Tulokset 1:stä 11:een 11:sta

onko tietoa korotetusta pleksistä?paljonko korkeampi kun alkuperäinen,paljinko maksaa ja mistä löytyy!
    Oon kanssa kattellu isälle ST 1100:een pleksiä, mutta en korkeempaa vaan leveempää. Pitäis sateen paremmin loitolla hihansuista ym. Ei oo vielä löytynyt tältä puolelta vettä mutta jenkeissä olisi. Kyselinkin jo yhdestä lafkasta saamatta vastausta. Eli jos joku tietää leveämpää pleksiä niin vinkkiä vain.

Korkeampaa pleksiä löytyy esim. MRA:lta. ESIM TÄSSÄ

Suomesta saa ainakin Stormin kautta. Allrightin kuvastossa näyttää olevan Kappan pleksi, ilmeisesti kans korotettu, hintaan 120e.
    Supermotard
    Omassa Panissani näyttää olevan hieman alkuperäistä korkeampi pleksi.....noin arviolta reilut 10 cm korkeampi.
    Myös muoto on erinlainen kuin alkuperäisessä...leveämpi ylhäältä ja yläosassa lisäksi pieni "hyppyri" ,jonka tarkoituksena on luultavasti ohjata ilmavirtaa vieläkin ylemmäksi. En ole itse vielä päässyt kokeilemaan alkuperäisen ja tarvikkeen eroa, koska kelit eivät ole sitä vielä sallineet eli en voi oikein siinä suhteessa auttaa vielä( uusi hankinta)....mutta kunhan lumi ja jää poistuu asvaltilta niin sitten !
    Miten paljon leveämpi se pleksi on ja minkä merkkinen. Mistä ostit?
    Supermotard
    En ole ostanut ks. pleksiä pyörääni vaan koko pyörä on minun "uusi hankintani" ja tuli pyörän mukana orginaali pleksin mukana ! Pleksi on n. 10 cm korkeampi kuin alkuperäinen ja leveämpi myös n. 5 cm puoleltaan, mutta vain yläosastaan.
    Pleksissä kiinni tarra "demec"...liekkö joku tarvimerkki, mutia koodeja tai tunnuksisa pleksistä ei löydy !
    Pannareiden kotisivuilla näyttää olevan myytävänä myös joitakin käytettyjä pleksejä.....
    löysin tuolta www.huoltomyynti.com sivulta
    motoplastic tourin pleksin hinta 104e.
    en kyllä tiedä kuinka paljon korkeampi ja leveämpi se on.
    onko jollakin tietoa?
    Lainaa (850/1100 @ Maalis. 11 2004,17:49) kirjoitti
    Omassa Panissani näyttää olevan hieman alkuperäistä korkeampi pleksi.....noin arviolta reilut 10 cm korkeampi.
    Myös muoto on erinlainen kuin alkuperäisessä...leveämpi ylhäältä ja yläosassa lisäksi pieni "hyppyri" ,jonka tarkoituksena on luultavasti ohjata ilmavirtaa vieläkin ylemmäksi. En ole itse vielä päässyt kokeilemaan alkuperäisen ja tarvikkeen eroa, koska kelit eivät ole sitä vielä sallineet eli en voi oikein siinä suhteessa auttaa vielä( uusi hankinta)....mutta kunhan lumi ja jää poistuu asvaltilta niin sitten !
    : ) * *Joko olet päässyt testaamaan pyörää?Miten pleksi toimii!
    *Aattelin tilata pannariniin sen korkeamman pleksin.Vaihtoehtoja tällä hetkellä on kaksi .ALLRIGHT luettolossa kappa pleksi joka on nykyistä pleksiäni noin 6cm korkeampi,tai toinen vaihtoehto DUELL luettolossa oleva motoplastic pleksi.MUTTA EN TIEDÄ PLEKSIN KORKEUUTTA.
    OLEN LÄHETTÄNYT SÄHKÄPOSTIA DUELILLE JA SOITTANUT
    ETTÄ MIKÄ ON TOURIN PLEKSIN KORKEUS.VASTAUSTA EI OLE KUULUNUT!!!! * *
    ONKO TIETOA KUINKA KORKEA TOURING PLEKSI ON DUELIN
    LUETTOLOSSA? * *

Pyörä oli siis honda st-1100 * *
    Lainaa (unnah @ Huhti. 21 2004,13:31) kirjoitti
    *Aattelin tilata pannariniin sen korkeamman pleksin.Vaihtoehtoja tällä hetkellä on kaksi .ALLRIGHT luettolossa kappa pleksi joka on nykyistä pleksiäni noin 6cm korkeampi,tai toinen vaihtoehto DUELL luettolossa oleva motoplastic pleksi.MUTTA EN TIEDÄ PLEKSIN KORKEUUTTA.
    OLEN LÄHETTÄNYT SÄHKÄPOSTIA DUELILLE JA SOITTANUT
    ETTÄ MIKÄ ON TOURIN PLEKSIN KORKEUS.VASTAUSTA EI OLE KUULUNUT!!!! * *
    ONKO TIETOA KUINKA KORKEA TOURING PLEKSI ON DUELIN
    LUETTOLOSSA? * *

Pyörä oli siis honda st-1100 * *
    Eipä kuulunut vastausta tuolta duelilta!Soitin 3 päivää sitten ,ja aikoivat soittaa.Vaan eipä soittaneet *
    Tilasin pleksin siitten tuolta allrightin kautta *
    Toivottovasti auttaa ajomelun pienemiseen? *

Minkalaisia kokemuksia muilla on duelista? *
    Lainaa (unnah @ Huhti. 23 2004,10:16) kirjoitti
    Toivottovasti auttaa ajomelun pienemiseen? *
    Ei oo kokemusta Pan'ista eikä Duell'ista, mutta omassani hugepleksi ei vähentänyt melua, vaan päinvastoin

Vaan eipä tullut kylmäkään
  11.  
    Jees.....hyvin toimii ! Siis pyörässä oleva korkeampi pleksi !
    Olen nyt vihdoin päässyt kokeilemaan pyörääni ja sen korkeampaa pleksiä ( n. 10 cm korkeampi). Viestin ovat olleet aikaisemmin tunnuksella 850/1100.
    En hirveästi haluisi kehua, mutta näyttäisin n. 1000km perusteella oleva oikein hyvä pleksi "rauhalliseen matkailuun" sopiva pleksi....voi pitää kypärän visiiriä auki huoletta aina 120 km/h mittarinäyttämään asti ! On kyllä vähän tunnelma kuin Wingillä ajelisi ! Parempi puolisko (takapenkkiläinen siis) ilmoitti, että 120 km/h jälkeen ilmavirta alkaa tuntua, mutta ennen tätä nopeutta ei murinoita.
    Täytynee vain suositella korkeampaa muillekkin.