutulla. Hinnat (alennukset) kohillaan ja muutenkin mukava paikka.

Speedystä kokemuksia vuodelta venäjä: En vie minkäänlaista räpätintä kyseiseen puljuun enää ikinä.

Kuva: Hmm. Pari mukavaa (lue: tuttua) ihmistä on poistunut kyseisestä lafkasta ja palvelutaso on laskenut sen myötä entisestään. Huono homma, että yökmahan alkuperäiset varaosat löytyvät tuosta puljusta. Pakko silloin tällöin käydä.

Parista pienestä jäljelläolevasta pajasta ei ole allekirjoittaneella käsitystä.
    Olet, jos ajat..!! Ajat, jos et..!!
    Paljonhan tätä paikallista Bemu-Kawa-Suzna-Yamaha -liikettä eli Kuvaa parjataan, mutta risut näyttävät olevan lähes täysin asiakaspalvelusta.

Itselleni on melkein sama, millä asenteella siellä tiskin takana milloinkin ollaan tai miten hyviä/huonoja vitsintapaisia lauotaan, kunhan vaan toiminta pelaa ja osaa saa. Kuvalla kuitenkin yllättävän suuri valikoima varaosia ja tarvikkeita jo hyllyssään (viime suvena tänne muutettuani aina ihmetytti, miten jopa silloiseen "vaikeaan" [lue: harvinaisempaan] mopooni sai lähes osaa kuin osaa Kuvan varastosta) ja ei se tilausosakaan sen kauempaa viivy kuin kilpailijoilla. Myöntää pitää, että saatan siinä suhteessa olla "helppo asiakas", että hyvä kun ei mielestä löydy valmiiksi jo varaosanumeroakin, minkä tarve milloinkin - heräteostokset sitten enimmäkseen nettiostoksia... Pyöräni ostin muualta, koska sain ostoliikkeestä parhaan tarjouksen, mutta eivätpä nuo Kuvallakaan kieltäytyneet kaupanteosta - nyt vain ei omat pyynnöt ja myyjän tarjoukset kohdanneet.

Jos olisin niin herkkänahkainen, jotta olisin etsinyt uutta mp-liikettä heti, kun ei tule sitä ilmaista kahvikuppia tai ystävällistä hymyä tiskin takaa, olisi tämäkin harrastus loppunut jo vuosia sitten...

Huollosta ei paria pikahoitoa suurempaa kokemusta, mutta ne hommat ainakin hoituivat ihan OK (eli taisi itse pääasia eli huoltokommenti jäädä aika heikolle pohjalle... * ).
    Lainaa (Sandels @ Heinä. 15 2004,16:52) kirjoitti
    Ajelkaapa päivälenkki Jämsän kautta. Huolto-Kaksikossa homma toimii joustavasti ja kohtuuhinnalla.

www.huolto-kaksikko.com
    arvoinen paikka tuo Huolto-kaksikko! Sinne menee xx taas ensi viikolla hoidettavaksi.
    Pitääpä poiketa tuolla huolto-kaksikossa viikonloppuna kun sieläpäin ajelen. Onkos muuten missä muissapajoissa dynametriä?

Onhan se niin että toiset saavat parempaa palvelua ja toisille jää luu vetävänkäteen, oli sitten liike mikä hyvänsä.

Ihan off the topic, mutta kuitenkin...

Kävin "perheen" kanssa keskisen ostos "paratiisissa" ja sielä siinä Alkon vieressä olevassa mopo kaupassa. En tiedä oliko heillä kiirepäivä vai mitä. Selkäsuojaa olin ostamassa ja XX olisi ensi kesäksi kiikarissa. Koitin kysellä suojaa ja speksejä XX, mutta myyjä poistui kesken lauseeni takahuoneeseen ja jäi sinne. No asiaan varmasti vaikutti että liikkeessä oli monta(5?) poikasta jotka mekastivat, huutivat ja könysivät pyörien päällä. Luuli varmaan meikälaisen kakaroiksi No sinne ne jäivät mekastamaan kun poistuin paikalta. Ihme että antoivat poikasten räplätä pyoriä...
    kyllä ajelen oman busani j:kylästä jämsään, ei tuu lommoja huollossa. Palvelu aivan omaa luokkansa. huollot onnistuu myös lauantaisin jos siihen on pa... tarve.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
    Lainaa (Xolo @ Heinä. 23 2004,11:18) kirjoitti
    Onkos muuten missä muissapajoissa dynametriä?
    Jos Savonmua kelpaa, niin IP-Dynotest Siilinjärvellä:

Väänälänrannantie 290, 71800 Siilinjärvi
    Puh. 040 734 6110, e-mail ipdynotest@hotmail.com
    Lainaa (heikkil @ Heinä. 23 2004,11:30) kirjoitti
    Lainaa (Xolo @ Heinä. 23 2004,11:18) kirjoitti
    Onkos muuten missä muissapajoissa dynametriä?
    Jos Savonmua kelpaa, niin IP-Dynotest Siilinjärvellä:

Väänälänrannantie 290, 71800 Siilinjärvi
    Puh. 040 734 6110, e-mail ipdynotest@hotmail.com
    Kyllä kelpaa, ei ongelmaa savolaisten kanssa. Minäpä otan tuonne yhteyttä
    http://www.huolto-kaksikko.com/htm/testipenkki.html

Huolto-Kaksikossakin on siis dyno, ja sedät osaa hommat. Kawa kävi tänään jälleen siellä huollossa, ja kaikki toimi hienosti, ja hinta oli enemmän kuin kohdallaan.

