Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Lähinnä kiinnostaa kokemukset kaasareiden säädöistä ja tehomittauksista?
    kannattaako sinne viedä pyörää säädettäväksi?
    Käsittääkseni tuntevat kawat erittäin hyvin, muut onnistuu kanssa paitsi suzukit.. näin ainakin joku mulle viime kesänä..

En ole itse siellä käynyt, mutta enpä ole putiikista huonoakaan kuullut, suzukit kuulema tekee reinikainen paremmin.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Vanha topicci mutta kun nostetaan ylös niin ei tarvitse uutta perustaa.

Tänään kävin viaberilla ja ei voi muutakuin antaa Harrille

Busa kehrää nyt upeasti ja meno on tasaista, ainoastaan tuota hieman alle 3krpm nypytystä ei harrikaan saanut pois.

PC:n säätö ja penkitykset 170e, ei toki ihan halpaa mutta ammattimaisesta työstä maksaa kyllä mielellään.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Eipä kyllä mitään valittamista. Rento mutta kuitenkin asiallinen toiminta. Mopo (ZR-7) jäi säätämättä ku ei ollu sopivia suuttimia, mutta Harrilta kyllä sai neuvon mitä kannattaa laittaa ilman eurojen tuhlailua. Hyvä fiilis jäi.
    Z1000 -08
    Lainaa (Jassu @ Heinä. 07 2006,21:06) kirjoitti
    Vanha topicci mutta kun nostetaan ylös niin ei tarvitse uutta perustaa.

Tänään kävin viaberilla ja ei voi muutakuin antaa Harrille *

Busa kehrää nyt upeasti ja meno on tasaista, ainoastaan tuota hieman alle 3krpm nypytystä ei harrikaan saanut pois.

PC:n säätö ja penkitykset 170e, ei toki ihan halpaa mutta ammattimaisesta työstä maksaa kyllä mielellään.
    Saa sen nypytyksen pois. Tuu piipahtaan joku kerta
    Nopeus on valttia!

+200 MPH CLUB FINLAND

Kawasaki Ninja H2

* * * * * * * *
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kst @ Heinä. 08 2006,00:09) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Heinä. 07 2006,21:06) kirjoitti
    Saa sen nypytyksen pois. Tuu piipahtaan joku kerta
    Asia selvä, pitää tulla piipahtamaan.

Mikäs tolla on nyt ajellessa käymään kun kehräilee niin mukavasti
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Nostetaan taas tämä aihe.
    Olen yrittänyt saada jonkunlaista yhteyttä kyseiseen puljuun mailitse, mutta tuntuu olevan mahdotonta. Onkohan tuo harri.piensalmi@viaber.com-osoite edes käytössä?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Huhti. 20 2007,19:31) kirjoitti
    Olen yrittänyt saada jonkunlaista yhteyttä kyseiseen puljuun mailitse, mutta tuntuu olevan mahdotonta. Onkohan tuo harri.piensalmi@viaber.com-osoite edes käytössä?
    Eivät vastanneet minunkaan mailiin mutta kaippa heillä on sitten vain kiirettä
    Lainaa (nuudel @ Huhti. 20 2007,19:39) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Huhti. 20 2007,19:31) kirjoitti
    Eivät vastanneet minunkaan mailiin mutta kaippa heillä on sitten vain kiirettä *
    Tuntuu olevan jos ei kolmessa päivässä ehdi vastata yhteen mailiin...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

Kyllä Harri minulle ainakin vastannu hyvin, yleensä ilta myöhäsellä.
    Nytkin on sovittu penkki ja säätö enskuulle.

3 vuosi putkeen Viaberin säätöihin, joka vuos palvelu ollut hyvä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Jokunen vuosi takasinpäin tilasin dertsin pakoputkiston Viaberistä. Vaikka vartavasten kerroin että pitää olla S-mallin putkisto niin sain E-malliin. Ilikisi vielä väittää että S-malliin ei ole vasittua putkistoa olemassakaan (lajitoverit jenkeissä on todistelleet toista). No, ompa se E-mallin putkikin ihan hyvin sijansa löytänyt
    KTM950SE
    Olen siellä käynyt penkittämässä, mutta ei ole hirveemmin ollut säätötarvetta. Nyt veikkaan että olisi, ja kyselin aikatauluja ja suuntaa antavia hintoja, mutta eipä tule vastausta...Pitää vissiin ottaa luurin käteen ja kokeilla sitten maanantaina.

13.  
    Harri osaa todella hyvin työnsä. Käyttänyt niin omia kun kavereidenkin pyöriä siellä penkissä. Sinne tuodaan pyöriä ympäri suomea. Viime kuussa oman kun vein sinne niin oli just ollut Rauman suunnalta penkissä mopo. Kaveri aikanaan toi lappeenrannasta pyörän viaberille kuuleman perusteella.

Suosittelen lämpimästi, vankka kokemus kaasareista kuin myös ruutista niin kadulla kun radalla
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...