Kiitos vaan J-P:lle ja iskä-Silvanille, ja erityiskiitos maireista kaupantekijäishenkseleistä...

SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Ite olen käyttänyt Kuvan MootoriPalvelulla huollossa omaa RYkköstä(ja edellisiäkin pärriä)ja ei ainakaan minulla ole moittimista toiminnasta.
    Kaikki on ollut niinkuin pitääkin.
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
    Aika rajuja on ainakin hintaerot liikkeiden välillä. Ketju-ratas paketti 600cc Diversiooniin, Kuvalla 130ecua ja työt kuulema arviolta 100 euron tietämissä (yht.230ecua!)...Speedyllä paketti 142ecua ja samaan hintaan alle! Kannattaa vertailla...tosin saatto olla Kuvalla kiirettä tai rahakkaampia hommia, niin hinnalla ajetaan tälläset "halvat" asiakkaat tiehensä?
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
    Heitämpä vielä omat kommenttini.

Yhdyn Heikkil'iin siinä, että Kuvalla palvelu lienee se suurin heikkous. Tavaraa löytyy hyllystä aika hyvin. Itse suutuin henkilökohtaisesti puljuun siitä, että Italomerkin päälle suorastaan syljettiin, ja vaikka nyt japsi on alla, niin pidän lupaukseni siitä, etten kusekaan sinnepäin. Jääräpää kun olen.

Speedy taas on vähän toisenlainen kauppamies. Paino sanalla kauppamies. Speedy myy varmasti äitinsäkin (ellei jo ole myynyt) jos hinnasta sovitaan. Sinänsä hänen kanssaan on hauska hieroa kauppaa, mutta pitää kyllä pitää varansa - kaikki ei ehkä ihan aina ole juuri niin kuin luulee. Edullisesti saa kun tinkii. Huoltopuoli ei ainakaan aikanaan ollut kovin vahva, vaikka itse Speedy kyllä tietää pyöristä melkotavalla. Eli en ehkä menisi säädättämään duken venoja ko mestaan...

Bikeforumissa itse asioin ja olen asioinut nyt bauttiarallaa 3-4 vuotta. Ainakin omiin tarpeisiin paras liike J-kylässä. Varsinkin Hondan hommat hoituu Sepalta käden käänteessä. Alkuaikoina ei ihan kaikkia vehkeitä Ducatin huoltoon löytynyt, mutta se on varmasti korjaantunut jo nyt. Joustoa löytyy myös, eli esim pyörän voi heittää sunnuntaina huoltoon jos tarvii. Näin olen suosittelen. Itteäni ei ole kyllä turpaan uhattu vetää... liekö 187cm/92kg ruumiinrakenteella osuutta... Itseasiassa luulen, että on siinä tilanteessa voinu olla osaa vähän asiakkaallakin jos niin on päässy käymään.
    Speed is LIFE!!!!
    Mulla on kokemusta sekä Bike forumista että Kuvasta.

Viime kesä hondaa huoltaessa bike forumissa ja kaikki toimi niinkuin pitääkin ja palvelu asiallista joka kerta.

Kuvalta ostin tänä keväänä uuden 636:n ja niin kaupat pyörästä ja sen huoltokin on toiminut moitteetta. Omasta mielestä vielä hyvinkin samaan hintaan mitä bike forumiin vertaa(huollot). Pyörän hinta olis varmasti jossain ollut halvempi mutta olipahan odottamassa omilla nurkilta kun reissusta palasin. Ja vaikka kesäaikaan on varmasti kiirettä niin saivat huollon järjestymään aikaisemmin mitä osasin edes kuvitella. Ittellä kun tulli vähän "pakkorako" saada ajoissa huollettua kun pitempi reissu oli edessä.

Jos jostain pitää valittaa niin eipä juuri minkäänlaisia alennuksia luvanneet varusteista&tarvikkeista uuden pyörän oston yhteydessä joten ne ostin muualta.

Joustavaa ja hyvää palvelua olen saanut kummastakin paikasta
    Nothing happens unless first a dream.
    -Carl Sandburg
    Täällä on jonkun verran kehuttu Huolto-Kaksikon toimintaa, siitä tarttis tietää vähän lisää.

Kawaan on alkukeväällä huolto edessä, kannattaako ajella jämsään vai vienkö suosiolla paikalliseen (Kuvalle) ?

Lisäksi olis mahdollisesti bolt-onin osto, suuttimet ja säätö yms. pikkuviriviriä edessä, millainen hintataso/valikoima/ammattitaito löytyy huolto-kaksikolta?
  30.  
    EHDOTTOMASTI JÄMSÄÄN .Huolto-kaksikko on omasta mielestä hyvä pulju.Oma pyörä(R6) on ostettu kuvalta mutta huolettu Jämsässä,tosi asiallista porukkaa ja saa hyviä neuvoja
    Niin ja sieltä saa kyllä noihin viri hommiin tosi hyviä neuvoja

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen